اطلاعات تازه‌ای از Call of Duty: WW2 لیک شد

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
i.img

چندی پیش Call of Duty: WW2، جدیدترین عنوان از سری بازی‌های Call of Duty معرفی شد. امروز اطلاعات تازه‌ای از این بازی که طبق گفته سازندگان به ریشه‌های خود بازگشته است، به بیرون درز پیدا کرده است.

i.jpg

i-1.jpg

این اطلاعات تازه از تصاویر لیک شده مربوط به بازاریابی بازی بدست آمده است. همانطور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، در قسمت توضیحات بازی این چنین آمده است: «در ساحل نرماندی در D-Day (روز آغاز عملیات نپتون) در سرتاسر اروپا و مکان‌های شناخته شده، در بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین جنگ تاریخ به مبارزه بپردازید. مبارزات کلاسیک Call of Duty، پیوند برادری و طبیعت نابخشودنی جنگ در برابر یک قدرت جهانی که دنیا را به کام ظلم و ستم می‌کشاند، تجربه کنید.»

داستان بازی روایت‌گر پیوند برادری جدایی ناپذیر بین چند مرد معمولی در جنگ برای حفظ آزادی انسان‌ها در دنیایی است در آستانه سقوط.

همچنین به نظر می‌رسد بازی دارای یک بخش کوآپ داستانی مجزا در کنار بخش چند نفره سنتی سری خواهد بود. اگر اطلاعات لیک شده درست باشد، افرادی که بازی را پیش خرید می‌کنند، به بتای بازی دسترسی خواهند داشت. اطلاعات رسمی، این هفته در لایو استریم استودیوی سازنده بازی، Sledgehammer منتشر خواهد شد.

Call of Duty: WW2 در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷، احتمالا برای پلتفرم‌های PC، Xone و PS4 عرضه خواهد شد.

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر