راه اندازی سرور مهیج ترین بازی آنلاین شبیه سازی نظامی ARMA 3

با سلام خدمت بازی سنتری های عزیز!

مفتخرم به اطلاع همه شما برسونم سرور بازی آنلاین ARMA 3 با سبک شبیه سازی نظامی بطور رسمی شروع به کار خواهد کرد. ورود تمامی گیمر های حرفه ای، افراد علاقمند به شبیه سازی های نظامی و جنگ افزار های مدرن به سرور GJTF شدیدا توصیه می شود پیشنهاد می کنم متن پست رو کامل مطالعه کنید تا با روش ها و نحوه اجرای سرور ها توسط ما و عضویت در تیپ شیردال آشنا بشید. در صورت داشتن هرگونه سوال با عضویت در کانال GJTF در تلگرام، با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.


عضویت در کانال تلگرام تیپ شیردال


آشنایی بیشتر با بازی ARMA 3 :


بازی ARMA 3 توسط کمپانی Bohemia Interactive در تاریخ سپتامبر 2013 منتشر شد و تا به امروز یکی از پر فروش ترین بازی های سبک شبیه سازی نظامی شناخته شده است. المان هایی این بازی را از سایر بازی های نسبتا تفننی جدا می کنند و اگر از تمامی ضرفیت های شبیه سازی این بازی استفاده شود دیگر اسم ARMA 3 را صرفا نمی توان یک "بازی" گذاشت. قابلیت هایی مانند وجود بالستیک واقعی گلوله ها نسبت به کالیبر، محیط و باد، سیستم پیشرفته پزشکی و کمک های اولیه، کنترل پیشرفته و استفاده از تمامی امکانات وسایل نقلیه، لوجستیک، تعمیر و نگه داری، مین یابی و خنثی سازی، سیستم کنترل موشکی دوش پرتاب ها، ارتباطات شبیه سازی شده رادیویی بصورت کاملا واقعی و صد ها قابلیت دیگر. همچنین با ابزار های توسعه ای که کمپانی سازنده در اختیار کاربران خود قرار داده است امکان ساختن و اضافه کردن Addon ها و مود ها به این بازی وجود دارد و باعث شده است که بسیار بیشتر از محتوا های تولید شده توسط شرکت سازنده، کاربران خلاق اقدام به تولید محتوا های جذاب برای این پلتفورم کنند.


معرفی تیپ شیردال :


پس از عرضه اولین نسخه از بازی ARMA 3، برای اولین بار در ایران تصمیم به راه اندازی سرور این بازی در بستر اینترانت جهت ارائه سرویس آنلاین بازی کردن این شبیه ساز مهیج برای بازیکنان ایرانی گرفتیم و همچنان بطور مستمر در این زمینه فعالیت می کنیم. تیم طراحی ما با ساختن مود های اختصاصی زمینه اجرای انواع عملیات های شبیه سازی شده با استفاده از تمامی تجهیزات و جنگ افزار های جمهوری اسلامی ایران را هموار کرده بصورتی که بیشتر تجهیزات نیرو های مسلح کشور ایران در سرور های شبیه سازی تیپ شیردال قابل دسترسی می باشند.


نحوه اجرای شبیه سازی ها در سرور تیپ شیردال :


گیم مد هایی که در بستر بازی ARMA 3 می توان اجرا کرد بسیار متنوع هستند اما شبیه سازی نظامی (military simulation) مورد توجه ترین گزینه برای تیپ شیردال می باشد. تمامی قوانینی که برای سرور در طول چندین سال شکل گرفته اند کاملا توسط مدیران و کاربران رعایت می شوند و با در نظر گرفتن اینکه محیط تیم اسپیک و سرور های تیپ شیردال بسیار گرم و دوستانه می باشد، در عین حال بسیار حرفه ای و سخت گیرانه مدیریت می شود. از تمامی کاربران انتظار می رود طبق قوانین عمل کرده و مسئولیت پذیری و انظباط را سرلوحه خود قرار دهند. رعایت قوانین وضع شده به هیچ عنوان سخت و دشوار نیست! اما ضروی می باشد.


عضویت در تیپ شیردال و ورود به سرور :


اگه علاقمند به شرکت در شبیه سازی های مهیج نبرد به همراه اجرای حرفه ای کار تیمی و انجام چالش های سخت هستین، بهترین گزینه شما پیوستن به نیروی ضربت مشترک شیردال هست! فقط کافیه بازی رو از لینک هایی که ما در اختیار شما قرار دادیم دانلود کرده و از طریق تلگرام و یا تیم اسپیک درخواست عضویتتون رو برای ما ارسال کنید. بعد از گذروندن مراحل آموزشی، شما یک نیروی ویژه آماده به رزم می باشید!


برای دریافت لینک های دانلود وارد وبسایت تیپ شیردال شده و در انتهای سایت، روی گزینه "مشاهده لینک های دانلود" کلیک کنید!




ورود به وبسایت تیپ شیردال


عضویت در کانال تلگرام تیپ شیردال


منتظر شما هستیم!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر