Star Wars Battlefront II

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط Pro_Me, ‏Apr 16, 2017.

  1. کاربر سایت

    ارسال ها:
    652
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 5, 2013
    star-wars-battlefront-2.jpg

    یک سری اطلاعات تازه از بازی (بر اساس آخرین مصاحبه‌ها)
    قابلیت انتخاب دیالوگ برای پیشبرد داستان، در بخش داستانی اضافه شده است.

    بخش چند نفره و آنلاین:
    همه چیز قابل پیشرفت خواهد بود، قهرمانان، سربازان و سفینه‌ها قابل شخصی سازی هستند. قابلیت‌های شخصی‌سازی به طور تدريجي در دسترس قرار می‌گیرند.
    توانایی تبدیل شدن به Hero در بازی همانند نسخه قبل پیدا کردنی نخواهد بود و بر اساس توانایی‌های هر بازیکن این قابلیت‌ها به او داده می‌شوند. همچنین استفاده از وسایل نقلیه به صورت انتخابی در نظر گرفته شده‌است.
    قابلیت فرود آمدن یا پیاده شدن و سوار شدن از وسایل نقلیه در بازی قرار داده نشده است.
    نحوه استفاده از Lightsaber به طور کامل تغییر کرده و بازسازی شده است.
    Gunplay بازی به Battlefield سوق پیدا کرده و یادگیری کمی سخت‌تر شده است.
    ADS و Hip Fire در بازی بر خلاف Battlefield 1، اثرگذار خواهند بود.
    سیستم Squad در بازی وجود نخواهد داشت ولی سازندگان قول یک سیستم بهتر را داده‌اند.
    تخریب داینامیک مانند Battlefield برای این نسخه در نظر گرفته نشده است.
    اضافات برای اسلحه‌ها
    تمام کلاس‌ها قابلیت Jump Pack را نخواهند داشت و فقط برای یک کلاس خاص در نظر گرفته شده‌است.
    و ...

    [​IMG]
     
    آخرین ویرایش: ‏Oct 6, 2017
    sttiger, arsenalmom, Prince78 و 17 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,822
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 2, 2013
    نام:
    ali
    :think: نمیدونم دقیق منظورتون از زیبا چیه ولی خب بخش داستانی بتل1 دوتا مرحله اولش واقعا هیجان بر انگیز بود ولی بعد از اون به واسطه هوش مصنوعی ضعیف و طراحی مراحل دمده ایی که داشت واقعا ملال اور و کسل کننده میشد مقابل بخش مولتی پلیر بازی !

    بعد من یادمه قدیم بخش داستانی بتل سه، بد کمپانی ها واقعا خوب بودند چرا از Dice توقع یک سینگل پلیر خفن رو نداشته باشیم :D
     
    armintn این نوشته را Like کرده است.
  3. Nothing as it Seems کاربر سایت

    ارسال ها:
    14,914
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 30, 2007
    نام:
    فردین
    زیبا یعنی هر کودوم از مراحل به واسطه یه سرباز کاملا بی نام و نشان سعی در آوردن بخش های هیجان انگیز مولتی به داخل سینگل کرده بود که خوب اکثرا منتقدها و کاربرها هم راضی بودن از این سینگل. دایس هم قبل از بدکمپانی ها هیچ وقت سینگل نساخته بود برای بتلفیلد ها. بدکمپانی ها هم یه استثا شدن اون وسط :D سینگل بتل ۳ خودش با اینکه بد نبود اما خیلی هم خوب نبود. یعنی هر جوره حساب کنیم بعد از بدکمبانی ۲ سینگل بتل ۱ بهترین سینگل ساخته شده توسط دایس بود :D

    بعدشم اینکه میگم از دایس توقع نداشته باشید به این دلیله که دایس از روز اول تکلیفش با خودش و کابراش مشخص بوده. همیشه ۹۰٪ تمرکزشون روی مولتی های بسیار عظیم و زیبا و اپیک بوده و هیچ وقت اونطور که باید روی سینگل وقت نذاشتن. خریدن بازی های دایس صرفا برای تجربه بخش سینگل هم واقعا یکی از اشتباهات بزرگ میتونه باشه :D
     
    Journey, Timeless One, Maniac Gamer و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  4. کاربر فعال

    ارسال ها:
    1,547
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2014
    نام:
    Alireza
    تا همین دو دیقه پیش هیچ علاقه‌ای به بازی نداشتم ولی با دیدن این خبر، به داستان بازی شدیدا امیدوار شدم: :D
    Spec Ops: The Line writer and former games journalist behind Star Wars Battlefront 2's story - VideoGamer.com
    Walt Williams نویسنده‌ی Spec ops the line روی داستان بازی داره کار میکنه \m/
    حالا امیدوارم اجازه بدن نویسنده‌ها کار خودشونو بکنن و ورندارن کمپین بازی رو به چندین قسمت غیرمساوی با شخصیت‌های متفاوت تقسیم کنن!... به نظرم یکی از مشکلات کمپین B1 این بود که تا میومدی با یه شخصیت ارتباط برقرار کنی، بخش مربوط بهش تموم می‌شد و میرفت سراغ یکی دیگه :|
     
    agent 360, jhoobin, Timeless One و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,049
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    نام:
    حسین
    بازم به قول تو میشد با شخصیتا ارتباط بگیری حداقل این ویژگی رو داشتن من تو هاردلاین از شخصیت اصلی متنفر بودم از خود بازی هم متنفر بودم اصلا یه وضعی بود هر وقت یادش میوفتم کل خاطرات خوبم با بتل میریزه بهم:|:D
    من حتی در حد بتل 1 باشه که شخصیتا قابل ارتباط باشن راضیم:D یعنی در ای حد:D
     
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    9
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 15, 2017
    خب مثل اینکه از قضیه تایتانفال درس گرفتن:D
    بازی خیلی خوب بنظر میاد :-?
    بی صبرانه منتظرشم:Cheesygrin:
     
  7. Napoleon of Crime Gold User

    ارسال ها:
    569
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 19, 2017
    برای جنگ جهانی چون میخواستن واقعی تر جلوه بدن اینکار رو کردن. که حتی گیم اسپات ازش تعریف کرد. در کُل رویداد هاشون از قهرمانای واقعی جنگ بوده انگاری ...
    اما اینجا star wars عه و دستشون باز...
    motive هم ناظر کیفی بازیه که موسسش همون تهیه کننده assassin creed های 1 تا 3 بوده ....
     
  8. Napoleon of Crime Gold User

    ارسال ها:
    569
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 19, 2017
    امسال دایس استاروارزش رو عرضه میکنه با نویسنده spec ops و jade raymond که ناظر کیفیش هست. سالای بعد هم ریسپاون با کارگردان god of war و ویرسکال با کارگردان و نویسنده آنچارتد و بایور استاروارزاشون رو میدن بیرون. هر سال یکی . فک کنم تا سال 2023 هر سال استاروارز داشته باشیم :D
     
    Journey این نوشته را Like کرده است.
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    652
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 5, 2013
    یک سری اطلاعات تازه از بازی (بر اساس آخرین مصاحبه‌ها)
    قابلیت انتخاب دیالوگ برای پیشبرد داستان، در بخش داستانی اضافه شده است.

    بخش چند نفره و آنلاین:
    همه چیز قابل پیشرفت خواهد بود، قهرمانان، سربازان و سفینه‌ها قابل شخصی سازی هستند. قابلیت‌های شخصی‌سازی به طور ترویجی در دسترس قرار می‌گیرند.
    توانایی تبدیل شدن به Hero در بازی همانند نسخه قبل پیدا کردنی نخواهد بود و بر اساس توانایی‌های هر بازیکن این قابلیت‌ها به او داده می‌شوند. همچنین استفاده از وسایل نقلیه به صورت انتخابی در نظر گرفته شده‌است.
    قابلیت فرود آمدن یا پیاده شدن و سوار شدن از وسایل نقلیه در بازی قرار داده نشده است.
    نحوه استفاده از Lightsaber به طور کامل تغییر کرده و بازسازی شده است.
    Gunplay بازی به Battlefield سوق پیدا کرده و یادگیری کمی سخت‌تر شده است.
    ADS و Hip Fire در بازی بر خلاف Battlefield 1، اثرگذار خواهند بود.
    سیستم Squad در بازی وجود نخواهد داشت ولی سازندگان قول یک سیستم بهتر را داده‌اند.
    تخریب داینامیک مانند Battlefield برای این نسخه در نظر گرفته نشده است.
    اضافات برای اسلحه‌ها
    تمام کلاس‌ها قابلیت Jump Pack را نخواهند داشت و فقط برای یک کلاس خاص در نظر گرفته شده‌است.
    و ...
     
    Journey, jhoobin و blechh این نوشته را Like کرده اند.
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,049
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    نام:
    حسین
    با همه تغییرات حال کردم به غیر از این یکی:| اصلا این ویژگی رو نداشتم نمیرفتم بازی کنم باید رو همه ست میکردم:D امیدوارم کلاسی که این ویژگی رو داره یه کلاس خفن باشه که همه برش دارن:D
    تخریب داینامیک هم با این که چیز خیلی مهمی نیست تو این سری ولی وجودش خیلی خوب میشد اگه بود
    بقیه چیزا هم عالین مشکلی توشون ندیدم:D
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,007
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 21, 2011
    يه خسته نباشيد هم به eaبگيم كه اومده damage - health boost كه ميشه با پول واقعي هم خريد رو به بازي اضافه كرده. يه سري شايعه هم هست كه از سال ٢ به بازي season pass اضافه ميشه.
    Star Wars Battlefront 2 loot boxes spark pay-to-win fears
     
    NaViiDii این نوشته را Like کرده است.
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    990
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 4, 2014
    نام:
    Morteza
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,474
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 18, 2010
    نام:
    Nightwing
    کسی بتارو تست کرده؟
     
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,632
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 9, 2012
    یه ساعتی رفتمش جالبه .
    همون یه ساعت اول خیلی خوبه : دی
    اما بعد حالا به هر دلیلی خارج میشم بهش فکر نمیکنم ، سر شماره اولش هم همین داستان بود.
    به Fortnite اما همیشه فکر میکنم : دی
     
    Journey, DoppelGang3rX1 و ps34 این نوشته را Like کرده اند.
  15. Gold User

    ارسال ها:
    2,504
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2011
    نام:
    مهدی
    اوه پسر منم دقیقا توی شماره اول نظرم همین بود و الان واسه بتا نسخه دوم نظرم دقیقا همینه.بازیش اصلا عمق نداره به خاطر این ادم رو با خودش درگیر نمیکنه.فقط و فقط فان هست و محیط های شاد
     
    H^D^, sorrowful و .SamueL. این نوشته را Like کرده اند.
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,632
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 9, 2012
    راستشو بخوای من به سری بتلفیلد هم همین حسو دارم : دی
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید