Remedy در حال ساخت 2عنوان چندپلتفرمی

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
79hg_remedy-logo.jpg

استودیو Remedy پس از عرضه نه چندان موفق Quantum Break در سال گذشته به ساخت عناوین انحصاری برای پلتفرم های مایکروسافت پایان داده و در حال حاضر مشغول ساخت ادامه‌ای برای یکی از محبوب ترین عناوین دنیا با همکاری ناشر کره‌ای، Smilegate به صورت مولتی‌پلتفرم (PS4, Xbox One و PC) است.

استودیو همچنین بر روی یک پروژه دیگر با اسم رمز P7 کار میکند. استراتژی Remedy این است که عناوین آینده خود را برای طیف وسیع‌تری از پلتفرم‌ها عرضه کند و برای همین است که تکنولوژی موتور گرافیکی Northlight در حال حاضر برای کنسول‌های Playstation 4 نیز در دست ساخت و پیشرفت میباشد.
Remedy is adding support for PS4 in Nortligh engine
Remedy continues a successful year with two new games - Remedy
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,176
نام
ماکان
نشر اکاذیب ؟! :)) اینکه عدم موفقیت QB عامل اصلی جدایی رمدی از مایکرو بود رو بچه دوساله ام میدونه .

تو میدونی انتظار مایکرو از فروش QB چقدر بوده؟ جایی اعلام شده؟ رو چه حساب میگی عدم موفقیت؟ چون اینکه بازی نتونست امتیازهای خیلی خفنی بگیره یه بحثه، اینکه اصلا انتظار مایکرو از این بازی و فروشش چی بوده یه بحث دیگه.

مثال میزنم. کاز هیرای زمان PS3 میگفت همه بازی های ما سود ده نیستن و بلواقع ساختشون فقط ضرره و ما این ضرر رو با فروش چندتا IP خاص جبران میکنیم و هدف از ساختشون صرفا پرستیژ کنسوله. یا مثلا در مورد HR پیش بینی سونی از فروش 300 هزار نسخه بود و اصلا کسی انتظار نداشت زیاد بفروشه که غافلگیر شدن. بیاند هم باز فروش خوبی نداشت. اما داوود داره الان دیترویت رو میسازه. مخلص کلام اینکه انتظار ناشری مثل مایکروسافت از یه بازی با انتظار ما خیلی فرق میکنه. و چه بسا برای اون ها داشتن یه بازی خاص انحصاری مهم باشه نه یه بازی پر فروش.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,176
نام
ماکان
یه چیزی رو هم اضافه کنم، اصولا استدیوهای اصطلاحا 2nd Party (البته همچین چیزی وجود نداره)، یعنی کسایی که زیرمجموعه سونی یا مایکرو نیستن اما به صورت انحصاری بازی میسازن فقط تا زمانی این رویه رو ادامه میدن که طرف مقابل پلتفرم اول باشه و وقتی میبینن کنسول رقیب بازار و مخاطب بیشتری داره از این حالت در میان که به معنی بد شدن رابطه با طرف قبلی نیست. مثلا سونی چنین رابطه ای رو با Insomniac داشت اما نسل قبل تد پرایس تصمیم گرفت برای مایکرو هم بازی بسازه. دلیلش هم واضحه چون همه به دنبال جذب مخاطب بیشترن.
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
تو میدونی انتظار مایکرو از فروش QB چقدر بوده؟ جایی اعلام شده؟ رو چه حساب میگی عدم موفقیت؟ چون اینکه بازی نتونست امتیازهای خیلی خفنی بگیره یه بحثه، اینکه اصلا انتظار مایکرو از این بازی و فروشش چی بوده یه بحث دیگه.

مثال میزنم. کاز هیرای زمان PS3 میگفت همه بازی های ما سود ده نیستن و بلواقع ساختشون فقط ضرره و ما این ضرر رو با فروش چندتا IP خاص جبران میکنیم و هدف از ساختشون صرفا پرستیژ کنسوله. یا مثلا در مورد HR پیش بینی سونی از فروش 300 هزار نسخه بود و اصلا کسی انتظار نداشت زیاد بفروشه که غافلگیر شدن. بیاند هم باز فروش خوبی نداشت. اما داوود داره الان دیترویت رو میسازه. مخلص کلام اینکه انتظار ناشری مثل مایکروسافت از یه بازی با انتظار ما خیلی فرق میکنه. و چه بسا برای اون ها داشتن یه بازی خاص انحصاری مهم باشه نه یه بازی پر فروش.
حساب دو دوتا چهارتاس برادر من. شما با یک حساب کتاب ساده از پروسه ساخت طولانی و ساخت لایو اکشن با بازیگرهای طراز اول دنیا میتونی بفهمی هزینه های ساخت + مارکتینگ Quantum Break جوری نبوده که با فروش ضعیف و کمتر از 1میلیون نسخه ای بازی بخواد برگرده چه برسه به سود دهی برسه.
سونی رو قبول دارم تو زمینه انتشار بازی های niche با ضریب ریسک بالا خیلی خیلی با جربزه تر از مایکروسافت هست اما انتشار یک عنوان اونم صرفا بخاطر پرستیژ کنسول از طرف مایکروسافت مزاحی بیش نیست.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,176
نام
ماکان
حساب دو دوتا چهارتاس برادر من. شما با یک حساب کتاب ساده از پروسه ساخت طولانی و ساخت لایو اکشن با بازیگرهای طراز اول دنیا میتونی بفهمی هزینه های ساخت + مارکتینگ Quantum Break جوری نبوده که با فروش ضعیف و کمتر از 1میلیون نسخه ای بازی بخواد برگرده چه برسه به سود دهی برسه.
سونی رو قبول دارم تو زمینه انتشار بازی های niche با ضریب ریسک بالا خیلی خیلی با جربزه تر از مایکروسافت هست اما انتشار یک عنوان اونم صرفا بخاطر پرستیژ کنسول از طرف مایکروسافت مزاحی بیش نیست.

من در مورد سوددهی صحبت نمیکنم. من دارم میگم از کجا میدونی مایکرو منتظر سوددهی بوده؟ خیلی از ناشرها با علم به اینکه یه بازی نمیفروشه اون رو میسازن و عرضه میکنن. برای اینکه باید تو همه ژانرها انحصاری داشته باشن مثلا یا محض پرستیژ.

ما که از برنامه های مایکرو و انتظارش از فروش بازی خبر نداریم. پس نمیتونیم رو حساب اینکه تصور میکنیم فروش خوبی نداشته بازی فرض رو بر این بزاریم مایکرو راضی نبوده و قطع همکاری کرده و ... اینی که شما میگی دست آخر برداشت اصلی خودتون هست و نباید به خبری که ترجمه شده اضافه بشه. چون برای خواننده به عنوان یک فکت در نظر گرفته میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر