Remedy در حال ساخت 2عنوان چندپلتفرمی

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
79hg_remedy-logo.jpg

استودیو Remedy پس از عرضه نه چندان موفق Quantum Break در سال گذشته به ساخت عناوین انحصاری برای پلتفرم های مایکروسافت پایان داده و در حال حاضر مشغول ساخت ادامه‌ای برای یکی از محبوب ترین عناوین دنیا با همکاری ناشر کره‌ای، Smilegate به صورت مولتی‌پلتفرم (PS4, Xbox One و PC) است.

استودیو همچنین بر روی یک پروژه دیگر با اسم رمز P7 کار میکند. استراتژی Remedy این است که عناوین آینده خود را برای طیف وسیع‌تری از پلتفرم‌ها عرضه کند و برای همین است که تکنولوژی موتور گرافیکی Northlight در حال حاضر برای کنسول‌های Playstation 4 نیز در دست ساخت و پیشرفت میباشد.
Remedy is adding support for PS4 in Nortligh engine
Remedy continues a successful year with two new games - Remedy
 
آخرین ویرایش:

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
حتما باید جایی ثبت شده باشه که ماست سفیده مثلا ؟ مشخصه QB تو زمینه فروش و امتیازات اصلا در حد انتظارات مایکروسافت نبوده و باعث قطع همکاری این دو با هم شده وگرنه رمدی دیوانس کار کردن با مایکروسافت رو کنار بزاره بره با یک ناشر کره ای کار کنه ؟
سفید بودن ماست با این قضیه خیلی فرق می کنه عزیز. شما می گی قطع همکاری، توی تاپیک خبری که ارسال کردی، در صورتی که هیچ منبعی وجود نداره.
الان هم که اومدی پست زدی منظور من از قطع همکاری فلان بوده!
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
سفید بودن ماست با این قضیه خیلی فرق می کنه عزیز. شما می گی قطع همکاری، توی تاپیک خبری که ارسال کردی، در صورتی که هیچ منبعی وجود نداره.
الان هم که اومدی پست زدی منظور من از قطع همکاری فلان بوده!
وقتی شما قطع همکاری که اشاره مستقیم و کاملا واضح به عدم ساخت بازی انحصاری برای مایکرو و مولتی‌پلتفرم شدن رمدی داره رو جور دیگه ای برداشت میکنید تقصیر بنده نیست.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
وقتی شما قطع همکاری که اشاره مستقیم و کاملا واضح به عدم ساخت بازی انحصاری برای مایکرو و مولتی‌پلتفرم شدن رمدی داره رو جور دیگه ای برداشت میکنید تقصیر بنده نیست.
همین که باعث شدی بنده (چند نفر دیگه توی این تاپیک بماند) برداشت اشتباه کنم یعنی متن خبرت مشکل داره
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
همین که باعث شدی بنده (چند نفر دیگه توی این تاپیک بماند) برداشت اشتباه کنم یعنی متن خبرت مشکل داره
من نمیفهمم چه برداشت اشتباهی میتونستید از متن خبر بکنید مثلا ؟ رمدی قبلا برای مایکروسافت بازی انحصاری میساخت الان نمیسازه این یعنی چی یعنی همون قطع همکاری. چرا اینقدر موضوع رو پیچیده میکنید برای خودتون؟
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
من نمیفهمم چه برداشت اشتباهی میتونستید از متن خبر بکنید مثلا ؟ رمدی قبلا برای مایکروسافت بازی انحصاری میساخت الان نمیسازه این یعنی چی یعنی همون قطع همکاری. چرا اینقدر موضوع رو پیچیده میکنید برای خودتون؟
نمیسازه که نمیشه قطع همکاری ، اصطلاح قطع همکاری وقتی درسته که دو جانبه باشه ، حتی مولتی پلتفرم شدن بازیش هم رو اون کنسول نباید دیگه بیاد . و در مورد نساختن انحصاری برای XB هم نمیشه فکت صادر کرد چون هیچ اطلاعی از خبرهای آینده نداریم ، منم نتونستم حقیقتا هضم کنم این قسمتو :D
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
نمیسازه که نمیشه قطع همکاری ، اصطلاح قطع همکاری وقتی درسته که دو جانبه باشه ، حتی مولتی پلتفرم شدن بازیش هم رو اون کنسول نباید دیگه بیاد . و در مورد نساختن انحصاری برای XB هم نمیشه فکت صادر کرد چون هیچ اطلاعی از خبرهای آینده نداریم ، منم نتونستم حقیقتا هضم کنم این قسمتو :D
اوکی اصلاح شد .
 
  • Like
Reactions: amirone

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
این ساخت سریال هم که یکی از اشتباهات بزرگشون بود مثلا میخواستن محتوای بازی رو افزایش بدن ولی خوب گیمر ها فکر نکنم دوست داشته باشن وسط بازی نیم ساعت سریالم ببیندد بالاخره ایده ای بود که شکست خورد



اگر منبعی حتی شایعه وار دارین که این ارتباط قطع شده بفرمائید چون سر AW هم همین حرفها بود که دروغ از آب در اومد

حتی خوده کوجیما که استاده کات سین های 20 الی 40 دقیقه ای بود تو اخرین اثرش MGS V دست برداشت از این حرکت( البته یکمم باز از این ور بوم افتاد :D )

پ ن : برای قطع همکاری اسپنسر تو برنامه unlocked ign گفت که در حال حاضر قراردادی با استدیو رمدی ندارند ولیکن مایل به همکاری دوباره با این استدیو هستند یعنی در اینده شرایطش پیش بیاد میتونند با هم بسازند:-bd
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,179
نام
ماکان
رمدی ایراد بزرگش اینه که همیشه به نوآوری تو روایت داستان بیشتر از گیم پلی اهمیت میده و نمیتونه یه توازن خوب بین گیم پلی و داستان برقرار کنه. در نتیجه بازی هاش همیشه از نظر ایده های داستانی و خصوصا روایت شاهکارن اما دیزاین به همون اندازه قوی نیست و خیلی زود بازی یا تکرار میشه و یا خسته کننده.

من شخصا سم لیک رو خیلی دوست دارم. واقعا یکی از الگوهای زندگی منه!:D معتقدم اگه اینا یه سری دیزاینر خفن بیارن و بازی هاشون از نظر گیم پلی هم پختگی لازم رو داشته باشه میتونن یکی از برترین های صنعت گیم باشن.همین QB عوض فیلم و سریال گیم پلی بهتری داشت و انقدر زود خسته کننده نمیشد میتونست یکی از خفن ترین بازی های این نسل باشه.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
ایشالله مایکرو هم محتوای انحصاری و ip های جدید میسازه برای اسکورپیو . یعنی من این حس وفاداری مایکرو فن ها رو میبنم شک میشم .
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
انتظار داری مایکروسافت یا رمدی بیان بگن چون QB خراب کرد دیگه همکاری نمیکنیم ؟ نه. همونجوری که سونی هم بعد از فاجعه ی The Order 1886 همکاریش رو با RAD قطع کرد و مشخصه که چرا اونم در حالی که اوردر قرار بود به یک فرنچایز تبدیل بشه برای سونی.

پ.ن: منظور من از قطع همکاری همونطور که بالا گفتم یعنی عدم ساخت بازی انحصاری برای مایکرو هست نه اینکه این دو هرجا همدیگه رو دیدن با پاره آجر بیوفتن به جون هم .
چرا الکی دارید بحث رو منحرف میکنید؟ بله ملت انتظار دارن اگر اتفافی میفته به طور رسمی اعلام بشه. و البته نه ملت، روال کار همین هست. این تحلیل های شخصی و وارد کردنش به خبر کاملا غیرحرفه ای هستش و ربطی هم به اون جملاتی که بالاتر در مورد خبرنگاری و ... گفتید نداره. شما با اون جمله دارید نشر اکاذیب میکنید.
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
چرا الکی دارید بحث رو منحرف میکنید؟ بله ملت انتظار دارن اگر اتفافی میفته به طور رسمی اعلام بشه. و البته نه ملت، روال کار همین هست. این تحلیل های شخصی و وارد کردنش به خبر کاملا غیرحرفه ای هستش و ربطی هم به اون جملاتی که بالاتر در مورد خبرنگاری و ... گفتید نداره. شما با اون جمله دارید نشر اکاذیب میکنید.
نشر اکاذیب ؟! :)) اینکه عدم موفقیت QB عامل اصلی جدایی رمدی از مایکرو بود رو بچه دوساله ام میدونه .
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
مگه کوانتوم بریک فروشش اینقدر ضعیف بود؟ یعنی شکست تجاری خورده؟
من ک بازیشو دوس داشتم
من بعید میدونم فروشی در حد Alan Wake یا اصلا نزدیک بهش داشته باشه امار فروشش احتمالا متوسط بودهکلا تو چارت ها که محو بوده حیف بازی کاملا ایده عالی داشت که هدرش دادن
 
  • Like
Reactions: hitman68

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
نشر اکاذیب ؟! :)) اینکه عدم موفقیت QB عامل اصلی جدایی رمدی از مایکرو بود رو بچه دوساله ام میدونه .
دلیل جداییش میتونه اینی باشه که شما میگی.

ولی وقتی خبر مال جای دیگه ای هست و نه مستقیم از خود شما پس باید دقیقا ترجمه همون بشه. نمیشه بهش اضافه کرد چون خبر مال جای دیگه ای هست. به بازیسنتر هم فقط نیست کلا همینه. اینیم که میگن بهت منظور اینه نه اینکه حرفت درسته یا غلط
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
البته ساپورت هايى كه مايكروسافت انجام داد نقش زيادى تو پيشرفت شركت رمدى داشت.
.......
و اعلام بشه که نسخه ای که میسازن ادامه‌ی مکس پین 3 راکستار نیست و کلا اونو ایگنور میکنه، و داستانش ادامه‌ی مکس پین 2 ه.
همچین اتفاقی بیفته من یکی به بیدار بودنم شک میکنم، چون زیادی خوب و رویاییه :D
:D
24f85afe4905acf7bcb7e25d02a2a6f7.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر