Multi Platform Destiny 2

سازنده
Bungie
ناشر
Activision, Bungie
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
عکس ها آماده شدن. به مرور توضیحات بازی تکمیل خواهند شد.

Destiny Header.png


Info.png
سازنده: BUNGIE
ناشر: Activision
پلتفرم ها: PC, PS4, Xbox One
تاریخ انتشار: 8 سپتامبر 2017 مصادف با 17 شهریور 96
سبک: شوتر اول شخص با مایه های MMORPG
مودهای بازی: تک نفره، Co-Op و چند نفره
تاریخ شروع بتا: نامشخص

کاراکترهای بازیکنان به شماره جدید منتقل نخواهد شد. بازیکنانی که به لول 20 رسیده بودند، به دلخواه، تنها قادر خواهند بود چهره و نژاد کاراکتر خود را انتقال دهند. صداپیشگان قبلی در این شماره هم حضور دارند. بانجی در 18 ماه مه قصد دارند گیم پلی بازی را از طریق استریم زنده به نمایش بگذارد.

story.png
بعد از حرف و حدیث ها بالاخره بازی معرفی شد. این بازی ادامه مستقیمی بر شماره قبلی است (و DLC ها آن). یک سال بعد از اتفاقات بسته اضافه شونده Rise of Iron، ارتش کابال ها با نام Red Legion که یک ارتش و نژاد نظامی و صنعتی هستند، زیرنظر فرمانده قدرتمندی به نام Ghaul، به آخرین شهر کره زمین حمله عظیمی را هدایت می کنند. با قدرتی که کابال ها در اختیار دارند، گاردین ها مجبور به ترک شهر می شوند و حالا باید با بدست آوردن قدرت های جدید دوباره شهر خود را بازگیرند و دنیای جدیدی را برای بازماندگان بسازند.

Races.png
با توجه به تریلرها و اطلاعات آمده هر سه نفر فرمانده ونگاردها در این شماره حضور دارند و به نظر میرسد نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. در کنار آن ها تا کنون حضور نژاد کابال که اصلی ترین دشمن این شماره است تایید شده. در ادامه باید منتظر باشیم و ببینیم چه نژادهایی به بازی ملحق خواهند شد.

zavala.png
Awokens

از نژاد انسان های هستند اما پوست آن ها رنگ باخته و چشمانشان روشن شده است. این نژاد در زمان سقوط دنیاها توسط «تاریکی»، به دورترین نقطه شناخته شده رفتند تا از تاریکی در امان باشند اما در آنجا اتفاقی عجیب و ناشناخته برایشان افتاد که آن ها را برای همیشه تغییر داد. این نژاد در زمین و در پایگاهی فضایی به نام Reef که در کنترل ملکه است زندگی می کنند. از شخصیت های معروف این نژاد Zavala است که عکس او را در بالا مشاهده میکنید. او فرمانده کلاس Titan هاست.

ikora.png
Humans

انسان ها شناخته شده ترین نژاد هستند که لازم به توضیح خاصی در موردشان نیست. انسان ها از ابتدا بر روی زمین بودند. در گذشته با سفر به مریخ و پیدا کردن گوی عجیبی به نام Traveler، عصر جدیدی از انسانیت به نام «عصر طلایی»را آغاز کردند. به واسطه ترولر، پیشرفت در تکنولوژی و صنعت پزشکی به حدی پیشرفت کرد که انسان ها عمر خود را به سه برابر معمول افزایش دادند. بسیار سریعتر از گذشته نژاد خود را در سطح فضا گشترش دادند و حتی موفق به ساخت ربات های بسیار هوشمندی به نام Exo شدند.
هرچند عصر طلایی طولی نپایید و حدودا 100 سال بعد از این عصر، دشمن بزرگ Traveler با نام «تاریکی» به دنیا حمله کرد. انسان ها به اجبار برای فرار از تاریکی به زمین بازگشتند و به آخرین شهر بازمنده که در زیر Traveler قرار داشت گریختند. ترولر برای نجات انسان ها خود را قربانی کرد و در برابر تاریکی ایستاد.
از شخصیت های مشهور انسان ها Ikora است که عکس او را مشاهده میکنید. او فرمانده کلاس Warlock هاست.

cayde.png
Exo

این نژاد ربات های بسیار پیشرفته و هوشمندی هستند که توسط انسان ها در دوران طلایی و به کمک Traveler ساخته شدند. در اصل آن ها ماشین های جنگی ای بودند که برای دفاع از انسان ها بوجود آمدند اما بعد از واقعه سقوط، هدف و حافظه تمای آن ها Reset شد و اکنون آن ها هیچ چیزی از گذشته و هدف خود به خاطر ندارند. آن ها به قدری پیچیده و رمزشده هستند که حتی خودشان نیز توضیحی برای خودشان ندارند. تنها Ghost ها هستند که می توانند درون آن ها درک کنند. اینکه چه کسی آن ها را طراحی کرد و ساخت مشخص نیست. اکنون بعد از گذشت صدها سال، آن ها شهرهای خودشان را دارند و حتی در کنار دیگر انسان ها به زندگی و کار و مبارزه مشغولند.
مشهورترین آن ها Cayde نام دارد که رهبر و فرمانده کلاس Hunter هاست. او بسیار شوخ طبع است و از محبوبترین کاراکترهای دستنی به شمار میرود.

Pictures.png

Trailers.png
 
آخرین ویرایش:

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
قابل توجه اون آقایی که میگفت emblem اصلا تاثیری تو بازی نداره!
دوتا امبلم تو crucible هستش که یکی k.d و اون یکی تعداد بردای pvpتو نشون میده دوتا امبلم trial داره که یکیش تعداد بردای trial و یکی دیگش تعداد دفعاتی که flawless بشیو نشون میده!
کسی تو LFG بخواد تیم خیلی خوب برا trial پیدا کنه بار اولت باشه دوتا امبلم crucibleتو میخوان ببینن اگرم flawless کرده باشی دوتا امبلم مخصوص trialتو میخوان ازت!
nightfall رو مد پرستیز پاور 300 زیر 7 دقیقه بخوای بری امبلمشو میخوان که نشون بده حداقل یبار رفته باشی!ده ها امبلم دیگم داریم که رکوردای دیگرو نشون میده چندبار heroic public event زده باشی چندبار strike رفته باشی چندبار با هرکلاس کیل گرفتی و ده ها مدل دیگه!
چندوقت دیگم که مد پرستیژ raid میاد و مسلما چلنجای هر بخش اضافه میشه هم خود پرستیژ هم چلنجاش امبلم داره که اگه با خارجی بخوای بازی کنی یا حتی نشون دادن رکورد خودت باشه باید امبلمارو بزاری بقیه ببینن!
آقایی که قبلتر تو این تاپیک فکت بی مورد درباره بی اهمیتی امبلم تو بازی صادر کرد متوجه اشتباهش بشه که بقیرم به اشتباه نندازه!
--------------------
متای بازیم 85 شده و مهمترین سایتایی مثل IGN 85 و Gamespot 80 و GI 90 دادن به بازی!کسایی رو رو PC بودن و نگران کیفیت بازی بودن خیالشون مسلما راحت میشه(بازی تو این سبک و اونقدر موج منفی که علیهش بود شاهکار کرده) و بازی هیچ P2W هم نداره خیلی خیلی راحت میتونین ایتمای پولیو صاحب بشین اگه به سبک شوتر MMO علاقه دارین این شاهکارو از دست ندین!
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Annunaki ™

Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,464
نام
Nightwing
گیمران عزیز...یکی لطف کنه یه خلاصه ای از این بازی بگه که ماهیتش چیه کلا هدف چیه؟ از لحاظ آنلاین شبیه overwatch هست؟
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
8 گیم اسپات یعنی ی باز یمعمولی رو به خوب هست نه بیشتر
اتفاقا گیم اسپات به دیویژن هم 8 داد. متاسفانه دیویژن تا قبل از پچ 1.4 لیاقت اش بیشتر از 6 نبود ولی بعد از این پچ ارزش زیادی پیدا کرد. مخصوصا با بهتر کردن AI بازی. دقیقا به Destiny 2 هم همین نمره رو داده. نقد Angry joe رو توی یوتیوب دیدم. قشنگ با تراکتور از روی بازی رد شده. نقد هایی هم که میکنه به شدت درستن. مثلا یکیش AI بازی یا بخش داستانی بازی که میگه حدود 6-8 ساعت بیشتر نیست در صورتی که میگفتن 15 ساعت گیم پلی داره. بهش هم نمره 6 داده.
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
گیمران عزیز...یکی لطف کنه یه خلاصه ای از این بازی بگه که ماهیتش چیه کلا هدف چیه؟ از لحاظ آنلاین شبیه overwatch هست؟
سلام
کلا هدف بازی اینه فعالیت های مختلفو بازی کنی تا gear و اسلحه خوب بدست بیاری!حالا تو حالت کلی دو دسته تو بازی هست که میتونی اینکارو انجام بدی:
-PVP که کلی مد مختلف داره(شبیه اورواچ نیست اصلا) و اصلی ترین فعالیتهای PVP که باید خیلی خوب باشی توش تا بتونی Reward اصلیارو بگیری Trial و Iron Banner هستن که برفرض Trial سخت ترین مد PVP بازیه که سه تا برد بگیری یه بخش از جایزه رو میگیری 5 تا برد یه بخش و اگه 7 تا برد(هر بازیم 6 راند باید بگیری که در مجموع 42 راند میشه)بدون باخت بگیری جایزه اصلیارو میگیری!
-PVE که با هوش مصنوعی میجنگی اینم کلی مد مختلف داره از پاترول و ماموریت داستانی گرفته تا strike و public event و ... که اینم باز دوتا بخش اصلی داره یکی nightfall که هر هفته رندوم یکی از strike های بازی لولش خیلی سخت میشه و زمانیه و در عوضش جایزه های خیلی خوبی میده و اون یکی raid که تنها فعالیت 6 نفره بازیه و سخت ترین فعالیت PVE هم هست شدید کار گروهی میخواد و چندین استیج پشت سر هم داره که هر بخش یه کاری باید 6 نفر انجام بدن!
بازیم شامل کلی NPC میشه که میتونی ایتم ازشون بخری یا ماموریت هاشونو بری و جایزه بگیری.
بازیم شروع کنی از لول 1 تا 20 با XP لول اپ میشی و باید خط داستانیو بری و بعدشه که تازه بازی شروع میشه.مجموعا Gear و اسلحه 7 تا اسلات داره که باید بازی کنی ایتم جمع کنی تو هرکدوم ایتم خاص خودشو بزاری که هرکدوم یه عدد پاور داره بسته به کل ست اسلحه و ارمورت پاورت بالا میره!بازی فعلا نهایت پاورش 350 هست که تا 305 گویا تا الان بازه و برفرض Raid پاور مورد نیاز حداقل 260-270 هست یا مد هارد nightfall پاور 300 میخواد!
بازی ایتم پولیم داره که تو گیم پلی تاثیر ندارن فقط ظاهرین که اینم حتی نیاز نیست 1 دلار بابتش خرج کنی چون بعد لول 20 شدن دیگه XP بگیری لول اپ نمیشی بجاش bright engram میگیری که هربار بازش کنی چندتا از ایتم پولیارو بهت میده هر کدومشونم پاک کنی bright dust میگیری که میتونی دلخواi بری از استور بازی هر ایتم پولی که میخوای رو بخری.
اگه طرفدار سبک coop یا mmo هستی حتما پیشنهاد میکنم بازی کن اینو.کلی فعالیت pvp و pve داره که میتونه سرگرمت کنه نسخه اولم 3 سال ساپورت شد نسخه دوم احتمال دادن بین 5 تا 7 سال ساپورت بشه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر