Multi Platform Destiny 2

سازنده
Bungie
ناشر
Activision, Bungie
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
عکس ها آماده شدن. به مرور توضیحات بازی تکمیل خواهند شد.

Destiny Header.png


Info.png
سازنده: BUNGIE
ناشر: Activision
پلتفرم ها: PC, PS4, Xbox One
تاریخ انتشار: 8 سپتامبر 2017 مصادف با 17 شهریور 96
سبک: شوتر اول شخص با مایه های MMORPG
مودهای بازی: تک نفره، Co-Op و چند نفره
تاریخ شروع بتا: نامشخص

کاراکترهای بازیکنان به شماره جدید منتقل نخواهد شد. بازیکنانی که به لول 20 رسیده بودند، به دلخواه، تنها قادر خواهند بود چهره و نژاد کاراکتر خود را انتقال دهند. صداپیشگان قبلی در این شماره هم حضور دارند. بانجی در 18 ماه مه قصد دارند گیم پلی بازی را از طریق استریم زنده به نمایش بگذارد.

story.png
بعد از حرف و حدیث ها بالاخره بازی معرفی شد. این بازی ادامه مستقیمی بر شماره قبلی است (و DLC ها آن). یک سال بعد از اتفاقات بسته اضافه شونده Rise of Iron، ارتش کابال ها با نام Red Legion که یک ارتش و نژاد نظامی و صنعتی هستند، زیرنظر فرمانده قدرتمندی به نام Ghaul، به آخرین شهر کره زمین حمله عظیمی را هدایت می کنند. با قدرتی که کابال ها در اختیار دارند، گاردین ها مجبور به ترک شهر می شوند و حالا باید با بدست آوردن قدرت های جدید دوباره شهر خود را بازگیرند و دنیای جدیدی را برای بازماندگان بسازند.

Races.png
با توجه به تریلرها و اطلاعات آمده هر سه نفر فرمانده ونگاردها در این شماره حضور دارند و به نظر میرسد نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. در کنار آن ها تا کنون حضور نژاد کابال که اصلی ترین دشمن این شماره است تایید شده. در ادامه باید منتظر باشیم و ببینیم چه نژادهایی به بازی ملحق خواهند شد.

zavala.png
Awokens

از نژاد انسان های هستند اما پوست آن ها رنگ باخته و چشمانشان روشن شده است. این نژاد در زمان سقوط دنیاها توسط «تاریکی»، به دورترین نقطه شناخته شده رفتند تا از تاریکی در امان باشند اما در آنجا اتفاقی عجیب و ناشناخته برایشان افتاد که آن ها را برای همیشه تغییر داد. این نژاد در زمین و در پایگاهی فضایی به نام Reef که در کنترل ملکه است زندگی می کنند. از شخصیت های معروف این نژاد Zavala است که عکس او را در بالا مشاهده میکنید. او فرمانده کلاس Titan هاست.

ikora.png
Humans

انسان ها شناخته شده ترین نژاد هستند که لازم به توضیح خاصی در موردشان نیست. انسان ها از ابتدا بر روی زمین بودند. در گذشته با سفر به مریخ و پیدا کردن گوی عجیبی به نام Traveler، عصر جدیدی از انسانیت به نام «عصر طلایی»را آغاز کردند. به واسطه ترولر، پیشرفت در تکنولوژی و صنعت پزشکی به حدی پیشرفت کرد که انسان ها عمر خود را به سه برابر معمول افزایش دادند. بسیار سریعتر از گذشته نژاد خود را در سطح فضا گشترش دادند و حتی موفق به ساخت ربات های بسیار هوشمندی به نام Exo شدند.
هرچند عصر طلایی طولی نپایید و حدودا 100 سال بعد از این عصر، دشمن بزرگ Traveler با نام «تاریکی» به دنیا حمله کرد. انسان ها به اجبار برای فرار از تاریکی به زمین بازگشتند و به آخرین شهر بازمنده که در زیر Traveler قرار داشت گریختند. ترولر برای نجات انسان ها خود را قربانی کرد و در برابر تاریکی ایستاد.
از شخصیت های مشهور انسان ها Ikora است که عکس او را مشاهده میکنید. او فرمانده کلاس Warlock هاست.

cayde.png
Exo

این نژاد ربات های بسیار پیشرفته و هوشمندی هستند که توسط انسان ها در دوران طلایی و به کمک Traveler ساخته شدند. در اصل آن ها ماشین های جنگی ای بودند که برای دفاع از انسان ها بوجود آمدند اما بعد از واقعه سقوط، هدف و حافظه تمای آن ها Reset شد و اکنون آن ها هیچ چیزی از گذشته و هدف خود به خاطر ندارند. آن ها به قدری پیچیده و رمزشده هستند که حتی خودشان نیز توضیحی برای خودشان ندارند. تنها Ghost ها هستند که می توانند درون آن ها درک کنند. اینکه چه کسی آن ها را طراحی کرد و ساخت مشخص نیست. اکنون بعد از گذشت صدها سال، آن ها شهرهای خودشان را دارند و حتی در کنار دیگر انسان ها به زندگی و کار و مبارزه مشغولند.
مشهورترین آن ها Cayde نام دارد که رهبر و فرمانده کلاس Hunter هاست. او بسیار شوخ طبع است و از محبوبترین کاراکترهای دستنی به شمار میرود.

Pictures.png

Trailers.png
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,267
نام
وحید
دوبرایر که نیست الان نسخه کالکشنش 60 دلاره:D البته برا کسایی که تازه میخرن بازی رو:D
وگرنه که اونایی که از همون روز اول بازی رو گرفتن به اندازه بازی اصلی رفته تو پاچشون(بعله از اتاق فرمان اشاره میکنند گویا بیشتر از قیمت اصلی رفته تو پاچشون):D
اگه اینم قراره همینطور باشه به دوستان توصیه میکنم یک سال بعد با قیمت 60 دلار پک کامل بازی رو تهیه کنند:|:D
مسئله اینه یه بازی MMO رو نمیشه بعد یه سال بخری و شروع کنی بازی کردن.

اتفاقا همین مسئله هم برای من پیش اومد سر نسخه 1 و وقتی دلم شدید هوای یه بازی FPS مشتی وار کرد بعد یک سال و خرده ای رفتم سراغش با تمامی دی ال سی ها و کانتنت های پولی و اکسپنشن ها ولی خب بازی انگار دیگه تموم شده بود و نمکش رفته بود و اینکه همه پلیر های بازی لول های خفن و خوفناک داشتن اما من بزور یه پایه بوقی بودم و از بس فاصله زیاد و ماورایی بود انگیزه نداشتی ادامه بدی.

این روش تیکه تیکه کردن بازی خیلی صدمه میزنه به تجربه کلی، نهایت بزارم مثل نسخه اول کل بازی تو دو سال تکمیل بشه بعد بخش سینگل پلیر بازی رو با یکی از بچه ها بصورت CO-OP تموم کنیم.
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
مسئله اینه یه بازی MMO رو نمیشه بعد یه سال بخری و شروع کنی بازی کردن.

اتفاقا همین مسئله هم برای من پیش اومد سر نسخه 1 و وقتی دلم شدید هوای یه بازی FPS مشتی وار کرد بعد یک سال و خرده ای رفتم سراغش با تمامی دی ال سی ها و کانتنت های پولی و اکسپنشن ها ولی خب بازی انگار دیگه تموم شده بود و نمکش رفته بود و اینکه همه پلیر های بازی لول های خفن و خوفناک داشتن اما من بزور یه پایه بوقی بودم و از بس فاصله زیاد و ماورایی بود انگیزه نداشتی ادامه بدی.

این روش تیکه تیکه کردن بازی خیلی صدمه میزنه به تجربه کلی، نهایت بزارم مثل نسخه اول کل بازی تو دو سال تکمیل بشه بعد بخش سینگل پلیر بازی رو با یکی از بچه ها بصورت CO-OP تموم کنیم.
حالا من با محتوای الحاقی مشکل ندارم ولی نه این که بیان همشو تیکه تیکه کنن به خورد ملت بدن بیان همه رو به صورت یه season pass بدن که طرف بره بگیره خودشو راحت کنه مثل سریه بتل یا کالاف اینقدر مسخره بود این سیاست این بازی که تا یه دی ال سی میومد بلافاصله براش یه کالکشن میومد:|
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
این نسخه داستان داره؟ یا کلا این سری داستان خاصی داره ؟:D چون کلا تجربه نکردم
نسخه ۱ فقط مولتی بود؟
اره اتفاقا داستان جذاب و حماسی داره.از اسلحه گرفته تا انواع خدایانشو کاراکترای و ... همه داستان دارن
برای بازی باید آنلاین باشی وگرنه بازی شامل PVE و PVP جداست.هرکدومو بخوای بازی میکنی
____
در رابطه با تیکه تیکه کردن بازی درسته صدمه زد تا حدی ولی خب من خیلیارو دیدم هفته ای یبار میان نایتفال میرن بعد شاکین چرا بازی ناقص اومد.خب برفرض من وقتی حدود 2700 ساعت بازی کردم ارزش تموم پولی که دادمو داشته.از تموم محتوا بطور کامل و بیشتر استفاده کردم و راضیم حتی برای تازه واردام میاد کالکشن میزاره با ۶۰ دلار دیگه کسی بازی نمی‌کنه مشکل بانجی نیست ۳ سال وقت بوده که مکس کنین خودتونو:D
بجز دوتا DLC اولم هر پچ پولی اومد کلی محتوا و آیتم جدید داشت که هنوزم داریم بازیش میکنیم.
درباره کیفیتم کسی هنوز آشنایی نداری مطمین باشه جزو تاپ‌های نسله بازی و رو‌ کنسول Coop رو دستش نداریم
 
  • Like
Reactions: NaViiDii

ShadowFex

کاربر سایت
Mar 24, 2015
1,121
73952

سازنده: BUNGIE
ناشر: Activision
تاریخ انتشار: 24 اکتبر 2017
سبک: شوتر اول شخص با مایه های MMORPG
مودهای بازی: تک نفره، Co-Op و چند نفره
پلتفرم: Blizzard battle.net
دلیل تاخیر نسخه pc با کنسول این است که با یک پورت ساده طرف نیستید بلکه استدیوی Vicarious visions مسئول بازسازی کلی بازی برای pc قرار داده شده که یه بازی با آزادی ها و قدرت pc تجربه کنید که با توجه به تجربه بتا کاملا این موضوع ثابت شد.
این نسخه بر روی پلتفرم بلیزارد بصورت انحصاری ارائه میشه و شما میتونید از سرویس های بازی های دیگه برای خرید این بازی استفاده کنید(wow token to balance )، دقت داشته باشید که بخاطر محدودیت های اعمال شده برای ایران موقع ساخت اکانت به هیچ وجه کشور ایران رو انتخاب نکنید و ترجیحا انگلیس رو انتخاب کنید که با واحد پوند براحتی بتونید خریدهاتون رو انجام بدید.
برعکس تفاوت زمان ریلیز بین دو نسخه کنسول و pc بسته های الحاقی بازی بدون تاخیر و همزمان ارائه میشه و با توجه به تمرکز سازنده بروی esports و خبرهای که در مورد ptr شنیده شده امکان این هست که pc پلتفرم اصلی در نظر گرفته شده باشه.

موضوعاتی که باید اطلاع داشته باشید:
  1. cross play و cross save وجود نداره یعنی شما نمیتوانید با پلتفرم های دیگه بازی کنید و یا از پراگرس یک پلتفرم بر پلتفرم دیگه استفاده کنید
  2. کارکتر ترنسفری وجود نخواهد داشت
  3. بازی به صورت global هست و شما امکان بازی در ریجن اروپا و امریکا رو دارید ولی پلیری از ریجن اروپا با پلیری از ریجن امریکا نمیتونه بازی کنه
  4. سرورها همه طرف سازنده بازیه و هیچ ارتباطی با بلیزارد نداره و کار بلیزارد این وسط فروش و Redirect کردن login و امکانات Social بتل نت هست.
  5. بازی از warden بلیزارد استفاده نمیکنه و سیستم Anti cheat بازی مربوط به سازنده است.
  6. بازی با 3 ورژن ارائه میشه. جزئیات
  7. هیچ گونه promotionی با بازی های دیگه بلیزارد تا با الان اعلام نشده
  8. سیستم anti cheat و تداخل با برنامه های 3rdparty ، جزئیات
گروه Destiny 2
عضو شید برای سوالات و تشکیل fireteam
https://blizzard.com/invite/qxEgoH9dX


Modes and features:
Uncapped framerate
4K resolution support
Mouse and Keyboard support
Controller support
Custom key mapping
Text chat
Adjustable field of view
21:9 monitor support


Mouse controls:
Look Sensitivity
Vertical Inversion
Horizontal Inversion
Aim Smoothing

Graphics settings:
Graphics Quality
Texture Anistrophy
Ambient Occulsion
Motion Blur
Anti-Aliasing
Texture Quality
Foliage Detail
Environment Detail
Character Detail
Shadow Quality
Depth of Field
Foliage Shadows
Lighting Shading Detail
Local Light Shadows
Wind Impulse​

Minimum specs:
CPU: Intel - Core i3-3250 / AMD - FX-4350
GPU: Nvidia - GeForce GTX 660 2GB / AMD - Radeon HD 7850 2GB
RAM: 6GB

Recommended Specs

CPU
Intel: Core i5-2400
AMD: Ryzen R5 1600X
GPU
Nvidia: GeForce GTX 970
AMD: Radeon R9 390
RAM: 8GB

[Upgrading] Minimum Specs
CPU: Intel Pentium G4560
GPU: Nvidia GeForce GTX 1050 2GB

[Upgrading] Recommended Specs
CPU: Intel Core i5-7400
GPU: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB

Bungie System Specs Used at Events
CPU: Intel i7-7700k
GPU: Nvidia GeForce GTX 1080Ti 11GB​

3236625-screen+shot+2017-05-22+at+4.19.19+pm.png

solo دانلود حدود 3-4 کیلو و اپلود 1-2
استرایک 3من دانلود 20-28 آپلود حدود 15
pvp 4v4 دانلود و اپلود حدود 35-45

siv8_dnapzfhumaaddd7.jpg_large.jpg

73954
بعد از حرف و حدیث ها بالاخره بازی معرفی شد. این بازی ادامه مستقیمی بر شماره قبلی است (و DLC ها آن). یک سال بعد از اتفاقات بسته اضافه شونده Rise of Iron، ارتش کابال ها با نام Red Legion که یک ارتش و نژاد نظامی و صنعتی هستند، زیرنظر فرمانده قدرتمندی به نام Ghaul، به آخرین شهر کره زمین حمله عظیمی را هدایت می کنند. با قدرتی که کابال ها در اختیار دارند، گاردین ها مجبور به ترک شهر می شوند و حالا باید با بدست آوردن قدرت های جدید دوباره شهر خود را بازگیرند و دنیای جدیدی را برای بازماندگان بسازند.

73955
با توجه به تریلرها و اطلاعات آمده هر سه نفر فرمانده ونگاردها در این شماره حضور دارند و به نظر میرسد نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. در کنار آن ها تا کنون حضور نژاد کابال که اصلی ترین دشمن این شماره است تایید شده. در ادامه باید منتظر باشیم و ببینیم چه نژادهایی به بازی ملحق خواهند شد.

74060

Awokens

از نژاد انسان های هستند اما پوست آن ها رنگ باخته و چشمانشان روشن شده است. این نژاد در زمان سقوط دنیاها توسط «تاریکی»، به دورترین نقطه شناخته شده رفتند تا از تاریکی در امان باشند اما در آنجا اتفاقی عجیب و ناشناخته برایشان افتاد که آن ها را برای همیشه تغییر داد. این نژاد در زمین و در پایگاهی فضایی به نام Reef که در کنترل ملکه است زندگی می کنند. از شخصیت های معروف این نژاد Zavala است که عکس او را در بالا مشاهده میکنید. او فرمانده کلاس Titan هاست.

74061

Humans

انسان ها شناخته شده ترین نژاد هستند که لازم به توضیح خاصی در موردشان نیست. انسان ها از ابتدا بر روی زمین بودند. در گذشته با سفر به مریخ و پیدا کردن گوی عجیبی به نام Traveler، عصر جدیدی از انسانیت به نام «عصر طلایی»را آغاز کردند. به واسطه ترولر، پیشرفت در تکنولوژی و صنعت پزشکی به حدی پیشرفت کرد که انسان ها عمر خود را به سه برابر معمول افزایش دادند. بسیار سریعتر از گذشته نژاد خود را در سطح فضا گشترش دادند و حتی موفق به ساخت ربات های بسیار هوشمندی به نام Exo شدند.
هرچند عصر طلایی طولی نپایید و حدودا 100 سال بعد از این عصر، دشمن بزرگ Traveler با نام «تاریکی» به دنیا حمله کرد. انسان ها به اجبار برای فرار از تاریکی به زمین بازگشتند و به آخرین شهر بازمنده که در زیر Traveler قرار داشت گریختند. ترولر برای نجات انسان ها خود را قربانی کرد و در برابر تاریکی ایستاد.
از شخصیت های مشهور انسان ها Ikora است که عکس او را مشاهده میکنید. او فرمانده کلاس Warlock هاست.

74062

Exo

این نژاد ربات های بسیار پیشرفته و هوشمندی هستند که توسط انسان ها در دوران طلایی و به کمک Traveler ساخته شدند. در اصل آن ها ماشین های جنگی ای بودند که برای دفاع از انسان ها بوجود آمدند اما بعد از واقعه سقوط، هدف و حافظه تمای آن ها Reset شد و اکنون آن ها هیچ چیزی از گذشته و هدف خود به خاطر ندارند. آن ها به قدری پیچیده و رمزشده هستند که حتی خودشان نیز توضیحی برای خودشان ندارند. تنها Ghost ها هستند که می توانند درون آن ها درک کنند. اینکه چه کسی آن ها را طراحی کرد و ساخت مشخص نیست. اکنون بعد از گذشت صدها سال، آن ها شهرهای خودشان را دارند و حتی در کنار دیگر انسان ها به زندگی و کار و مبارزه مشغولند.
مشهورترین آن ها Cayde نام دارد که رهبر و فرمانده کلاس Hunter هاست. او بسیار شوخ طبع است و از محبوبترین کاراکترهای دستنی به شمار میرود.

با تشکر از فردین
 
آخرین ویرایش:

ThroughWinter

کاربر سایت
Feb 10, 2017
100
بانجی overratedـترین استودیوی بازیسازیه. تو هیلو که هیچ نوآوری نداشتن. فقط FPS رو وارد دنیای کنسول و دسته آنالوگ کردن. بعدشم انقد که هیلو ساختن واسه مایکروسافت حالت تهوع گرفتن و زدن بیرون. با دو سه تا ایده نصفه-نیمه و برگرفته از موفقیت های بلیزارد که یه MMO بسازن. الانم که تحت نظارت Activision یه ماشین پولسازی بنام Destiny رو از آب درآوردن.
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
دوتا نسخه برای پیش خرید هست یکی ۱۰۰ دلار و یکی ۲۵۰ دلار با مجسمه و ... .
دوتام اکسپنشن داره یکی درباره Osiris و یکی Warming.با پیش خریدن دسترسی زودتر به بتا دارین.اگه PS4 هم باشین احتمالا یه مدت زیاد بتونین بازی کنین بتارو.
با پیش خریدم تم داینامیک میگیرین و برا PC هم میاد بازی.
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,748
نام
علی
اين مدليشو نديده بودم !
وسط بازي اومدم اوربيت يهويي update داد اونم صرفا معرفي pre order ومحتواهاش از جمله ابلم و شمشير و...:))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر