Multi Platform Destiny 2

سازنده
Bungie
ناشر
Activision, Bungie
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
عکس ها آماده شدن. به مرور توضیحات بازی تکمیل خواهند شد.

Destiny Header.png


Info.png
سازنده: BUNGIE
ناشر: Activision
پلتفرم ها: PC, PS4, Xbox One
تاریخ انتشار: 8 سپتامبر 2017 مصادف با 17 شهریور 96
سبک: شوتر اول شخص با مایه های MMORPG
مودهای بازی: تک نفره، Co-Op و چند نفره
تاریخ شروع بتا: نامشخص

کاراکترهای بازیکنان به شماره جدید منتقل نخواهد شد. بازیکنانی که به لول 20 رسیده بودند، به دلخواه، تنها قادر خواهند بود چهره و نژاد کاراکتر خود را انتقال دهند. صداپیشگان قبلی در این شماره هم حضور دارند. بانجی در 18 ماه مه قصد دارند گیم پلی بازی را از طریق استریم زنده به نمایش بگذارد.

story.png
بعد از حرف و حدیث ها بالاخره بازی معرفی شد. این بازی ادامه مستقیمی بر شماره قبلی است (و DLC ها آن). یک سال بعد از اتفاقات بسته اضافه شونده Rise of Iron، ارتش کابال ها با نام Red Legion که یک ارتش و نژاد نظامی و صنعتی هستند، زیرنظر فرمانده قدرتمندی به نام Ghaul، به آخرین شهر کره زمین حمله عظیمی را هدایت می کنند. با قدرتی که کابال ها در اختیار دارند، گاردین ها مجبور به ترک شهر می شوند و حالا باید با بدست آوردن قدرت های جدید دوباره شهر خود را بازگیرند و دنیای جدیدی را برای بازماندگان بسازند.

Races.png
با توجه به تریلرها و اطلاعات آمده هر سه نفر فرمانده ونگاردها در این شماره حضور دارند و به نظر میرسد نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. در کنار آن ها تا کنون حضور نژاد کابال که اصلی ترین دشمن این شماره است تایید شده. در ادامه باید منتظر باشیم و ببینیم چه نژادهایی به بازی ملحق خواهند شد.

zavala.png
Awokens

از نژاد انسان های هستند اما پوست آن ها رنگ باخته و چشمانشان روشن شده است. این نژاد در زمان سقوط دنیاها توسط «تاریکی»، به دورترین نقطه شناخته شده رفتند تا از تاریکی در امان باشند اما در آنجا اتفاقی عجیب و ناشناخته برایشان افتاد که آن ها را برای همیشه تغییر داد. این نژاد در زمین و در پایگاهی فضایی به نام Reef که در کنترل ملکه است زندگی می کنند. از شخصیت های معروف این نژاد Zavala است که عکس او را در بالا مشاهده میکنید. او فرمانده کلاس Titan هاست.

ikora.png
Humans

انسان ها شناخته شده ترین نژاد هستند که لازم به توضیح خاصی در موردشان نیست. انسان ها از ابتدا بر روی زمین بودند. در گذشته با سفر به مریخ و پیدا کردن گوی عجیبی به نام Traveler، عصر جدیدی از انسانیت به نام «عصر طلایی»را آغاز کردند. به واسطه ترولر، پیشرفت در تکنولوژی و صنعت پزشکی به حدی پیشرفت کرد که انسان ها عمر خود را به سه برابر معمول افزایش دادند. بسیار سریعتر از گذشته نژاد خود را در سطح فضا گشترش دادند و حتی موفق به ساخت ربات های بسیار هوشمندی به نام Exo شدند.
هرچند عصر طلایی طولی نپایید و حدودا 100 سال بعد از این عصر، دشمن بزرگ Traveler با نام «تاریکی» به دنیا حمله کرد. انسان ها به اجبار برای فرار از تاریکی به زمین بازگشتند و به آخرین شهر بازمنده که در زیر Traveler قرار داشت گریختند. ترولر برای نجات انسان ها خود را قربانی کرد و در برابر تاریکی ایستاد.
از شخصیت های مشهور انسان ها Ikora است که عکس او را مشاهده میکنید. او فرمانده کلاس Warlock هاست.

cayde.png
Exo

این نژاد ربات های بسیار پیشرفته و هوشمندی هستند که توسط انسان ها در دوران طلایی و به کمک Traveler ساخته شدند. در اصل آن ها ماشین های جنگی ای بودند که برای دفاع از انسان ها بوجود آمدند اما بعد از واقعه سقوط، هدف و حافظه تمای آن ها Reset شد و اکنون آن ها هیچ چیزی از گذشته و هدف خود به خاطر ندارند. آن ها به قدری پیچیده و رمزشده هستند که حتی خودشان نیز توضیحی برای خودشان ندارند. تنها Ghost ها هستند که می توانند درون آن ها درک کنند. اینکه چه کسی آن ها را طراحی کرد و ساخت مشخص نیست. اکنون بعد از گذشت صدها سال، آن ها شهرهای خودشان را دارند و حتی در کنار دیگر انسان ها به زندگی و کار و مبارزه مشغولند.
مشهورترین آن ها Cayde نام دارد که رهبر و فرمانده کلاس Hunter هاست. او بسیار شوخ طبع است و از محبوبترین کاراکترهای دستنی به شمار میرود.

Pictures.png

Trailers.png
 
آخرین ویرایش:

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
انلاين كلا رو كنسول بهتره
برا كسايي هم كه نسخه اول رو ps4 رفتن همون ps4 بهتره
بازي احتمالا قابليت انتقال سيو از PS4 به pc داره اگه اينجوري باشه من هم رو PS4 ميگيرم به خاطر تعداد زياد دوستان قديمي اونجا و هم رو pc به خاطر تجربه با كيفيت بالاتر بازي مورد علاقه أم
 

amirv2

کاربر سایت
May 11, 2015
398
الان 6v6 هست نه ۵.دلیلشم اینه بازی الان کلی لگ و تاخیر داره و همم بابت جایزه PVP شاکین.
من و شما برنامه نویسی بازی رو خبر نداریم منتهی با وضع سرورای اکتیویژن و مشکلاتی که بازیکنا دارن ۴ به ۴ بهترین تصمیم بود.کیفیت مهمتره تا کمیت مسلما اونام اینارو بررسی کردن
خوب ميومدن سيستم rewardو تغيير ميدادن به جاي اينكه 6v6 رو حذف كنن خوب حالا حتمن يه علتي داشت ديگه بايد ببينيم چي ميشه
 

amirv2

کاربر سایت
May 11, 2015
398
بازي احتمالا قابليت انتقال سيو از PS4 به pc داره اگه اينجوري باشه من هم رو PS4 ميگيرم به خاطر تعداد زياد دوستان قديمي اونجا و هم رو pc به خاطر تجربه با كيفيت بالاتر بازي مورد علاقه أم
قابليت سيو نداره ولي الان گفتن رو هر دو پلتفرم 60 fps اجرا ميشه پليرا توييت زدن
 

ShadowFex

کاربر سایت
Mar 24, 2015
1,121
خب درسته بتل نت براي اكتيويژن بليزارده ولي براي بازياي بليزارد استفاده ميشد و بازيا هم اكثرا به هم مربوط بودن انقدر هم كله گنده بودن كه ملت حاضر باشن روي كلاينت ديگه خريداريشون كنن فكر ميكردم destiny 2 مثل كالاف و بقيه بازيا تحت استيم باشه
عجيب بودنش فقط اينجاست كه اين شركت اگه ميتونست بازيارو براي موبايل و كنسولاي نسل ٦ هم منتشر ميكرد تا بيشتر پول به جيب بزنه ولي ميخوان روي يه كلاينت ديگه منتشر كنن با اينكه ميدونن باعث پايين اومدن فروش ميشه
به هرحال ما كه منصرف شديم از خريدش:-"

Bethesda و چه به كلاينت :))
كلاينتم بدن دكوريه بازيارو تحت استيمم مطمئنا منتشر ميكنن خيلي از شركتا برا خودشون كلاينت دارن ولي بازياشون رو استيمم هست چون رو استيم نباشه اصلا كسي متوجه نميشه بازي منتشر شده من چند ماه بعد از انتشار gow فهميدم برا پي سي اومده : ))))
بيشتر بخاطر خود بزرگ بينيه ميان كلاينت ميدن برا خودشون : )))
در عوض با سیستمی که الان تو بتل نت هست که شما میتونی wowtoken رو تبدیل کنی به پول کلی از پلیرهای wow به راحتی این بازی رو میخرن از جمله خودم
یعنی من تا اخر این بازی رو مجانی بازی میکنم
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
یکسری تصویر از ست ارمورای جدید کاراکترا اومده تو این لینک ببینین.
ست قرمزه تایتان انگار برای سوروس هست چون تو تریلر پالسی که یارو باهاش می‌زدم برای سوروس بود.فکر کنم سوروس کلا یه فکشن جدید داره:D
 
  • Like
Reactions: victor hogo

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
activision blizzard خیلی وقته یکی شدن
اصلا خبر نداشتم. الان خوندم که سهم شون رو از Vivendi خریدن.
Activision Blizzard Buys Itself Out for $8.2 Billion | The Bottom Line
حالا چرا فقط این بازی توی بتل نت عرضه میشه؟ اکتیویژن این همه بازی داره و همشون توی استیم. الان توی توییترشون گفتن که فقط بتل نت هست و جای دیگه ای عرضه نمیشه.
 

FableBW

The Big Bad Wolf
کاربر سایت
Sep 4, 2016
1,601
نام
Sepehr
اکتیویژن سهم بزرگی از بازار رو از دست داد... روی استیم عرضه میکرد سود بیشتری عایدش میشد... به هر حال باز بتل نت شبکه خوبیه مثل یوپلی یا اوریجین نیست.
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
بسی حال کردیم گفتنی ها رو دوستان گفتن ما دیگه چیزی نمیگیم:-":D
چطوری تا اخر تابستون صبر کنیم:|
خدا کنه دوتا بازی درست حسابی تو تابستون بیاد البته من که همین الانم بارمو برا تابستون بستم:D
 

ShadowFex

کاربر سایت
Mar 24, 2015
1,121
اصلا خبر نداشتم. الان خوندم که سهم شون رو از Vivendi خریدن.
Activision Blizzard Buys Itself Out for $8.2 Billion | The Bottom Line
حالا چرا فقط این بازی توی بتل نت عرضه میشه؟ اکتیویژن این همه بازی داره و همشون توی استیم. الان توی توییترشون گفتن که فقط بتل نت هست و جای دیگه ای عرضه نمیشه.

Blizzard Entertainment:Community

Does this mean other games are going to come to the Blizzard platform too?

Our focus in terms of supporting non-Blizzard games is solely around Destiny 2. Aside from potentially evaluating needs or opportunities for future Activision games, we don’t have any short- or long-term plans to support third-party games with Battle.net. It’s important to us to maintain our quality standards for any experience or service we’re putting in front of our players, which represents a big investment of time and effort on our part, so this is not something we’re jumping into lightly.​
این استارتشه. شاید در اینده cod رو هم رو بتل نت ببینیم که دیگه 1سنت هم تو جیب valve نره
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
قابليت سيو نداره ولي الان گفتن رو هر دو پلتفرم 60 fps اجرا ميشه پليرا توييت زدن
پلیرا اشتباه تویت کردن.

بازی روی PC بدون قفل فریم اجرا میشه و روی کنسول همچنان 30 فریم خواهد بود. الان واقعا میتونم بگم خاک بر سرشون. 60 نشدن بازی هیچ دلیل موجهی نداره.
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
با کیفیت گیمرساید هم دیدم . گرافیک اونقدری پیشرفت نداشته . Draw Distance همچنان چشم نوازه . گرافیک هنری عالی ، ولی از لحاظ تکنیکی افتو خیز داره ، حالا تا بتاش بیاد ببینیم تجربه ی خودمون چیه .
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
متاسفانه بازی Dedicated Server نداره!
اینا ۳ سال براشون تجربه نشد؟نه بازی ۶۰ فریمه نه سرور درست حسابی داره خب چه فرقی با شماره اول داره پس؟
با وجود خوبیای که داره ولی آنچنان با نمایش الان نمی‌خوره بهش نسخه جدید باشه بیشتر شبیه یه DLC هست.این ۲ مورد مهمترین چیزایی بود که کامونیتی بانجی می‌خواست متاسفم واقعا.
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,298
نام
مهدی
یعنی روی pspro هم 60 فریم نیست؟
من نسخه اول رو بازی نکردم و اینم فکر نکنم بگیرم.نمیدونم با تریلرها چرا نمیتونم ارتباط برقرار کنم ولی شاید بهتره برا 1 ساعتم که شده بازی رو تجربه کنم شاید در اشتباه باشم اما خب من کلا با بازی های فضایی مشکل دارم
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
متاسفانه بازی Dedicated Server نداره!
تایید شده؟
این دیگه چی میگه؟:
An Activision representative confirmed for us today that Destiny 2 on PC does not currently have a scheduled release date, and will not release on September 8 alongside the PS4 and Xbox One versions of the game.
کشش میدن مردم از 30 فریمشون لذت ببرن؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر