امتيازات Persona 5

پیشبینی میانگین امتیازات Persona 5

  • 95 به بالا

    رای‌ها: 4 6.5%
  • 94-93

    رای‌ها: 24 38.7%
  • 93-92

    رای‌ها: 18 29.0%
  • 92-91

    رای‌ها: 12 19.4%
  • 90-89

    رای‌ها: 6 9.7%
  • 89-88

    رای‌ها: 5 8.1%
  • 88-87

    رای‌ها: 0 0.0%
  • 87-86

    رای‌ها: 0 0.0%
  • 85-80

    رای‌ها: 1 1.6%
  • پایین 80

    رای‌ها: 1 1.6%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    62

Phantom Thief

کاربر سایت
Dec 7, 2011
972
نام
Parsa
xmcw7dk6266brjn19j.jpg


Persona 5
سازنده : P-Studio
ناشر : ATLUS
سبک : JRPG
تاریخ انتشار
ژاپن : 2016,September 15
امریکای شمالی : 2017,April 4



RPGamer: 100/100

Gaming Age: 100/100

IBTimes UK: 100/100

Easy Allies: 100/100

Guardian: 100/100

Arcade Sushi: 100/100

Playstation Universe: 100/100

Gameblog.fr: 100/100

USgamer: 100/100

Official PlayStation Magazine U.K: 100/100

Game Revolution: 100/100

GamesRadar+: 100/100

Push Square: 100/100

RPG Site: 100/100

TheSixthAxis: 100/100

God is a Geek: 100/100

Vandal Online: 98/100

IGN: 97/100

GamesBeat: 97/100

IGN Italia: 96/100

Wccftech : 96/100

Multiplayer.it: 96/100

GRYOnline.pl: 95/100

Hobby Consolas: 95/100

PSX-Sense.nl: 95/100

3DJuegos: 95/100

SpazioGames: 95/100

Everyeye.it: 95/100

PlayStation LifeStyle: 95/100

IGN JP: 95/100

Impulsegamer: 94/100

Atomix: 94/100

XGN: 93/100

IGN Spain: 93/100

COGconnected : 93/100

Game Informer: 93/100

The Games Machine: 92/100

GamePro Germany: 92/100

4Players.de: 91/100

ZTGD: 90/100

GameOver.gr: 90/100


LaPS4: 90/100

EGM: 90/100

Worth Playing: 90/100

Gamer.no : 90/100

We Got This Covered : 90/100

GameGrin: 90/100

Merlin'in Kazanı (Turkey): 90/100

Washington Post: 90/100

M3: 90/100

Polygon: 90/100

Trusted Reviews: 90/100

GameSpot: 90/100

Stevivor: 90/100

Destructoid: 90/100

Eurogamer Italy: 90/100

Hardcore Gamer: 90/100

InsideGamer.nl: 90/100

Gamer.nl: 90/100

Attack of the Fanboy: 90/100

Metro GameCentral: 90/100

Video Chums : 87/100

CGMagazine: 85/100

JeuxActu: 85/100

The Jimquisition: 85/100

Twinfinite: 80/100


z0ij_persona_20th_anniversary_festival_visual_art_by_shigenori_soejima.jpg
 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
تبریک به همه‌ی طرفدارا <:-P باورتون میشه بازی دوباره تاخیر نخورد؟ :D
==============
اینم اومد بگه که ما هم هستیم ولی هیشکی واسش مهم نیست :D:
Digital Trends 70/100
آره دم سونی هم گرم :D
غلط کرده سونی :D این همه کنفرانس و نمایشگاه و کوفت و زهرمار برگزار کردن ولی به خودشون زحمت ندادن توی هیچکدومشون بازیو نمایش بدن... ولی حالا بازی بالاترین متای انحصاری PS4 رو در اختیار داره...
موفقیت بازی به خاطر تیم سازندس وگرنه سونی بنظرم هیچ تلاشی واسه مارکتینگ و کمک به ساخت بازی نکرده... اینکه بازی انحصاری هستش تصمیم خود Atlus هستش چون میدونن طرفدارای بازی الان بیشترشون PSدارا هستن و همینطور بیشترش هم به سیاست Atlus برمیگرده که دوست دارن روی یه پلتفرم تمرکز کنن...
==============
پ.ن: دوستانی که واسه پز دادن با متای بازی و تیکه انداختن به رقیب اومده بودن حالا دیگه کم‌کم میتونن رفع زحمت کنن... در آینده میتونید بازیو به لیست‌های مقایسه‌ایتون اضافه کنید و باهاش کنسولتونو به رخ بکشید =D>
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
غلط کرده سونی :D این همه کنفرانس و نمایشگاه و کوفت و زهرمار برگزار کردن ولی به خودشون زحمت ندادن توی هیچکدومشون بازیو نمایش بدن... ولی حالا بازی بالاترین متای انحصاری PS4 رو در اختیار داره...
موفقیت بازی به خاطر تیم سازندس وگرنه سونی بنظرم هیچ تلاشی واسه مارکتینگ و کمک به ساخت بازی نکرده... اینکه بازی انحصاری هستش تصمیم خود Atlus هستش چون میدونن طرفدارای بازی الان بیشترشون PSدارا هستن و همینطور بیشترش هم به سیاست Atlus برمیگرده که دوست دارن روی یه پلتفرم تمرکز کنن...
==============
پ.ن: دوستانی که واسه پز دادن با متای بازی و تیکه انداختن به رقیب اومده بودن حالا دیگه کم‌کم میتونن رفع زحمت کنن... در آینده میتونید بازیو به لیست‌های مقایسه‌ایتون اضافه کنید و باهاش کنسولتونو به رخ بکشید =D>
توی شرق که ترکونده بودن بی انصافی نکن دیگه :D. برا غرب هم که ویدئو چپو راست از زبان بازی دادن ، سونی بازار شرقو با پرسونا تو مشتش گرفته بود ولی غرب قبول کن به یه انحصاری خیلی خفن مثل هورایزن نیاز داشت و جواب گرفت ، الان که پرسونا جواب گرفته مطمئن باش ATLUS داستانش با قبل فرق خواهد کردو غربیا رو هم آدم فرض میکنه :D
 

Phantom Thief

کاربر سایت
Dec 7, 2011
972
نام
Parsa
Arcade Sushi:10/10
EGM - 9/10
Hobby Consolas:95/100
GameGrin :9/10
نحوه گفتنش خیلی بده پارسا. یعنی خود جمله توی بازی مشکلی نداره (من با وجودش توی تریلرا مشکل دارم) ولی جوری که دیالوگ رو توی زبون انگلیسی میگه اصلا بهم نمیسازه. فقط هم اون نیست کلا لحن دیالوگا توی زبون انگلیسی زیاد با لحنی که توی دیالوگای ژاپنی به کار میره جور نیست.
من با این که قبول دارم صداگذاری انگیلیسی بازی خیلی مشکل داره و طرز گفتن دیالوگ ها مشکل داره(مثل همون دیالوگی که خودت ازش تو تریلر ها بیزاری:D)،این ایرادی که تو گرفتیش رو اگه بیان برای همه ی شخصیت ها انجام بدند وضع رو بدتر میکنه.ممکنه سر بعضی از شخصیت ها انجام دادنی باشه ولی برای بعضی های دیگه نه
من اینا رو میگم چون خودم انیمه و بازی ها رو زبون ژآپنی انجام دادم و هم با انگیلیسی.زبون ژآپنی با انگیلیسی از زمین تا اسمون با هم فرق داره.تو از حروف و کلمه بگیر تا لحجه.90 درصد اوقات هر وقت دیدم صداگذاری انگیلیسی سعی کرده دقیقا مثل ژاپنیش باشه کارش مشکل پیدا میکنه.توی این بازی نمونش Yusuke هستش.(البته اون تا یک حدی هم خوب هست ولی مشکل داره و میتونست خیلی بهتر باشه)
کلا بهترین راه برای دوبلوری انگیلیسی قوی یک بازی ژاپنی بهترین راه اینه که صداگذار بدون این که سعی کنه دقیقا مثل ژاپنیش باشه،بیاد دیالوگ ها رو جوری بگه که حس انتقال اون دیالوگاش منظور ژاپنیش رو برسونه.برای همچین کاری هم کار تیم Localization عالی باشه و هم همکاریش با صداگذار ها و Voice Director خیلی قوی باشه.از بین بازی هایی که دیدم نمونش Catherineه
متاسفانه توی پرسونا 5 به خاطر مسخره بازی های ATLUS JP،تیم Localization نه وقت کافی برای بررسی Script و صداگذاری داشتند نه بودجه ی کافیش رو:expressionless:(البته خود ATLUS USA هم سر انتخاب اشتباه دوبلور ها برای بعضی از شخصیت ها مقصره،ولی اگه اونا هم وقتش رو داشتند وضع این جوری نمیشد)

البته همین که ژاپنی هم میری خودم میگم کار درستیه ولی کلا ایرادی که گرفتی مشکل داره
آره دم سونی هم گرم :D

#كوير_انحصارى

خوبه اینو قبلا تو همین تاپیک گفتم:|:|
بازی هیچ ربطی به سونی نداره.لطفا این مسخره بازی ها رو این جا انجام ندید:|


صاحب تاپیک بیاد شیرینی بده:D
متا از ۳۰ نقد ۹۴
اپن از ۲۶ نقد ۹۳
:D :D :D
اون همه تاپیک P5 و خبر هایی که از زمان معرفی بازی تو این سایت گذاشته بودم خودش به اندازه ی 100 تا جعبه شیرینی می ارزه:D
دیگه اون شیرینی رو بی خیالش بشید:D

تبریک به همه‌ی طرفدارا <:-P باورتون میشه بازی دوباره تاخیر نخورد؟ :D
راستش رو بخوای من یکی حاظر بودم برای دوبله ی انگیلیسی بهتر بازی دیر تر میومد:D
دوبلوری انگیلیسی میتونست خیلی به بازی کمک کنه.نمونش هم همون Catherineه هزار بار مثال زدم:D
اگه دوبلوری انگیلیسی در حد ژاپنیش میشد،همین متاش میشد در حد 96



ویرایش:از اونجایی که بیشتر کرمم گرفته اینم میزارم این جا:D
1mbn2o.gif
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
تبریک به همه‌ی طرفدارا <:-P باورتون میشه بازی دوباره تاخیر نخورد؟ :D
==============
اینم اومد بگه که ما هم هستیم ولی هیشکی واسش مهم نیست :D:
Digital Trends 70/100

غلط کرده سونی :D این همه کنفرانس و نمایشگاه و کوفت و زهرمار برگزار کردن ولی به خودشون زحمت ندادن توی هیچکدومشون بازیو نمایش بدن... ولی حالا بازی بالاترین متای انحصاری PS4 رو در اختیار داره...
موفقیت بازی به خاطر تیم سازندس وگرنه سونی بنظرم هیچ تلاشی واسه مارکتینگ و کمک به ساخت بازی نکرده... اینکه بازی انحصاری هستش تصمیم خود Atlus هستش چون میدونن طرفدارای بازی الان بیشترشون PSدارا هستن و همینطور بیشترش هم به سیاست Atlus برمیگرده که دوست دارن روی یه پلتفرم تمرکز کنن...
==============
پ.ن: دوستانی که واسه پز دادن با متای بازی و تیکه انداختن به رقیب اومده بودن حالا دیگه کم‌کم میتونن رفع زحمت کنن... در آینده میتونید بازیو به لیست‌های مقایسه‌ایتون اضافه کنید و باهاش کنسولتونو به رخ بکشید =D>
حالا همچینم خود اتلوس هم همچین غرب رو تحویل نگرفتا. فقطم persona نبوده ... در تمام بازی های ژاپنی پسند استودیو های ژاپنی این موضوع صدق میکرده ... gr که دیگه مال خودشون بود. ولی چی ازش دیدیدم تو غرب ..... بس زیاد ربطی نداره به اینکه سونی نقش داشته یا نه . بیشتر مبحث سیاست و بازاریابی بوده

حالا در مورد خود ژاپن چه اتفاقی افتاده و سونی چه نقشی ایفا میکرده ...من در جریان نیستم ....
 
  • Like
Reactions: Abolfazl3007

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
من با این که قبول دارم صداگذاری انگیلیسی بازی خیلی مشکل داره و طرز گفتن دیالوگ ها مشکل داره(مثل همون دیالوگی که خودت ازش تو تریلر ها بیزاری:D)،این ایرادی که تو گرفتیش رو اگه بیان برای همه ی شخصیت ها انجام بدند وضع رو بدتر میکنه.ممکنه سر بعضی از شخصیت ها انجام دادنی باشه ولی برای بعضی های دیگه نه
من اینا رو میگم چون خودم انیمه و بازی ها رو زبون ژآپنی انجام دادم و هم با انگیلیسی.زبون ژآپنی با انگیلیسی از زمین تا اسمون با هم فرق داره.تو از حروف و کلمه بگیر تا لحجه.90 درصد اوقات هر وقت دیدم صداگذاری انگیلیسی سعی کرده دقیقا مثل ژاپنیش باشه کارش مشکل پیدا میکنه.توی این بازی نمونش Yusuke هستش.(البته اون تا یک حدی هم خوب هست ولی مشکل داره و میتونست خیلی بهتر باشه)
کلا بهترین راه برای دوبلوری انگیلیسی قوی یک بازی ژاپنی بهترین راه اینه که صداگذار بدون این که سعی کنه دقیقا مثل ژاپنیش باشه،بیاد دیالوگ ها رو جوری بگه که حس انتقال اون دیالوگاش منظور ژاپنیش رو برسونه.برای همچین کاری هم کار تیم Localization عالی باشه و هم همکاریش با صداگذار ها و Voice Director خیلی قوی باشه.از بین بازی هایی که دیدم نمونش Catherineه
متاسفانه توی پرسونا 5 به خاطر مسخره بازی های ATLUS JP،تیم Localization نه وقت کافی برای بررسی Script و صداگذاری داشتند نه بودجه ی کافیش رو:expressionless:(البته خود ATLUS USA هم سر انتخاب اشتباه دوبلور ها برای بعضی از شخصیت ها مقصره،ولی اگه اونا هم وقتش رو داشتند وضع این جوری نمیشد)

البته همین که ژاپنی هم میری خودم میگم کار درستیه ولی کلا ایرادی که گرفتی مشکل داره
نه خب ببین پارسا، من نمیخوام که بیان دقیقا کلمه به کلمه همون اسکریپت ژاپنی رو ترجمه کنند و بزارن توی بازی. ولی خب موقع ترجمه و خصوصا صداپیشگی باید لحن دیالوگا رو حفظ کنند. دیالوگای ژاپنی یه سنگینی خاصی پشتشونه، یه جورایی بزرگسالانه‌تر به نظر میان (منظورم نوع بیان دیالوگاست) ولی خب در مقایسه، تریلرای انگلیسی و چیزایی که تا الان از صداگذاری این نسخه دیدیم شدیدا جوش شاد و سبک‌تر بوده. من خودم مثلا سر کاترین هیچ مشکلی با صداگذاری انگلیسی نداشتم و هر ۳-۴ باری که بازی کردم ازش لذت بردم، چون اونجا لحن رو قشنگ رعایت کرده بودن. یا مثلا Nier Automata که همین چند هفته پیش اومد و صداهای ژاپنی هم توش بود ولی کامل با زبون انگلیسی رفتم.

سر پرسونا ۵ متاسفانه خوب عمل نکرده Atlus (حالا چه JP و چه USA، البته من بخش بزرگی از تقصیرات رو برای USA میدونم چون ۷ ماه وقت داشته) و بخاطر همین هم هست که میگم با ژاپنی بازی میکنم.

پ.ن: مرد حسابی انتقادای من توی گف رو اینجا نیار :D اون چیزی که من در مورد تریلرا اونور گفتم ربطی به این مورد نداره و اون کلا در مورد مارکتینگ بود.
این همه کنفرانس و نمایشگاه و کوفت و زهرمار برگزار کردن ولی به خودشون زحمت ندادن توی هیچکدومشون بازیو نمایش بدن...
البته علیرضا در این مورد بیشتر تقصیر کار خود Atlus ـه. یادته سر اولین PSX که سونی برگزار کرد حاضر نشده بودن حتی یه تریلر بهشون بدن و سونی فقط لوگوی بازی رو نشون داد؟ بعد برداشته بودن تریلر جدید رو گذاشته بودن به عنوان Bonus برای پیش‌خرید اون بازی رقصه :| کلا سونی میخواست بازی رو نشون بده ولی خب خود Atlus اذیت میکرد. وگرنه سونی حتی به بازیای کوچیکتر مثل Yakuza هم توی کنفرانساش وقت میده :D
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
راستش رو بخوای من یکی حاظر بودم برای دوبله ی انگیلیسی بهتر بازی دیر تر میومد:D
دوبلوری انگیلیسی میتونست خیلی به بازی کمک کنه.نمونش هم همون Catherineه هزار بار مثال زدم:D
اگه دوبلوری انگیلیسی در حد ژاپنیش میشد،همین متاش میشد در حد 96
چه صبر ایوبی داری تو :D
من همون آخرین باری که بازی تاخیر خورد کم آوردم و دیگه نمیتونستم تحمل کنم... تا حدی که دوست داشتم کلا DLC رایگان زبان ژاپنی به بازی اصلا اضافه نشه ولی همون 14 فوریه که قولشو داده بودن بازیو عرضه کنن :D
اون چیزی که من توی نقدا دیدم خیلی روی این قضیه‌ی دوبله‌ و Localization تاکید نشده و خداروشکر قضیه اونقدرا بد نیست...با اینکه همونطور که خودت گفتی میتونست مثل Catherine خیلی بهتر باشه ولی من به اندازه‌ی تو روی این مورد حساس نیستم و دیگه باید قضیه خیلی بد باشه تا صدام دربیاد :D
البته علیرضا در این مورد بیشتر تقصیر کار خود Atlus ـه. یادته سر اولین PSX که سونی برگزار کرد حاضر نشده بودن حتی یه تریلر بهشون بدن و سونی فقط لوگوی بازی رو نشون داد؟ بعد برداشته بودن تریلر جدید رو گذاشته بودن به عنوان Bonus برای پیش‌خرید اون بازی رقصه :| کلا سونی میخواست بازی رو نشون بده ولی خب خود Atlus اذیت میکرد. وگرنه سونی حتی به بازیای کوچیکتر مثل Yakuza هم توی کنفرانساش وقت میده :D
حالا اون قضیه معلوم نیست که خود سونی نخواسته نشونش بده یا Atlus تریلرو نداده...
میدونم Atlus هم توی قضیه‌ی بازاریابی کلا عجیب‌ و غریب عمل می‌کنه ولی من موندم چرا یه ناشر نباید دوست داشته باشه که بازیش توی کنفراس‌های بزرگ سونی نمایش داشته باشه؟
سونی حتی توی Tokyo Game Show‌های اخیر که یه فرصت فوق‌العاده واسه بازار ژاپن هستش هم P5 رو نمایش نداد به جاش استیج رو داده بود دست Ubisoft که بیاد Watch Dogs و AC به خورد مردم ژاپن بده :| اینا صددرصد به سیاست‌های سونی برمیگرده که ببینه کدوم همکاری بیشتر به نفعشه و ...
حالا قضیه‌ی اصلی این نیست که واقعا تقصیر کی بوده... من میگم که خواسته یا ناخواسته سونی تقریبا هیچ کاری واسه بازی نکرده که بیاییم به خاطر امتیازات بالای بازی ازش تشکر کنیم. انحصاری بودن بازی به این معنی نیست که بازی از حمایت و پشتیبانی سونی بهره‌مند بوده.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
پست دوستمون ناپدید شد .... ولی فقط خواستم بگم jrpg های خوب همیشه این توان و پناسیل رو داشتن که هر مخاطبی رو جذب کنن ... این خود گیمرا هستن که مقاومت اشتباهی نشون میدن . مطمین باشید پرسونا 4 و 5 بهترین انتخاب برای گام گزاشتن به این ژانر بزرگ و دوست داشتنی و شدیدا سرگرم کننده هستند . این فرصت رو غنیمت بشمرید

نمیدونم دلیلش چیه علیرضا ولی خب وقتی سونی مشخصا میاد لوگوی بازی رو نشون میده و در موردش حرف میزنه، یعنی دوست داشتن بازی رو توی کنفرانس داشته باشن ولی خب به هر دلیلی چیزی برای نشون دادن از طرف اتلوس دریافت نکردن. وقتی مثلا سونی میاد بازیی مثل یاکوزا، یا ویندجمرز یا ۱۰۰ تا بازی ریز و کوچیک دیگه که هیچکس ازشون اطلاع نداره رو توی کنفرانس نشون میده و براشون وقت کنار میزاره، خیلی بعیده که فقط به اتلوس گفته باشه «نه، ما حاضر نیستیم پرسونا ۵ رو نشون بدیم» :D

در کل حرفت رو قبول دارم که سونی برای بازی کاری نکرده و این Atlus ـه که باید برای این موفقیت تحسین بشه، فقط خواستم بگم این بازاریابی بد پرسونا ۵ هم باز برمیگرده به خود اتلوس و چیزی نیست که بازم سونی توش نقش زیادی ایفا کرده باشه.

دقیقا ! همون طور که تمام کردیت انچارتد میرسه به نیل و بروس و یا هورایزن میرسه به گریلا گیمز .... نه کازه هیرایی یا شوهه یوشیدا ... هر چند که این شرایط نتیجه زحمات اینا هم هست .

ولی اینجا دوستان زیاد با استاف های اتلوس اشنا نیستن ... از دم دست ترین چیزی که به ذهنشون میرسه تشکر میکنن
 
آخرین ویرایش:

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
حالا اون قضیه معلوم نیست که خود سونی نخواسته نشونش بده یا Atlus تریلرو نداده...
میدونم Atlus هم توی قضیه‌ی بازاریابی کلا عجیب‌ و غریب عمل می‌کنه ولی من موندم چرا یه ناشر نباید دوست داشته باشه که بازیش توی کنفراس‌های بزرگ سونی نمایش داشته باشه؟
سونی حتی توی Tokyo Game Show‌های اخیر که یه فرصت فوق‌العاده واسه بازار ژاپن هستش هم P5 رو نمایش نداد به جاش استیج رو داده بود دست Ubisoft که بیاد Watch Dogs و AC به خورد مردم ژاپن بده :| اینا صددرصد به سیاست‌های سونی برمیگرده که ببینه کدوم همکاری بیشتر به نفعشه و ...
حالا قضیه‌ی اصلی این نیست که واقعا تقصیر کی بوده... من میگم که خواسته یا ناخواسته سونی تقریبا هیچ کاری واسه بازی نکرده که بیاییم به خاطر امتیازات بالای بازی ازش تشکر کنیم. انحصاری بودن بازی به این معنی نیست که بازی از حمایت و پشتیبانی سونی بهره‌مند بوده.
نمیدونم دلیلش چیه علیرضا ولی خب وقتی سونی مشخصا میاد لوگوی بازی رو نشون میده و در موردش حرف میزنه، یعنی دوست داشتن بازی رو توی کنفرانس داشته باشن ولی خب به هر دلیلی چیزی برای نشون دادن از طرف اتلوس دریافت نکردن. وقتی مثلا سونی میاد بازیی مثل یاکوزا، یا ویندجمرز یا ۱۰۰ تا بازی ریز و کوچیک دیگه که هیچکس ازشون اطلاع نداره رو توی کنفرانس نشون میده و براشون وقت کنار میزاره، خیلی بعیده که فقط به اتلوس گفته باشه «نه، ما حاضر نیستیم پرسونا ۵ رو نشون بدیم» :D

در کل حرفت رو قبول دارم که سونی برای بازی کاری نکرده و این Atlus ـه که باید برای این موفقیت تحسین بشه، فقط خواستم بگم این بازاریابی بد پرسونا ۵ هم باز برمیگرده به خود اتلوس و چیزی نیست که بازم سونی توش نقش زیادی ایفا کرده باشه.
 

only sony

プレイステーション
کاربر فعال
Apr 9, 2011
7,375
نام
رامین
Vandal Online 9.8/10
This is one of the best games we've ever played. We thought the series had peaked, but Atlus has proved us wrong. Unless you hate RPGs, you shouldn't miss it


IGN Italia 9.6/10
Persona 5 is one of the best JRPGs ever: a must-have for fans and an incredible title for any neophyte who wants to approach the genre. A true masterpiece.


SpazioGames 9.5/10
Persona 5 is an essential play for all jRPG fans. Incredibly unique in its style, with a varied and deep battle system, Persona 5 will enchant you with its plot and its interweaving of perfectly designed Tokyo
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر