Xbox Game Pass معرفی شد: دسترسی کامل به بیش از 100 بازی

amir2100

Tech Team
کاربر سایت
Sep 28, 2011
457
نام
امیررضا
Xbox-Game-Pass_Hero-hero.jpg


در ایکس باکس ما گیمرها را مرکز همه چیز قرار داده ایم، ما به تعهد خود مبنی بر ازادی دادن به شما برای انجام هر بازی که میخواهید، با هر کسی که دوست دارید و روی هر دستگاهی که مایل هستید پایبندیم. امسال قرار است به سالی هیجان انگیز برای شما بدل شود. همانطور که برای عرضه Project Scorpio (قدرتمند ترین کنسول در خانواده ایکس باکس وان) در تعطیلات آماده می شویم، ما روی بهبود پلتفرم برای اتصال کمیونیتی در حال رشد بازیکنان در ایکس باکس لایو کار می کنیم و مجموعه ای غنی و گسترده از بازی ها را به ایکس باکس و ویندوز 10 اضافه خواهیم کرد.
امروز ما در ادامه تعهد خود، گزینه دیگری برای ایجاد تنوع و گسترده کردن لایبرری بازی های شما بنام Xbox Game Pass را معرفی می کنیم، سرویس اشتراکی جدید که بهار امسال عرضه خواهد شد. Xbox Game Pass با هزینه 9.99 دلار در ماه دسترسی نامحدودی به بیش از 100 بازی ایکس باکس وان و backward compatible ایکس باکس 360 به شما می دهد.
با بازی هایی عالی از چندین ناشر برجسته صعنت بازی از جمله 2K, 505 Games, BANDAI NAMCO Entertainment, Capcom, Codemasters, Deep Silver, Focus Home Interactive, SEGA, SNK CORPORATION, THQ Nordic GmbH, Warner Bros. Interactive Entertainment و Microsoft Studios. اینجا برای همه چیزی برای لذت بردن وجود دارد و شما همیشه چیزی هیجان انگیز برای بازی کردن پیدا می کنید. برخی از عناوین موردعلاقه طرفداران ایکس باکس زمان عرضه Xbox Game Pass در دسترس خواهند بود از جمله Halo 5: Guardians, Payday 2, NBA 2K16 و SoulCalibur II.
یکی از بهترین نکات در مورد Xbox Game Pass این است که شما می توانید به جستجو و دانلود کامل بازی ها در ایکس باکس وان بپردازید. این بدین معنی است که شما بدون نگرانی از استریم، اتصال یا پهنای باند می توانید بازی موردعلاقه خود را انجام دهید. علاوه بر این تمام بازی های ایکس باکس وان (و دی ال سی های آنها) که در این سرویس قرار دارند با تخفیف اختصاصی برای اعضای Xbox Game Pass قابل خرید هستند. بنابراین شما می توانید بازی های موردعلاقه خود را با تخفیفی ویژه به لایبرری خود برای همیشه اضافه کنید. هر ماه بازی های جدیدی به این سرویس اضافه خواهد شد و تعدادی از بازی ها از سرویس بیرون خواهند رفت که باعث می شود لایبرری شما همیشه بروز بماند. Xbox Game Pass بلیت شما برای بازی بینهایت است!
این برای ما مهم است که Xbox Game Pass تجربه ای لذت بخش و بی نقص را ارائه کند. قبل از اینکه این سرویس برای کمیونیتی در بهار عرضه شود، ما آنرا با برخی از اعضای Xbox Insider Program آزمایش می کنیم که با چند بازی محدود و در حلقه الفا امروز اغاز می شود. عناوینی که برای پیش نمایش در دسترس هستند فقط خلاصه ای از مجموعه بزرگ Xbox Game Pass در زمان عرضه است. همچنین اعضای گلد ایکس باکس لایو دسترسی اختصاصی و زودهنگام به Xbox Game Pass خواهند داشت. ما با نزدیک شدن به زمان ارائه این سرویس جزئیات بیشتری را با شما در میان خواهیم گذاشت.
ما امیدواریم شما از Xbox Game Pass لذت ببرید. ما به بازخوردهای گیمرها در Xbox Insider Program و بعد از آن بقیه گیمرها در زمان عرضه سرویس توجه می کنیم، بازخوردهای شما موجب بهتر شدن این برنامه برای تمام گیمرها خواهد شد.
از حمایت و اشتیاق شما نسبت به ایکس باکس تشکر می کنیم.
فیل اسپنسر
منبع
 

Mr. Children

کاربر سایت
Sep 24, 2013
1,287
طرح خوبيه اميدوارم سوني هم از اين حركتها بزنه
اينجور كه من فهميدم بايد توي يه ماه بازيهاي توي ليست رو انجام داد نميشه مثه plus يا gold بزنيم توي لايبري يا ليست تا وقتي اين قابليت در دسترس باشه انجام داد درسته؟
ظاهرا همینطوره. ولی خب یه تخفیف قابل توجهی رو هم برای خریدشون میده
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
Here is what he had to say regarding the future of the Xbox Game Pass.

“There is an opportunity here to not just be about games that have already shipped. I would actually like to see this grow into a program where you can see frontline games/ first shipped games come into Xbox Game Pass as a way to get distributed”.

He further continued by making an apt comparison with Netflix and how it has gone on to be much more than just an afterthought.

“I think we have seen this in the TV Space with Netflix. At first Netflix was all about movies and TV Shows that I might have missed. Now some of the best TV out there is being made as a Netflix original”.


در کل فیل اسپنسر گفته که نمیخواد این سرویس جوری باشه که فقط شامل بازیهای عرضه شده تاکنون باشه بلکه میخواد یکسری بازیها از بدو عرضه برای کاربران این سرویس در دسترس قرار بگیرند

البته چیزه عجیب و غیره ممکنی هم نیست چون برای سرویس psn+ و gold هم تا حالا بازی ریلیز جدیدی داشتیم که از همون اول در دسترس کاربران این سرویس ها قرار گرفته باشند.

تو مصاحبه با ign اسپنسر گفته نزدیک به 2 الی سه سال روی اجرایی کردند این طرح کار میکردند.

Phil Spencer Wants To See First Shipped Games Head To Xbox Game Pass
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر