Valve علاقه ای به عرضه عناوین خود بر روی کنسول ها را ندارد

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,703
نام
Ebrahim
1.png
انتظار نداشته باشید که کمپانی Valve بازی های خود را بر روی کنسول ها عرضه کند. Gabe Newell از دلایل عدم عرضه عناوین این کمپانی بر روی کنسول های نسل جدید می گوید.در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

طبق جدیدترین مصاحبه وبسایت Eurogamer با Gabe Newell، او توضیح می دهد که چرا بازسازی بر روی PC را به کنسول ها ترجیح می دهید:

« کنسول ها محدودیت های زیادی دارند و ما واقعا نا امید شدیم که بروی این باغ دیواری (کنسول ها) کار کردیم.»

وقتی که Eurogamer از Gabe Newell در مورد عرضه عناوین جدید این کمپانی بروی کنسول ها پرسید که آیا این امر محقق میشود یا خیر گفت:

«ما در حال حاضر عاشق PC هستیم. خیلی زیاد»

کمپانی Valve تعدادی از عناوین خود را من جمله Portal 2 و The Orange Box برای نسل قبل عرضه کرد با وجود فروش سخت افزاری بسیار خوب کنسول های نسل جدید می بینم که هیچ علاقه ای به عرضه عنوانی جدید بر روی این کنسول ها را ندارد.

کمپانی Valve هم‌اکنون در حال کار بر روی 3 عنوان کامل واقعیت مجازی است، که به وسیله موتور Source 2 ساخته خواهد شد




لینک منبع
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
مشخصا به دلیل پول خوبی هستش که از استیم و استیم ماشین ها حتما دارن در میارن وگرنه یک شرکت بازی سازی همچیش میزاره کنار تا سرویس ارائه کنه ..[-(:-w
 
  • Like
Reactions: ehsanservat

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
علاقه که نه حوصلش ندارن و راحت میتونن بازی رو استیم خودشون بزنن تمام وگرنه نسل پیش یادمون نرفته که با بی علاقگی حتی Orange Box دادن که porta l1 هم توش بود کلا این تپل حرف زیاد میزنه ..
 
  • Like
Reactions: ehsanservat

masoud101

کاربر سایت
Sep 26, 2014
530
نام
مسعود
مطمئنا اگه والو نسخه ی جدید یکی از ip هاش رو فقط برای پی سی عرضه کنه همون سال اول فول پرایس 10 میلیون نسخه می فروشه و بعدش با تخفیف هم کلی دیگه می فروشه.کلی هم در آمد از استیم داره .
والو الان به راحتی کنسولی در قالب کامپیوتر های شخصی ایجاد کرده که مطمئنا بازیهای ساخت خودش رو هم به صورت انحصاری برای اون میزنه.
 
  • Like
Reactions: ehsanservat

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,711
نام
مراد حلیمی
دیگه اونقدری جای پای استیم به عنوان پرکاربردترین و به عنوان یکی از پردرامدترین پلتفرما جا افتاده که طبیعیه صاحبش همچین حرفی هم بزنه.......طبیعیه که نمی خواد پلتفرمای دیگه به واسطه بازیها و محصولات خودش درآمدشون بیشتر بشه.
تو صنعت هر مدیری بی رحم میشه

.
 

Mr.unknown

کاربر سایت
Aug 29, 2012
434
تصمیم درستیه، در زمینه پلتفرم، الان تمرکز Valve بیش‌تر روی لینوکس و توزیع ساخت خودشون به نام SteamOS است که هنوز در مرحله بتا است.
 

EIGRP

کاربر سایت
Sep 8, 2011
140
نام
محمد علی
مگه اینا بازی هم دارن ؟ سال هاست چیزی تولید نکردن . اگر قبلی ها رو هم بخوان رو کنسول های نسل جدید بدن که خیلی ذیقیه . نه گرافیک دارن و نه چیز به درد بخورین الان.
 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
اینجور که معلوم شد تیر خلاص رو زد رسما:|فکر نکنم دیگه خبری از بازیهاشون بشه حالا حالا ها:(تسلیت میگم به طرفدارهای این بازی تا وقتی که Steam داره پادشاهی میکنه فکر و تصمیم چیزه دیگه ای به ذهن اینها نخواهد آمد:( متاسفانه :|
 

hqdead

کاربر سایت
Dec 27, 2015
293
مگه اینا بازی هم دارن ؟ سال هاست چیزی تولید نکردن . اگر قبلی ها رو هم بخوان رو کنسول های نسل جدید بدن که خیلی ذیقیه . نه گرافیک دارن و نه چیز به درد بخورین الان.
همین الان سه تا بازی FULL VR داره میسازه که ظاهرا قراره زیرو رو کنه داستان VR رو همین برای چندین سال کافیه چون VALVE یا کاری نمی کنه یا وقتی کرد تمام استانداردهارو از بیخ و بن جا بجا میکنه!!!!!
 

Dr.Trax

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,048
نه که اصلا کلا علاقه به عرضه بازی دارین شما مثلا خیلی الآن برای پی سی!!!! :D:D:D کــــو پــَــ؟؟ :D:D:D
یه استیم دارین، باهاش حال می کنید دیگه! :D
 

YAKUZA_2

کاربر سایت
Nov 3, 2008
1,387
GTA V بیشتر از 75 میلیون نسخه فروخت
U4 منتشر شد
TLOU II معرفی شد
Pro عرضه شد
Nintendo Switch ماه بعد میاد
Scorpio امسال عرضه میشه
RDR 2 تاریخ انتشارش مشخص شد
Leslie Benzies با چند تا شرکت برگشت دنیای گیم
کوجیما بازی بعدیشو معرفی کرد
سپ بلاتر از فیفا برکنار شد
لسترسیتی قهرمان لیگ برتر جزیره شد

ولی بازیی از Valve منتشر نشد:laughing:احتمالا تا پایان زندگیش قصد داره سه چهار تا بازی دیگه منتشر کنه که اونا رو هم میزاریم سر وقت یکجا بازی میکنیم:Dحالا چه روی کنسول چه روی PC.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر