تریلر معرفی : Spoiler سال 2015 درست 2 ماه بعد از ریلیز نسخه اول بازی، استودیو اعلام کرد به دنبال حامی مالی برای استارت پروژه نسخه بعدی بازی هست.در اون زمان صدای بخشی از بازیکنها بلند شد که چرا اینقدر زود نسخه بعد رو استارت زدید؟ جدای از اینکه اینکار برای استودیوها امری عادی هست که درست بعد از پایان ساخت پروژه بعدی رو شروع کنن، استودیوی SMS سکوت کرد و به هدفش که جمع آوری 7 میلیون یورو بود رسید. حالا بعد از نزدیک به 18 ماه از اون تاریخ، Slighty Mad Studios نسخه جدید Project Cars رو معرفی کرده. از جزئیات جدیدی که بازی اضافه شده بخش "رالی" هست، در واقع این بخش قرار بود در ورژن قبلی بازی هم حضور داشته باشه. اما بازکینان حامی مالی ( کیک استارتر) از استودیو خواسته بودن که در نسخه اول تمرکز بر روی مسابقات روی آسفالت باشه و در ادامه این بخش رو اضافه کنن. به نظر تصمیم درستی بود، چرا که برای پیاده سازی این نوع از بازی موتور فیزیک بازی باید دستخوش تغییر میشد. چون با گل،جاده های خاکی و سرخوردن ماشین روبرو هستیم و این با فیزیک نسخه اول حور در نمیومد. در ادامه میتونید جزئیات بیشتری از نسخه جدید رو مطالعه کنید. Spoiler: Visual Graphics بر کسی پوشیده نیست که گرافیک در سری Project Cars یکی از مهمترین ارکان بازی هست، گرافیک نسخه اول بازی حتی الان هم جزو بهترین گرافیکها بین بازیهای ریسینگ هست.Pcars 1 در رزولوشن 4K گرافیک فک براندازی رو ارائه میده، حالا استودیو اعلام کرده که نسخه پیش رو از رزولوشن باورنکردنی 12K پشتیبانی میکنه!!! جدای از اینکه چه سیستمی توانائی اجرای بازی در چنین رزولوشنی رو داره، فکر به این که شاهد چه خروجی در این دقت تصویر خواهیم بود منجر به مغز درد میشه! غیر از این مسئله تو این نسخه علاوه بر چمن تمام درختهای اطراف هم 3D خواهند بود.در نسخه قبلی بصورت تصادفی و بعضی پیستها این مورد رعایت شده بود ولی حالا تمام پیستها شامل درختهای 3D میشن. البته شاید موقع رانندگی به چشم نیاد اما مثلا پیست "Nordschleife" رو در نظر بگیرید، میبینید که تک تک این مسائل ریز در انتقال فضاسازی مورد نظر تاثیر دارن. همینطور تایید شده بازی در PS4 Pro و Scorpio دارای بهبودهای گرافیکی و فنی خواهد بود. خب مقایسه مقدار این بهبودها در 2 کنسول بیهودست ،چراکه اسکورپیو هنوز معرفی نشده. Spoiler: Physics مهمترین، مهمترین و باز هم مهمترین نکته تو هر بازی ریسینگ "فیزیک" هست. این فیزیک هست که تعیین میکنه که یک بازی ریسینگ در کدام یک از دسته های آرکید، نیمه شبیه ساز (SimCade) و یا شبیه ساز (Simulator) قرار میگیره. فیزیک نسخه قبل اگرچه بهترین فیزیک پیاده شده تو بازیهای ریسینگ شبیه ساز نبود اما بمراتب از رقبای کنسولی خودش(GT , Forza) در امر شبیه سازی جلوتر بود. اما این دلیل نمیشه که بگیم فیزیک P.Cars 1 بی نقص بود. مخصوصا وقتی شما پای عناوینی مثل R3E , Assetto Corsa , Automobilista وشبیه سازهائی در این سطح وقت گذاشته باشید. فیزیک بازی جاهائی عالی عمل میکرد و در ادامه در بعضی نقاط در حد بازیهای نسل هفتمی تنزل میکرد (در حد Shift 2). اینها آدم رو متعجب میکرد که واقعا چرا؟ ماشینها خیلی میل به تماس با آسفالت داشتن، این مورد بعد از رد شدن از روی دست اندازها و کرب های پیست خودش رو نشون میداد، اما امان از وقتی که ماشین از یک حدی بیشتر بلند میشد! کلا قوانین فیزیک دراین حالت نقص میشد! اما این موارد کم پیش میومد، در نتیجه گیری کلی میشه برآیند بخش فیزیک بازی را روبه خوب توصیف کرد. SMS اینبار با یک موتور فیزیک جدید برگشته که قرار هست همه اون ضعفها رو پوشش بده. توضیح زیادی در مورد این انجین گفته نشده چون بازی هنوز در دست توسعه هست و راه زیادی تا ریلیز موند. برسیم به بخش مخصوص دارندگان Wheel ها که همون FFB هست. بخش تنظیمات FFB برای کسانی که "فرمانِ بازی" داشتن خودش یک هزارتوی تمام نشدنی بود. گزینه های زیاد و تنظیمات گیج کننده از طرفی و بدست نیومدن نتیجه مورد انتظار خیلی فرسایشی بود و شما باید برای هر ماشین بطور جدا تنظیمات درست رو با سعی و خطی پیدا میکردید . اما در بحث FFB گفته شده که ساده سازیهای زیادی در این مورد انجام شده به علاوه تنطیمات پیشرفته ای برای کسانی که دوست دارن بهترین تاثیر رو از رفتار ماشینها توسط فرمان حس کنن. از این رو میشه گفت P.Cars 2 هم داره راه DiRT4 رو میره. بازی هم برای تازه کارها قابل بازی هست و هم قرار هست که هاردکورها رو به چالش بکشه. امیدوارم که اینطور باشه. Spoiler: Cars در این نسخه بیش از 170 عدد ماشین تائید شده،سعی شده نقطه ضعف ورژن قبل که غیبت نامهای بزرگ اتوموبیل سازی بود تا حد زیادی جبران بشه.همونطور که میدونیم بطور 100 درصد برند پورشه در بازی حاضر هست. به احتمال زیاد برندهای فراری و لامبورگینی و 100 البته استون مارتین هم در بازی حضور دارند . اتوموبیل هائی که تا حالا تائید شده: باید یادآوری کنم که این لیست همه از ویدئوها ، عکس ها و مصاحبه هائی که از بازی پخش شده جمع آوری شده: Spoiler Honda / Acura NSX (road) Aston Marin Vulcan Corvette C7.R Corvette Z06 McLaren 650S GT3 Mercedes AMG GT3 Mercedes AMG GT R Mercedes AMG C63 S Coupé Nissan GTR GT3 Ginetta G57 Ford F150 Funhaver Ford Focus WRC Mini Countryman Rallycross Ford Sierra Cosworth Mitsubishi Lancer Evo Mercedes A-Class BAC Mono Ford Mustang Ford GT 2017 Ferrari 288 GTO Jaguar XJ220S Lamborghini Huracan Super Trofeo McLaren P1 GTR McLaren P1 1973 Nissan Fairlady 240Z-G GTS-II Pagani Zonda R Porsche 935 View attachment 71971 Ford GT LM GTE Nissan GT-R Nismo 2017 Aston Martin Vantage GTE (behind the Corvette) Ford GT LM GTE همینطور McLaren F1 GTR Pagani Huayra BC BMW 320 Turbo Group 5 Ford Capri Zakspeed Formula Ford Porsche 918 Spyder Ferrari La Ferrari Arial Atom KTM X-Bow Volkswagen Polo WRC/WRX ؟ Lamborghini Veneno Ford Escort (Mexico?) Potentially entry level oval stockcar based on the 1990 Caper Monterrey from PC1 Audi R8 Spoiler: Handling مشکل اصلی کسانی که برای اولین بار P.Cars 1 رو اجرا میکردن و شاید همون 1 ساعت اول تبدیل میشد به آخرین تجربشون با بازی، مشکل هندلینگ (در واقع گیم پد) بود. مخصوصا بازیکنانی که تجربه قبلیشون Forza بوده. سری Forza همیشه بهترین کنترل رو بر پایه گیم پد داشته و نه فرمان ، اما این در مورد P.Cars برعکس هست. بازی اونطور که با فرمانها قابل بازی هست با گیم پد میونه خوبی نداره. البته این مورد تا بخش زیادی با تنظیمات قابل رفع هست ولی اینجا هم تنظیمات کمی گیج کننده هست و در آخر شاید هر کسی نتونه اون نتیجه دلخواه رو بدست بیاره. استودیو تو مصاحبه هائی که تو این چند روز داشتن به این مشکل اذعان داشتن و تاکید کرن نزدیک به 2 سال هست که دارن روی این موضوع کار میکنن که بالانس خوبی بین گیم پد و Wheel ها بوجود بیارن. Spoiler: Sounds اگه بگیم بهترین و قویترین بخش از نسخه قبل مبحث صداگذاری بازی بود مبالغه نکردیم. صداگذاری بازی بقدری خوب بود که اگه در نزدیکی کسی بودید که مشغول بازی بود و شما چشمانتون رو میبستید شاید با صدای گرفته شده از دوربین آنبورد مسابقات اشتباه میگرفتید. استودیوی SMS با پروجکت کارز چندین مرتبه مبحث صداگذاری در بازیهای ریسینگ رو به جلو حرکت داد. البته استودیوی SMS تو مبحث صداگذاری واقعا یک استودیوی پیشرو هست، چرا که اگر یادتون باشه حتی NFS Shift 2 هم صداگذاری خیلی خوبی داشت. برای ملموس تر شدن قضیه میتونید این ویدئو رو ببینید که مقایسه صداگذاری بین Pcars , DriveClub و Forza 6 هست. با این همه باعث نشده که استودیو به همین اکتفا کنه، Ian Bell رئیس استودیو اعلام کرده که صداگذاری بازی مجهز به انجین FMOD شده و اونها سخت مشغول کار روی صدابرداری ماشینهای جدید و انتقال صداهای ضبط شده عنوان قبلی به این سیستم هستن. Spoiler: Tracks , Drone Scanning امروزه تکنولوژی Laser Scaning در بازیهای ریسینگ به یک باید تبدیل شده.همونطور که میدونید تمام پیست ها در بازیهای Asseto Corsa و همینطور Forza MotorSport 6 کاملا لیزراسکن شدن. این تکنولوژی پیست رو با دقت میلیمتری با تمام پستی پلندیها، دست اندازها، زاویه پیچ ها و هر خصوصیت دیگه ای که در دنیای واقعی دارن اسکن میکنه و در اختیار تیم سازنده میده. در نسخه اول P.cars فقط پیستهای داخل انگلستان با این تکولوژی اسکن شده بودن مثل سیلوراستون. اما استودیو تائید کرده که که بدین منظور از تعداد زیادی پهباد (Drone) برای عکسبرداری هوائی پیستها استفاده کردن.این روش علاوه بر صرفه جوئی در هزینه ها، بدلیل وسعت جزئیاتی که از حاشیه پیست ها رو پوشش میده خیلی کاربردی تر هست. چرا که خروجی اون فقط اطلاعات قسمت آسفالت پیست رو پوشش نمیده، بلکه ساختمانها، درختها، نقطه دقیق دوربینهای حاشیه پیست و هر چیزی که در دنیای واقعی داخل پیست هست رو شامل میشه. این نکته خیلی مهمی هست چرا که در بازیهای دیگه با اینکه داخل پیست لیزراسکن شده ولی حاشیه پیستها(مثل ساختمانها و...) هیچ شباهتی با دنیای واقعی نداره. تفاوت حاشیه پیستها : P.Cars 2 دارای بیشترین تعداد پیست مسابقه نسبت به هر بازی دیگه ای روی کنسولهاست. از این بابت دارای یک رکورد هست. تعداد پیستهای تائید شده برای Project Cars 2 عدد 60 هست. احتمالا در این 60 عدد، Laoyut های مختلف هر پیست هم حساب شده. Spoiler: تغییرات آب و هوا این مورد نیاز به توضیح نداره، چرا که یکی از نقاط قوت نسخه قبلی همین تغییرات آب و هوا بود. Spoiler: مقایسه آب و هوای بارانی Forza 6 و Pcars اما اینطور که از ویدئوها و مصاحبه ها برمیاد، این مورد در نسخه دوم قرار هست خیلی پیشرفت داشته باشه. بازی هر 4 فصل سال رو پشتیبانی میکنه! از هوای کاملا آقتابی وصاف گرفته تا کولاک و برف وبارانهای سیل آسا. حتی در تریلر بازی بارش برف در پیست هم مشاهده شده. این مورد به تنوع هر چه بیشتر بازی و وجود چالش بیشتر در بازی کمک میکنه. یکی از این چالش ها ی جالب میتونه تجربه پیست نوربرگ رینگ در آب و هوای برفی باشه! از موارد دیگر پیشرفت آب و هوا به تغییر جهت وزش باد اشاره کرد. ازمهمترین پیشرفت این تغییرات، خصوصیت Live Track 3.0 هست. سازندگان مکانیک سیالات رو به انجین بازی اضافه کردن، با کمک این ویژگی در اثر بارش باران، آب توسط پیست جذب میشه، بعد از اینکه سرریز شد، گودال های آب در پیست ایجاد میشه ونهایتا بیشتر آسفالت رو غرق آب میکنه. نکته اصلی Live track 3.0 اینه که شما میتونید در هر پیستی با هر شرایطی بازی کنید: زمستان، تابستان،برفی، بارانی ، شب، روز، طوفانی... ولی شرایط پیست تغییر میکنه واین بازی رو چالش برانگیزتر میکنه. برای مثال اوایل بازی ممکن پیست خشک باشه ولی چند دور مانده به پایان روی پیست پر بشه از چاله های آب. پس باید استراتژی داشته باشید: چه لاستیکی استفاده کنم، کی برم به پیت استاپ و... Spoiler: Multiplayer , Esports میرسیم به مبحث مهم مولتی پلیر و مشکلات همیشگی این بخش از بازیهای آنلاین. طبق انتظار بخش مولتی پلیر بازی دارای سرور اختصاصی نیست، چیز عجیبی هم نیست چون بازیهای خیلی پرخرج تر از این هم دارای چنین ویژگی نیستن. تنها گزینه روی میز پروتوکل P2P میمونه که استودیو قول داده روی نت کد بازی به نحوی کار کنه که مشکلات این بخش به کمترین میزان برسه. همینطور که میدونید P.Cars1 اولین بازی ریسینگی بود که مسابقات Esports رو حمایت میکنه. در نسخه دوم بازی از روز اول دارای این ویژگی هست. بدین منظور بازیکنها دارای مدارک رانندگی در درجات مختلف میشن و اجازه شرکت در Esports رو کسب میکنن. Driver Rating System مهمترین بخش این ویژگی این هست : بازیکنان یا بهتر بگم ترولرهائی که وسط مسابقه خلاف جهت میرن و باعث تصادف میشن و یا در همون پیچ اول سعی میکنن با زدن به ماشینهای کناری برای خودشون راه باز کنن نمرات منفی میگیرن و در Match Making فقط با افرادی مثل خودشون هم لابی! میشن. این همون ویژگی هست که در GT Sport هم خواهیم دید (تائید شده) و به احتمال زیاد در Forza M. 7 مسلما بازیکنان کم اشتباه تر و حرفه ای تر هم با هم به مسابقه میپردازن و نگرانی از این بابت در بازی نخواهند داشت. Online Championship این بخش به بازیکنان اجازه میده تا مسابقات قهرمانی رو بصورت لیگ برگزار کنن که شامل چند دور میشه. ادمین(برگزار کننده مسابقات) میتونه تنظیمات هر دور رو مشخص کنه، که شامل مدت زمان مسابقه، شرایط پیست (آب و هوا، روز یا شب ...) و برنامه زمانی میشه. زمانی که شرایط این مسابقات مشخص شد، بازیکنها دعوت میشن و این اجازه رو دارن که تیم و ماشین مورد نظرشون رو قبل از شروع مسابقه انتخاب کنن. در طی اتمام هر دور اطلاعات رده بندی تیم ها و راننده ها برای هر یک از شرکت کننده ها قابل دیدن هست، که خب پیگیری مسابقات رو خیلی راحت میکنه. با این توضیح که ادمین میتونه برنامه زمانی و تغییزات رو در هر زملنی میتونه انجام بده. همه اینها با کمک سیستم رتبه دهی بازیکنها (Driver Rating System)، مسابفت رو خیلی هدفمند تر و همینطور یکدست تر میکنه. Spoiler: VR روی PC که خب از روز اول به احتمال زیاد از Oculus و Vive پشتیبانی میکنه، روی کنسولها استودیو داره شرایط رو برای استفاده از PSVR بررسی میکنه، چراکه مبحث خروجی کار خیلی مهم هست. اینکه بتونن تجربه کاملی از P.Cars2 رو اعم از فریم ریت، گرافیک ، تغییرات آب و هوا و... رودر PSVR پیاده کنن بطوری که به بازی لطمه وارد نشه ، خیلی چالش برانگیز هست. در این بخش از مراحل توسعه بازی، استودیو امکانات زیادی رو برای بازی در نظر گرفته، از رالی گرفته تا مسابقات GT و فرمول ها. نزدیک به 200 عدد خودرو، 60 عدد پیست مسابقه ،دوباره نویسی موتور فیزیک بازی ،آپدیت بخش صداگذاری و... همه اینها نشان از عزم راسخ استودیوی SMS برای ریلیز یک بازی کامل از هز جهت رو داره. اما نکته ای که زیاد ازش اطلاعاتی داده نشده، بخش "کریر" هست که در نسخه قبل هوادار و مخالفان زیادی داشت. مطمئنا تو این ماه های زیاد به تاریخ ریلیز بازی، خبرهای زیادی از این بخش خواهیم شنید. Project Cars 2 مطمئنا یک پیشرفت برای Ian Bell و استودیوی تحت فرماندهیش هست، اما اینکه اونها چقدر میتونن دل طرفدارها و احتمالا مخالفان رو با نسخه پیش رو بدست بیارن، زمان مشخص میکنه. به نظر شخصی من، بازی دوباره همون فرمول نسخه قبل رو اینبار به نحو بهتری سعی در پیاده سازیش خواهد داشت. همون کاری که GT و Forza انجام میدن، یعنی جذب بازیکنان کنسولی و در کنارش نیم نگاهی هم به هاردکور گیمرهای سبک شبیه ساز خواهد داشت. فرمولی که بطور 100 درصد در نسخه قبل عملی نشد ولی به احتمال زیاد با این نسخه اهداف مورد انتظار استودیو قابل دسترس خواهد بود. جزئیات نسخه های مختلف بازی برای پیش خرید Spoiler خب بالاخره نسخه های مختلف برای Pre-Order بازی معرفی شد: گیمرها میتونن بین 3 نسخه Ulta , Limited و Collector Edition یکیو انتخاب کنن. Maclaren 720 S به عنوان نماد بازی انتخاب شده، و مدل واقعی تو سایز 1/12 از سایز واقعی این ماشین در پکیچ Ultra Edition از بازی برای فروش آماده هست. این پک بصورت محدود تولید میشه و فقط 1000 نسخه تو دنیا توضیع میشه. نسخه Ultra علاوه بر اون شامل 2 عدد کتابچه، یک کلاه، یک عدد استیکر و Esport VIP Pass میشه. Esport VIP Pass مشخص نیست دقیقا چیه، ولی مربوط به مسابقات E-Sport هت که بصورت لیگ/دوره ای برگذار میشه. قیمت نسخه Ultra Edition حدود 470 دلار! هست. ================================ میمونه نسخه های کالکتور و لیمیتد که هر 2 پک شامل Japanese Car Pack و Motorsport Pack میشن: Japanese Car Pack شامل این ماشینها میشه: Nissan R32 Skyline Group A Nissan 280ZX IMSA GTX Honda Civic Type R 2015 Honda 2&4 Concept Car Motorsport Pack: 1974 Jaguar E-Type V12 Group 44 Panoz Esperante GTR-1 1991 Audi V8 DTM 2016 Opel Astra TCR تفاوت Collector Edition با Ultra تو اینه که مدل Maclaren تو مالکتور به 1/43 از سایز واقعی کاهش پیدا کرده، همینطور کلاه و کتابچه طرحهای Maclaren 720S هم ازش حذف شده. اما سیزن پس، استیل بوک،استیکر،Car Pass و VIP Pass سر جاشون باقی هستن. قیمت نسخه کالکتور ادیشن 230 دلار هست. ================================ در آخر نسخه Limited Edition که در واقع هم قیمت بازی نهائی هست و فقط به خاطر پیش خرید شامل این موارد میشه: Steel Book , استیکر و Japanese Car Pack قیمت نسخه لیمیتد (60 دلار) مشخص شده که همون بازی اصلی هست. Cars List Spoiler Open Wheel 2011 FORMULA A 2011 FORMULA ROOKIE 2015 FORMULA RENAULT 3.5 2018 FORMULA X 2016 FORMULA C Vintage Open Wheel 1986 LOTUS TYPE 98T RENAULT 1977 LOTUS TYPE 78 COSWORTH 1967 LOTUS TYPE 49 COSWORTH 1970 LOTUS TYPE 49C COSWORTH 1972 LOTUS TYPE 72D COSWORTH 1963 LOTUS TYPE 25 CLIMAX 1967 LOTUS TYPE 51 Indycar 2016 DALLARA DW 12 CHEVY (OVAL) 2016 DALLARA DW 12 HONDA (ROAD COURSE) 2016 DALLARA DW 12 CHEVY (ROAD COURSE) 2016 DALLARA DW 12 HONDA (OVAL) Vintage Indycar 1963 AGAJANIAN WATSON ROADSTER 1965 LOTUS TYPE 38 FORD 1968 LOTUS TYPE 56 FORD Group 4 1981 BMW M1 PROCAR Group 5 1978 BMW 320 TURBO GROUP 5 1977 PORSCHE 935/77 1980 FORD CAPRI ZAKSPEED GROUP 5 1979 PORSCHE 935/80 1984 NISSAN KDR30 SUPER SILHOUETTE 1982 NISSAN 280ZX IMSA GTX* Group 6 1978 RENAULT ALPINE A442B 1977 PORSCHE 936 SPYDER Group A 1991 AUDI V8 DTM** 1991 BMW E30 M3 GROUP A 1991 MERCEDES BENZ 190E 2.5-16 EVO2 DTM 1990 NISSAN SKYLINE GT-R (R32) GROUP A* 1988 FORD SIERRA RS500 COSWORTH GROUP A Group C 1988 JAGUAR XJR-9 1988 JAGUAR XJR-9 (LE MANS VERSION) 1989 SAUBER C9 MERCEDES BENZ 1989 SAUBER C9 MERCEDES BENZ (LE MANS VERSION) 1988 NISSAN GTP ZX-TURBO 1989 NISSAN R89C 1989 NISSAN R89C (LE MANS VERSION) 1987 PORSCHE 962C 1988 PORSCHE 962C LANGHECK GTO 1989 AUDI 90 QUATTRO IMSA GTO 1994 NISSAN 300ZX TURBO LE MANS 1997 FORD MUSTANG COBRA SCCA TRANSAM TBA 1994 NISSAN 300ZX TURBO IMSA GTS TBA GT1 1997 MCLAREN F1 GTR LONGTAIL TBA 1998 MERCEDES BENZ CLK-LM 1998 PORSCHE 911 GT1-98 TBA 1998 PANOZ ESPERANTE GTR-1** 1998 NISSAN R390 GT1 LONG TAIL GTE 2015 ASTON MARTIN VANTAGE GTE 2016 FORD GT LM GTE 2016 BMW M6 GTLM TBA 2015 CHEVROLET CORVETTE C7.R GT3 2017 ACURA NSX GT3 2013 ASTON MARTIN VANTAGE GT3 2015 AUDI R8 LMS GT3 2015 AUDI R8 LMS GT3 ENDURANCE 2015 BENTLEY CONTINENTAL GT3 2016 BENTLEY CONTINENTAL GT3 ENDURANCE 2016 BENTLEY CONTINENTAL GT3 2016 BMW M6 GT3 2012 BMW Z4 GT3 2015 CADILLAC ATS-V.R GT3 2016 FERRARI 488 GT3 2012 GINETTA G55 GT3 2016 MCLAREN 650S GT3 2015 MERCEDES AMG GT3 2013 MERCEDES BENZ SLS AMG GT3 2016 NISSAN GT-R NISMO GT3 2016 PORSCHE 911 GT3 R 2016 PORSCHE 911 GT3 R ENDURANCE TBA TBA GT4 2013 ASTON MARTIN VANTAGE GT4 2016 FORD MUSTANG RTR GT4 2016 PORSCHE CAYMAN GT4 CLUBSPORT MR 2012 BMW M3 GT4 E92 2012 GINETTA G55 GT4 TBA 2013 FORD MUSTANG BOSS 302R1 2016 KTM X-BOW GT4 GT5 2015 GINETTA G40 GT5 LMP 1 2014 AUDI R18 E-TRON QUATTRO TBA 2014 MAREK RP339H 2016 RWD P30 LMP1 LMP2 2016 LIGIER JS P2 NISSAN 2016 LIGIER JS P2 HONDA 2016 LIGIER JS P2 JUDD 2016 RWD P20 LMP2 2013 MAREK RP219D 2013 ORECA 03 NISSAN LMP3 2016 GINETTA LMP3 2016 LIGIER JS P3 LMP900 2002 AUDI R8 (LMP900) TBA 2003 BENTLEY SPEED 8 TBA 1999 BMW V12 LMR Vintage Prototype TBA 1967 FORD GT40 MK. IV 1965 LOTUS TYPE 40 FORD Touring Car 2012 BMW 320 TC (E90) 2016 MERCEDES AMG A45 2016 OPEL ASTRA ** 2016 RENAULT MEGANE R.S Vintage Touring Car & GT 1959 ASTON MARTIN DBR1/300 1973 NISSAN FAIRLADY 240ZG GTS-II 1974 JAGUAR E-TYPE V12 GROUP44** TBA 1972 BMW 2002 STANCEWORKS EDITION 1972 FORD ESCORT MK1 RACING 1971 MERCEDES BENZ 300SEL 6.8 AMG TBA 1952 MERCEDES BENZ 300SL (W194) Road Cars 2017 MCLAREN 720S 2015 PORSCHE 918 SPYDER TBA TBA 2016 PORSCHE 911 GT3 RS 2014 MCLAREN P1 2014 RADICAL RXC TURBO 2016 FORD GT TBA 2017 ACURA NSX 2016 PAGANI HUAYRA BC 2017 BAC MONO 1994 JAGUAR XJ220 S TWR 2010 PAGANI ZONDA CINQUE ROADSTER 2015 ASTON MARTIN VANTAGE GT12 2015 AUDI R8 V10 PLUS 2015 CHEVROLET CORVETTE C7 Z06 TBA 2016 MCLAREN 570S 1994 MCLAREN F1 2016 MERCEDES AMG GT R 2017 NISSAN GT-R NISMO (R35) TBA TBA 2011 BMW 1M STANCEWORK EDITION 2015 CATERHAM SEVEN 620 R 2017 CHEVROLET CAMARO ZL-1 2016 JAGUAR F-TYPE SVR 2015 KTM X-BOW R 2011 BMW 1-SERIES M COUPÉ (E82) TBA 2015 FORD MUSTANG GT 2015 MERCEDES AMG A45 4MATIC EDITION 1 2016 MERCEDES AMG C63 COUPÉ S 2006 MITSUBISHI LANCER EVOLUTION IX FQ-360 2012 MITSUBISHI LANCER EVOLUTION X FQ-400 2013 AUDI A1 QUATTRO 2016 HONDA CIVIC TYPE-R (EURO SPEC)* 1999 MITSUBISHI LANCER EVOLUTION VI T.M.E. 2014 RENAULT MEGANE R.S. 275 TROPHY-R 1973 BMW 2002 TURBO 1972 FORD ESCORT MK1 RS1600 2016 FORD F-150 RTR FUNHAVER 1966 FORD MUSTANG 2+2 FASTBACK TBA Track Day Cars 2015 ASTON MARTIN VULCAN 2016 GINETTA G57 2016 MCLAREN P1 GTR 2016 MITSUBISHI LANCER EVO VI SVA 2013 ZONDA ZONDA REVOLUCION 2011 RADICAL SR8 RX 2012 CATERHAM SP/300R 2015 HONDA 2+4 CONCEPT* TBA 1999 NISSAN SKYLINE GT-R (R34) SMS-R 2011 RADICAL SR3 RS WRX 2016 FORD FOCUS RS RALLYCROSS 2016 MINI COUNTRYMAN RX 2016 HONDA CIVIC COUPÉ GRX 2016 RENAULT MEGANE R.S. RALLYCROSS 2016 MERCEDES AMG A45 RALLYCROSS 2016 VOLKSWAGEN POLO RX SUPERCAR RX Lites 2016 OMSE RX SUPERCAR LITE Vintage RX 1972 FORD ESCORT MK1 RALLYCROSS Miscellaneous 2015 MAZDA MX-5 RADBUL 2013 FORD FALCON FG (COTF) 2009 RENAULT MEGANE TROPHY V6 2015 RENAULT SPORT R.S. 01 2012 GINETTA G40 JUNIOR 2013 RENAULT CLIO CUP 2016 FORD FUSION STOCK CAR 2011 KART 100CC
2 تا اسکرین شات جدید در پیج اینستاگرام بازی: اینم یک ویدیو از تغیرات اب و هوایی تو بازی: Spoiler: لینک دانلود ویدیو http://www.weebly.com/uploads/2/0/6/5/20658008/project_cars2_livetrack_-_h.264_1080_60p_577.mp4
قلبم بنام تو (Vulcan) اگر چه بزرگ نیست جانم فدای تو اگر چه کمِ کم است دلخوش نموده ام به دیدار آفتاب هرچند آفتاب ، سرش پیش تو خم است ببینید شاعر تو این یک تُن فیبر کربن و... چی دیده که اینقدر به وجد اومده
دیروز برای اولین بار فرصتی پیش اومد چند ساعت Forza Motorsport 6 بازی کردم ... به نظرم اصلا و ابدا شبیه ساز نبود، در واقع کنترل خودروها فرقی با سایر بازی های ریسینگ آرکید مثه Driveclub نداشت. خودم هم تعجب کردم! به نظرم بین بازی های شبیه ساز ریسینگ Project Cars واقعا عالی بود و Dirt Rally رو در رده ی دوم قرار میدم و در آخر Assetto Corsa رو با تفاوت بسیار در رده ی سوم ... از دوستان کمابیش تعریف Assetto رو شنیده بودم اما حقیقتا به نظرم گیم پلی بسیار خشک و نچسب بود و فلسفه ی گیم که همانا لذت بردن بود رو داغون می کرد... امسال اول از همه منتظر Dirt 4 هستم و بعد Project Cars 2 و یحتمل GT Sport مرحوم یامائوچی ! امیدوارم همه ی این بازی ها رستگار شوند ... پ.ن: دوستان کسی میدونه که آیا قراره در Project Cars 2 و Dirt 4 حالتی شبیه Normal Mode قرار بدن یا نه ؟ یعنی بازی علاوه بر حالت شبیه ساز و Hardcore یک حالت آرکید و نرمال هم داشته باشه ...
نه قرار نيست مثل DiRT4 باشه اما اگه متن فيزيك همين ترد رو خونده باشى توضيح ميده كه بازى هم براى اماتورا راحته هم قراره هاردكورهارو به چالش بكشه ( به نظرم نسخه يك هم همينطور بود كافى بود درجه سختى رو پايين بياريد تا قلق بازى دستتون بياد )
نه دوست عزیز ... اما فرق هست بین شبیه ساز بودن و خشک کردن فرمان و هزاران تکنیک عجیب و غریب برای سخت کردن کنترل خودروها و در نهایت نامگذاری شبیه ساز بر روی بازی ...
دیگه این حرف واقعا جای تعجب داره!! یعنی میخوای بگی رانندگی ماشین چیزی در حد Need For Speed هست ولی استودیوی Kunos چندتا تکنیک تو بازی پیاده کردن که سختش کنن؟ AC کاملترین عنوان شبیه ساز در حال حاضر هست، نزدیک ترین فیزیک، رفتار ماشین، صداگذاری، هندلینگ و... رو نسبت به دنیای واقعی داره. اگه بگی بخش کریر ضعیف داره حق داری، اگه بگی گرافیکی از P.Cars و Forza ضعیف تره حق داری. اما به هیچ عنوان نمیتونی وقتی از واژه شبیه ساز کنار AC استفاده میکنی، اسم P.Cars ,Forza ,GT رو بیاری.اون بازیها تو بهترین حالت Simcade هستن. اینکه شما نمینونی با هندلینگ یک بازی شبیه ساز کنار بیای، یعنی مشکل از شماست نه بازی.
بازی به شدت خفن و عظیم به نظر میرسه و تریلر و ویدئوهایی که ازش دیدم بدجوری دیوانه ـم کردن!!! تنها چیزی که ازش میخوام یه بخش Career تر و تمیز و مفصل هست تا یاد و خاطره مرحوم GT رو از ذهنم پاک کنم.
2 عدد گیم پلی جدید از بازی در نماهای کلاه ایمنی و Chase Mercedes AMG GT3 در پیست Fuji International Speedway Spoiler
حق با شماست... حقیقتا سختی بیش از حد بازی و رئال بودن شبیه ساز AC برای هر کسی دشوار و حتی غیرقابل تحمله و نمیشه به راحتی منکر فیزیک واقعی و هندلینگ بی نقص Assetto Corsa شد. نمیدونم که Dirt Rally در همین سبک قرار میگیره یا نه اما به نظرم فیزیک و هندلینگ بهتری داشت حداقل برای من اینطور بود و صدها ساعت باهاش مشغول بودم ولی واقعا نتونستم با AC کنار بیام و خیلی زود کنار گذاشتمش... امیدوارم که به زودی با فکری بازتر و تمرکزی قوی تر سراغش برم ...
یان بل ترک جدیدی رو برای بازی تایید کرد! و اون ترک هم ترک Interlagos در São Paulo برزیل هست که در سال 1940 تاسیس شد و طولش هم 4.309 کیلومتر (2.677 مایل) هستش Spoiler اینم یک گیمپلی با ماشین MERCEDES AMG C63 S COUPE در ترک Mercedes Ice Track North که از فیزیک ماشین تو این ترک گرفته تا افکت شفق قطبی و برف و تغییر آب و هوای بازی بسیار خوب کار شدند دانلود با کیفیت 1080p
جزئیات بخش Online Championship بازی مشخص شد: این بخش به بازیکنان اجازه میده تا مسابقات قهرمانی رو بصورت لیگ برگزار کنن که شامل چند دور میشه. ادمین(برگزار کننده مسابقات) میتونه تنظیمات هر دور رو مشخص کنه، که شامل مدت زمان مسابقه، شرایط پیست (آب و هوا، روز یا شب ...) و برنامه زمانی میشه. زمانی که شرایط این مسابقات مشخص شد، بازیکنها دعوت میشن و این اجازه رو دارن که تیم و ماشین مورد نظرشون رو قبل از شروع مسابقه انتخاب کنن. در طی اتمام هر دور اطلاعات رده بندی تیم ها و راننده ها برای هر یک از شرکت کننده ها قابل دیدن هست، که خب پیگیری مسابقات رو خیلی راحت میکنه. با این توضیح که ادمین میتونه برنامه زمانی و تغییزات رو در هر زمانی انجام بده. همه اینها با کمک سیستم رتبه دهی بازیکنها (Driver Rating System)، مسابفت رو خیلی هدفمند تر و همینطور یکدست تر میکنه. ============================== این نوع مسابقات کم و بیش همون چیزی هست که GT Sport بخاطر اون داره ساخته میشه، اینکه کدام یک از این دو موفق به پیاده سازی بهتر این نوع از مسابقات در قالب Esport میشن رو زمان مشخص میکنه. از همین الان باید منتظر مسابقات دوره ای معتبر با جوایز بزرگ باشیم، مثل ایتکه این نسخه قرار هست خیلیها رو درگیر خودش بکنه. پ.ن :اما چیزی که مشخصه P.Cars 1 همین حالا در مسابقات ESL هست، از طرف دیگه بازیکنها در همین 2 هفته ای که Pcars 2 معرفی شده، به مراتب بیشتر از 2 سالی که GTS معرفی شده با بازی آشنا شدن و از اون اطلاعات کاملتری دارن و این کار رو برای GT سخت تر میکنه.
خب دیگه وقتشه یه مرور کلی بکنیم و ببینیم تا به حال چه ماشینهائی برای بازی تائید شدن، باید یادآوری کنم که این لیست همه از ویدئوها ، عکس ها و مصاحبه هائی که از بازی پخش شده جمع آوری شده Spoiler Honda / Acura NSX (road) Aston Marin Vulcan Corvette C7.R Corvette Z06 McLaren 650S GT3 Mercedes AMG GT3 Mercedes AMG GT R Mercedes AMG C63 S Coupé Nissan GTR GT3 Ginetta G57 Ford F150 Funhaver Ford Focus WRC Mini Countryman Rallycross Ford Sierra Cosworth Mitsubishi Lancer Evo Mercedes A-Class BAC Mono Ford Mustang Ford GT 2017 Ferrari 288 GTO Jaguar XJ220S Lamborghini Huracan Super Trofeo McLaren P1 GTR McLaren P1 1973 Nissan Fairlady 240Z-G GTS-II Pagani Zonda R Porsche 935 Ford GT LM GTE Nissan GT-R Nismo 2017 Aston Martin Vantage GTE (behind the Corvette) Ford GT LM GTE همینطور McLaren F1 GTR Pagani Huayra BC BMW 320 Turbo Group 5 Ford Capri Zakspeed Formula Ford Porsche 918 Spyder Ferrari La Ferrari Arial Atom KTM X-Bow Volkswagen Polo WRC/WRX ؟ Lamborghini Veneno Ford Escort (Mexico?) Potentially entry level oval stockcar based on the 1990 Caper Monterrey from PC1 Audi R8