بررسی عملکرد MSI GT73VR Titan در اجرای بازی Batman Arkham Knight

Gabit0

کاربر سایت
Aug 29, 2010
545
نام
گابريل
0.jpg
اگه بخوام صادقانه بگم، بعد از Arkham Origins اصلا دلم نمی خواست دوباره بتمن بازی کنم، واقعا خیلی ضدحال بزرگی بود ولی برای اینکه یه بازی ای پیدا کنم که بتونه یه خرده GT73 رو قلقلک بده سراغ Arkham Knight رفتم و باید بگم خیلی از این تصمیم خوشحالم. چون نه تنها بازی بسیار فوق العاده ای رو تجربه کردم بلکه بتمن، به عنوان سوپرهیروی مورد علاقه م توی این بازی بی نظیر بود.
1.jpg
شاید فکر میکردیم که داستان بازی با مرگ جوکر دیگه نمیتونه خیلی خوب از آب در بیاد ولی باید بگم که حسابی اشتباه می کردیم، این دفه اسکر کرو اومده که لقب گاتهام رو به عنوان مزخرف ترین شهر دنیا برای زندگی حفظ کنه، همه رو تهدید کرده که کل شهر رو به هرج و مرج میکشه و آدم خوب های شهر، شهر رو ترک کردن و فقط خلافکارها و قلچماق ها و چندتا کاراکتری که شبیه دلقک ها لباس می پوشن رو با مرد شنل پوشمون تنها گذاشتن. نمیخوام از داستان بازی چیزی بگم چون فکر میکنم حتی یک ثانیه از این داستان رو نباید از دست بدید.

من از همون Batman Asylum عاشق سیستم مبارزه بازی بودم، یه جورایی هم ساده ست و هم سخته، ساده ست، اگه بخوای فقط تمومش کنی و سخته اگه بخوای بدون اینکه یک ضربه هم دریافت کنی همه رو ناک اوت کنی. توی این نسخه هم همون سیستم دوست داشتنی مبارزه رو داریم که یا یک کلید دفاع میکنی و با کلید دیگه کتک میزنی، البته چیزهای جالبی هم بهش اضافه شده، الان بتمن میتونه یک ورود سینمایی فوق العاده داشته باشه که با ناک اوت کردن سریع سه تا از دشمن ها انجام میشه، کل سیستم فقط کلیک کردنه ولی خیلی حال میده.
2.jpg
توی این نسخه با یک شهر خیلی بزرگ طرف هستید که وقتی کار آپگرید کردنتون تموم بشه می تونید از این سر تا اون سرش رو پرواز کنید، یا اگه زیاد اهل سوپرمن بازی نیستید می تونید با بت موبیل کل شهر رو بچرخید و هرچی سر راهتون بود دود کنید، من همون اولین باری که سوار بت موبیل شدم عاشقش شدم، با اشاره یک کلید تبدیل میشه به یک تانک که هیچی جلودارش نیست، رسما میشه ساعتها توی بازی با بت موبیل چرخید و خسته نشد، اگه هم خسته شدید مشکلی نداره، با اشاره یک کلید شما رو مثل شلیک توپ به هوا پرتاب میکنه و دوباره می تونید پروازتون رو از سر بگیرید. کاراکترهای دیگه هم از جمله کت وومن و رابین هم هستن که توی مراحلی که باهاشون باشید می تونید توی مبارزه ازشون استفاده کنید. سیستم مبارزه اون ها مشابه بتمن هست ولی حرکاتشون فرق میکنه و ضرباتشون جذابیت های خودش رو داره. ماموریت های جانبی بازی هم خیلی عالیه و واقعا چیزی از داستان اصلی بازی کم نداره.

بازی یک ویژگی خیلی جالبی داره، دیگه از راهنمایی های اضافی خبری نیست، اگه یه جایی گیر کردید، خودتون باید راهتون رو پیدا کنید، در واقع بازی تمام امکانات بتمن رو در اختیارتون گذاشته و اجازه داده که خودتون راهنون رو پیدا کنید. وقتی میخواید آتش نشان ها رو نجات بدید بازی شما رو مستقیم به سمت محلشون راهنمایی نمیکنه، بلکه حدودش رو بهتون میگه و خودتون باید اطراف رو بگردید و بنده خدا رو نجات بدید.

اگه بخوام خلاصه بگم Batman Arkham Knight یک سیمولیتور بتمنه، پس اگه هنوز بازی نکردید وقت رو تلف نکنید...
در مورد اجرای بازی توسط MSI GT73VR Titan همین قدر بگم که بازی بر روی بالاترین تنظیمات بسیار روون اجرا شد، فریم ریت من بالای 55 بود، زیر کیبورد گرم نمیشه، صفحه نمایش که دیگه حرفی برای گفتن باقی نمیذاره (مگه داریم؟! صفحه نمایشش بی نظیره!)، محل قرارگیری تاچ پد خیلی خوبه که دستتون روش نمیره و مزاحمتون نمیشه. رزولوشن UHD لپ تاپ هم معنی واقعی گیمینگ رو بهتون نشون میده. تنها ایرادی که می تونم از این لپ تاپ بگیرم صدای سیستم خنک کننده ست . . . راه حلش هم اینه که یا صدای لپ تاپ رو زیاد کنی یا از هدفون استفاده کنی، ولی یک هدفون خوب هم این مشکل رو رفع میکنه و هم لذت بازی رو براتون دوچندان میکنه.

نظرتون رو راجبه بازی، لپ تاپ، بازبینی که نوشتم، خودم، یا هرچیز دیگه ای که دلتون خواست با من درمیون بذارید.

پ.ن: این مطلب با ذکر نام بازیسنتر در انجمن های گیمفا و پردیس گیم نیز منتشر شده است.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر