عنوان ترسناک The Town of Light برای پلتفرم PS4 تایید شد

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,708
نام
Ebrahim
1.png
سازنده ایتالیایی عنوان The Town of Light در سبک ترسناک-روان‌شناختی اعلام کرده که، این بازی برای کنسول PS4 نیز عرضه خواهد شد. در ادامه خبر با بازی سنتر همراه باشید.

طبق پستی تازه منتشر شده در PlayStation Blog، کارگردان هنری و فیلمنامه نویس بازی Luca Dalco، این بازی قرار است برای کنسول های سونی نیز عرضه شود متاسفانه تاریخ انتشار آن ذکر نشد.

عنوان The Town of Light با الهام از رویدادهای واقعی ساخته شده است. محل اتفاقات بازی در یک تیمارستان روانی در شهرک Volterra در حومه Tuscany ایتالیا است. این تیمارستان یک مکان واقعی است که قدمتی به مدت 100 سال دارد قبل از اینکه در سال 1970 بسته شود. طبق گفته های Luca Dalco:« از طریق تحقیقات گسترده ای که ما در این تیمارستان داشتیم ما امیدواریم بازیکنان بتوانند نگاهی اجمالی به بیماران روانی که در این تیمارستان بوده اند، داشته باشند.»

بازیکنان در نقش شخصیتی به نام Renee، که یکی از ساکنان این نهاد است بازی می کنند. شما باید در این مکان تخریب شده، باید از گذشته Renee سر در بیاورید.

عنوان The Town of Light برای کودکان در نظر گرفته نشده است. بخاطر تمی حساس و عناصری دیگر این بازی فقط برای جوانان ساخته شده است.



لینک منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر