Multi Platform Resident Evil 7

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
January 24, 2017
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One

Resident Evil 7 جدیدترین عنوان از این سری است که به طور رسمی در کنفرانس E3 سونی معرفی شد.

بازی توسط کپکام و با استفاده از موتور گرافیکی جدید به نام RE Engine ساخته شده است.
بازی در تاریخ January 24, 2017 برای هر سه پلتفرم PC ,Xbox One ,PS4 عرضه خواهد شد.
بازی از ماه دسامبر سال 2014 در حال ساخت بوده است.
گفتنی است دارندگان نسخه PS4 علاوه بر بازی به وسیله کنترلر میتوانند از Playstation VR برای بازی و تجربه کردن کل عنوان استفاده کنند.
برخلاف عناوین قبلی این بار RE7 به صورت اول شخص خواهد بود.داستان بازی پس از حوادث Resident Evil 6 و در ایالت لویزیانا آمریکا در اطراف عمارتی متروک اتفاق خواهد افتاد.
شخصیت و کاراکتر اول بازی کاملا فردی جدید است. بدین معنا که هیچ کدام از شخصیت های معروف و قهرمانان سری قبل نخواهد بود.

سازندگان بازی وعده بازگشت به ریشه های دلهره آور این سری و همچنین تجربه ای خاص و نو در بین عناوین Survival Horror را با استفاده از تکتیک های صوتی و جلوه های ویژه گرافیکی که به لطف استفاده از موتور جدید Re Engine فراهم شده را به طرفداران این بازی داده اند.به گونه ای که بیشترین تمرکز سازنده های بروی اتمسفر و جو بازی عنوان شده است.

دموی قابل بازی این عنوان که پیش زمینه ای برای بازی اصلی خواهد بود هم اکنون تنها برای دارندگان PSN PLUS از طریق PSN Store قابل دانلود است.
بنا بر اعلام کپکام دموی انتشار یافته بخشی از عنوان نهایی نخواهد بود.در عنوان اصلی شما بازی را با شخصیتی متفاوت آغار خواهید کرد.
این عنوان برای پیش خرید به صورت دو نسخه معمولی( 59$) و (Deluxe Edition (79$ در PSN Store قرار گرفته است.
افرادی که بازی را از طریق Psn Store پیش خرید کنند یک تم ویژه رایگان و Survivor Pack DLC رو دریافت خواهند کرد.
همچنین نسخه Deluxe Editon دارای دو محتوای اضافه خواهد بود که به مرور زمان منشر خواهند شد. اولین Add On شامل چهار داستان فرعی کوتاه,دومین هم شامل یک اپیزود کامل داستانی خواهد بود.

لینک دانلود تریلر 720P :
http://4upld.com/2ngUb

walkthrough دموی منتشر شده اختصاصی بازی سنتر (با تشکر از
Bahram)
http://www.bazicenter.com/videos/102
 
Last edited by a moderator:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
بازی عالی به نظر میرسه :x
اینا هر چی بسازن بازم یه عده گیر میدن که این چیه؟! :| آخه برادر من اگه بخوان به سبک نسخه های 1تا3 بازیرو بسازن که همین شما میومدی میگفتی این چه وضع کنترله! حالا خوبه RE zero و 1 رو HD کردن دادن بهتون. یکیتون اومد از این HD ها حمایت کنه که برگردن به ریشه ها؟
من که Day one بازیرو میگیرم چون این راه رو واسه سری RE بهترین راه میدونم و خیلی مشتاقم تجربش کنم امشب هم دمو رو میگیرم که یه 10 20 باری تمومش کنم :D
یه نکته ای مهمی هم بگم : هر کسی که دوست نداشت RE اکشن بمونه و از نسخه های 5 و 6 خوشش نمیومد حتما از این عنوان حمایت بکنه! بنظرم Capcom اگه از این بازی فروش خوبی کسب نکنه دیگه عمرا RE ای که پایه بازی بر اساس ترس باشه نمیبینیم. یه جوری نشه که فروش بازی کمتر از نسخه مضخرف 6 بشه.
انصافا اگه این نسخه از سمت طرفدارا حمایت نشه دیگه هیشکی حق غر زدن نداره و باید منتظر نسخه 8 و 9 و ... به سبک COD باشیم :| اگه این اتفاق بیفته هم کاملا به Capcom حق میدم که اینکارو بکنه و اصلا طرفدارای قدیمی رو آدم حساب نکنه.
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
والا نمیدونم چرا هوادارا اینقدر واکنششون نسبت به تغییرات ایجاد شده در بازی منفیه. درسته بازی اول شخص شده و شخصیتای قدیمی هم توش نیستن ولی خب حس ترسی که توی تریلر وجود داشت فوق‌العاده بود و به نظرم اگه کل بازی بتونند همینطوری این حس رو نگه دارند با یه شاهکار توی سبک وحشت طرف هستیم.

این بازی مثل RE4 که کلا روند سری رو تغییر داد داره RE به یه سمت کاملا جدیدی میبره و حداقل از این لحاظ خیلی هیجان انگیزه و به نظرم دست کم اینکه کپکام اینقدر جرات داشت تا دست به همچین تغییر بزرگی بزنه و از فرمول قبلی سری دور بشه (اونم در حالی که هنوز داشت میلیونی میفروخت) خودش قابل تقدیره.

خود من یکی از هوادارای قدیمی سری هستم و هنوز دوربین TPS رو شدیدا به این بازی ترجیح میدم ولی خب دوست دارم ببینم این چطوری از آب در میاد. در ضمن اینطوری هم نیست که سری قبلی RE کاملا مرده باشه. چند وقت دیگه REmake 2 رو داریم که مطمئنا با همون استایل قدیمی RE ساخته میشه و بعدش هم به احتمال خیلی زیاد Revelations 3 رو میبینیم که بازم از همون استایل همیشگی که بهش عادت داریم استفاده میکنه و همون شخصیتای محبوب سری رو هم داره.
 
آخرین ویرایش:

samiradin

کاربر سایت
Jan 26, 2012
1,980
نام
sami
من که شخصا انتظار یک چیزی تو مایه های نسخه 4 رو داشتم با معرفی این بدجور پا خوردم:D

البته اینم به نظر بازی خیلی خوبی میاد متتها اسم رزیدنت زیاد برازندش نیست
 

bernoos

کاربر سایت
Sep 8, 2013
221
نام
Hunter
باید به ریش کونامی خندید!
پروژه به اون عطیمی رو کنسل کرد اونوقت کپکام به این زرنگی تونست بازی جدیدشو الهام بگیره! البته اگه از قبل تصمیمشون این بوده که اول شخص بشه بحثش فرق داره ولی خب عالیه!
حیف پلاسم تموم شده معلوم نیست کی برای کاربرای عادی میاد؟
 
  • Like
Reactions: Ƥ.s.Y.c.H.o

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
باید به ریش کونامی خندید!
پروژه به اون عطیمی رو کنسل کرد اونوقت کپکام به این زرنگی تونست بازی جدیدشو الهام بگیره! البته اگه از قبل تصمیمشون این بوده که اول شخص بشه بحثش فرق داره ولی خب عالیه!
حیف پلاسم تموم شده معلوم نیست کی برای کاربرای عادی میاد؟
با اکانتت برو ستینگ بعد application saved data و در اخر saved data in online رو بزن روی 2 روز پلاس مجانی بزن . 2 روز رایگان میشه . با هر اکانت جدیدی 2 روز میده .

در مورد RE هم شب نظرمو میگم .
 

TeTration

TeT
کاربر سایت
Jan 17, 2013
3,636
نام
Moein
دوستان دموی بازی واسه کاربرای عادی عرضه نمیشه؟ چون پلاس ندارم . حس اکانت جدید ساختن هم نیس :/
تریلر بازی هم خیلی خوب بود ، به شخصه بعد از ایول 5و6و راکون سیتی ( :| ) از این سری ناامید شده بودم.
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,374
نام
Mehrdad
دوستان رزیدنت اویل سوم شخص به سبک رزیدنت های قدیمی تیر خلاص به این سری بود. تو بهترین حالت تجربه TEW تکرار میشد دیگه.
ولی این. وااای. اصن معجونه. یک ترس روانشناسی با ساختار شبیه امثال outlast با dna رزیدنت اویل. نسخه اصلی هم که هست. دیگه چی میخواستیم؟ به نظر من مسیر جدید سری از نظر ساختار را داریم میبینیم. که همه جور به نفع این ip عمرش را خیلی بیشتر میکنه.
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,781
نام
نریمان
خیلی خوشم نیومد از تریلر بازی. کپکام تو این نسل بیش از حد محتاط شده و همش سعی داره از ایده های بقیه استفاده کنه.
 

sabco

کاربر فعال
Sep 16, 2009
1,594
05293811267960882929.jpg

The Full 17 Minute Resident Evil 7 Demo Will Wreck You - E3 2016 - 720P
 

Ezio96

کاربر سایت
Sep 30, 2014
445
نام
رامين
بازی عالی به نظر میرسه :x
اینا هر چی بسازن بازم یه عده گیر میدن که این چیه؟! :| آخه برادر من اگه بخوان به سبک نسخه های 1تا3 بازیرو بسازن که همین شما میومدی میگفتی این چه وضع کنترله! حالا خوبه RE zero و 1 رو HD کردن دادن بهتون. یکیتون اومد از این HD ها حمایت کنه که برگردن به ریشه ها؟ ا.

تا جایی که من میدونم استقبال از این دو نسخه ی بازسازی شده 0&1 خیلی خوب بوده و فروش مطلوبی داشتن


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Ƥ.s.Y.c.H.o

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,828
آقا من الان این نمایش 17 دقیقه ای رو دیم، خب باید بگم اگه به عنوان یه بازی سبک وحشت بخواین بهش نگاه کنین خوبه ولی جدی اگه طرفدارا انتقاد کنن بهشون حق میدم. بازی واقعا اصلا رزیدنت اویل نیست، خیلی بیشتر شبیه این عناوین pure horror متل outlast و amnesia و soma و.... شده. رزیدنت یه بازی وحشت و بقا بود، این چیزی که اینا ساختن واقعا فقط اسمش RE مونده.
حالا یه عده شاید مخالف من باشن ولی الان آدم نبوغ میکامی رو درک میکنه، انصافا The evil within بهترین بازیه این سال ها توی ژانر SH بود. بازی تمام المان های گیم و یه عنوان وحشت و بقا رو داشت، برای من که فوق العاده ترین عنوان وحشت و بقا این سالها بود.
اینا دقیقا به PT نگاه کردن، دیدن PT با تغییر زاویه دوربین و همینطور بیس گیم پلی و تغییر جهان بازی با یه دمو کلی طرفدار پیدا کرد با خودشون گفتن چرا ما نتونیم اینکارو بکنیم...
همون P.T هم من همون موقع گفتم که اصلا و ابدا نظرمو جلب نکرد، نه اینکه بازیه بدی باشه، خیلی هم عالی بود ولی اولا این کار یه جوریایی سو استفاده از نام یه IP هست ( IP های مطرح RE و Silent hill به هر حال خیلی شناخته شده هستن و برای تضمین موفقیت داره از نام هاشون سو استفاده میشه ) و از طرفی توهین به مخاطبان این بازی ها. مخاطبین این بازی ها وحشت رو در غالب فرنچایزهای خودشون با همون univers و گیم پلی و مبنای کلی میخوان، نه اینکه از اون بازی فقط اسمشو برداری استفاده کنی و کلیت بازی رو یه چیز دیگه بسازی.
خیلی راحت میشه این عناوینو تحت یه عنوان دیگه عرضه کرد، اینطوری خیلی بهتره. ضمن اینکه کلا من زیاد طرفدار بازی های Pure Horror نیستم، اگه بخوام عناوین این شکلی رو بازی کنم ترجیح میدم برم یه فیلم ژانر وحشت رو ببینم تا این قبیل بازی ها رو بازی کنم. البته این خط آخر کاملا نظر و عقیده شخصیه منه و خب خیلیا هم برخلاف من هستن طبیعتا.
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,980
نام
Mohammad
من که بعد نمایش E3 حقیقتا نامید شدم.(با اینکه 100 درصد میخرمش چون عاشق سبک Pure Horror هستم)من به عنوان یه طرفدار رزیدنت اویل ناراحت شدم.چرا?چون این بازی اصلا رزیدنت اویل نیست.هرچقدر هم خوب باشه.تغییرات خوبه ولی نه به منزله عوض شدن سبک و دگرگون کردن هسته اصلی بازی.مثل این میمونه انچارتد رو اکشن اول شخص کنن.حداقل به عنوان یه بازی دیگه معرفیش میکردن.
حالا دوستان میکامی هیتر ممکنه از این حرف من ناراحت شن ولی the evil within حقیقتا بعد از مدتها یه عنوان خیلی خوب در سبک SH بود امیدوارم نسخه دومی ازش ساخته شه چون این سبک با فقر شدید بازی روبرو شده.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر