Multi Platform Resident Evil 7

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
January 24, 2017
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One

Resident Evil 7 جدیدترین عنوان از این سری است که به طور رسمی در کنفرانس E3 سونی معرفی شد.

بازی توسط کپکام و با استفاده از موتور گرافیکی جدید به نام RE Engine ساخته شده است.
بازی در تاریخ January 24, 2017 برای هر سه پلتفرم PC ,Xbox One ,PS4 عرضه خواهد شد.
بازی از ماه دسامبر سال 2014 در حال ساخت بوده است.
گفتنی است دارندگان نسخه PS4 علاوه بر بازی به وسیله کنترلر میتوانند از Playstation VR برای بازی و تجربه کردن کل عنوان استفاده کنند.
برخلاف عناوین قبلی این بار RE7 به صورت اول شخص خواهد بود.داستان بازی پس از حوادث Resident Evil 6 و در ایالت لویزیانا آمریکا در اطراف عمارتی متروک اتفاق خواهد افتاد.
شخصیت و کاراکتر اول بازی کاملا فردی جدید است. بدین معنا که هیچ کدام از شخصیت های معروف و قهرمانان سری قبل نخواهد بود.

سازندگان بازی وعده بازگشت به ریشه های دلهره آور این سری و همچنین تجربه ای خاص و نو در بین عناوین Survival Horror را با استفاده از تکتیک های صوتی و جلوه های ویژه گرافیکی که به لطف استفاده از موتور جدید Re Engine فراهم شده را به طرفداران این بازی داده اند.به گونه ای که بیشترین تمرکز سازنده های بروی اتمسفر و جو بازی عنوان شده است.

دموی قابل بازی این عنوان که پیش زمینه ای برای بازی اصلی خواهد بود هم اکنون تنها برای دارندگان PSN PLUS از طریق PSN Store قابل دانلود است.
بنا بر اعلام کپکام دموی انتشار یافته بخشی از عنوان نهایی نخواهد بود.در عنوان اصلی شما بازی را با شخصیتی متفاوت آغار خواهید کرد.
این عنوان برای پیش خرید به صورت دو نسخه معمولی( 59$) و (Deluxe Edition (79$ در PSN Store قرار گرفته است.
افرادی که بازی را از طریق Psn Store پیش خرید کنند یک تم ویژه رایگان و Survivor Pack DLC رو دریافت خواهند کرد.
همچنین نسخه Deluxe Editon دارای دو محتوای اضافه خواهد بود که به مرور زمان منشر خواهند شد. اولین Add On شامل چهار داستان فرعی کوتاه,دومین هم شامل یک اپیزود کامل داستانی خواهد بود.

لینک دانلود تریلر 720P :
http://4upld.com/2ngUb

walkthrough دموی منتشر شده اختصاصی بازی سنتر (با تشکر از
Bahram)
http://www.bazicenter.com/videos/102
 
Last edited by a moderator:

a2010

کاربر سایت
Jul 26, 2012
756
نام
علی
خداییش چطور اینو با outlast مقایسه میکنید؟!!!من یه تریلر outlast رو دیدم یه صحنه دو متر از جام پریدم!
چی بود این آخه؟!ترسناک بود مثلا؟!
 

mohamada

کاربر سایت
May 30, 2011
1,365
نام
محمد
شخصا به عنوان یک فن اول شخص با اول شخص بودنش حال نمیکنم
رزیدنت اویل به سوم شخص بودنش رزیدنت اویله
ولی فک کنم این جریان اول شخص بودن همش بخاطر جریان VR باشه...!
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
من نمیدونستم اینجا داره بحث میشه وگرنه نظرم رو اینجا مینوشتم.مشکل اصلی RE7 یا بهتره بگم سازنده هاش اینه که گویا اصلا RE بازی نکردن یا اگرم بازی کردن فراموش کردن که RE چیه.از همون روز اول ساخت RE این بازی یک Survival Horror بوده که تاکید اصلیش روی بخش Survival بوده تا Horror.کلیت بازی هم حتی توی نسخه اول حاوی اکشن قابل توجه بوده.تازه این روند سوق به سمت اکشن رفته رفته افزایش پیدا کرد.حتی توی همون نسخه های کلاسیک هم RE2 و RE3 به مراتب اکشن بیشتری نسبت به RE1 داشتن.منتهی مشکل از اونجایی شروع شد که دیگه این اکشن زیادی افزایش پیدا کرد و عملا المان های اصلی دیگه که بیشتر به بخش Survival مربوط میشد رو تحت سایه خودش قرار داد.اینجا بود که صدای فن ها دراومد.

هیشکی به Capcom نگفت بیاد یک Pure Horror بسازه.اتفاقا این سبک الان توی اوجش قرار داره و بازی های خیلی خوبی از جمله Amnesia,Outlast و حتی Alien Isoaltion توش عرضه شدن و اگر خلاء ای حس بشه توی بخش Survival Horror هست.البته به صورت مشخص زیاد نمیشه بین این دوتا مرز ایجاد کرد.ولی کاری که Capcom میتونست انجام بده حداقل این بود که یک اثر متفاوت تر از اون بازی ها خلق کنه.توی اون بازی ها هم تاکید بر Survive وجود داره ، منتهی توسط ضعف بیش از حد کاراکتر بازی.چیزی که اصلا در RE سابقه نداشته.در RE هیچوقت ما با یک کاراکتر ضعیف طرف نبودیم.همه قهرمان های RE اتفاقا کاراکترهای قوی بودن.ضعف و ترس RE همیشه مربوط به کمبود منابع و پازل ها بود.

چیزی که Capcom میتونست انجام بده این بود که یک Survival Horror با زاویه دید سوم شخص با تاکید بر داستان، مدیریت منابع و صد البته معماهای زیاد بسازه و کنارش یک اتمسفر خوب با بهره گیری از تکنولوژی روز به لحاظ گرافیکی ایجاد کنه.من مطمئن هستم در این شرایط همه راضی میشدن.

دوستانی که احیانا Until Dawn بازی کردن دیدن که سازنده ها با استفاده از تکنیک های گرافیکی و البته هنر خودشون چه فضاسازی عالی انجام دادن.اونم برای یک بازی با تم نسبتا تینجیری.من موندم چرا Capcom از انجام دادن همچین چیزی آخه عاجزه.:|
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
من نمیدونستم اینجا داره بحث میشه وگرنه نظرم رو اینجا مینوشتم.مشکل اصلی RE7 یا بهتره بگم سازنده هاش اینه که گویا اصلا RE بازی نکردن یا اگرم بازی کردن فراموش کردن که RE چیه.از همون روز اول ساخت RE این بازی یک Survival Horror بوده که تاکید اصلیش روی بخش Survival بوده تا Horror.کلیت بازی هم حتی توی نسخه اول حاوی اکشن قابل توجه بوده.تازه این روند سوق به سمت اکشن رفته رفته افزایش پیدا کرد.حتی توی همون نسخه های کلاسیک هم RE2 و RE3 به مراتب اکشن بیشتری نسبت به RE1 داشتن.منتهی مشکل از اونجایی شروع شد که دیگه این اکشن زیادی افزایش پیدا کرد و عملا المان های اصلی دیگه که بیشتر به بخش Survival مربوط میشد رو تحت سایه خودش قرار داد.اینجا بود که صدای فن ها دراومد.

هیشکی به Capcom نگفت بیاد یک Pure Horror بسازه.اتفاقا این سبک الان توی اوجش قرار داره و بازی های خیلی خوبی از جمله Amnesia,Outlast و حتی Alien Isoaltion توش عرضه شدن و اگر خلاء ای حس بشه توی بخش Survival Horror هست.البته به صورت مشخص زیاد نمیشه بین این دوتا مرز ایجاد کرد.ولی کاری که Capcom میتونست انجام بده حداقل این بود که یک اثر متفاوت تر از اون بازی ها خلق کنه.توی اون بازی ها هم تاکید بر Survive وجود داره ، منتهی توسط ضعف بیش از حد کاراکتر بازی.چیزی که اصلا در RE سابقه نداشته.در RE هیچوقت ما با یک کاراکتر ضعیف طرف نبودیم.همه قهرمان های RE اتفاقا کاراکترهای قوی بودن.ضعف و ترس RE همیشه مربوط به کمبود منابع و پازل ها بود.

چیزی که Capcom میتونست انجام بده این بود که یک Survival Horror با زاویه دید سوم شخص با تاکید بر داستان، مدیریت منابع و صد البته معماهای زیاد بسازه و کنارش یک اتمسفر خوب با بهره گیری از تکنولوژی روز به لحاظ گرافیکی ایجاد کنه.من مطمئن هستم در این شرایط همه راضی میشدن.

دوستانی که احیانا Until Dawn بازی کردن دیدن که سازنده ها با استفاده از تکنیک های گرافیکی و البته هنر خودشون چه فضاسازی عالی انجام دادن.اونم برای یک بازی با تم نسبتا تینجیری.من موندم چرا Capcom از انجام دادن همچین چیزی آخه عاجزه.:|
سهیل با بخشی از حرفات موافقم ولی به نظرم هنوز زوده که بگیم بازی اصلا شبیه RE‌ نیست یا همه چیز سری رو فراموش کرده. به نظرم اشکال اصلی از مارکتینگ کپکامه و اینکه فعلا تمرکزشون رو گذاشتن نشون دادن بخشهای جدید بازی (مثل همین گیم‌پلی قایم باشک مانند) که باعث شده خیلی از هوادار (از جمله خودم) این حس بهشون دست بده که بازی یه تقلید از Outlastـه و دیگه RE که میشناختیم نیست.

یکی از هوادارا توی گف با پیدا کردن نکات ریز توی تریلرا و آرتایی که از بازی منتشر شدن، یه آنالیز بسیار عالی از بازی انجام داده که واقعا اگر حرفاش درست باشه به نظرم RE7 میتونه به یه بازی خیلی خاص و فوق‌العاده توی سبک Survival Horror تبدیل بشه.
Resident Evil 7 - All We Know So Far Analysis & Puzzle Piecing

شدیدا توصیه میکنم دوستان اون تاپیک و پست اولش رو بخونند. خود من که بعد از خوندنش خیلی امیدم به بازی بیشتر شد.
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
اطلاعات جدیدی از داستان و شخصیت بازی و همینطور Combat بازی توسط ESRB لیک شده:
Resident Evil 7 ESRB Rating Talks Ethan, Weapons, Violence
اینم برای دوستانی که در مورد اکشن بازی نگران بودن :
From a first-person perspective, players explore the environment and use pistols, shotguns, flamethrowers, explosives and chainsaws to kill mutant creatures
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
تصاویر شخصیت های Resident Evil 7 :D

jpg


jpg


jpg


jpg

Here's some of the fine folks you'll meet in Resident Evil 7
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
i9uoai0co86bf9e96ugv.jpg


Survival Pack به نظر میرسه واسه افرادی باشه که بازیو Pre Order میکنن و اینکه با پیش خرید کردن بازی مثل اینکه بالاترین درجه سختی بازی از همون ابتدا آزاد میشه و این آیتم های تصویر بالا برای استفاده در دسترس قرار میگیرن...
البته اینا هنوز تایید نشده و ممکنه درست نباشن...
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
دو تصویر جدید از بازی :

h7vgcabjuugpb9qj7ke3.jpg

0ktprt4l7qklyu1ee45m.jpg


تصویر دوم فکر کنم به دموی بازی مربوطه ولی اون دیواره خراب نبود! :-? احتمالش هست که طی چند روز آینده یه آپدیت واسه دموی قبلی بدن یا اینکه یه دموی دیگه بدن... قبلا هم گفته بودن توی September یه خبرایی از بازی میشه که به اون انگشته مربوطه!!
در یه خبر خوشحال کننده‌ی دیگه Capcom اعلام کرده که توی RE7 خبری از Microtransactions نخواهد بود :-bd
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
خب دمو رسما تایید شد. دموی آپدیت شده‌ی قبلیه که با اسم Twilight Version امشب واسه همه PS4 دارا قابل بازیه (پلاس نمیخواد)...

i4wqy3zcpyu7j86vu998.jpg


یه تریلر خفن هم از بازی منتشر شده :

قبلا قرار بود بازی 2 تا DLC داستانی داشته باشه ولی حالا قراره 3 تا عرضه بشه واسه همین قیمت نسخه Deluxe هم 10 دلار بیشتر شده...

پ.ن : بازی عالی به نظر میرسه :x
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر