نسخه جدید Ultra Street Fighter 2 برای Nintendo Switch معرفی شد

RED_BEARD39

Ghost of Sparta
کاربر سایت
May 16, 2009
6,360
نام
Ǝـــحـــســـان
21597153488722409011.jpg

مدتی قبل کمپانی کپکام در جریان کنفرانس نینتندو، نسخه بازسازی شده Street Fighter 2 را با نام Ultra Street Fighter 2: The Final Challengers برای Nintendo Switch معرفی کرد.

Ultra Street Fighter 2: The Final Challengers ترکیبی از گرافیک پیکسلی و HD می‌باشد که بازیکنان بنا به میل خود می‌توانند بین این دو یکی را انتخاب کنند. این ویژگی قبلا در عنوان Super Street Fighter 2 Turbo HD Remix گذاشته شده بود که در اینجا باز هم شاهدش هستیم. این نسخه همچنین شامل دو کارکتر قابل‌بازی جدید به نام‌های Evil Ryu و Violent Ken است.

طبق وب‌سایت ژاپنی بازی، بازیکنان می‌توانند با همکاری دوستان خود در مقابل CPU به مبارزه بپردازند و این بازی یک مود ساده خواهد داشت که در آن کارکترها با یک ضربه خواهند مرد. (one-hit kills)

بازی Street Fighter 2 برای اولین بار در سال 1991 منتشر شد و در سال بعد برای کنسول Super Nintendo پورت شد. کپکام بعدها دیگر نسخه‌های این عنوان را با نام‌های Street Fighter 2 Turbo: Hyper Fighting و Super Street Fighter 2: The New Challengers را برای SNES عرضه کرد. همه آ‌ن‌ها در نهایت به سرویس Nintendo’s Virtual Console اضافه شدند.
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
آخه با این همه فایتینگ فک نمیکردم کسی باز اینارو بازی کنه
خیلی عجیب بود:D

کلاً SF یه فرق خیلی خیلی بزرگ با بقیه فایتینگ ها داره :D اونم اینه که همه ی فایتینگ ها معمولاً نسخه های بعدی تکمیل نسخه های قبلیه یعنی پایه و اساس گیم پلی همونه حالا یا گرافیک بهتر میشه و یه چند تا کرکتر جدید هم میزنن تنگش یا نهایتاً چند تا قابلیت فرعی به گیم پلی تزریق میکنن ولی در نهایت پایه و اساس کار همون می مونه :D الان کسی نیست که پاشه بره مثلاً تکن 1 یا 3 رو بازی کنه چون شماره های بعدی همینجوری همونو کامل کردن اومدن جلو ، یا بلیزبلو ها و ... ولی توی SF هر شماره ، گیم پلی و پایه و اساس بازی به کل با شماره ی قبلی متفاوته جوری که انگار دو فایت متفاوت از هم هستن :D واسه همین هنوز که هنوزه چه SF II ، چه SF III ، چه SF IV هنوزم بازی میشن و تورنومنت دارن چون هیچ کدوم هیچ شباهتی به مثلاً SF V ندارن و هرکدوم یه تجربه ی متفاوت از هم هستن :D عین اینکه هر کدوم یه عنوان فایتینگ متفاوت باشن :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر