بهترین های سال 2016 از دیدگاه بازی سنتر

به نظر شما بهترین بازی سال کدامیک از عناوین زیر است؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    138

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
photo_2016-12-26_23-48-54.jpg

سلامی گرم و صمیمی به کابران گرامی وب سایت بازی سنتر.

اگر سال پیش نیز با ما بودید، متوجه شدید که برای اولین بار در تاریخ بازی سنتر، انتخاب بهترین ها طبق تاریخ میلادی انجام شد و امسال دومین سال از این تغییر را سپری می کنیم. امسال عناوین واقعا خوبی را تجربه کردیم. آخرین شماره از آنچارتد 4 مهمان کنسول هایمان شد، احتمالا آخرین شماره از سری دارک سولز را تجربه کردیم، بعد از مدت ها با گیرز اف وار خونین همراه شدیم و در جاده های استرالیا به لطف عنوان خوش ساخت فورتزا هورایزن 3 به مسابقه پرداختیم؛ والبته ناگفته نماند که بعد از 10 سال انتظار شاهد انتشار عنوان لست گاردین شدیم! اتفاقات ریز و درشتی همچون معرفی کنسول جدید نینتندو با نام سویچ را شاهد بودیم و باید منتظر باشیم تا ببینیم این کنسول در آینده چگونه عمل خواهد کرد. هدست های واقعیت مجازی به لطف PS VR کم کم در حال همه گیر شدن هستند و آمار فروش این هدست ها دلیلی بر این ادعاست. به نظر می رسد در سال های بعد باید رشته ای مختص این هدست ها در بین بازی های سال ایجاد کنیم! و در آخر باید بگویم که صفحه اصلی بازی سنتر نیز دچار تغییراتی شد که برای اولین بار شاهد بخش بهترین های آن هستید!

امسال برخی از رشته هایی که در سال های قبل داشتیم را بنا به تصمیم دبیران حذف کردیم چون به نظر تیم تحریریه تغییراتی عمده ای باید در رشته ها ایجاد شود اما خوب، این تغییرات بطور کامل در بهترین های 2016 اعمال نشدند و فقط به حذف چند رشته بسنده کردیم. اگر خداوند با ما یاری باشد، در سال های بعدی تغییراتی بیشتری را اعمال خواهیم کرد. ناگفته نماند که انتخاب های بهترین های هر پلتفرم، از حالت کلی به حالت انحصاری تغییر پیدا کرده اند. بر روی دو کنسول، عناوین انحصاری بر روی کنسول ها در نظر گرفته شدند و بر روی پی سی عناوینی که فقط برای پی سی منتشر شدند. برای مثال عنوان استریت فایتر 5 بر روی کنسول ها در انحصاری PS4 است و در عوض عنوان گیرز اف وار 4، در انحصاری کنسول Xbox One و در نهایت عنوانی همچون Civ VI در انحصار پلتفرم PC.

صحبت را بیش از این طولانی نکرده و شما کاربران عزیز را با بهترین های 2016 از نظر بازی سنتر همراه می کنیم.



موفق باشید
فردین باقریان
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
فکر نمیکنم بازی تو دنیا بیاد که کلا هیچ کس بازی نکنه! بالاخره یه تعدادی بازی میکنن.
هدف از این رشته مشخص کردن یا بهتره بگم معرفی بازی هست که در حد و اندازه هایی که باید و شاید تجربه نشده. یعنی نسبت کیفیت به فروشش کمتر از حد معمول بوده. مشخصا هم منظور جامعه گیمینگ ایرانه. در غیر این صورت میشد لیست فروش بازی ها رو در آرود، اونی که از همه کمتر فروخته رو انتخاب کرد، نیازی به رای گیری نبود.
بنظر من هم باید بازی ای تو این شاخه قرار بگیره که تو ایران مجهول باقی مونده که فایرواچ این ویژگی رو داره

----------------------------------------------------------------------------

ممنون از تحریره لیست خوبی بود امسال و خیلی هم بنظرات من نزدیک بود بجز چند مورد جزیی که اونم بهر حال برمیگرده به سلایق متفاوت. راستیتش فکر نمیکردم تحریره بازی سال رو اونی انتخاب کنه که کرده. فکر میکردم یه بازی نسبتا ناشناخته تر انتخاب بشه که اینطور نشد.
خسته نباشید و دست مریزاد
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
تعارف نمیکردید خب، بهترین بازی Indie و بهترین داستان و بهترین بازی ورزشی هم میدادید به Battlefield 1 خلاص میکردید میرفت دیگه :D تو رودربایستی بودید؟ :D
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
حقیقتا تو قسمت شوتر و مولتی پلیر و پیشرفت دلیلی واسه اول شدن بتلفیلد 1 نمی بینم. جدا پیشرفت بتل 4 به بتل 1 بیشتر از پیشرفت دوم 3 به دوم بود؟ یکیشون 2 نسل پیشرفت داشت، اون یکی 2-3 سال، بدون در نظر گرفتن بتل فرانت:| شوتر و مولتی پلیر هم که مشخصه منظورم چیه، دلیلش هم امار خدا میلیونی پلیر های اورواچ در نظر بگیرید.
 

M4JiD

کاربر سایت
Feb 8, 2008
2,610
نام
defective pixel
با هر متری حساب کنید نباید بتلفیلد ۱ بهتر از اورواچ باشه.
نیومدم گله کنم که چرا بتلفیلد رو انتخاب کردید چون سلیقه ایه.
 

YAKUZA_2

کاربر سایت
Nov 3, 2008
1,387
سپاس از تحریریه جهت زحمت جمع آوری فهرست بهترینهای سال.برای من خیلی سودمند بود:Thumbup:البته طبق تجربیات قبلی بالای 90% پیش بینی میکردم بازیسنتر گزینه دیگه ای رو goty سال خودش کنه!:D

پ.ن:راستی اصل نظرسنجی بهترین بازی سال بازیسنتر تو لینکه پایینه فراموش نکنید:D

http://www.bazicenter.com/bestof2016/best_goty
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر