Grand Theft Auto: San Andreas

توسعه دهنده ها:راک‌استار نرت


تهیه کننده:لسلی بنزیه


ناشر:راک‌استار گیمز


سبک:اکشن-ماجراجویی، تیراندازی سوم شخص


یک بازی ویدئویی غیرخطی در سبک اکشن-ماجراجویی و جهان باز از مجموعه بازی‌های اتومبیل‌دزدی بزرگ است که توسط راک‌استار نرث توسعه یافته و بوسیلهٔ راک‌استار گیمز منتشر شده است. اتومبیل‌دزدی بزرگ: سَن اَندریاس پنجمین بازی از سری بازی‌های جی‌تی‌ای به شمار می‌رفت. این بازی ابتدا در اکتبر ۲۰۰۴ برای کنسول پلی‌استیشن ۲ منتشر شد و سپس در ژوئن ۲۰۰۵ برای مایکروسافت ویندوز و ایکس‌باکس نیز به بازار عرضه شد.


مانند بازی‌های دیگر مجموعه اتومبیل‌دزدی بزرگ، سن اندریاس نیز متشکل از عناصر رانندگی، سوم شخص (شخصیت اصلی) و گیم پلی جهان باز که اجازه می‌دهد بازیکن اختیار عمل بیشتری داشته باشد. یکی از توانایی‌های جالب بازی این است که می‌توان در طول بازی رفقایی برای خود پیدا کرد. در این بازی با یک دختر دوست می‌شوید به نام «دنیس رابینسون» که قادر خواهید بود آن را به گردش و رستوران ببرید. در این صورت می‌توانید کلید ماشین دوستانتان را گرفته و اگر دوستی تان به صد در صد رسید او برای شما یک دست لباس خواهد خرید. این بازی متنوع و بسیار طولانی می‌باشد. در صورت تمام کردن بازی می‌توانید به داخل شهر برگردید و مناطق مخفی را پیدا کنید. در ابتدای بازی ماموریت‌های خیلی ساده را بر عهده می‌گیرید اما هر چقدر که جلوتر می‌روید ماموریت‌ها مشکل‌تر و پیچیده‌تر می‌شوند.





شما می‌توانید علاوه بر مأموریت‌هایی که در بازی به شما داده می‌شود با دزدیدن ماشین‌های پلیس، آتش‌نشانی، آمبولانس یا تاکسی با آن‌ها کار کنید و پول دربیاورید؛ مثلاً اگر ماشین یا موتور یا چیزهای پلیسی و جنگی دیگری را بدزدید می‌توانید مأموریت‌های پلیسی را انجام دهید. در طول بازی می‌توانید لباس و کفش و عینک و حتی گردن بند و ساعت خریداری کنید و یا به آرایشگاه و مغازهٔ خال کوبی و حتی به قمارخانه بروید و اگر شخصیت اصلی گرسنه‌اش شد، در رستوران‌ها غذاهای متنوع بخرید. در مسابقهٔ اسب‌سواری شرط بندی کنید یا به ورزش‌هایی چون بسکتبال، بوکس، شنا و... بپردازید


شما میتونین این بازی را انلاین بازی کنین برای انلاین بازی کردن به سایت /irsa-mp.com/playsamp مراجعه کنید
gta_san_andres.jpg
gta_san_andres_3.jpg
gta_san_anders_2.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر