Marvel Vs. Capcom: Infinite

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط Kaine, ‏Dec 3, 2016.

  1. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,511
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    [​IMG]



    [​IMG]


    • این نسخه ریبوتی بر سری MvC خواهد بود و داستان آن مربوط به اولین تقابل میان دو دنیای مارول و کپکام می شود
    • بازی شامل بخش های Training ، Arcade و Mission Mode خواهد بود
    • بخش Story Mode بازی یک تجربه ی جامع و کامل و از نظر بصری خیره کننده خواهد بود
    • بخش آنلاین بازی شامل Global leaderboard ، Casual Match ، Ranked Match و لابی آنلاین با قابلیت تماشای بازیها خواهد بود
    • بخش داستانی بازی همانطور که از اسم بازی مشخص است در رابطه با Infinity Stone ها خواهد بود و بازی پلیر را در مرکز مبارزه ی میان دو دنیای کپکام و مارول قرار خواهد داد
    • Infinite Power : قابلیت جدید در بازی می باشد که پلیر با کمک Infinity Stone ها می تواند نوع بازی و استراتژی خود را تعیین کند. هر سنگ مزیت های خاص خود را داشته و تاثیر مخصوص به خود را بر یونیورس بازی خواهد گذاشت. همانطور که شاید مطلع باشید این سنگ ها مرتبط با دنیای مارول هستند :
    [​IMG]
    (همانطور که طرفداران عناوین مارول مطلع هستند از کنار هم گذاشتن اول اسامی Infinity Stone ها اسم Thanos بدست می آید. با توجه به حضور این کرکتر در MvC2 می توان منتظر حضور او در MvCI هم بود؟)
    • گیم پلی بازی اینبار به صورت 2v2 خواهد بود
    • در آینده کرکترهای بیشتری برای بازی معرفی خواهد شد
    • بازی در سال 2017 برای پلتفرم های X1 ، PS4 و Steam عرضه خواهد شد
    • بازی با موتور Unreal Engine 4 در حال توسعه می باشد

    پست اول بزودی آپدیت می شود
     
    آخرین ویرایش: ‏Dec 5, 2016
    ( Layken ), feroozGT, mehran maker و 30 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,594
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 5, 2010
    نام:
    نریمان
    The Basics

    1. The currently confirmed playable characters are:

    Marvel
    • Captain America
    • Captain Marvel
    • Hawkeye
    • The Hulk
    • Iron Man
    • Thor
    • Ultron

    • Rocket Raccoon

    Capcom
    • Chun Li
    • Chris Redfield
    • Mega Man X
    • Morrigan Aensland
    • Ryu
    • Sigma
    • Strider Hiryu

    2. The Avengers Tower serves as the heroes’ home base.

    3. The game has arcade, story, mission, collection, and training modes.

    4. The story mode serves as an introduction to the game’s fighting system for newer players.

    5. Mission mode teaches more nuanced game and character details.

    6. You can unlock extras by playing through story and arcade mode, viewable in the collection mode and curated by Dr. Light and Tony Stark.

    7. The game’s cinematic story mode clocks in at around two hours.

    8. The name of the stage in the trailer above is Xgard, a fusion of Asgard and Mega Man X’s Abel City.

    9. Characters have contextual lines in the character select screen depending on who they’re partnered with, as well as before and after matches.

    Controls

    10. The control scheme moves away from Marvel Vs. Capcom 3’s three-attacks-plus-launcher button layout and instead has four attack buttons (light and heavy punches and kicks), as well as one button apiece for swapping characters and Infinity Stones.

    11. Each character has a universal launcher move, mapped to crouching heavy punch.

    12. Each character also has a universal launcher combo: light punch, light kick, heavy kick, and crouching heavy punch.

    13. You can perform an automatic combo by mashing the light punch button. This combo leads into a launcher, a few air attacks, and spikes the opponent back down.

    14. Automatic combos deal the same damage as manual ones.

    15. The maximum number of super meters each player can stock up has been lowered to four.

    16. You can swap out characters at the start of a super, allowing you to have multiple supers on the screen at once.

    17. You can swap characters more than once per combo.

    18. Characters stick around for their last attack before leaving the screen, even if it’s a super.

    19. You can break out of a combo by holding down the tag button, but it costs two meters to do so.

    20. The build we played replaced several uppercut motions for special moves with two downward taps. It’s not final yet, but the team likes the way it makes moves easier to perform.

    21. As of this writing, only some characters use the simplified motion. Ryu, for example, still currently uses the signature uppercut motion for his Shoryuken, but that could change in the future.

    22. There are no half-circles or charge motions for special moves or supers. Most special moves I performed in the demo were done with either quarter-circles or the downwards double-tap.

    The Fighting

    23. Each character has their own separate health bar, with characters not currently tagged in recovering a portion of their health (as in previous games).

    24. ”Happy Birthdays” (when one character pulls off a combo on two characters at once) can still happen if you time your tag poorly.

    25. Happy Birthdays do not, however, deal extra damage to the secondary character, as they did before.

    26. Advancing Guard returns, and can now reflect projectiles, if timed correctly. This doesn’t work on beams like Iron Man’s Unibeam.

    27. Most spikes at the end of aerial combos produce minor ground bounces, which means just about every character can do an off-the-ground attack by hitting a downed opponent with a crouching kick.

    28. You can still combo after most throw moves, though this once again dials back the damage of the rest of the combo.

    29. Capcom hopes to keep match length about the same as in Ultimate Marvel Vs. Capcom 3.

    30. One second in Infinite’s match clock lasts as long as it did in Ultimate 3 (about two seconds).

    31. Wavedashing (canceling a dash by crouching in order to move across the screen faster) is still possible, but according to Capcom, it’s more effective to let dashes play out.

    Infinity Stones

    32. Each Infinity Stone has its own bonus ability and super, which can be activated when a new meter is half-full for a short duration, or when it’s full for a longer duration.

    33. The Infinity Stone meter is filled by getting hit or using your Infinity Stone ability.

    34. The Power Stone’s ability pushes characters to the other side of the screen and produces a wall bounce, while its super increases the damage and stun duration of every move.

    35. During the Power Stone’s super, opponents bounce much higher after certain attacks, allowing for new combos.

    36. The Time Stone’s ability lets you dash through projectiles and behind opponents, while its super speeds up every attack’s recovery time.

    37. The Space Stone’s ability pulls opponents close to you, while its super prevents enemies from moving outside a small, enclosed area. The former allows for setups with grabs and moves like Chris' landmine.

    Character Specifics

    38. Hulk has a new dash move, and can perform a wall jump similar to Chun-Li’s.

    39. Morrigan has a new aerial special move that produces a blade below and in front of her.

    40. When I asked whether Morrigan keeps her ability to fire barrages of Souls Fists as quickly as she could in Ultimate Marvel Vs. Capcom 3, I was told, “No, it won’t be the same.”

    41. Strider Hiryu has a new slash attack he can perform from his wall climb, which hits behind the opponent.

    42. Captain America now has a second shield throw, which throws the shield above and in front of him before it boomerangs back around.

    43. Captain America also has a new counter move using his shield. It has low and high variants which counter ground and air attacks, respectively.

    44. Mega Man X has a super which has him don his capsule armor from Mega Max X for a short period of time.

    45. Mega Man X also has a level-three super which features the Ultimate Armor from Mega Man X4, but it doesn’t stick around after the super.

    46. Mega Man X can also launch an upwards fireball, which can pin down enemies coming in after their partner has been defeated or cover aerial approaches.

    47. Ultron can fire off a beam similar to Iron Man’s Repulsor Blast from offscreen, form a ball of energy in front of him, and call in drones to drop in delayed barrages against opponents, which makes him the closest thing to a character with assist attacks in Infinite so far.

    48. Chun-Li has a new super similar to her Shichisei Senkuu Kyaku super from the original Marvel Vs. Capcom and Tatsunoko Vs. Capcom.

    49. Thor can now charge up his hammer and toss it across the screen. While charging, the hammer nullifies projectiles.

    50. Iron Man has two new moves, the Repulsor Array and the Smart Mine, which help define his playstyle as a keepaway character. Before, according to Rosas, the character didn’t fit any one playstyle well.

    For more general details on Marvel Vs. Capcom: Infinite, be sure to check out the game’s latest trailer, as well as some special edition details. For a look at some gameplay, check out the trailer below.
     
    TwistedFate, PWLG و LeonSM این نوشته را Like کرده اند.
  3. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,511
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    فیگورهای بازی هیولاس !!!!!!!!

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Octienne, jhoobin, TwistedFate و 3 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,814
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 4, 2007
    نام:
    صفا
    ممنون واسه اطلاعات! طبق این اطلاعات میشه گفت هنوزم احتمال آسون شدن حرکات و کومبوها وجود داره که نگران کننده اس. گرافیک هنوز کمبود داره اما گیمپلی بازی خیلی فان به نظر میاد :D
     
  5. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,511
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]

    پ.ن : Soul Fist :x
     
    Octienne, TwistedFate, jhoobin و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  6. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,511
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    GameSpot has reported that there actually are charge and half circle motions within Marvel vs. Capcom: Infinite. This differs from what we previously heard from Gameinformer.

    [​IMG]
     
    Octienne, Mr. Children و Ehsan95_76 این نوشته را Like کرده اند.
  7. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,511
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    خبر کوتاه :D موریگان توی MvC3 یکی از خفن ترین شوتو ها بود و سول فیستش به شدت هیولا بود ، ظاهراً قابلیت قایر بال هاش مثل قبل نیست و پلی استایلش عوض شده. به جاش یه Special Move هوایی جدید براش گذاشتن که یه بلید جلوش درست میکنه که باید منتظر موند و دید کارکردش چجوریاس :D
     
    Octienne و TwistedFate این نوشته را Like کرده اند.
  8. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,511
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    Marvel vs. Capcom: Infinite will have easy combos for new players, harder combos for those who want to expand


    "...it’s about making sure that the new player can get that fun experience in and understand what’s happening, and then we decide what to build on from there
    The same string comes out when you push the easy combo command. If you really want to exercise greater control of your character which in turn leads to greater damage – and this is a fighting game, so what you want to do is knock your opponent out as fast as possible – you’re going to want to learn their combos, their most optimal combos. That’s not going to be the simple command. Although the simple command gets you initiated into the game, that’s not the end-all"
     
    Octienne, Bahram و TwistedFate این نوشته را Like کرده اند.
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,594
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 5, 2010
    نام:
    نریمان
  10. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,511
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    از Thor: Ragnarok و Guardians of the Galaxy 2

    [​IMG]
     
    Octienne و Safety & Peace این نوشته را Like کرده اند.
  11. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,511
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    تایید شد بازی هیچ واحد پول داخل بازی و Cross play نداره.
     
    Octienne, jhoobin, Safety & Peace و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    5,712
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 17, 2009
    نام:
    منصور
    از تایپک تکن میایم بیرون میافتیم اینجا از اینجا میریم میافتیم داخل Injustic 2 چه خبره ۲۰۱۷ این چند ماهه بهشت فایتینگ ! ولی این گرافیک و مدل سازیش ضعیف تره تو این ۳ تا injustic 2 خیلی تر و تمیز تر و شست و رفته تره از نظر مدلینگ مخصوصا
     
  13. Я!5Ξ UP کاربر فعال

    ارسال ها:
    10,387
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 4, 2011
    نام:
    تونی آلمِیدا
    خبر خوبی نبود. بعد از SFV انتظار میرفت کپکام این قابلیت رو برای تمام فایتینگ های جدیدش اعلام کنه ولی نکرده. از نظر من یه پسرفت به حساب میاد.
     
  14. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,511
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    کراس پلی ـش یه کم حیف شد علی ولی اتفاقاً به نظر من و اون یکی علی از یه جهت خبر خوبی بود علی :D با کراس پلی نشدن و جدا شدن CFN روی هر پلتفرم و حذف فایت مانی حداقل میشه امیدوار بود که CFN بی استفاده میشه و خداقل نکته ی مثبتش اینه که راحت میشه DLCها رو از استور خرید و روی هر اکانتی شیر کرد و مثل SFV خرید ها محدود به Shop داخل بازی نیست :D حالا روی PC فکر نمی کنم مشکل مهمی باشه ولی خب روی کنسول یه کم آزار دهنده بود :D

    دقیقاً بر عکس گفتی :D از نظر مدلینگ کرکتر اولی SFV بعدش این :D ولی از نظر تکنیکی و فنی (افکت ها و نورپردازی و facial animation) I2 بهتره (اگرچه باید منتظر T7 موند و دید اون چه کرده) ولی مدل کرکتر .. Nope :D (چون I2 هم از مدل سازی مشابه T7 استفاده میکنه)
     
    آخرین ویرایش: ‏May 11, 2017
    SHANSER این نوشته را Like کرده است.
  15. Я!5Ξ UP کاربر فعال

    ارسال ها:
    10,387
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 4, 2011
    نام:
    تونی آلمِیدا
    منظور من فقط و فقط همون کراس پلیش بود. وگرنه کلا از سیستم پولی بدم میاد. توی SFV که فاجعه-س. Tekken توی این زمینه خیلی خیلی بهتر کار میکنه.
     
    PWLG و Kaine این نوشته را Like کرده اند.
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    5,712
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 17, 2009
    نام:
    منصور
    احسان I2 قشنگ ببین ندل سازی صورت ها خیلی طبیعی تره نسبت به این ۲ تا اینا بیشتر کارتونین البته STV باز نیستم کلا نظری درباره اون ندارم
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید