PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi
قربان پایان لست فکر نمی کنم باز حساب بشه. اتفاقا شیره ی شخصیت محوری ش رو تا ته می کشه و تمومش می کنه. ابتدای داستان گره ای افکنده می شه( مردی دخترش رو از دست می ده) که در انتها تا خرخره باز می شه و به سر منزل مقصودش می رسه(مرد دختری رو که جای فرزندش خودش گرفته، شده به قیمت بقیه ی دنیا و مسلما وجدان خودش زنده نگه می داره). خردتر هم که نگاه کنیم داستان رسیدن الی به فایرفلای و قرار و مدار جول با مارلین هم همون جا که جول مارلین رو می کشه هردوتا با هم پرونده شون بسته می شه. روایت سوپرکلاسیک هست اصلا:D
البته این حس نا تمومی رو من هم دارم چون تشنه ی سر و کله زدن بیشتر با دنیای بازی و آدم هاش بودم، ولی به پایان باز بودن ربطی نداره.
داستان تلو میشه گفت از بعد اهمیت در پس زمینه قرار میگیره و رابطه الی و جول اولویت اول روایت بازی هست. پایان بازی هم از همین جهت باز حساب میشه که نشون نمیده رابطه این دو نفر به چه شکلی ادامه پیدا میکنه و این مورد رو به عهده مخاطب میذاره و در نتیجه برداشت ها از این صحنه زیاد و متنوع هستند. من در پست قبلیم برداشت نیل از اون صحنه رو گذاشته بودم ولی مثلا اشلی جانسون خودش تو یه مصاحبه دیگه گفته بود برداشت خودش دقیقا عکس همین بوده و فکر میکرده الی، حرفای جول رو میپذیره و به خوبی و خوشی زندگی میکنن. :D
یه نکته جالب هم در مورد اندینگ بگم طبق گفته دراکمن عکس العمل های تستر ها و اعضای استودیو نسبت به پایان بازی خیلی منفی بوده اون زمان. میگفت وقتی اندینگ رو نشون دادیم گروهی از تستر ها، اعضای ناتی داگ و چند نفر از افرادی که نظرشون رو نیل خواسته بود اصلا از پایان راضی نبودن و اعتقاد داشتن نامعلوم و به اصطلاح "anticlimactic" بوده. یکم زمان میگذره و بهش فکر میکنن و کم کم نظر ها عوض میشه و همین افراد به همین پایان به شدت علاقه مند میشن! :D
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
ری اکشن دوستان حاضر در کنفرانس هنگام دیدن تریلر بازی:D
اولش فکر میکردن اسپایدرمنه:))...
ملت وقتی ارم فایرفلای رو دیدن داشتن خودشون رو گاز میگرفتن...
اما دوستان دقت کردین وقتی جوئل از روشنایی میومد داخل خونه همه حضار میگفتن جوئل جوئل جوئل وقتی هم نیم چهره رو دیدن چه واکنشی نشون دادن؟:|
خب بنظرتون نیل مغز چیز خورده این شخصیت رو بکشه؟:D سر جزیان واکنش همین حضار هم شده 40 درصد بازی هم کنترلش دسته جوئل هست:D
 
آخرین ویرایش:

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
این که جول زندس یک چیز تابلویی هست و واقعا کسانی که میان جول زنده نیست نمیدونم منطق و احساسات گیمریشون چجوریه؟ بیان به ما هم بگن!
این جمله که ميگم به احتمال زیاد داستان نسخه دومه قبلا از رو عکسی از اینترنت دیدم که یک دختر تفنگ به دست حاملست.قبلا هم گفتم احتمالا الی حامله شده (اوقق) و بچه اش توسط گروه فایر فلای و یا مصوبان اون کشته شده و حالا بر صدد انتقام در اومده.
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
من روی PRO از چند روز پیش دارم بازیش میکنم ، دفعات بازی کردنم از ۲۰۱۳ تا الان ۲رقمی شده ، حس تازگی داره بازم . اگه یک روزی بخوام از نیل سوالی بپرسم اینه که : چطور معجون عشقو به حد جنون به خورد مخاطبات میدی . آفریننده ی کارکترن .
 

D_grayman

کاربر سایت
Apr 13, 2010
154
نام
بابک
پایان tlou که به اصطلاح باز طراحی شده ولی حرکات صورت و تن صدا و ... یجورایی میگه الی ناراحته. :D ثانیا این مصاحبه خود دراکمن هست در مورد اون صحنه:

.”
البته اگر این صحنه مربوط به اواخر بازی باشه و با در نظر گرفتن صدای غمگین جوئل و نفرتی که در چهره الی موج میزنه ، خشم الی (حداقل در این صحنه ) متوجه کسانی هست که دنبالشون می گرده تا پیدا کنه و بکششون نه جوئل
 
  • Like
Reactions: Adidas95

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi
البته اگر این صحنه مربوط به اواخر بازی باشه و با در نظر گرفتن صدای غمگین جوئل و نفرتی که در چهره الی موج میزنه ، خشم الی (حداقل در این صحنه ) متوجه کسانی هست که دنبالشون می گرده تا پیدا کنه و بکششون نه جوئل
خب مگه من گفتم نسبت به جول نفرت داره اونجا؟ :think: نفرتی که من میگفتم برای آخر نسخه اول بود و بعدش در راستای تئوری مرگ جول گفتم که مثلا ممکنه چه اتفاقی افتاده باشه.
بعد از گذشت مدتی از اتفاقات بازی اول الی تصمیم گرفته راهش رو از جول جدا کنه و به نوعی مستقل ازش زندگی کنه. حالا ممکنه این وسط و این تصمیمش یجورایی باعث شده باشه اتفاقی برای جول بیافته و حتی باعث مرگش شده باشه و همین یه احساس گناهی رو در الی بوجود بیاره که منجر به همین قضایای انتقام و نفرت و اینا بشه.
 

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
این که بازی مدت کمی نیست در دست ساخته کاملا درسته سازنده میان اینطور میگه حرفی زده باشه. بازی ها مراحل و پروسه ساخت طولانی دارن اینرو کسانی که درس نرم افزار خوندن مثل من بیشتر میفهمن...و اینکه بازی اطمینان داشته باشید شک نکنید 2018 میاد واگه بهار بیاد بهتر که احتمالش بیشتره . ..کلا من 2 تا پیشگویی کردم 1 درباره بچه دار شدن الی 2 در مورد تاریخ انتشار فقط منتظرم ببینم درست از آب در میاد یا نه.
فقط دوس دارم تو E3 کل اطلاعات بازی بزنه بیرون به همراه تریلر
 

D_grayman

کاربر سایت
Apr 13, 2010
154
نام
بابک
خب مگه من گفتم نسبت به جول نفرت داره اونجا؟ :think: نفرتی که من میگفتم برای آخر نسخه اول بود و بعدش در راستای تئوری مرگ جول گفتم که مثلا ممکنه چه اتفاقی افتاده باشه.
البته بعد اون اتفاق اینقدر این دو با هم بودن که الی بتونه زدن گیتار رو از جویل یاد بگیره...البته ميتونه از کس ديگه ای هم یاد گرفته باشه.
 
  • Like
Reactions: HDV 7 and Adidas95

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر