امتیازات The Last Guardian

پیش بینی میانگین امتیازات


  • مجموع رای دهنده‌ها
    137
  • نظرسنجی بسته شده است .

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
Let's Play Video Games:55
The Last Guardian is a beautiful experience that I have no desire to actually control again. If it released a decade ago I might have felt differently...I hate that such a beautiful game is so unbelievably infuriating to actually play.

چی میشه گفت .. من این سایته رو تا حالا ندیده بودم ... حتی تو متاکریتیک پروفایلم نداره ... به هر حال نقد و نمره درخشانش ثبت شد.

Had The Last Guardian been released at the end of the PS2’s lifespan, or early in the PS3’s with graphics performance scaled for that hardware, I suspect it would have been heralded as an unambiguous masterpiece. A timeless classic without parallel we would have remembered for years.

Releasing in 2016, The Last Guardian is a game of extremes. It’s a beautifully presented adventure that is equal measures poignant and moving, but it was impossible for me to ignore how the game’s excruciatingly long development cycle harmed it.

In far too many ways, The Last Guardian feels like a game struggling to shake off design and development choices from the PS2 era. Too many aspects feel like they were rigidly set shortly after Shadow of the Colossus wrapped up. It feels like Team Ico failed to learn from a decade of advancements in the video game industry outside of increasing their visual quality.

اگه بگم از اون دسته از گیمرا به نظر میاد که همه چیز رو تو گرافیک میبینن اغراق نکردم.

اون تیکه بولد شده رو هم ترجیح میدم برم تو افق محو شم ... داره ueda sama رو توبیخ میکنه و توصیه حرفه ای و اموزشی هم میده . دمش گرم
 
آخرین ویرایش:

NINJѦ

Kill em With Kindness
کاربر فعال
Jul 11, 2008
3,337
نام
رضـا
اون تیکه بولد شده رو هم ترجیح میدم برم تو افق محو شم ... داره به ueda sama توبیخ و توصیه حرفه ای و اموزشی هم میکنه . دمش گرم
It feels like Team Ico failed to learn from a decade of advancements in the video game industry outside of increasing their visual quality
قلبم درد گرفت خدایی ، سینم سنگین شد :crying:
قشنگ معلومه طرف چیکارس از نمره ای که داده و ایرادی که گرفته
آخه اینا کی هستن ؟ اون موقع که Ueda بازی میساخت اینا شلوارشون رو مامانشون عوض کرد

جدا نباید یک سری قوانین باشه برا سایتها و مجلاتی که قراره امتیاز بدن ، هر کی یره یک سایت یزنه و امتیاز بده بدون اینکه معلوم بشه اصلا حالیش هست چیزی یا نه ، میتونه بیطرفانه امتیاز بده یا نه ، آدم درد رو به کی بگه
 

Deus EXX

کاربر سایت
May 22, 2015
132
Let's Play Video Games:55
The Last Guardian is a beautiful experience that I have no desire to actually control again. If it released a decade ago I might have felt differently...I hate that such a beautiful game is so unbelievably infuriating to actually play.

چی میشه گفت .. من این سایته رو تا حالا ندیده بودم ... حتی تو متاکریتیک پروفایلم نداره ... به هر حال نقد و نمره درخشانش ثبت شد.

Had The Last Guardian been released at the end of the PS2’s lifespan, or early in the PS3’s with graphics performance scaled for that hardware, I suspect it would have been heralded as an unambiguous masterpiece. A timeless classic without parallel we would have remembered for years.

Releasing in 2016, The Last Guardian is a game of extremes. It’s a beautifully presented adventure that is equal measures poignant and moving, but it was impossible for me to ignore how the game’s excruciatingly long development cycle harmed it.

In far too many ways, The Last Guardian feels like a game struggling to shake off design and development choices from the PS2 era. Too many aspects feel like they were rigidly set shortly after Shadow of the Colossus wrapped up. It feels like Team Ico failed to learn from a decade of advancements in the video game industry outside of increasing their visual quality.

اگه بگم از اون دسته از گیمرا به نظر میاد که همه چیز رو تو گرافیک میبینن اغراق نکردم.

اون تیکه بولد شده رو هم ترجیح میدم برم تو افق محو شم ... داره ueda sama رو توبیخ میکنه و توصیه حرفه ای و اموزشی هم میده . دمش گرم
اگه همه چیز رو تو گرافیک میدید که از گرافیک تعریف نمیکرد!به نظر میاد متوجه منظور نویسنده نشده باشی میگه از یه دهه دستاوردهایی که تو صنعت بازیسازی بدست اومده Team Ico جز ارتقا گرافیکی چیز دیگه نتونسته یاد بگیره! منظورش اینه که مکانیکهای بازی تاریخ گذشته هستن و مربوط به همون فرمول بازی های قدیم Team Ico اما گرافیک خوبه و پیشرفت کرده نسبت به قبل!

اگر همه چیزو تو گرافیک میدید از گرافیک اول ایراد میگرفت چون نسبت به استاندارد الان تاریخ گذشته است اما لطف کرده با بازیهای قبلی Team Ico مقایسه کرده همین رو پیشرفت دونسته و به گیمپلی و بخشهای دیگه ایراد گرفته.ابتدای کار متوجه منظور نویسنده مطالب بشید بعد خط به خط پست کنید
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
اگه همه چیز رو تو گرافیک میدید که از گرافیک تعریف نمیکرد!به نظر میاد متوجه منظور نویسنده نشده باشی میگه از یه دهه دستاوردهایی که تو صنعت بازیسازی بدست اومده Team Ico جز ارتقا گرافیکی چیز دیگه نتونسته یاد بگیره! منظورش اینه که مکانیکهای بازی تاریخ گذشته هستن و مربوط به همون فرمول بازی های قدیم Team Ico اما گرافیک خوبه و پیشرفت کرده نسبت به قبل!

اگر همه چیزو تو گرافیک میدید از گرافیک اول ایراد میگرفت چون نسبت به استاندارد الان تاریخ گذشته است اما لطف کرده با بازیهای قبلی Team Ico مقایسه کرده همین رو پیشرفت دونسته و به گیمپلی و بخشهای دیگه ایراد گرفته.ابتدای کار متوجه منظور نویسنده مطالب بشید بعد خط به خط پست کنید
تو کل اون قسمتی ... که گذاشتم رو بخون .. چند خط اول رونه فقط اون تیکه که بولد کردم ... کلا نقدشم پر از تناقض و چرند گوییه .... شما هم یه جوری از کوره در رفتی انگار نقد رو خودت نوشتی و بهت بر خورده.
این یارو حتی شعور این رو نداشته بازی ueda چیه و تمام نقاط قوت و غنای بازی هاش توی داستان مینیمال به شدت عمیق و غنی و انتقال تمام احساسات و اتمسفری که از درون بازی به بازی کننده منتقل میکنه.

Ueda خودش یه سازنده مالفه .... خودش اموزگار بوده برای این صنعت ... ده ها مصاحبه از دولوپر ها میشه اورد که خیلی از الهام گیری ها و یا الگوشون ..ico و sotc بوده .... بعد یه ادم تازه به دوران رسیده که هنوز سایتش تو خود متاکریتیک هم پروفایل نداره ... میاد میگه از پیشرفت صنعت بازی هیچی یاد نگرفته . انگار این یارو از منتقدای edge و eurogamer بیشتر میفهمه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: NINJѦ

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
تو کل اون قسمتی ... که گذاشتم رو بخون .. چند خط اول رونه فقط اون تیکه که بولد کردم ... کلا نقدشم پر از تناقض و چرند گوییه .... شما هم یه جوری از کوره در رفتی انگار نقد رو خودت نوشتی و بهت بر خورده.
این یارو حتی شعور این رو نداشته بازی ueda چیه و تمام نقاط قوت و غنای بازی هاش توی داستان مینیمال به شدت عمیق و غنی و انتقال تمام احساسات و اتمسفری که از درون بازی به بازی کننده منتقل میکنه.

Ueda خودش یه سازنده مالفه .... خودش اموزگار بوده برای این صنعت ... ده ها مصاحبه از دولوپر ها میشه اورد که خیلی از الهام گیری ها و یا الگوشون ..ico و sotc بوده .... بعد یه ادم تازه به دوران رسیده که هنوز سایتش تو خود متاکریتیک هم پروفایل نداره ... میاد میگه از پیشرفت صنعت بازی هیچی یاد نگرفته . انگار این یارو از منتقدای edge و eurogamer بیشتر میفهمه.
خودتون خسته نکنید تا سایت متا بوده این جور نقد ها هم بلاخره بوده و فقطم مخصوص این بازی یا اون بازی یا حتما انحصاری نیست ولی خوب مثلا میبینی تو FH3 هست تو U4 حتی هست نسل قبل بوده خیلی کم بوده نقد های حالا بد یا نمرات بد ثبت نشده باشه برای یک بازی
 
  • Like
Reactions: vaan 2

Red Dead

کاربر سایت
Jun 16, 2010
1,659
نام
سیاوش
اگه همه چیز رو تو گرافیک میدید که از گرافیک تعریف نمیکرد!به نظر میاد متوجه منظور نویسنده نشده باشی میگه از یه دهه دستاوردهایی که تو صنعت بازیسازی بدست اومده Team Ico جز ارتقا گرافیکی چیز دیگه نتونسته یاد بگیره! منظورش اینه که مکانیکهای بازی تاریخ گذشته هستن و مربوط به همون فرمول بازی های قدیم Team Ico اما گرافیک خوبه و پیشرفت کرده نسبت به قبل!

اگر همه چیزو تو گرافیک میدید از گرافیک اول ایراد میگرفت چون نسبت به استاندارد الان تاریخ گذشته است اما لطف کرده با بازیهای قبلی Team Ico مقایسه کرده همین رو پیشرفت دونسته و به گیمپلی و بخشهای دیگه ایراد گرفته.ابتدای کار متوجه منظور نویسنده مطالب بشید بعد خط به خط پست کنید
گرافیک بازی نسبت به استاندارد الان تاریخ گذشته است؟ 8-|
گرافیک فقط تعداد پالیگان نیست,رنگ بندی,کامپوزیشن,استایل و ... هم جزو گرافیک محسوب می شند و به همین خاطر حتی کسایی که بازی را کوبوندند,بازی را از لحاظ بصری عالی دونستند
گرافیک خوب یعنی گرافیک متناسب با هدف بازی و به همین خاطر خیلی ها از گرافیک Devil Daggers تعریف می کنند,چون دقیقا متناسب با هدف بازی ساخته شده و اگر مثلا یک چیزی مثل order 1886 بود هیچوقت اون اتمسفر قوی را پیدا نمی کرد
به همین خاطر Niel Druckmann درخواست Photo mode تو بازی می کند
اگه بخوای می تونم برات از کانتراست استایل گرافیکی و اینکه چرا استایل گرافیک پسر بچه با بقیه محیط فرق می کند هم صحبت بکنم,ولی تا همینجا فکر کنم بس باشه
 
  • Like
Reactions: vaan 2 and blechh

masoud101

کاربر سایت
Sep 26, 2014
533
نام
مسعود
گرافیک بازی نسبت به استاندارد الان تاریخ گذشته است؟ 8-|
گرافیک فقط تعداد پالیگان نیست,رنگ بندی,کامپوزیشن,استایل و ... هم جزو گرافیک محسوب می شند و به همین خاطر حتی کسایی که بازی را کوبوندند,بازی را از لحاظ بصری عالی دونستند
گرافیک خوب یعنی گرافیک متناسب با هدف بازی و به همین خاطر خیلی ها از گرافیک Devil Daggers تعریف می کنند,چون دقیقا متناسب با هدف بازی ساخته شده و اگر مثلا یک چیزی مثل order 1886 بود هیچوقت اون اتمسفر قوی را پیدا نمی کرد
به همین خاطر Niel Druckmann درخواست Photo mode تو بازی می کند
اگه بخوای می تونم برات از کانتراست استایل گرافیکی و اینکه چرا استایل گرافیک پسر بچه با بقیه محیط فرق می کند هم صحبت بکنم,ولی تا همینجا فکر کنم بس باشه
اگه داستان اسپویل نمیشه ،میشه توضیح بدی چرا استایل گرافیکی پسر بچه با محیط فرق می کنه ؟ من هنوز بازی نکردم ولی خیلی کنجکاوم بدونم
ممنون
 

Red Dead

کاربر سایت
Jun 16, 2010
1,659
نام
سیاوش
اگه داستان اسپویل نمیشه ،میشه توضیح بدی چرا استایل گرافیکی پسر بچه با محیط فرق می کنه ؟ من هنوز بازی نکردم ولی خیلی کنجکاوم بدونم
ممنون
نه تنها گرافیک بلکه انیمیشن های پسر بچه هم کاملا متفاوت از دنیای است که درش قرار گرفته است،در حالی که گرافیک و انیمیشن های این دنیا و خصوصا تریکو واقع گرایانه ساخته شدند،گرافیک،انیمیشن و رنگ بندی پسر بچه کاملا متفاوت و شبیه به انیمیشن های قدیمی دیزنی ساخته شده است
واضح ترین هدف اینکار نشان دادن این است که پسر بچه و تریکو از دو دنیای متفاوت هستند و وقتی دو موجود از دو دنیای متفاوت با هم ارتباط برقرار می کنند این ارتباط قوی تر می شود،این موضوع بارها در انیمیشن و فیلم هایی مثل spirited away و E.T نمایش داده شده است،ولی کاری که Ueda کرده این است که این تفاوت را به صورت بصری و نامحسوس ولی طبیعی تر نشان داده و در واقع از گرافیک برای بیان بخشی از داستان استفاده کرده است،همین جزییات نامحسوس ولی فکر شده است که باعث می شود وقتی به پایان کار می رسی خودت هم ندانی چرا اینقدر از لحاظ احساسی تحت تاثیر قرار گرفتی
یکسری نکات دیگر هم درباره این موضوع است ولی اگر بگم اسپویل داستانی می شود
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
Playstation Official Magazine UK:100
A magnificent, deeply personal tale of a boy and his monster. Smart, subversive and emotionally enriching, this is one of the most evocative games to grace PlayStation in the last decade. Clearly, you can't rush genius. [Jan 2016, p.102]

اخه کدوم بازی با ۱۲ تا نمره کامل متاش ۸۳ است . ظلمه
 

only sony

プレイステーション
کاربر فعال
Apr 9, 2011
7,375
نام
رامین
Playstation Official Magazine UK:100
A magnificent, deeply personal tale of a boy and his monster. Smart, subversive and emotionally enriching, this is one of the most evocative games to grace PlayStation in the last decade. Clearly, you can't rush genius. [Jan 2016, p.102]

اخه کدوم بازی با ۱۲ تا نمره کامل متاش ۸۳ است . ظلمه
عيب نداره ، همين كه edge اين بازيو گوتي كرد خيلي چيزا ثابت شد :D
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
Playstation Official Magazine UK:100
A magnificent, deeply personal tale of a boy and his monster. Smart, subversive and emotionally enriching, this is one of the most evocative games to grace PlayStation in the last decade. Clearly, you can't rush genius. [Jan 2016, p.102]

اخه کدوم بازی با ۱۲ تا نمره کامل متاش ۸۳ است . ظلمه
نمرات 7 اش و پایینتر زیاده اگه نمرات 8 اش بالاتر بود میانگینش به 86 87 هم میرسید
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر