بازی Stardew Valley ماه آینده برای PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#Z320.jpg
بازی Stardew Valley، که عنوانی در سبک شبیه‌ساز کشاورزی‌ست اوایل امسال برای رایانه‌های شخصی عرضه گردید و با استقبال خوب منتقدین و بازیکنان همراه شد. با اینکه اعلام شد یک دنباله برای این بازی در دست توسعه است، اما پشتیبانی از بازی برای مدت طولانی‌ای ادامه خواهد داشت. همانطور که ذکر شد این بازی چندماهی‌ست که در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار دارد اما ماه بعد بالاخره این عنوان در دسترس کاربران کنسول‌ها نیز قرار خواهد گرفت.

این بازی مقرر است که روز سه شنبه 23 آذر ماه [13 دسامبر میلادی] برای پلتفرم Playstation 4 و یک روز [چهارشنبه 24 آذر] پس از آن برای پلتفرم Xbox One عرضه گردد. در جریان این اطلاعیه که از طریق وب‌سایت رسمی بازی نشر یافته، هیچ اشاره‌ای به وجود محتویات انحصاری برای دارندگان کنسول‌ها نشده و به نظر می‌رسد که نباید انتظار این مورد را داشته باشیم.

اما متاسفانه اعلام شده که نسخه‌ی Wii U این بازی لغو شده است. توسعه دهنده‌ی این بازی در این خصوص اعلام کرده که:" با بررسی Wii U و برنامه‌های ما برای این بازی، تصمیم گرفتیم که توسعه‌ی این بازی را برای Wii U لغو و آن را برای کنسول Nintendo Switch بسازیم. من واقعاً به Nintendo Switch خوشبین هستم و معتقدم قابلیت‌های منحصر به فرد آن فرصت‌های هیجان انگیزی را برای Stardew Valley پدید خواهد آورد. من می‌خواهم تاکید کنم که مصرانه خواهان دیدن Stardew Valley بر روی پلتفرم‌های نینتندو هستم و واقعاً از پشتیبانی شما و درک این مورد سپاس گذارم."

پیش از این نینتندو خبر از عرضه‌ی کنسول Nintendo Switch در ماه مارس 2017 میلادی داده؛ با این حال توسعه‌ی دهنده‌ی Stardew Valley اشاره نکرده که در صورت عرضه‌ی این بازی برای پلتفرم مذکور، باید انتظار عرضه‌ی آن را در چه بازه‌ی زمانی داشته باشیم.

منبع
 

Dysphoria

کاربر سایت
Jul 2, 2009
1,278
نام
محمدرضا
دوستانی که Harvest Moon خوششون میاد ، اینو به هیچ وجح از دست ندن ، برین داخلش 7-8 ساعت بعد بیرون میاید ! تضمین میکنم ! :D
توسط یک نفرم توسعه داده شده بازی .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر