منبع داخلی: اطلاعاتی در رابطه با موتور بازی‌سازی Death Stranding و زمان رونمایی The Last of Us 2

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#Z319.jpg
منبع داخلی صنعت بازی‌های ویدئویی، shinobi602، که چهره‌ای شناخته شده برای دنبال کنندگان این صنعت است، اخیراً اطلاعات جدیدی از بازی جدید کوجیما، Death Stranding، و همچنین The Last of US 2 از استودیوی Naughty Dog منتشر کرده که ظاهراً مورد دوم قرار است به زودی رونمایی گردد.

وی اشاره کرده که برای ساخت و توسعه‌ی بازی Death Stranding از موتور بازی‌سازی داخلی استودیوی Sucker Punch استفاده نخواهد شد و در پاسخ فردی که از وی پرسید، آیا این بازی با موتور جدیدی ساخته می‌شود تنها اعلام کرد «این طور نیست».

وی افزود که مردم از بابت دانستن این نکته که این بازی با استفاده از موتور رایج Unreal Engine 4 ساخته نمی‌شود، متعجب خواهند گردید. وی در پایان نشر اطلاعات Death Stranding ابراز کرد که کوجیما برای توسعه‌ی این بازی از یکی از موتورهای استودیوهای First Party سونی استفاده می‌کند.

shinobi602 در رابطه با بازی The Last of Us 2 نیز صحبت‌هایی هر چند به صورت غیر مستقیم کرده است. وی در رابطه با رویداد PlayStation Experience امسال به صورت مبهم و نکته‌آمیزی صحبت کرده و بیان داشته :"[رویداد امسال] بهتر از نمایش دو سال قبل [The last 2] خواهد بود." کاربری که متوجه مورد [The last 2] شده از وی در این رابطه پرسید اما وی تنها اقدام به انتشار یک گیف کرد [از این نشانی قابل مشاهده می‌باشد].

چندی پیش تائید شده که کوجیما برای بازی Death Stranding در رویداد Playstation Experience امسال پنلی خواهد داشت که بیشتر در رابطه با آن صحبت خواهد کرد و امید است اطلاعات بیشتری از این بازی کسب کنیم. همچنین احتمال رونمایی از بازی The Last of Us 2 همانند معرفی از نسخه‌ی جدید God of War در دوره‌ی گذشته‌ی این رویداد نیز می‌رود.

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر