دو بازی Pokemon Sun & Moon، بیش از 1.5 میلیون نسخه در اروپا فروخته‌اند

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#Z316.jpg
دو بازی Pokemon Sun & Moon عملکرد خوبی از خود در اروپا به جای گذاشتند و تبدیل به موفق‌ترین نسخه‌های این سری محبوب در این منطقه شده‌اند. با توجه به گزارش اخیر شرکت نینتندو، این دو بازی در هفته‌ی نخست عرضه‌شان در این بازار [اروپا] بیش از 1.5 میلیون نسخه فروخته‌اند.

این آمار شامل فروش 368 هزار نسخه‌ای این دو بازی در طول هفته‌ی گذشته در انگلستان نیز می‌شود. بر اساس گزارش GfK Chart Tracker، این مقدار فروش، دو بازی Pokemon Sun و Pokemon Moon را به ترتیب تبدیل به سومین و چهارمین بازی پرفروش این ناحیه در این بازه‌ی زمانی کرده است.

در ادامه‌ی این گزارش ذکر شده که اگر مجموع فروش هر دو نسخه را در نظر بگیریم، بی‌شک آن‌ها جایگاه نخست جدول 10 بازی پرفروش هفته‌ی گذشته‌ی انگلستان را تصاحب می‌کردند. با این حال این افتخار به بازی محبوب FIFA 17 رسیده و پشت سر آن، Call of Duty Infinite Warfare در جایگاه دوم قرار دارد.

آمار و ارقام فروش این دو بازی در بازار آمریکا هنوز اعلام نشده پس بنابراین باید منتظر انتشار گزارش NPD باشیم؛ اگرچه امید است نینتندو پیش از گزارش این سازمان، تعداد فروش این دو عنوان را در این منطقه اعلام کند.

فروش این دو بازی در سه روز نسخت عرضه در کشور ژاپن بیش از 1.9 میلیون نسخه بوده که در ادامه 375,665 واحد افزایش یافته است.

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر