نسخه‌ی PS4 بازی Red Dead Redemption 2 را با تخفیف از آمازون پیش خرید کنید

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#Z303.jpg
یکی از مورد انتظارترینِ بازی‌های سال آینده، عنوان محبوب Red Dead Redemption 2 از شرکت Rockstar Games است؛ حال به نظر می‌رسد که قادر خواهید بود از طریق خرده فروشی آمازون، نسخه‌ی Playstation 4 آن را با قیمتی کم نسبت به قیمت اصلی، پیش خرید کنید. این خرده فروشی، نسخه‌ی Playstation 4 این بازی را در وب‌سایت خود با قیمت 54 دلار برای پیش خرید قرار داده که 10 درصد نسبت به نسخه‌ی اصلی بازی تخفیف خورده است.

شایان ذکر است که آمازون، پیش خرید بازی‌ها را ضمانت می‌کند و این مورد به این معنی‌ست که در صورتی که اقدام به پیش خرید یک بازی با یک قیمت خاص کردید و پس از مشخص شدن قیمت اصلی یک بازی از سوی ناشر و عرضه‌ی آن، اگر شاهد افزایش قیمت باشیم هیچ هزینه‌ی اضافی‌ای از شما طلب نمی‌شود. این مورد وضعیت مناسبی برای هر دو خریدار و فروشنده ایجاد می‌کند.

بازی Red Dead Redemption 2، نسخه‌ی جدید بازی محبوب راک استار، یعنی Red Dead Redemption که در سال 2010 وارد بازار شد، قرار است در فصل پائیز سال آینده‌ی میلادی برای پلتفرم‌های Playstation 4 و Xbox One عرضه گردد. هنوز وضعیت عرضه‌ی این بازی برای دو پلتفرم Nintendo Switch و رایانه‌های شخصی مشخص نیست.

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر