اتصال انجمن به صفحه اصلی

Ali

On The Day The Wall Came Down
Administrator
Sep 22, 2005
4,214
نام
علی
درود

اتصال کابران انجمن به صفحه اصلی و بهره گیری از امکانات آن نظیر ثبت امتیاز برای نقد و بررسی ها، ارسال نظر، دنبال کردن بازی های مورد علاقه، ارسال مقاله در قالب ویکی پدیا و ... مجددا برقرار گردید. کافی است از طریق صفحه اصلی با نام کاربری و کلمه عبور خود در انجمن وارد سایت شوید. در صورتی که در پروسه ورود به سایت با مشکلی مواجه شدید از طریق همین تاپیک اطلاع دهید.



امکانات جدید سایت:

دستاورد ها( Achievements): سیستم جدیدی به منظور امتیاز دهی و نمایان کردن میزان فعالیت کاربر در سایت در نظر گرفته شده است که به واسطه انجام فعالیت های مشخص شده کاربر مدال مربوط ِ را دریافت مینماید. برای مشاهده لیست فعالیت های مشخص شده به صفحه پروفایل/دستاورد ها مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که گزینه های این قسمت به مرور زمان افزایش خواهند یافت.

دنبال کردن (Following) بازی ها و نویسندگان مورد علاقه، در صورت استفاده کردن از این گزینه این امکان برای شما به وجود می‌آید تا هنگامی که ویدئو، مطلب، تصویر و هر داده جدیدی که برای بازی موری علاقه شما و یا توسط نویسنده مورد نظر شما منتشر گردید اطلاعیه ای دریافت کنید. همچنین تمام داده های جدید در صفحه پروفایل شما قابل مشاهده هستند.

Now Playing: کلیدی نارنجی رنگ که در صفحه بازی هایی که منتشر شده اند قرار دارد، کاربر با کلیک کردن بر روی آن، بازی مورد نظر را به لیست عناوینی که در حال انجام آن ها است اضافه میکند. در صورتی که قصد حذف بازی مور نظر از پروفایل خود را دارا هستید، تنها کافی است مجددا به صفحه بازی مراجه کنید و بر روی کلید Not Playing کلیک کنید.

در صفحه پروفایل کاربر میتواند آخرین مطالب مربوط به بازی ها و نویسندگانی که follow شده اند را به صورت یکجا مشاهده نماید، همچنین لیست عناوینی که به عنوان Now Playing انتخاب شده اند در انتهای این صفحه قابل نمایش است. در صورتی که عناوینی را دنبال میکنید اما هنوز زمان انتشار آن ها فرا نرسیده است بازی ها در قسمتی با نام "در انتظار" به شما نمایش داده خواهند شد. موار دیگری مانند مطلب پیشنهادی، گزیده ای از دستاورد ها و مطالب ارسال شده به عنوان Wiki و نقد و بررسی نیز از سایر قسمت های این صفحه است.

کاربران برای زیبا کردن هر چه بیشتر پروفایل خود میتوانند تصویری را در بالای این صفحه قرار دهند، همچنین تصویری(آواتار) را جهت نمایش در کنار کامنت ها از طریق قسمت تنظیمات آپلود نمایند.


Wiki: همانطوری که از نام این قسمت پیداست کاربر میتواند به تمام بازی های موجود در سایت اطلاعاتی را در قالب ویکی اضافه نماید تا پس از تایید توسط مدیران این قسمت در سایت نمایش داده شود.

نقد و بررسی کاربران: همچنان از طریق صفحه نقد و بررسی یک عنوان میتوانید نسبت به ارسال نقد و بررسی اقدام کنید.


** :مشارکت در ارسال Wiki و نقد و بررسی منجر به دریافت Achievement خواهد شد.


موفق باشید
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر