The Order: 1886 عنوان آینده داری است

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,706
نام
Ebrahim
1.jpg
طبق جدیدترین مصاحبه Ru Weerasuriya (بنیان گذار Ready at Dawn) با گیم اینفورمر که از او درباره آینده عنوان The Order: 1886 پرسیده بود گفته است:«قطعا این عنوان آینده دار است.»در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

طبق اعلام Ru Weerasuriya سازنده عنوان The Order : 1886 «آنان از روز اول و به دلیل وسعت داستانی جهان این بازی، آن را به عنوان یک IP ادامه دار و آینده دار ساخته اند.»

Ru Weerasuriya همچنین در رابطه با سوالی در مورد علاقه کمپانی سونی برای ادامه دادن عنوان The Order : 1886 اعلام کرد، این سوالی است که کمپانی سونی باید جوابش را بدهد.




لینک منبع
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
مگه طراحی گیم پلی بازی با سونی بود؟ یا سونی بهشون گفته بود بازی 5 ساعته بسازین که نصفش سینماتیک و کات سین باشه؟
اگر اونهمه تبلیغ های سونی نبود که همینقدرم نمیفروخت.
فکر نکنم سونی کلا این مواقع میشینه تماشا می کنه که سازنده چکار می کنه. من یکی که فکر می کنم کل فوکوس روی این بود که قدرت کنسول رو نشون بدن، فقط گرافیک بود و بس. خودشون هم می دونستن قراره چی از آب دربیاد. من باور نمی کنم هر کسی این بازی رو تست کنه و مثلا اون Boss fight آخر رو ببینه، به این نتیجه نرسه که کل بازی رو سرسری درست کردن یه چیزی بدن بیرون که فقط توی تریلر ها خوب نشون داده بشه.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,175
نام
ماکان
سونی همیشه به استدیوها آزادی عمل میده کار خودشون رو بکنن و تو پروسه ساخت دخالت نمیکنه. حتی به عنوان ناشر روی اینکه چه IP ساخته بشه دخالت چندانی نداره و باز استدیوها آزادن کار خودشون رو بکنن. در نتیجه اینکه کیفیت نهایی یه بازی چی در میاد تا بخش خیلی زیادی به خود سازنده ربط داره.

در مورد Order هم ایراد بازی توی ایده های سازنده هاست و از اساس تزشون یه بازی استوری دریون ادونچر طور با دوز اکشن پایین بود. منتها چون اکشن خیلی ضعیف بود و داستان هم کشش لازم رو نداشت در نیومد.
 

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,341
به نظر من یه چند ساعت دیگه هم صبر کنیم همه بیان، بعد درو ببندیم، هرکی از بازی خوشش امده و منتظر نسخه بعدی هست رو بکشیم، از سر در سایت آویزون کنیم عبرت R&D و سایرین بشه.
عجیبه چطور در یکسری تاپیک های مرتبط به فلان شرکت شما اینطور نظر میدهید و در یکسری تاپیک های دیگه منطق رو از نو تعریف میکنید شما ؟ عجیبه واقعا
===================================
اما این بازی در گرافیکش از لحاظ فنی و هنری شکی نیست به نظرم , اتمسفر بازی هم عالی بود واقعا اما متسفانه کات سین های طولانی و همچنین یکنواخت بودن یا تکراری شدن گیم پلی و راه رفتن طولانی و یکسری موارد دیگه باه بازی ضربه زدش به نظرم
(نظر شخصی)
 
  • Like
Reactions: pbgame and XsmokeX

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
در مورد خوده بازي كه نظر خاصي ندارم اما لامصب گرافيكش ......
بيشترين بازي كه به cg لول نزديكه خودشه از بچگي كه اون cg هاي بازيهاي ps2 رو ميديدم ارزو همچين گرافيكي رو داشتم :D
 
  • Like
Reactions: sadegh93

MRM_3000

کاربر سایت
Apr 18, 2009
682
نام
Morteza
Order از بازی های بود که من به شخصه به شدت لذت بردم از بازیش اتمسفر بازی فوق العاده بود و به نظر من هیچ بازی تو این زمینه به Order نمیرسه و یه بازی با گرافیک نسل بعد واقعی بود من از تمامی موارد بازی لذت بردم از جمله سیستم کاورگیری عالی و تیراندازی جذاب اون، کلا توی زمینه کنترل و موارد این چنین هیچ ضعفی نداشت قطعه های موسیقی بازی و صداگذاری بازی که بسیار دقیق و جذاب کار شده بود که کمتر به اون توجه شد که واقعا کم لطفی کردن بهش توی این زمینه، بزرگترین ضعف بازی کمبود گیم پلی بازی بود یعنی دقیقا جایی که دارید از بازی لذت میبرید و با گیم پلی بازی عادت می کنید بازی تمام میشه. من شدیدا امیدوارم که نسخه دوم بیاد این بازی با این کنترل و سیستم فوق العاده تیراندازی و جو بی نظیر فقط یه مولتی پلیر و گیم پلی طولانی تر نیاز داره همین و بس.
 
  • Like
Reactions: mohsen2012

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر