The Order: 1886 عنوان آینده داری است

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,709
نام
Ebrahim
1.jpg
طبق جدیدترین مصاحبه Ru Weerasuriya (بنیان گذار Ready at Dawn) با گیم اینفورمر که از او درباره آینده عنوان The Order: 1886 پرسیده بود گفته است:«قطعا این عنوان آینده دار است.»در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

طبق اعلام Ru Weerasuriya سازنده عنوان The Order : 1886 «آنان از روز اول و به دلیل وسعت داستانی جهان این بازی، آن را به عنوان یک IP ادامه دار و آینده دار ساخته اند.»

Ru Weerasuriya همچنین در رابطه با سوالی در مورد علاقه کمپانی سونی برای ادامه دادن عنوان The Order : 1886 اعلام کرد، این سوالی است که کمپانی سونی باید جوابش را بدهد.




لینک منبع
 

D@SHR3ZA

کاربر سایت
Nov 4, 2006
1,809
نام
محمد رضا
پتانسیل داستانی و محیطی و بخصوص خود آی پی بسیار بالاست، بخصوص با اون پایانی که داشت 100 درصد باید ادامه داشته باشه وگرنه خیلی چیزها مبهم و داستان نیمه تموم موند.

به امید موفقیت و تایید ادامه این آی پی.
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,360
این عنوان با تمام کاستی هایی که داشت به شدت عنوان آینده داری هستش و پتانسیل وحشتناک بالایی داره و داستان و اتفاقات بازی و همین طور دوره ای که داستان بازی درش در جریان هستش میتونه نسخه دوم این بازی رو به یکی از بهترین عنوان های تاریخ صنعت گیم تبدیل کنه ! اگه باز بینی کاملی در بخش طراحی مراحل و تنوع گیم پلی ایجاد بشه و یه طراح مراحل و طراح گیم پلی عالی رو برای این کار بیارن و در نظر بگیرن مینونن نسخه بعدی این ای پی به شدت پتانسیل دار رو به اوج ببرن !

اوردر طراحی مراحل ضعیف و گیم پلی یکنواخت و دشمن های تکراری و بخش مخفی کاری ضعیف و هوش مصنوعی ضعیف و در کل گیم پلی بازی بود که باعث شد نمرات خوبی دریافت نکنه !

واقعا حیف این ای پی ! همون اسلحه های بازی میتونست قابلیت آپگرید کردن داشته باشه و یا مثلا یکی از مراحل میتونست ما سوار کالسکه باشیم و یه باره موجودات گرگ نما بهمن حمله کنن و ما بهشون شلیک کنیم و صحنه های حماسی بی نظیر داشته باشه و خلاصه بازی میتونست بازی بشه به یاد ماندنی ! این بازی نباید از بین بره ...........

واقعا حیف این ای پی ! حیف اون جو و اتمسفر و گرافیک بی نظیر بازی :(

اوردر طراحی مراحل ضعیف و گیم پلی یکنواخت و دشمن های تکراری و بخش مخفی کاری ضعیف و هوش مصنوعی ضعیف و در کل گیم پلی بازی بود که باعث شد نمرات خوبی دریافت نکنه !

داداش چیز خاصی موند ک یه بازی باید داشته باشه همش گند زده گویا
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
اوردر طراحی مراحل ضعیف و گیم پلی یکنواخت و دشمن های تکراری و بخش مخفی کاری ضعیف و هوش مصنوعی ضعیف و در کل گیم پلی بازی بود که باعث شد نمرات خوبی دریافت نکنه !

داداش چیز خاصی موند ک یه بازی باید داشته باشه همش گند زده گویا
گند که زد بازی ! .......... مگه من گفتم گند نزد !!! ؟؟؟

پستم رو شما یک دوره دیگه لطف کنین بخونین یه توضیحات دیگه ای دادم ! .......... گفتم این بازی پتانسیلش رو داره و میتونه با یه سری تغییرات و بازبینی ها نسخه بعدیش عالی از آب در بیاد .

و بله بازی ها چیز خاص دیگه ای هم داره دوست عزیز و فقط گیم پلی نیست که ! تو بخش های دیگه مثل انیمیشن ها ، گرافیک بازی ، صدا گذاری و جو و اتسمفر بازی واقعا عالی بود . اون بخش گیم پلی ( که یکی از اصلی ترین بخش های یه بازی هست ) واقعا ضعیف بود و بد طراحی شده بود و به همین خاطر هم نمرات خوبی نگرفت .

صد البته تمامی بخش ها در بازی مکمل هم هستن و هر بخشی بلنگه باعث میشه تاثیرات مخرب خودش رو تو بخش های دیگه بذاره !

مثلا همین اوردر اگه گیم پلی خوبی داشت و گرافیک متوسطی هم داشت باز هم این بازی نمرات خوبی دریافت نمیکرد و به هر حال هم گیمر ها و هم منتقدین از این بازی انحصاری پلی استیشن 4 انتظارات بسیار زیادی داشتن که البته به حق بود که متاسفانه این طور نشد و بازی با سر خورد زمین .
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
من که خوشم اومد چون المان هایی که دوست داشتم رو تا خرخره داشت! صحنه های سینماتیک ، گرافیک تکنیکی وحشتناک ، گرافیک هنری خارق العاده ، انیمیشن های بینظیر ، اسلحه های عجیب غریب، داستان سینمایی و همچنین موسیقی خوب .
گیمپلیشم بد نبود دیگه .
آقا بساز که تو کفیم ...
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
این بازی فدای نشون دادن قدرت گرافیکی کنسول شد!یعنی هدف بازی گرافیک بود ولی اومدن چهارتا دکمه و حرکت واسس تعریف کردن!
اگه وقت و تجربه کافی برای این بازی خرج میشد غوغا میکرد.ایده داستان بازی و ربطش دادن به افسانه لنسلات و ارتور اینا و جو فضای بازی طراحی اسلحه ها فوق العاده بود!واقعا حیف که بازی فدای تبلیغات سونی برای کنسولش شد و استودیو رو به فنا داد!
امیدوارم سونی این IP رو فراموش نکنه و یروزی توسط یه استودیو با تجربه برگرده.
 

AghaReza

کاربر سایت
Nov 14, 2007
1,261
نام
آقا رضا
این بازی فدای نشون دادن قدرت گرافیکی کنسول شد!یعنی هدف بازی گرافیک بود ولی اومدن چهارتا دکمه و حرکت واسس تعریف کردن!
اگه وقت و تجربه کافی برای این بازی خرج میشد غوغا میکرد.ایده داستان بازی و ربطش دادن به افسانه لنسلات و ارتور اینا و جو فضای بازی طراحی اسلحه ها فوق العاده بود!واقعا حیف که بازی فدای تبلیغات سونی برای کنسولش شد و استودیو رو به فنا داد!
امیدوارم سونی این IP رو فراموش نکنه و یروزی توسط یه استودیو با تجربه برگرده.
مگه طراحی گیم پلی بازی با سونی بود؟ یا سونی بهشون گفته بود بازی 5 ساعته بسازین که نصفش سینماتیک و کات سین باشه؟
اگر اونهمه تبلیغ های سونی نبود که همینقدرم نمیفروخت.
 

account240

کاربر سایت
Oct 4, 2012
860
به نظر من یه چند ساعت دیگه هم صبر کنیم همه بیان، بعد درو ببندیم، هرکی از بازی خوشش امده و منتظر نسخه بعدی هست رو بکشیم، از سر در سایت آویزون کنیم عبرت R&D و سایرین بشه.
مشکل اوردر چی بود آخه؟
من که با گیم پلیش هم مشکلی نداشتم البته قبول دارم که بهتر میتونست باشه، داستانشم که خیلی قشنگ بود به نظرم
تنها مشکل اصلی بازی به نظرم کوتاه بودنش بود، مشکلات دیگه هم داشت ولی این باعث شد خیلی لطمه ببینه مخصوصا که بخش آنلاین هم نداشت
در مجموع مشکل تو پیاده سازی های ایده هاشون بود که باز افتضاح نشده بود و 100% تو شماره بعدی بهتر کار میکنن
اقا من از بازی خوشم اومده بود و با تک تک لحظاتش حال کردم:D:-SS[-o<
من که خوشم اومد چون المان هایی که دوست داشتم رو تا خرخره داشت! صحنه های سینماتیک ، گرافیک تکنیکی وحشتناک ، گرافیک هنری خارق العاده ، انیمیشن های بینظیر ، اسلحه های عجیب غریب، داستان سینمایی و همچنین موسیقی خوب .
گیمپلیشم بد نبود دیگه .
آقا بساز که تو کفیم ...
من کمتر بازی ای رو پلات میکنم ولی اینو پلات کردم (هر چند خیلی هم ساده بود :D)
دو بار بازی رو رفتم و الانم هوس کردم دوباره بازیش کنم :D
 
  • Like
Reactions: Polaris

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
منم موافقم که Order پتانسیل خیلی بالایی داره. یعنی با این ستینگ و شخصیت ها میشه یه شوتر خیلی خفن در آورد، اما مشکل اینجاست که برای تبدیل شدن Order به یه بازی خوب باید حداقل گیم پلیش کامل عوض بشه و کامل یه چیز دیگه بسازن. اینکار هم از یه استدیو دیگه برمیاد نه R&D. سونی بخواد شماره بعدی Order رو بسازه عاقلانه اینه که بده دست یه استدیو شوتر ساز یه چیز خوب در بیارن. R&D ثابت کرده استعداد ساخت یه TPS خوب رو نداره.

کارشون رو درست انجام داده بودن با تبلیغاتی که سونی کرد و جذابیت های تم بازی الان یه IP خیلی خفن متولد شده بود اما با بی لیاقتی تمام این فرصت استثنایی رو نابود کردن. بهتره برن سراغ همین بازی های مزخرفی که الان دارن میسازن. سونی خیلی بخواد بهشون حال بده باید Heavenly Sword 2 رو بده بسازن. تو HnS ممکنه یه چیزایی ازشون در بیاد.
 

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
با توجه به اومدن بازی های سوم شخص قدرتمندی کاملا نسل بعدی مثل گیرز و آنچارتد بنظرم الان خیلی خوب میشه Order رو بررسی کرد
مهمترین مشکل بازی به نظرم AI افتضاح هم دشمن ها و هم همراها بود
همراه ها که عملا نقشی نداشتند و قدرتش رو نداشتن که نجاتتون بدن هیچوقت از مخمصه
دشمنا هم خیلی مشکلات زیادی داشتن اول اینکه اکثرا یه جا وایمیستادن و کاور تعویض نمی کردن
وقتی شمارو داون میکردن اکثر وقتا حمله نمیکردن که کارتون رو تموم کنند.
اکثر وقتا هیچ عمل بجز انداختن نارنجک برای بیرون آوردن شما از کاور انجام نمیشد.

مشکل بعدی اینکه لول دیزاین و جایگذاری دشمن ها اکثر اوقات ضعیف بود و شما میتونستین از اول تا آخر یه سکشن شوتینگ داخل یه کاور بمونی و همه رو بزنی
یه مکل خیلی مهم این بود که هیچ گونه تعاملی بین شما و محیط وجود نداشت. گرافیک بازی فوق العاده بود اما محیط ها کاملا پوچ و تو خالی بودن اکثر کالکتبل ها هم هیچ داستان کوتاه یا جایزه ای نداشت.(مقایسه کنید با جورنال آنچارتد یا کالکتبل های تومب ریدر که هرکدوم یه داستان کوتاه خاصی دارن)
یا محیط های آنچارتد در عین زیبایی پر از پلتفرمینگ و پازل سکشن هستند که باعث میشه با دنیای بازی ارتباط زیادی برقرار کنین.

سکشن های مخفی کاری خیلی خسته کننده و با بی حوصلگی طراحی شده بودن و عملا هیچ عمق خاصی نداشتن در حالیکه میشه خیلی لحظات جذابی با همین سکشن های مخفی کاری خلق کرد.
مبارزات تن به تن خیلی ساده و مسخره طراحی شده بود و عملا هیچ چالشی نداشتند.

داستان بازی و روابط شخصیت ها هم میتونست خیلی بهتر نشون داده بشه مثل عشق گالاهاد و ایگرین ولی منتها این رابطه توی بازی بهش خوب پرداخته نشد.
بدترین چیز بازی هم بنظرم مبارزه با لایکن ها بود (هر دو نوعشون)
باس فایت های بازی تکراری بودن کاملا فقط لوکیشن کمی تغییر کرده بود در حالی که میشد یه مبارزه تن به تن عالی مثل سکانس آخر uc شاهدش باشیم.
اون مینی لایکن هام مبارزه باهاشون میتونست خیلی جذاب باشه منتها کافی بود یه گوشه باستی و x رو بزنی و شلیک کنی...
مقایسه کنید با مبارزه با کلیکر ها و رانر ها در Tlou

به هر حال برای ادامه ی این بازی بنظر من RAD باید تایم خیلی زیادی بزاره تا بتونه ضعف های نسخه قبلی رو جبران کنه
منتها ستینگ و شخصیت های بازی بشدت خوب و با پتانسیل هستند و امیدوارم حتی اگه خود RAD نسخه بعدی رو نمیسازه یکی از استدیوهای دیگه سونی بره دنبال این IP و ازش یه IP قوی در بیاره
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
The Order: 1886 عنوان آینده داری است
no-2.gif
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
خبر ناقص است :D

The Order : 1886 عنوان آینده‌داری است به شرطی که سازندگان اون از فکر ساختن یه نمایش صرفا تکنیکی بیرون بیان و به گیم پلی و داستان بازی که مهمترین بخشهای آن هستند اهمیت بیشتری بدهند
 
  • Like
Reactions: jhoobin

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر