The Order: 1886 عنوان آینده داری است

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,706
نام
Ebrahim
1.jpg
طبق جدیدترین مصاحبه Ru Weerasuriya (بنیان گذار Ready at Dawn) با گیم اینفورمر که از او درباره آینده عنوان The Order: 1886 پرسیده بود گفته است:«قطعا این عنوان آینده دار است.»در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

طبق اعلام Ru Weerasuriya سازنده عنوان The Order : 1886 «آنان از روز اول و به دلیل وسعت داستانی جهان این بازی، آن را به عنوان یک IP ادامه دار و آینده دار ساخته اند.»

Ru Weerasuriya همچنین در رابطه با سوالی در مورد علاقه کمپانی سونی برای ادامه دادن عنوان The Order : 1886 اعلام کرد، این سوالی است که کمپانی سونی باید جوابش را بدهد.




لینک منبع
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
اه میخاستم تاپیکش کنم ولی شاید برا من بدرد نمیخورد
----------
شاید این موضوع برای بعضی دوستان که از بازی لذت بردن خوشایند باشه ولی من که بشخصه فکر نمیکنم سونی اجازه بده مگر اینکه خودش به کارشون نظارت کنه
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
این عنوان با تمام کاستی هایی که داشت به شدت عنوان آینده داری هستش و پتانسیل وحشتناک بالایی داره و داستان و اتفاقات بازی و همین طور دوره ای که داستان بازی درش در جریان هستش میتونه نسخه دوم این بازی رو به یکی از بهترین عنوان های تاریخ صنعت گیم تبدیل کنه ! اگه باز بینی کاملی در بخش طراحی مراحل و تنوع گیم پلی ایجاد بشه و یه طراح مراحل و طراح گیم پلی عالی رو برای این کار بیارن و در نظر بگیرن مینونن نسخه بعدی این ای پی به شدت پتانسیل دار رو به اوج ببرن !

اوردر طراحی مراحل ضعیف و گیم پلی یکنواخت و دشمن های تکراری و بخش مخفی کاری ضعیف و هوش مصنوعی ضعیف و در کل گیم پلی بازی بود که باعث شد نمرات خوبی دریافت نکنه !

واقعا حیف این ای پی ! همون اسلحه های بازی میتونست قابلیت آپگرید کردن داشته باشه و یا مثلا یکی از مراحل میتونست ما سوار کالسکه باشیم و یه باره موجودات گرگ نما بهمن حمله کنن و ما بهشون شلیک کنیم و صحنه های حماسی بی نظیر داشته باشه و خلاصه بازی میتونست بازی بشه به یاد ماندنی ! این بازی نباید از بین بره ...........

واقعا حیف این ای پی ! حیف اون جو و اتمسفر و گرافیک بی نظیر بازی :(
 
آخرین ویرایش:

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
من نمیدونم نویسنده راحت میتونست ازش یه داستان ناب یا کم کم معمولی دربیاره چرا اینجوری کرد به غیر از این محیط بازی کوچیک شوتر ضعیف و هوش مصنوعی ضعیف داشت یعنی اینا فقط رو گرافیک کار کردن بعد با پرویی درخواستم میکنن
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
هوش مصنوعی : جُلبک
گیم پلی : عجله داشت :D
طراحی مراحل : در جایی اشتباه
دشمنان اصلی : جهت عرض اندام :D
داستان : بلند سینمایی
شخصیتها : عالی
انیمیشنها : هنری
این فاکتورها نشون میده RAD بازیساز نبوده حداقل اون موقع:D
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
بنظرم سونی IPهای مهم‌تری داره که لیاقت خیلی خیلی بیشتری برای ادامه‌دار شدن دارن...
هیچ وقت یادم نمیره چقدر سر اون باس آخر بازی خندیدم :))
کلا یکی از لکه‌های ننگ سونی توی این نسل همینه که هر چقدر تونست دوروبر این بازی هایپ کرد و تبلیغات زیادی کرد ولی از اونور به یه بازی فوق‌العاده‌‌ای مثل UD اصلا بها نداد و تقریبا هیشکی نفهمید کی عرضه شد!
ممکنه سونی بره سراغ ساختن ادامش ولی من یکی که اصلا نمی‌خوام دوباره اون تجربه‌ی تلخ و مسخره رو یادم بیاد (نظر شخصی!)
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,904
نام
نـــــــویـــــــــد
اگه گیم پلی رو بیشتر از کات سین ها کنن با عمق بیشتر ، یه تنوعی به محیط بازی بدن ، داستان بازی هم از حالت هندیش خارج شه ( مخصوصا اون پایان ) و کلا تنبلی رو بذارن کنار میتونن ادامه ی خوبی واسش بسازن
هنوزم معتقدم پتانسیل بالایی داره که البته توی نسخه ی اول اصلا ازش استفاده نکردن و کاملا نا امید کننده بود برای خیلی ها ، یه عنوان کاملا فراموش شدست ، شاید یه عده فقط در مورد گرافیکش صحبت کنن
اما یکم تلاش کنن میتونن به خوبی زندش کنن البته اگه سونی راه بده :D
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
از وقتی گفته بودن مولتی نداره من فهمیدم یه جایه کار میلنگه خوب شد نخریدمش قرضش گرفتم داستانش کوتاه که بود هیچ چرت بود اصن لذتی توش نبود اون شاتگانیاش میومدن در پشتی بسته میشد بعد راحی جز کشتنش نداشتی اونم با شات گان یه جوری میزد از کاور در نمیتونستی بیایی ( تو درجه سخت ) این لای کناش چقدر بد بود یه چنگ میزد فرار میکرد که چی سونی کم حمایتشون کرد اینحوری ساختن همین سانتا بهشون کمک کرد اخرش چی شد؟؟؟
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,541
نام
Mehrdad
اگر نسخه بعدی بشه همون چیزی که نسخه اول قرار بود بشه(یک شوتر خفن در واقع یک مقابله با گرز اف وار) تایید میشه:D

بدبختی مشکل نسخه اول فقط گیم پلی نبود.. ساختار بازی ایراد داشت اصلا در حد بازی های این نسل حتی نسل هفت نبود. گرافیک صدا گذاری و اتمسفر خوبی داشت فقط. کار ساخت rad نبود:D اون بازی اخری که نزدیک e3 معرفی کردن ابروبر تر بود:D
به نظرم بهتره در صورت ادامه یک استودیو دیگه روش کار کنه.
---

خودشون که فعلا با این چیزا مشغولند:D
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
عنوانی بود که سازنده به تمام پتانسیل بازی گند زد البته در این بین تغییر ساختار گیم پلی بازی مشخص بود و یکی از تاثیر گزار ترین دلیل نابود این عنوان بود اول قرار بود یک بازی دکمه زنی باشه بعدم به یک بازی TPS تغییر کرد مشخصا بازی بهش گند خورد تازه همون دکمه زنی هم به خوبی پیاده نکردن .
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
بازی فقط در راستای نشون دادن گرافیک کنسول ساخته شده بود و دیگر هیچ. همیشه اول نسل یکی دوتا بازی اینجوری میاد واسه هر کنسول.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
p6xi2q2v4x7arxzcdf8e.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر