وب‌سایت رسمی نینتندو، از Nintendo NX به عنوان یک کنسول خانگی یاد می‌کند

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#Z148.jpg
کنسول Nintendo NX از زمانی که معرفی شده به صورت یک راز درآمده، نینتندو زیاد در رابطه با آن سخن نگفته و منابع داخلی مختلف اقدام به انتشار شایعات زیادی پیرامون آن کردند. اما بالاخره، نخستین رونمایی از این کنسول مورد انتظار امروز صورت خواهد گرفت.

همانطور که پیش از این مطلع شده‌اید، نینتندو از طریق انتشار یک توییت در توییتر، خبر داده که نخستین رونمایی از کنسول Nintendo NX امروز [20 اکتبر میلادی] ساعت 7 صبح به وقت آمریکا [ 17:30 به وقت تهران] صورت می‌گیرد.

این اطلاعیه موجب خوشحالی طرفداران این شرکت شده است، چرا که حتی اگر رونمایی از آن به شکلی کامل صورت نگیرد، اما حداقل علاوه بر کسب دید کلی در رابطه با این کنسول، زمان رونمایی کامل از آن را نیز متوجه خواهیم شد؛ این امر از آن جهت قابل توجه است که تنها چند ماه دیگر تا عرضه‌ی [ماه مارس 2017 میلادی] این کنسول در بازار فرصت باقی‌ست و معرفی دیرهنگام آن باعث بوجود آمدن شایعاتی در رابطه با تاخیر آن شده است. با این حال پیش از رونمایی رسمی، وب‌سایت رسمی نینتندو اطلاعاتی کم اما مهم از این کنسول منتشر کرده است.

با ورود به وب‌سایت رسمی نینتندو، با یک بنر بزرگ مواجه می‌شوید که در آن خبر از زمان این رونمایی داده و حاوی این متن است:" تریلر پیش نمایش کنسول خانگی بعدی نینتندو را مشاهده کنید."

تاکنون شایعات زیادی پیرامون این کنسول انتشار یافته که تقریباً اکثر آن‌ها از Nintendo NX به عنوان یک کنسول ترکیبی از کنسول‌های خانگی و دستی نام می‌برند. با این حال، طبق اطلاعیه‌ی نینتندو، به نظر می‌رسد Nintendo NX یک کنسول خانگی باشد و این باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران منتظر این شرکت می‌شود.

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر