تاریخ نشر اطلاعات جدید از Pokemon Sun/Moon مشخص شد

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#Z140.jpg
خیلی از علاقه‌مندان سری Pokemon، با توجه به این مورد که انتشار این بازی‌ها کمتر از چند ماه دیگر صورت خواهد گرفت و نسخه‌ی آزمایشی [دمو] آن نیز به تازگی در دسترس قرار گرفته، انتظار دارند تا دیگر نینتندو و شرکت Pokemon اطلاعات جدیدی از این بازی‌ها منتشر نکند؛ اما طبق آخرین گزارش بدست آمده، ظاهراً انتظار این دسته از افراد بی نتیجه بوده و هفته‌ی آینده شاهد عرضه‌ی اطلاعات بیشتری از Pokemon Sun/Moon خواهیم بود.

تریلر جدید Pokemon Sun/Moon حاوی اطلاعات جدیدی نظیر معرفی شخصیت‌های جدید، ویژگی‌های جدید، فرم‌های جدید Alolan و جزئیات کمی از داستان آن بود. همچنین شاهد تفاوت‌های بازی‌های مذکور با Pokemon X/Y و OmegaRuby/AlphaSapphire و همچنین تفاوت‌های ایجاد شده از تغییر پلتفرم بازی‌های Pokemon Red/Blue/Yellow به پلتفرم دستی مقصدِ Sun/Moon بودیم.

اما همچنان در آینده‌ای نه چندان دور و پیش از عرضه‌ی رسمی این دو بازی، شاهد اطلاعات جدیدی از آن‌ها خواهیم بود. طبق اطلاعیه‌ای جدید، روز پنج شنبه 6 آبان ماه [27 اکتبر میلادی] شاهد نشر اطلاعات جدید بازی‌های مذکور خواهیم بود. بازی‌های Pokemon Sun/Moon روز جمعه 28 آبان ماه [18 نوامبر میلادی] در آمریکا و ژاپن و روز چهارشنبه 3 آذر ماه [23 نوامبر میلادی] نیز در اروپا به صورت انحصاری برای کنسول 3Ds منتشر خواهند شد.

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر