فیل اسپنسر: Xbox One Scorpio کنسولی متوازن خواهد بود

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#Z138.jpg
مایکروسافت متعهد شده که کنسول Xbox One Scorpio که سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد، تبدیل به قوی‌ترین کنسول جهان در آن زمان شود. در جریان معرفی کوتاه این کنسول در کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در E3 امسال [2016]، گفته شده که این کنسول از GPU‌یی 6 ترافلاپسی بهره خواهد برد.

با این حال، توجه به بازی‌هایی که برای این کنسول توسعه داده می‌شود مهم تر از ارقام مرتبط با سخت افزار آن خواهد بود. فیل اسپنسر، رئیس بخش Xbox مایکروسافت، در جریان گفتگویی که با مجله‌ی ژاپنی فامیتسو [Famitsu] داشته، به این نکته اشاره کرده که تیم توسعه دهنده‌ی این کنسول، تمرکزش بر روی ایجاد تعادل بین قطعات CPU، GPU و حافظه‌ی این کنسول می‌باشد. در واقع، به نظر می‌رسد که Xbox One Scorpio یک کنسول متعادل و متوازن خواهد بود.

اسپنسر معتقد است این متوازن بودن، موجب می‌شود که بازی‌های این کنسول به راحتی بر روی آن اجرا شوند. وی گفت، که بازی‌هایی که بر روی این کنسول اجرا می‌شوند متفاوت با نمایش‌هایشان [که امسال شاهد آن خواهیم بود] عمل خواهند کرد. ایجاد برابری بین دو کنسول Xbox One و Xbox One Scorpio یک نکته‌ی گنگ است که باید بیشتر منتظر بمانیم تا بدانیم مایکروسافت چگونه به این هدف دست خواهد یافت. کنسول Xbox One Scorpio تعطیلا سال 2017 میلادی منتشر خواهد شد.

منبع
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
با اون GPU بخاد متوازن باشه حتما باید CPU نسل بعدی باشه و رم هم 12 یا 16 که با شایعات میخونه.در این صورت اختلاف قدرت با کنسول های فعلی یکم دیگه زیادی زیاد میشه:D
 
  • Like
Reactions: mmk2008 and g4m3r

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر