شایعه شایعه: تاریخ انتشار Mass Effect: Andromeda مشخص شد

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#Z33.jpg
در حالی که بیش از یک سال است که منتظر اعلام تاریخ انتشار رسمی و دقیق بازی مورد انتظار Mass Effect: Andromeda هستیم، اخبار جدید خبر از مشخص شدن این تاریخ می‌دهند.

تاکنون استودیوی Bioware این تاریخ را تائید نکرده است، اما بنا بر اعلام انتشارات Dark Horse، طراح کتاب هنری این بازی، به نظر می‌رسد تایخ احتمالی انتشار این بازی بالاخره مشخص شده باشد.

انتشارات Dark Horse در وب‌سایت رسمی خود خبر از عرضه‌ی کتاب هنری بازی Mass Effect: Andromeda همزمان با عرضه‌ی این بازی داده است. بر اساس اعلام این انتشارات، این کتاب هنری در روز سه شنبه 1 فروردین ماه 1396 [21 مارس میلادی] منتشر خواهد شد. اگر به گفته‌ی این انتشارات اعتماد کنیم و این کتاب هنری همزمان با انتشار این بازی عرضه شود، پس در نتیجه به تایخ انتشار دقیق این بازی خواهیم رسید.

لازم به ذکر است که این خبر فعلاً به عنوان یک شایعه در نظر گرفته می‌شود چرا که تاکنون به تائید استودیوی Bioware [توسعه دهنده‌ی این بازی] و EA [ناشر آن] نرسیده است. بنابر اطلاعات گذشته، بازی مورد انتظار Mass Effect: Andromeda در سه ماهه‌ی نخست سال 2017 میلادی برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر