بازی For Honor دارای بخش تک نفره‌ی کاملی خواهد بود

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#92.jpg
بازی جدید اکشن یوبی‌سافت، For Honor، یکی از امیدوار کننده‌ترین بازی‌های پیش‌روست. بیشتر انتظار علاقه‌مندان و منتظرین این بازی برای بخش چند نفره‌ی [مانور یوبی‌سافت نیز بر روی همین بخش است] آن است حال آن که این بازی دارای بخش تک نفره‌ی داستانی نیز خواهد بود که یوبی‌سافت آن را "تجربه‌ای کامل" می‌داند.

در گفتگوی اخیر Jason VandenBerghe، او بیان می‌کند که طرفداران می‌توانند انتظار چه چیزی را از بخش تک نفره‌ی داستانی بازی For Honor داشته باشند:"یک بخش داستانی کامل". او در ادامه به توصیف این بخش می‌پردازد:"بازیکنان در قالب سه شخصیت Warden، Raider و Orochi که هر کدام متعلق به سرزمین مخصوص خودشان هستند می‌پردازند."

‌وی در ادامه اظهار داشت:" ما این بخش [تک نفره‌ی داستانی] را طراحی کرده‌ایم و در صورتی که شما این بازی را فقط برای این بخش و عدم تجربه‌ی بخش‌های آنلاین و چند نفره‌ی آن خریداری کنید، به طور قطع از آن لذت خواهید برد. این بخش با هدف خلق یک تجربه‌ی کامل ساخته شده است."

یوبی‌سافت تاکنون از بخش تک نفره‌ی داستانی این بازی اطلاعات زیادی منتشر نکرده است؛ اما با توجه به مدت زمانی که تا انتشار این بازی در ماه فوریه میلادی مانده به نظر می‌رسد این شرکت فرصت مناسبی برای این امر خواهد داشت.

کسانی که موفق به تجربه‌ی این بازی در نمایشگاه‌هایی نظیر E3 و PAX شده‌اند از این بازی راضی بودند و به تمجید و تعریف آن پرداخته‌اند، با این حال باید منتظر نسخه‌ی نهایی بمانیم تا بدانیم که آیا یوبی‌سافت موفق به خلق IP جدید و موفق دیگری می‌شود یا خیر. بازی For Honor برای انتشار در ماه فوریه 2017 میلادی برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One برنامه‌ریزی شده است.

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر