احتمال عدم پشتیبانی Tekken 7 از کراس پلتفرم از ترس مسائل «امنیتی»

Restive

The Rebellious
کاربر سایت
Aug 8, 2016
41
نام
کامیار
ucvsz9idmcbbdqwzg.jpg

قابلیت کراس پلتفرم در نسل اخیر کنسول‌های بازی جذابیت خاصی پیدا کرده‌است؛ مثلاً بازی‌هایی مثل Rocket League و Final Fantasy XIV در حال حاضر توانسته‌اند پلیرهایی از پلتفرم‌های مختلف مثل PS4، Xbox One و PC را گرد هم آورند. در ادامه با بازیسنتر همراه باشید. اما گویا نخواهیم توانست در آخرین نسخه از سری بازی‌های Tekken شاهد این گردهمایی گیمرها باشیم؛ چون از قرار معلوم سازندگان بازی نگران هستند که این حرکت تجربه‌ی بازی را برای مخاطبانشان خراب کند.

در توئیتی که هفته‌ی گذشته در توئیتر مدیر پروژه‌ی Tekken 7 پست شد [و البته توسط Flying Wonkey از NeoGAF ترجمه شده] آمده است:«اگرچه استفاده از قابلیت کراس پلتفرم از نظر فنی برای ما ممکن است، اما اجرای آن در پروژه‌ی Tekken بعید به نظر می‌رسد و حرکت چندان درستی برای ما نیست.»

87t9f9e9anc136ezg.jpg

Katsuhiro Harada در ادامه توضیح داد: «ایجاد این امکان برای پلیرهای پلتفرم‌های مختلف با تکنولوژی امروز کاملاً ممکن است و جنبه‌ی فنی قضیه برای ما مسئله‌ای نیست؛ اما سیاست‌های استودیوی داخلی (First Party) و مسائل امنیتی، در کنار شهرت PC گیمرها در استفاده از چیت، راه را برای استفاده از کراس پلتفرم ناهموار ساخته‌است.» برای روشن ساختن موضوع بهتر است بگویم که منظور Harada این نیست که PC گیمرها چیتر هستند، بلکه این از باورهایی است که بین بخشی از کنسول گیمرها رایج است. به علاوه طبیعی است که به عنوان یک سازنده، او در تلاش است تا هرگونه نگرانی درباره‌ی حضور چیترها در بازی خود را برطرف سازد.

ناگفته نماند که یکی از رقبای سرسخت 7 Tekken، نسخه‌ی پنجم از سری Street Fighter است که از قابلیت کراس پلتفرم بین PC و PS4 پشتیبانی می‌کند. با این حساب Harada تا زمان عرضه‌ی بازی در سال 2017 فرصت دارد که در تصمیمات خود در قبال این بازی تجدید نظر کند تا مبادا همین تصمیمات باعث عقب ماندن از رقیب دیرینه‌اش شود.

rq9q7hggz7x87hkzg.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر