عرضه‌ی Burnout Paradise برای Backwards Compatibility هنوز در دست اقدام است

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#74.jpg
Criterion Games سازنده‌ی بازی ریسینگ محبوب Burnout Paradise، خبر داده که عرضه‌ی این بازی برای قابلیت Backwards Compatibility هنوز در دست اقدام است.

در پاسخ به درخواست بروزرسانی وضعیت انتشار این بازی در قالب Backwards Compatibility، استودیوی Criterion Games اعلام کرد:" طرفداران Paradise، صبر کنید! کار بر روی این مورد هنوز ادامه دارد و امیدواریم بزودی اخبار جدیدی از آن را منتشر کنیم.". بیش از یک سال است که Criterion در ماه جولای 2015 اعلام کرده بود که آن‌ها در حال همکاری با مایکروسافت برای عرضه‌ی بازی Burnout Paradise برای قابلیت Backwards Compatibility کنسول Xbox One هستتند.

نکته‌ی جالب این ماجرا این است که این هفته فیل اسپنسر، رئیس بخش Xbox، اعلام کرد که بزودی یک سری بازی برای Backwards Compatibility عرضه خواهد شد که در رابطه با آن‌ها بسیار هیجان زده است. ممکن است یکی از این بازی‌ها Burnout Paradise باشد؛ با این حال کلمه‌ی "بزودی" برای افراد مختلف معنا و مفهوم متفاوتی نیز دارد.

در خبری دیگر مرتبط با سری Burnout و قابلیت backwards compatibility، شرکت Criterion تائید کرده است که بازی Burnout Revenge به این قابلیت افزوده نخواهد شد.

تازه‌ترین بازی‌ Xbox 360 که برای Xbox One در قالب برنامه‌ی Backward Compatibility عرضه شده، Word Puzzle نام دارد. هم‌اکنون بیش از 250 بازی برای این قابلیت عرضه شده که موجب خوشنودی بسیاری از طرفداران برند Xbox شده است.

چندی پیش نیز مشخص شد که بازی ورزشی Criterion کنسل شده و آن‌ها هم‌اکنون در حال کار بر روی نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی Star Wars Battlefront هستند.

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر