مایکل پچر: PC گیمر‌ها مشابه نژادپرستان هستند

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#73.jpg
چندی پیش سونی جزئیات انتشار کنسول میان نسلی خود، یعنی PS4 Pro، را اعلام کرد. این کنسول در تاریخ [10 نوامبر میلادی] با قیمتی معادل 400 دلار منتشر خواهد شد. سونی اعلام کرده که بر خلاف عقیده‌ی اکثریت، PS4 Pro جهت رقابت با رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد نه Xbox Scorpio [و دیگر نسخه‌های Xbox]. آقای Michael Pachter تحلیلگر صنعت بازی‌های ویدئویی در این رابطه اظهاراتی داشته و اعلام کرده که PC گیمرها مشابه "نژادپرستان" هستند.

او در این مورد بیان داشته:"من فکر می‌کنم PC گیمرها مشابه نژادپرستان هستند؛ آن‌ها تنها از کسانی که هم‌نوع خودشان هستند خوششان می‌آید و هیچ علاقه‌ای به ترکیب با دیگر نژادها [بازیکنان کنسولی] ندارند. این گروه مردمی مغرور هستند که اعتقاد دارند کاری که انجام می‌دهند بهتر از کاری‌ست که دیگران انجام می‌دهند."

اگرچه او فکر می‌کند که دارندگان کنسول‌های Xbox طرز فکری متفاوت دارند، او در این مورد اظهار داشت:" با این حال اگر شما پیش از این یکی از کنسول‌های Xbox را داشتید، هم‌اینک فرصت مناسبی‌ست تا حس و حال یک Playstation گیمر را درک کنید. و من فکر می‌کنم اگر شما تاکنون اقدام به تهیه‌ی یک کنسول نسل جدید نکرده‌اید [شامل زیرمجموعه‌ای از PC گیمرها نیز می‌شود] این چیزی‌ست که باید آن را بخرید. کنسول PS4 Pro یک انتخاب صحیح و بدیهی‌ست."

اما بر خلاف اعتقاد مایکل پچر، هستند کسانی که هر 3 پلتفرم را دارند و بازی‌های مولتی پلتفرم را بر روی رایانه‌ی شخصی خود اجرا می‌کنند و کنسول‌ها را برای تجربه‌ی انحصاری‌های قدرتمند و محبوبشان در اختیار دارند.

منبع
 

Donger

کاربر سایت
Apr 14, 2015
1,576
Nuff Said

اما بر خلاف اعتقاد مایکل پچر، هستند کسانی که هر 3 پلتفرم را دارند و بازی‌های مولتی پلتفرم را بر روی رایانه‌ی شخصی خود اجرا می‌کنند و کنسول‌ها را برای تجربه‌ی انحصاری‌های قدرتمند و محبوبشان در اختیار دارند.

4 تا پلتفرم هست البته
 
  • Like
Reactions: VICTORLyNCH

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
!!!!WTF
LOL

ایشون نظره لطفشونه ....
ایشون شرایطه خاص PC را روی کنسول ایجاد کنند ... و شخصا خودم میرم کنسول میگیرم ....
اولیش موس و کیبورد ... نه با او وضعیت افتضاح نشونه گیری با دسته خلبانی ...
دومیش سیستم مولتی تسکینگ و ملتی مدیا و هزار مورده دیگه که من بتونم با یه ALT+TAB به کارای دیگه یا تنظیماته دیگم برسم (البته اونم با موس ...)
سومیش اجازه بده بعد از چند سال که گذشت بتونم آور کلاکش کنم و یه مقدار سیستم کولینگش را تغییر بدم ...
چهارمیش مثل مورد بالا وقتی چند سال گذشت ... نیاز نباشه کله سیستم را عوض کنم و با تعویض چند تا قطعه بتونم دوباره یه سیستم ایده عال داشته باشم ....
و صد ها مورده ذیگه که باعث شده ما نژاد پرست باشیم ....
با PC من واقعا آزاذی عمل دارم ... مخصوصا وقتی میخوام یه برنامه را اجرا کنم نیاز به بالا و پایین کردنه لیست نباشه ... دقیقا موس را ببرم روی آیکن و اجراش کنم ... آزادی عمل .. کاملا غیره قابله مقایسه هستش ...
اینها هم به کنار مد سازی و توویک کردن و .... هم خودش خیلی مهمه حتی برای خیلی ها حیاطی...
هر چند خودم تا حالا کنسول زیاد داشتم ولی ...

مثلا من بازی کیلزون را واقعا خوشم اومد ازش ... ولی از بس با دسته کلنجار رفتم .. دیگه ادامش ندادم ... فلیک شات هم که کلا تعطیل ...فلیک شات نباشه ... یعنی شوتری وجود نداره ... بیشتر تانک سواریه تا یه اینفتری ...
 
آخرین ویرایش:

pizza

کاربر سایت
Jun 6, 2016
267
البته همه رو نباید با یک چوب زد و pc بازها هم همشون اینطوری نیستن، ولی قطعاً اکثرشون تعصب‌ِ کور دارن. (طبق تجربه چندین ساله‌ام عرض میکنم). نمیدونم شاید بخاطر اینه که به بازیهای اختصاصیِ کنسول حسادت میکنن. همش هم میگن pc قویتره...، خب بابا طرف کنسول خریده که هر روز پول ارتقا نده، تو هم یه کیس قوی ببندی هر روز نمیری عوضش کنی دیگه، صبر میکنی بعدِ چند سال که قطعاتت قدیمی شد دوباره ارتقا میدی. مگه غیر از اینه؟؟

جالبه، ببینید طرفدارای pc چکار کردن که مایکل پچر هم فهمیده اینا تعصب دارن !!

حالا خودتون صبر کنید و شاهدِ واکنشهای تند و تهاجمیشون به این پست باشد تا متوجه بشید آقای پچر اونقدرا هم پُر بیراه نگفته.

البته همونطور که در ابتدای کامنتم اشاره کردم، همشون اینطور نیستن. روی صحبتم با اونایی بود که تعصب دارن.
 
آخرین ویرایش:

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
اتفاقا PC بازا آدمای خیلی خاکی ای هستن ، یه سر به CHANGE.ORG بزنید آمار بازیهای انحصاری کنسولی که درخواست دادن برای ریلیز روی PC ، رکوردداره در زمینه امضا جمع کردن . رو بعضی عناوین کنسولی مثل tlou تا مرز خودکشی هم پیش رفتن ، GTA V هم توی نسل 7 یادمون نرفته . منظور کلیم اینه که مغرور نیستنو هر چیزی از هر عناوین انحصاری کنسولی دستشون برسه حکم جواهر داره براشون . الانم PS NOW و عناوین انحصاری ایکس باکس رو در اختیار دارن که بهار گیمریشونه .

نه پکتر نمیتونی به PC بازا انگ نژادپرست بزنی . نژادشون خیلی وقته منقرض شده :Dبه واسطه ی هم تیم شدن با کنسول گیمرا
 
  • Like
Reactions: VICTORLyNCH

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
ما کنسول گیمرا قبول داریم کنسول هیچ وقت در هد پی سی نیست ولی دوست داریم با کنسول بازی کنیم به هر دلیلی ولی پی سی گیمر میاد میگه pc بهتره شما چرا با کنسول بازی میکنیدکلا یه جور میخوان رفتار کنن انگار کنسول گیمرا نوبن البته بعضیاشون خب طرف کنسول دوست داره کسی نمیتونه مجبورش کنه که
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,300
نام
مــاکــان
چه خوب سونی و مایکرو یک حرکت ضدنژاد پرستی انجام دادن ، کنسول بین نسلی ریلیز میکنن تا طرفدارهاشون سمت PC نرن، در نتیجه از زیاد شدن تعداد نژادپرستها جلوگیری کردن. دستشون درد نکنه.
===================
پ.ن : کنسولها خودشون دارن راه پی سی شدن رو طی میکنن، الان همه کنسول گیمرها بالقوه پی سی گیمرن خودشون خبر ندارن.
 
آخرین ویرایش:

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
در مورد تفاوت قیمت هم که خیلیها میگن کنسول ارزون تره ... البته این مال چند ساله پیش بود الان فرق کرده... شما وقتی یه pc میخری فقط باهاش بازی نمیکنه .... برای هزاران کاره دیگه کاربرد داره... حتی برای ساخت خود بازی یا طراحی و .... پس شما به فرض اگرم یه مقدار پول بیشتر میدی داری وسیله ای میخری که هزاران هزار کاربرد بیشتری نسبت به کنسول داره...کلا قابل مقایسه نیست ...
مثل دو دو تا میمونه ... دیگه نیاز نیست یه آدمه متعصب بیاد یه چیزی بگه که همه توش بمونند... طرف معلومه یه مشکلی داره با pc یه دفعه نتونسته نفرتشو قایم کنه و زده به خاکی ...
 
  • Like
Reactions: VICTORLyNCH

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,965
نام
محمد
نسل قبل كه بيشتر كل كلها بين ps3 و 360 بود خيلي بهتر بود :D
اما الان .... :D
نسل قبل هم سرویسمون کردن :|
هر روز کل کل داشتیم. همون استدلال های چیپی که الان برای برتری pc می کنند، اون موقع هم برای برتری 360 می کردند. :|
این نسل هم که اون دسته از اون اساتید مایکرو فن نما! دو دسته شدند. اونایی که با شرایط جدید ساختن، رفتن ps4 گرفتن (اینا را خدا خیرشون بده بازم. به ما کاری ندارن دیگه) و اونایی هم که نساختن رفتن شدن pc گیمر!
نکته جالبش هم اینه که یه جوری از pc دفاع می کنند انگار از ازل pc گیمر بودند و وقتی هم باهات بحث می کنند یه لیست بلند برات ردیف می کنند که pcفلان و بهمان. جوری از قدرت pc تعریف می کنند که انگار سه تا تایتان رو سیستمشون بستن.همه این بحث ها را هم به دلیل وجود انحصاری های کنسولی می کنند.
بالاخره یه جور باید کمبود اونا را برای خودشون توجیه کنند.
بعد نکته جالبش اینه که به محض هک شدن کنسولا، اینا اولین کسایی اند که میرن تهیه می کنند. اون موقع هم به یه نحو دیگه همین قشقرق را راه می اندازند.
البته این بیشتر تو کشور خودمون هست.
و الا کسی که واقعا pc gamer باشه و اون سیستم و امکاناتی که بقیه میگن را داشته باشه،وقت خودش را حروم بحث کردن نمی کنه (حد اقل نه در این حد)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر