در مورد پشتیبانی Tekken 7 از PS4 Pro هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#69.jpg
کنسول میان نسلی PS4 Pro به زودی وارد بازار خواهد و شرکت‌های زیادی اعلام کرده‌اند که بروزرسانی‌ای برای بازی‌هایشان عرضه خواهند کرد که از این کنسول پشتیبانی کنند [از جمله Uncharted 4: A Thief’s End، Shadow of Mordor، Deus Ex Mankind Divided و inFamous Second Son و...]. البته هستند شرکت‌هایی که تمایلی به پشتیبانی از این کنسول [برای بازی‌های عرضه شده‌ی خود‌] ندارند [نظیر The Witcher III Wild Hunt] یا هنوز تصمیم قطعی‌ای [مانند Rocket League] در این مورد نگرفته‌اند.

Bandai Namco ناشر بازی Tekken 7 یکی از شرکت‌هایی‌ست که هنوز تصمیم قطعی خود را برای انتشار بروزرسانی‌ای برای این بازی با هدف پشتیبانی از ویژگی‌های کنسول PS4 Pro نگرفته است. Michael Murray طراح این بازی در این مورد بیان داشته:"شرکت ما هنوز تصمیم قطعی‌ای در این مورد نگرفته است، بنابراین وضعیت Tekken 7 هنوز بلاتکلیف است."

بهره بردن بازی Tekken 7 از قدرت‌ پردازشی بالای PS4 Pro و استفاده از ویژگی‌هایی نظیر کیفیت 4K و قابلیت HDR قطعاً باعث لذت بیشتر [از تجربه‌ی این بازی] طرفداران این بازی خواهد شد. بازی Tekken 7 سال آینده برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.
منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر