استودیوی 4A Games طرفداران خود را دست می‌اندازد

Restive

The Rebellious
کاربر سایت
Aug 8, 2016
41
نام
کامیار
w0snw746382u8a8zg.jpg

با توجه به آنچه در گذشته شنیده‌ایم، می‌‌دانیم که استودیوی 4A Games شروع کار روی نسخه‌ی جدیدی از سری بازی‌های Metro را تایید کرده‌است. از طرفی صحبت‌هایی در رابطه با تجربه‌ی یک بازی Sandbox و داستان محور هم شده بود؛ اما مشخص نبود به نسخه‌ی جدید Metroمربوط می‌شود یا خیر.

اگرچه مدتی است که اطلاعات جدیدی در این زمینه منتشر نشده است؛ ولی به نظر می‌رسد این وضعیت در حال تغییر است. گمانه‌زنی‌ها زمانی آغاز شدند که 4A یک تصویر 360 درجه از استودیوی خود را روی شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک منتشر کرد. آنچه در این عکس توجه‌ها را به خود جلب کرد، یک مانیتور بزرگ روی دیوار استودیو بود که شمارش معکوسی را نشان می‌داد. به سرعت مشخص شد که شمارش معکوس دقیقاً در زمان شروع کنفرانس Oculus Connect 3به پایان می‌رسد. به‌علاوه، با توجه به وجود تعدادی هدست واقعیت مجازی Oculus Rift در این عکس، عرضه‌ی یک بازی واقعیت مجازی از سوی این استودیو چندان دور از انتظار نیست.

تا این لحظه 4A هیچ پاسخی به این گمانه‌زنی‌ها نداده است؛ اما طی هفته‌ی گذشته عکس‌های جدیدی روی حساب توئیتر و فیسبوک خود منتشر کرده که باعث سردرگمی بیشتر طرفداران شده است. به نظر می‌رسد هردو عکس دستی را نشانمی‌دهد که سلاحی در دست گرفته‌است و در توضیحات عکس گفته شده:«پرسش‌های زیادی در رابطه با اینکه ما چه برنامه‌ای در آینده داریم ایجاد شده ، پس اجازه بدید در پاسخ به این سوالات کمکتون کنم.» در این پست از اصطلاح انگلیسی «Give you a hand» استفاده شده است که به معنای کمک کردن است؛ اما به نوعی به تصویر دست منتشر شده اشاره دارد و با طرفداران شوخی کرده‌است.

اگرچه انتظار نمی‌رود که 4Aبیشتر از این در مورد پروژه‌های آینده‌ی خود ما را راهنمایی کند، اما زمان انتشار این عکس‌ها میتواند نشانه‌ای برای انتشار نسخه‌ی بعدی Metro در آینده‌ی نزدیک و غافلگیری‌های جدیدی در این نسخه باشد. همانطور که احتمالاً می‌دانید، فاصله‌ی زمانی Metro 2033 و Metro: Last Light سه سال بود و اکنون هم نزدیک به سه سال از زمان انتشار نسخه‌ی قبلی این سری می‌گذرد. با این حساب به نظر می‌رسد تمام اطلاعاتی که 4A به تازگی منتشر کرده‌است و در بالا توضیح داده‌شد، به نوعی به نسخه‌ی جدید Metro‌مربوط می‌شوند.
 
آخرین ویرایش:

Restive

The Rebellious
کاربر سایت
Aug 8, 2016
41
نام
کامیار
میشه یک لحظه از مترجم تشکر کنم؟ خدایی خیلی هنره بیای یه جوک Pun رو به فارسی ترجمه کنی که معنیش چرت و پرت و بی معنی نشه:D
خیلی ممنون از اینکه وقت گذاشتین خوندین اتفاقاً خیلی نگران بودم که اون قسمت رو خوب منتقل کردم یا نه
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
Metro نیست به نظر من یک چیزی مرتبط با دوربین کوفتی واقعیت مجازی یا انلاین هست مترو ها فکر کنم خوبم فروش نکردن انچنان سود ده نیستن
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,541
نام
Mehrdad
مترو ها فکر کنم جز معدود fps های کمپین محور خفن سال های اخیر بودن. امثال این بازی و یا بایوشاک را باید قاب کرد زد به دیوار. امیدوارم نسخه جدید هم ببینیم. و همچنان کمپین محور:D خیلی هنر میخواد fps خطی بدون مولتی بدی خسته کننده و کوتاه نباشه. سند باکس شدن هم استقبال میشه.
 
  • Like
Reactions: amir code and tom71

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
دوتا تصویر دیگه از بازی 4A Games منتشر شده:

f5jl4iqvc29hrkqw5cx2.jpg

cokf0p83pkbyxfiydnyb.jpg


اصلا به نظر نمیاد که عکسا واسه نسخه‌ای از Metro باشن :((
توی توییت 4A Games هم از Oculus Rift اسم برده شده و مثل اینکه بازی واسه VR هستش :|
البته یه نکته‌ی امیدوارانه هست که توی این توییت گفته شده این تصاویر واسه یکی از پروژه های در حال ساخته.
پس هنوز امیدی واسه نسخه جدید Metro هست...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر