Playstation 4 Pro معرفی شد!

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,175
نام
ماکان
سونی دیشب طی گردهمایی که در نیویورک ترتیب داده بود از جزییات نسخه ارتقا یافته کنسول خود پرده برداشت.

کنسول جدید، PS4 Pro نام دارد و 10 نوامبر 2016 به قیمت 399 دلار عرضه خواهد شد.

در همایش GDC 2016 شایعاتی وجود داشت که کنسول جدید سونی (که آن زمان با نام PS4 Neo شناخته می شد) دارای 8 هسته 2.1 گیگاهرتزی، 36 GNC واحد محاسباتی 911 مگاهرتزی و مموری 8GB با توان 218 گیگابیت بر ثانیه است. همچنین قابلیت پشتیبانی از Dualshock 4های کنونی PS4 در کنار نسخه آپدیت شده آن را داراست.

معمار پلی استیشن آقای مارک سرنی توضیحاتی در خصوص جزییات PS4 Pro و توانایی آن در اجرای محتوای HDR و 4K، پردازشگر سریع‌تر آن (AMD Polaris) که توانایی اجرای بازی ها در رزولوشن 4K و 60 فریم بر ثانیه را داراست و البته 1 ترابایت هارد همراه کنسول داد. همچنین رابط کاربری PS4 Pro که دقیقا مشابه برادر بزرگ‌تر خود خواهد بود.

با این افزایش قدرت دارندگان PS4 Pro می توانند بازی های خود را در رزولوشن بالاتر (4K) و با فریم ریت بیشتر یا ثابت‌تر تجربه کنند. همچنین این کنسول قابلیت استریم ویدیوهای 4K از سرویس‌هایی نظیر Netflix و Youtube را دارد. افرادی که به تلوزیون‌های 4K دسترسی ندارند نیز می توانند از قابلیت‌های ارتقا یافته PS4 Pro استفاده کنند چون این کنسول تمامی بازی های PS4 را در رزولوشن 1080p و فریم ریت بالاتر یا ثابت‌تر اجرا می کند. سونی اعلام کرده است که تمامی PS4ها، چه مدل‌های قدیمی و چه مدل جدید، طی آپدیت Firmware جدید کنسول قابلیت پشتیبانی از HDR را بدست خواهند آورند.



files-news-ps4-pro-specs-email%5B7774403971f78956532d8dce277b9488%5D.jpg




حتی اگر شما تلوزیون HDR ندارید هم نگران نباشید چون بازی‌ها هنوز هم آپگرید شده به نظر می‌رسند. مارک سرنی در این خصوص گفت که PS4 به طور خودکار بهترین رزولوشن را برای بازی شما با توجه به مدل نمایشگرتان انتخاب می‌کند و بازی را در تنظیمات مشخص شده به اجرا در می‌آورد.

بازی‌های زیادی در آینده با عرضه پچ‌های جدید روی PS4 Pro اجرا خواهد شد و نیازی به خرید دوباره بازی‌ها نیست. یکی از قابلیت‌های مهم PS4 Pro این است که تمام بازی‌ها، چه بازی‌هایی که تا الان ریلیز شده و چه بازی‌هایی که در آینده ریلیز خواهد شد، بر روی هر دو کنسول قابل اجرا است. به عنوان مثال شما می‌توانید یک نسخه Battlefield 1 خریداری کنید و مطمئن باشید که هم روی PS4 و هم PS4 Pro اجرا می‌شود، حتی اگر بعدا قصد ارتقا به کنسول جدید را داشته باشید. این موضوع در مورد بخش چند نفره هم صدق می‌کند. سونی لیستی از عناوین PS4 که در آینده و در زمان عرضه PS4 Pro با این کنسول جدید همگام سازی شده منتشر کرد که به شرح زیر است:

  • Deus Ex: Mankind Divided
  • Rise of the Tomb Raider
  • Watch Dogs 2
  • Call of Duty: Infinite Warfare
  • Killing Floor 2
  • Call of Duty: Modern Warfare Remastered
  • Call of Duty: Black Ops 3 (with day one patch)
  • FIFA 17
  • Battlefield 1
  • Dishonored 2
  • Mass Effect Andromeda
  • For Honor
  • Spider-Man
  • Horizon Zero Dawn
تمامی این عناوین در زمان عرضه کنسول، قابل اجرا هستند و نیاز به پچ ندارند.

هرچند پشتیبانی از رزولوشن 4K تنها به بازی‌ها و استریم خلاصه می‌شود؛ سونی اعلام کرده است که درایو بلوری PS4 Pro، قابلیت اجرای فیلم‌های 4K روی دیسک بلوری را ندارد. به نظر می‌رسد این قابلیت در بین کنسول‌ها در انحصار مایکروسافت و Xbox One S خواهد بود.

جزییات سخت افزاری Playstaion 4 Pro به شرح زیر است:

  • Product code – CUH-7000 series
  • Manufacturer’s suggested retail price – JP44,980yen, US $399, EU €399, and £349
  • Main processor – Single-chip custom processor
  • CPU: x86-64 AMD “Jaguar”, 8 cores
  • GPU: 4.20 TFLOPS, AMD Radeon™ based graphics engine
  • Memory – GDDR5 8GB
  • Storage size – 1TB
  • External dimensions – Approx. 295×55×327 mm (width × height × length) (excludes largest projection)
  • Mass – Approx. 3.3 kg
  • BD/ DVD drive – (read only) – BD × 6 CAV, DVD × 8 CAV
  • Input/ Output – Super-Speed USB (USB 3.1 Gen.1) port × 3; AUX port × 1
  • Networking – Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T)×1; IEEE 802.11 a/b/g/n/ac; Bluetooth® 4.0 (LE)
  • Power – AC 100V, 50/60Hz
  • Power consumption – Max. 310W
  • Operating temperature – 5ºC – 35ºC
  • AV output – HDMI™ out port (supports 4K/HDR); DIGITAL OUT (OPTICAL) port


files-news-ps4-pro-2%5B7774403971f78956532d8dce277b9488%5D.jpg




همانطور که می‌بینید، کنسول از نظر ظاهری تنها یک لایه به آن اضافه شده وگرنه در مجموع حالت قبل را دارد. به اضافه اینکه یک پورت USB دیگر در کنار به آن اضافه شده است که افرادی که بعدا قصد خرید Playstaion VR را دارند با کمبود پورت مواجه نشوند.

مطمئنا تا زمان عرضه کنسول، جزییات بیشتری نیز از جدیدترین عضو خانواده سونی منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید.

files-news-b5dce03ddb1521d2ddbb4f79b22aad4e%5B7774403971f78956532d8dce277b9488%5D.jpg

files-news-4da05cc66e4b46da2c56eba3762238ad%5B7774403971f78956532d8dce277b9488%5D.jpg
 
Last edited by a moderator:

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
.
دوستان 3 دقیقه سکوت اختیار کنید. هضم مطلب خیلی سنگینه.
شما با این کامنتت اسطوره ی اعتماد به نفس در زندگی من شدی.
pc گیمرا همیشه میگن pc بهتره شما ps گیمرا نوبین چیزی نمیگیم حالا که گفتیم بازی هاش بهتره مسقره میکنید این همه حسادت اسرار برای چیه
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
pc گیمرا همیشه میگن pc بهتره شما ps گیمرا نوبین چیزی نمیگیم حالا که گفتیم بازی هاش بهتره مسقره میکنید این همه حسادت اسرار برای چیه
کجا گفتن؟ الان یکی به جا یه چی پروند شما اینو کشیدی وسط؟ کسی هم چیزی در مورد PC gamer حرفی نزد. کلا داداش شما تازه اومدی این حرفا خیلی وقته تو BC خریداری نداره، بازخورد اینجوری هم داره. حسادت هم کسی نکرد، انگار یه کنسول اینقدر دست نیافتنیه که همه حسرت به دل نشستن هر روز زار می زنن.
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
کجا گفتن؟ الان یکی به جا یه چی پروند شما اینو کشیدی وسط؟ کسی هم چیزی در مورد PC gamer حرفی نزد. کلا داداش شما تازه اومدی این حرفا خیلی وقته تو BC خریداری نداره، بازخورد اینجوری هم داره. حسادت هم کسی نکرد، انگار یه کنسول اینقدر دست نیافتنیه که همه حسرت به دل نشستن هر روز زار می زنن.
من دیگه حرفی ندارم:|
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
یه MGS V خواستم نصب کنم، اول از همه که مجبور شدم 28 گیگ فایل را منتقل کنم روی PC. بعد هم یه هفته دنبال کرکی بودم که کار کنه.
بعد دوباره دنبال سیوی بودم که کار کنه چون کرک مشکل داشت.
سرجمع ده روز معطل نصب این بازی بودم. اما همینو روی ps3 توی نیم ساعت نصب و اجرا کردم.
تازه این یه مثال بود. خیل عظیم بازی های دیگه بماند که از این دست مشکلات دارن.

الان هم که قفل denuvo اجازه کرک شدن به این سادگی ها رو نمیده و حداقل یکی دو ماهی باید درگیر شکسته شدن قفل بازی باشید تا بتونید از بازی جدید پایرتتون استفاده کنید و با هزار بدبختی بتونید مولتی بزنید یا اینکه اصلا نتونید بزنید! (منظورم بازیهای پایرته نه شبکه ای بازی استیم)

حتی با خود استیم اگه بازی نصب کنید احتمال اینکه باز هم ارور نبینید و مشکلات پیش نیاد باز هم از بین نمیره, بخاطر اینکه پی سی یه سیستم مولتی تسکینگ و بخاطر مشکلات سیستم عامل یا نرم افزارهای در حال اجرا (مثل فایر والها یا آنتی ویروسها) و یا کانفلیکت بازی با نرم افزارهای دیگه ممکنه اختلال توی بازیتون پیش بیاره و نتونید درست درمون از بازی لذت ببرید یا حتی ممکنه پردازش سی پی یو شما به خاطر هزار و یک علت درگیر باشه و نتونه درست بازیتون رو پراسس کنه و ...

-این قضیه کرک که اصلا ربطی نداره، کسی که پایرت می کنه پای لرزش و اینا...
-احتمال این اتفاقات اگر از بازی نباشه تقریبا در حد 5 درصد هم نیست. احتمال این چیزا در مورد کنسول هم هست، الان شما برو تاپیک مشکلات کنسول های رو ببین ریخته. نمی دونم اپدیت جدید سونی باعث شده دیسک تو دستگاه نره مثلا و این حرفا. یا اون مشکل اتو اجکت کنسول!
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,747
برادر قیاس شما مع الفارقه! شما داری یه پی سی با حداقل هزینه هشت میلیونی رو با یه کنسول یک و نیم میلیونی مقایسه میکنی؟
بنده موافق هستم کسی که از لحاظ مالی مشکلی نداره و اعصاب پولادین داره :D بره سراغ پی سی و لذتش رو ببره قطعا قدرت پی سی هشت میلیونی به پی اس میچربه
ولی قشر عظیمی از مردم توانایی خرید و آپگرید دو سالانه ای پی سی رو ندارن و حتی داشته باشند هم بعضا حوصله ای دردسرهای اجرای بازی روی پی سی رو ندارن

در ضمن "یه ضرب المثلی هست که میگه هر چیزی رو بهر کاری ساختن" درسته که یه پی سی هر یوزر و گیمری رو بی نیاز از خرید دستگاه های مرتبط میکنه و میتونه در عین حال که پی سی هست یک دستگاه بازی یا یک رسانه مثل تی وی یا رادیو یک روزنامه و یا ... دیگه باشه ولی متخصص نیست! و اگه قصد دارید اون پی سی رو متخصص مثلا بازی یا رسانه بکنید باید هزینه ای هنگفتی بکنید براش, خوب اینجا عقل میگه بجای این هزینه ای هنگفت شما برو یه کنسول بخر! هم متخصص بازی هستش هم بی دردسره هم آپگرید لازم نداره هم بازیهای انحصاری داره که پی سی کلا نداره هم سرورهای خوبی واسه آنلاین داره که همیشه هم شلوغه و هم ....
اتفاقا حداقل 8 تومن نیست. با هزینه کمتر هم میشه pc جمع کرد چندین برابر قویتر از ps4/ps4pro .
بزارید یه چرتکه بندازیم.
اولا اینکه از این 8 تومن 1.5 پول مانیتور کم کنید. چون اگر بنا باشه نمایشگر جزوی از pc محسوب بشه پس کنسول هم نیاز به نمایشگر داره.
میمونه 6.5 . اونم اگر بنا باشه سیستم خودم رو مثال بزنم. خیلی چیزها میتونه کمتر شه و به پرفورمنس بازی هم اسیبی نرسه.
به عنوان مثال cpu من cori7 6700k هستش که برای گیمینگ نیازی نیست و میشه از cori5 هم به راحتی استفاده کرد. یا psu من 750 واته در حالی که نهایت استفاده سیستم 550 واته
یا فن cpu و ssd و کیس .
منظور اینه که شما با 4 تومن هزینه میتونید یه pc خوب برای گیمینگ داشته باشید. که قدرتش چند برابر کنسول ها باشه.
از اونطرف هرکسی برای کارهای روزمرش یه pc دو تا دو و نیم میلیونی تو خونش داره و در نهایت با یه جمع و تفریق متوجه میشید یه pc گیمینگ به صرفه تر از کنسوله.
این تصور که هر دوسال باید pc رو اپدیت کرد نمیدونم از کجا اومده. من خودم سالهاست pc نداشتم ولی دوستان pc gamer زیاد دارم. همچین چیزی نیست که مجبور باشن هر دوسال هزینه کنند. از طرفی نیاز هم باشه میشه قطعه قطعه اینکارو انجام داد و فشاری هم به آدم نمیاد.
در مورد اجرای بازی به اون دوستمون هم توضیح دادم. که به جز نصب اولیه که کنسول هم داره در اجرای بازی بعد از نصب pc میتونه به راحتی سریعتر از کنسول اجرا کنه.
در مورد انجصاری ها هم خب pc هم بازی انحصاری کم نداره. ولی خب اگر کنسول ها همین چهارتا انحصاری که به زور سالی یک عدد میاد روهم نداشتن دیگه کنسولی وجود نداشت.
منظور من از همه این حرفا اینه که pc خوبه کنسول بده:D
جدا از شوخی اگر کسی بدون تعصب بخاد پلتفرم برای بازی انتخاب کنه در حال حاضر از هرجهت pc گیمینگ عقلانی تر و به صرفه تره. حالا خود دانید.
 
آخرین ویرایش:

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
این بهثای بیخودی با pc گیمرای عزیز فایده ای نداره من که تسلیم شدم=)) خب هر کی هر چی دوست داره میخره به کسی ربطی نداره انقدر اصرار دارید pc بهتره بارها و بارها ما این بهث تو تاپیک داشتیم:-t به قول دوستان pc گیمر داریم تا pc گیمر
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Oakenshield

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,965
نام
محمد
اولا اینکه از این 8 تومن 1.5 پول مانیتور کم کنید. چون اگر بنا باشه نمایشگر جزوی از pc محسوب بشه پس کنسول هم نیاز به نمایشگر داره
استدلال جالبیه.اما مسئله اینه که برای pc حتما مانیتور لازمه.اما برای کنسول یه tv کافیه.
منظور اینه که شما با 4 تومن هزینه میتونید یه pc خوب برای گیمینگ داشته باشید. که قدرتش چند برابر کنسول ها باشه.
داداش دمت گرم.یدونه برای من جور کن اگه زحمتی نیست.فقط ویچر را با تنظیمات الترا 60 فریم بده.اخه قراره چند برابر کنسولا قدرت داشته باشه.
در مورد اجرای بازی به اون دوستمون هم توضیح دادم. که به جز نصب اولیه که کنسول هم داره در اجرای بازی بعد از نصب pc میتونه به راحتی سریعتر از کنسول اجرا کنه.
همین نصب اولیه پدر ادم را درمیاره.به خصوص اگه بازی پایرت باشه.
در مورد انجصاری ها هم خب pc هم بازی انحصاری کم نداره. ولی خب اگر کنسول ها همین چهاتا انحصاری که به زور سالی یک عدد میاد روهم نداشتن دیگه کنسولی وجود نداشت.
جان من یه چند تا از اون انحصاریهای ناب که بتونه جای انچارتد،اخرین ما،خدای جنگ و... را بگیره را معرفی کن.
خواهشا RTS،ایندی و نقش افرینی ایزومتریک هم نباشه!
ترجیحا برای یکی دو سال اخیر هم باشه.
=))
 
  • Like
Reactions: jhoobin

steve mcqueen

کاربر سایت
Nov 27, 2015
116
نام
علی
مسئله سخت بودن نصب بازی ها روی PC نیست.
مسئله اسون بودن نصبشون روی کنسول هست.
والا من خودم یه مدت رفتم سمت pc.
اصلا خاطره خوبی برام به جا نگذاشت.
یه MGS V خواستم نصب کنم، اول از همه که مجبور شدم 28 گیگ فایل را منتقل کنم روی PC. بعد هم یه هفته دنبال کرکی بودم که کار کنه.
بعد دوباره دنبال سیوی بودم که کار کنه چون کرک مشکل داشت.
سرجمع ده روز معطل نصب این بازی بودم. اما همینو روی ps3 توی نیم ساعت نصب و اجرا کردم.
تازه این یه مثال بود. خیل عظیم بازی های دیگه بماند که از این دست مشکلات دارن.
پ.ن :مسلما با حرفهام مخالفی و همچنان میگی نصب بازی روی PC کاری نداره. این درسته اما صرفا برای شما که با خم و چمش آشنایی. نه برای کسی که آشنایی نداره با این روش ها.
اما کنسول چه شما آماتور باشی و چه حرفه ای، نصب و اجرا برات راحته.
اگه بخوام تو یه جمله خلاصه کنم :
عبارت fast and easy برای کنسول صدق می کند اما برای pc نه.
دوست عزیز شما توجه نمیشی من چی میگم!برای کنسول PS4(بحث PS3 جدا هستش و اون کلا هک شده و قابل قیاس نیستن) شما تا نری بازی رو اورجینال حالا یا بصورت دیسک و یا دیجیتالی نخری امکان نداره بتونی اجراش کنی..!(حالا این 3DM یه محبتی کرد و اومد بازی رو رایگان در اختیارت قرار داد بدون اینکه پولی بدی..حالا در نتیجه با توجه به رایگان بودنش آیا میتونی هنوزم اعتراض کنی؟) برای PC هم همین شرایط صدق میکنه..شما اگه بازی رو از استیم اورجینال خریداری میکردید هم این مشکلات کرک و سیو پیش میومد؟؟؟؟آیا ده روز معطل میشدی؟؟؟؟ یه دقیقه پول رو واریز کردی به حساب استیم و در جا بکاپی رو ک تهیه کرده بودی بهش میدادی؛ در آخر بدون هیچ گونه مشکلی و با بهینه ترین بازی رو به رو میشدید، به همین سادگی(واقعا این MGSV یکی از بهترین بهینه سازی ها رو تا الان که دارم تایپ میکنم داره از نظرم!)
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,965
نام
محمد
دوست عزیز شما توجه نمیشی من چی میگم!برای کنسول PS4(بحث PS3 جدا هستش و اون کلا هک شده و قابل قیاس نیستن) شما تا نری بازی رو اورجینال حالا یا بصورت دیسک و یا دیجیتالی نخری امکان نداره بتونی اجراش کنی..!(حالا این 3DM یه محبتی کرد و اومد بازی رو رایگان در اختیارت قرار داد بدون اینکه پولی بدی..حالا در نتیجه با توجه به رایگان بودنش آیا میتونی هنوزم اعتراض کنی؟) برای PC هم همین شرایط صدق میکنه..شما اگه بازی رو از استیم اورجینال خریداری میکردید هم این مشکلات کرک و سیو پیش میومد؟؟؟؟آیا ده روز معطل میشدی؟؟؟؟ یه دقیقه پول رو واریز کردی به حساب استیم و در جا بکاپی رو ک تهیه کرده بودی بهش میدادی؛ در آخر بدون هیچ گونه مشکلی و با بهینه ترین بازی رو به رو میشدید، به همین سادگی(واقعا این MGSV یکی از بهترین بهینه سازی ها رو تا الان که دارم تایپ میکنم داره از نظرم!)
خب اگه قرار باشه که بازی اوریجینال بگیرم که کنسول به صرفه تره!دستم برای انتخاب بازی هم باز تره(منظورم AAA هست).
اون 3DM هم دستش درد نکنه.با اون نحوه کرک کردنش نه اندینگ را تونستم ببینم و نه پرولوگ را!خب بازیی که شما نتونی بفهمی چطور شروع شد و چطور تموم شد،داستانش برای ادم معنی میده؟
تنها حسن PC برای من پایرت بودن بازی هاشه که اونم این روزا شده رد کردن هفت خان رستم!بقیه چیز ها اعم از گرافیک و فریم ریت بالاتر و... امکاناتی میخواد که من ندارم و لازم هم نیست که داشته باشم.چون کنسول ها در حد کاملا مناسبی اون موارد را ارائه میدن.
 

steve mcqueen

کاربر سایت
Nov 27, 2015
116
نام
علی
فارق از جوابی که به من دادید احساس میکنم رعایت ادب رو نگه نداشتید و طعنه میزنید

درسته من کنسول دارم ولی درست از وقتی که 15 یا 16 سالم بوده تا الان که 33 سالمه با پسرم کنار کنسول با پی سی گیم زدم و هیچ وقت هم لذت بازی با پی سی رو با کنسول عوض نکردم (غیر از انحصاری های کنسولی) چون هنوز خودمو پی سی گیمر میدونم تا کنسول باز
مقصود حرفم اینکه تو این شونزده هفده سال تجربه , با پی سی گیمینگ تمام زیر و بم بازی با پی سی و تمام مشکلات بازی روی پی سی (مثل مشکلات کرک ها و ارورها و اینترنت قطع کن تا بتونی بازی کنی و ...) آشنا هستم

الان هم که قفل denuvo اجازه کرک شدن به این سادگی ها رو نمیده و حداقل یکی دو ماهی باید درگیر شکسته شدن قفل بازی باشید تا بتونید از بازی جدید پایرتتون استفاده کنید و با هزار بدبختی بتونید مولتی بزنید یا اینکه اصلا نتونید بزنید! (منظورم بازیهای پایرته نه شبکه ای بازی استیم)

حتی با خود استیم اگه بازی نصب کنید احتمال اینکه باز هم ارور نبینید و مشکلات پیش نیاد باز هم از بین نمیره, بخاطر اینکه پی سی یه سیستم مولتی تسکینگ و بخاطر مشکلات سیستم عامل یا نرم افزارهای در حال اجرا (مثل فایر والها یا آنتی ویروسها) و یا کانفلیکت بازی با نرم افزارهای دیگه ممکنه اختلال توی بازیتون پیش بیاره و نتونید درست درمون از بازی لذت ببرید یا حتی ممکنه پردازش سی پی یو شما به خاطر هزار و یک علت درگیر باشه و نتونه درست بازیتون رو پراسس کنه و ...


به همه اینا میگن دردسر و اعصاب پولادین داشتن
دوست بنده قصد جسارت نداشتم به هیچ عنوان!
در کل مردم فکر میکنن کسی که رفته PC خریده حتما حتما برای همین کرک و اینجور بازی هاست...در صورتی که اینطور نیست و اصلا خرید بازی اورجینال دردسری برای اجرا ایجاد نمیکنه، سیستم شمارو آلوده نمیکنه ودر کل و نهایتن هیچ مشکل هم نداره، تازه قیمت خرید بازی اورجینال برای PC واقعا ارزون تر هستش(همین الان مافیا 3 رو دارن 140 پیش فروش میکنن برای استیم شما حساب کن اگه بخوای برای PS4 و یا کلا هر کنسولی همون! روز اول بخریش چقدر باهاتون در میاد!)
 

Hamedesf

کاربر سایت
Aug 22, 2016
47
نام
حامد
دوستان مدل پرو بنظرتون مشکلی برای استفاده طولانی مدت براش پیش نمیاد چون سخت افزار همون معمولیه فقط از قدرت بیشتر اون سخت افزار استفاده شده
منظورم اینه داغ کنه بسوزه ؟ من کنسول ندارم کلا موندم صبر کنم پرو بیاد بعد تصمیم بگیرم یا همین معمولی بخرم بره
Tv full hd

Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
 

Black Roz

کاربر سایت
Oct 14, 2007
2,793
دوستان مدل پرو بنظرتون مشکلی برای استفاده طولانی مدت براش پیش نمیاد چون سخت افزار همون معمولیه فقط از قدرت بیشتر اون سخت افزار استفاده شده
منظورم اینه داغ کنه بسوزه ؟ من کنسول ندارم کلا موندم صبر کنم پرو بیاد بعد تصمیم بگیرم یا همین معمولی بخرم بره
Tv full hd

Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
به نظر من 100% صبر کن پرو بگیر...من خودم میخوام بعد از امدن پرو دستگاه خودمو رد کنم بره یه دونه پرو بگیرم.....از لحاظ قیمتی واقعا ارزششو داره.
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
دوستان مدل پرو بنظرتون مشکلی برای استفاده طولانی مدت براش پیش نمیاد چون سخت افزار همون معمولیه فقط از قدرت بیشتر اون سخت افزار استفاده شده
منظورم اینه داغ کنه بسوزه ؟ من کنسول ندارم کلا موندم صبر کنم پرو بیاد بعد تصمیم بگیرم یا همین معمولی بخرم بره
Tv full hd

Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
همون پرو بگیر ارزشش چند برابره بنظرم
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
دوستان مدل پرو بنظرتون مشکلی برای استفاده طولانی مدت براش پیش نمیاد چون سخت افزار همون معمولیه فقط از قدرت بیشتر اون سخت افزار استفاده شده
منظورم اینه داغ کنه بسوزه ؟ من کنسول ندارم کلا موندم صبر کنم پرو بیاد بعد تصمیم بگیرم یا همین معمولی بخرم بره
Tv full hd

Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
معمولا همیشه نسل اول کنسول ها مشکل دارن، شما هم ایرانی گارانتی درست و حسابی ندارن اینا. صبر کن یه مدت سری دومش بیاد بعد بگیر. کلا صبر کن ببین چجوریه سیستم این کنسول بعد.
 

.:Frantic:.

کاربر سایت
Aug 29, 2007
1,578
نام
AmirHosein
دوستان مدل پرو بنظرتون مشکلی برای استفاده طولانی مدت براش پیش نمیاد چون سخت افزار همون معمولیه فقط از قدرت بیشتر اون سخت افزار استفاده شده
منظورم اینه داغ کنه بسوزه ؟ من کنسول ندارم کلا موندم صبر کنم پرو بیاد بعد تصمیم بگیرم یا همین معمولی بخرم بره
Tv full hd

Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
اگه سخت افزار همونه دیگه چرا یه کنسول دیگه داره میده بیرون؟ قدرت گرافیکی PS4 معمولی 1.8 ترافلاپسه، پرو 4.2 ترافلاپس!
شما صبر کن پرو بیاد قیمتش از حالت حبابی دربیاد و منطقی بشه بعد بگیر.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر