سونی پیش‌خریدهای بازی Gran Turismo Sport را لغو می‌کند

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#11.jpg
به نظر می‌رسد که شرکت سونی در حال لغو پیش‌خریدهای صورت گرفته برای بازی Gran Turismo Sport می‌باشد. ممکن است این مورد اقدامی احتیاطی در جهت تاخیر این بازی باشد که چندی پیش خبر آن به صورت رسمی منتشر شد.

کاربری با اشتراک تصویری از پیامی که سونی از طریق PSN برای او ارسال کرده خبر از این موضوع داده است. پیام سونی بدین شرح است:

"بابت پیش خرید بازی Gran Turismo Sport از طریق فروشگاه Playstation از شما سپاس‌گذاریم. در تاریخ [30 آگوست میلادی] ما به صورت رسمی اعلام کردیم که این بازی تا سال 2017 میلادی تاخیر خورده است. ما تاریخ انتشار مشخصی تا این لحظه نداریم. بنابراین تصمیم به لغو پیش‌خرید این بازی و پس دادن پول شما گرفتیم. این فرآیند ممکن است 7 الی 10 روز کاری به طول بیانجامد. لطفاً این پیام را برای انجام امور در آینده نگه دارید.

زمانی که تاریخ انتشار جدید Gran Turismo Sport مشخص شد، پیش‌خرید این بازی را از طریق فروشگاه Playstation دوباره به شما پیشنهاد می‌کنیم. از شما بابت این انتخاب [پیش خرید این بازی] ممنونیم و لطفاً عذر خواهی ما را در صورت هر گونه ناراحتی ایجاد شده [بابت تاخیر و لغو پیش خرید] قبول کنید."

این مورد در این صنعت بسیار کم رخ می‌دهد. اگرچه می‌توان تاریخ انتشار نامشخص این بازی را برای PS4 در این لحظه، دلیلی موجه برای این مورد دانست. برخی شایعات نیز خبر از تاخیر این بازی بدلیل بهینه‌سازی و انتشار همزمان برای کنسول میان نسلی PS4 Neo در کنار PS4 می‌دهند که باید منتظر تائید آن‌ها بمانیم.
لینک منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر