Last edited by a moderator:
بنظرم مایکروسافت اشتباه کرد که رمدی نخرید و اگه درست فته باشه و مایکروسافت دنبال ادامه عناوین نباشه بازم اشتباه بدی داره میکنههمونجور که انتظار میرفت کم کم داره گند رابطه شکراب مایکروسافت و رمدی در میاد!
مدیرعامل استدیو رمدی Tero Virtala گفته که مایکروسافت به دنبال ساخت دنباله های الن ویک و کوانتوم بریک نیست و اصلا علاقه ایی به اینده این بازیها نداره! تو بخش های دیگه از مصاحبه هم گفته بود که 80 میلیون PS4 دار وجود داره و بازی بعدی ما میتونه در فروش موفق تر از اثار قبلی مون عمل کنه! خیلی قبل تر هم زمانی که اعلام کردند موتورشون برای PS4 هم بهینه شده گفتند برای عرضه بازیهای عالی باید برای به صورت مولتی پلتفرم عمل کنند!!
Remedy CEO Tero Virtala implied in the interview how the studio had intended to create a long-term franchise with both Quantum Break and Alan Wake, working hard to flesh out the characters, their backstories, and the worlds attached to them. The way Quantum Break is littered with easter eggs that call back to Alan Wake speaks to that fact. Virtala notes that Microsoft doesn't want to take either franchise "further."
نکته جالب اینکه فیل اسپسر تقریبا دوسال پیش مطرح کرد این رمدی هست که دنبال ساخت الن ویک دو نیست! اگر بخواد ما اوکی هستیم
Xbox's Phil Spencer on Alan Wake 2: Remedy "has to want to make the game"
در کل همونطور که گفتم مشخصا رابطه این دو بعد از عرضه کوانتوم بریک شدت شکراب شده! برای مثال در چند وقت اخیر که مایکروسافت به دنبال خرید استدیوهای جدید و مستعد بود با اینکه سهام رمدی به صورت عمومی دردسترس قرار گرفت ولی اقدامی برای خرید این استدیو نکرده (80 میلیون یورو)
رمدی هم مثل اپیک گیمز برای فروش بیشتر می خواد بازیاشو رو پلی 4 بدهبنظرم مایکروسافت اشتباه کرد که رمدی نخرید و اگه درست فته باشه و مایکروسافت دنبال ادامه عناوین نباشه بازم اشتباه بدی داره میکنه
امیدوارم ip جدید باشه..... نیروی جدید بدرد ساخت killzone نمی خوره به جرعت میشه گفت شاهکاری مثل k2 هرگز تکرار نمیشه....مگر اینگه سازنده هاش برگردن ....استودیو Guerilla games ، سازنده فرست پارتی سونی هم اکنون با ۲۵۰ کارمند ، میخواد اداره خودش رو منتقل کنه به یک مکان دیگری با طرفیت ۴۰۰ نفری .
اینطور که مشخص هست میخوان ۲۰۰ نیروی جدید برای استودیو استخدام کنند .
https://www.gamesindustry.biz/articles/2018-07-19-guerrilla-
games-to-nearly-double-its-staff-with-planned-office-move
به احتمال بسیار زیاد از گوریلا گیمز دو بازی در آینده خواهیم دید که بصورت جداگانه توسط دو تیم در استودیو ساخته خواهند شد
شاید Killzone 4 و Horizon 2
خیلی خوبه!استودیو Guerilla games ، سازنده فرست پارتی سونی هم اکنون با ۲۵۰ کارمند ، میخواد اداره خودش رو منتقل کنه به یک مکان دیگری با ظرفیت ۴۰۰ نفری .
اینطور که مشخص هست میخوان ۲۰۰ نیروی جدید برای استودیو استخدام کنند .
https://www.gamesindustry.biz/articles/2018-07-19-guerrilla-
games-to-nearly-double-its-staff-with-planned-office-move
به احتمال بسیار زیاد از گوریلا گیمز دو بازی در آینده خواهیم دید که بصورت جداگانه توسط دو تیم در استودیو ساخته خواهند شد
شاید Killzone 4 و Horizon 2
Project description
There are couple of elements that return a lot between the different job listings. The project is described as a "high-end AAA console game project", "a world-class large-scale game that everyone knows", and as a game that is developed in the Luminous Engine. At least one job listing describes the position as "a chance to touch the latest technology". Meanwhile, other job listings are hiring for people who can "investigate, research, and develop core features of the next generation Luminous Engine".
کارگردان onrush -driveculb و تعداد زیادی از اعضای تیم evo به خاطر فروش ضعیف بازی اخراج شدند. مثل اینکه بازی تو هفته اول عرضه در uk فقط ۱۰۰۰ نسخه فروخته
Driveclub and OnRush director Paul "Rushy" Rustchynsky - the face of both games and of the studio itself - is among those let go, multiple sources close to the studio have confirmed to Eurogamer, alongside other senior members of the team
مثل اینکه جدا از فروش بد ، کدمسترو و اولوشن باهم نتونستن تعامل کنن. من اول خبرو خوندم ناراحت شدم حقیقتا اما بعدش خندم گرفت! از همه جا رانده اند بیچاره هاکارگردان onrush -driveculb و تعداد زیادی از اعضای تیم evo به خاطر فروش ضعیف بازی اخراج شدند. مثل اینکه بازی تو هفته اول عرضه در uk فقط ۱۰۰۰ نسخه فروخته
Driveclub and OnRush director Paul "Rushy" Rustchynsky - the face of both games and of the studio itself - is among those let go, multiple sources close to the studio have confirmed to Eurogamer, alongside other senior members of the team
اگه به سوني فحش ميدادن بخاطر اين بود كه بازي درايو كلاب و سري بازي ها موتور استورم كيفيتشون خيلي خوب بودیادش بخیر ملت چقدر به سونی فحش میدادن سر تعطیلی استدیو evolution