سرخط خبرها

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
همونجور که انتظار میرفت کم کم داره گند رابطه شکراب مایکروسافت و رمدی در میاد!

مدیرعامل استدیو رمدی Tero Virtala گفته که مایکروسافت به دنبال ساخت دنباله های الن ویک و کوانتوم بریک نیست و اصلا علاقه ایی به اینده این بازیها نداره! تو بخش های دیگه از مصاحبه هم گفته بود که 80 میلیون PS4 دار وجود داره و بازی بعدی ما میتونه در فروش موفق تر از اثار قبلی مون عمل کنه! خیلی قبل تر هم زمانی که اعلام کردند موتورشون برای PS4 هم بهینه شده گفتند برای عرضه بازیهای عالی باید برای به صورت مولتی پلتفرم عمل کنند!!

Remedy CEO Tero Virtala implied in the interview how the studio had intended to create a long-term franchise with both Quantum Break and Alan Wake, working hard to flesh out the characters, their backstories, and the worlds attached to them. The way Quantum Break is littered with easter eggs that call back to Alan Wake speaks to that fact. Virtala notes that Microsoft doesn't want to take either franchise "further."


نکته جالب اینکه فیل اسپسر تقریبا دوسال پیش مطرح کرد این رمدی هست که دنبال ساخت الن ویک دو نیست! اگر بخواد ما اوکی هستیم

Xbox's Phil Spencer on Alan Wake 2: Remedy "has to want to make the game"

در کل همونطور که گفتم مشخصا رابطه این دو بعد از عرضه کوانتوم بریک شدت شکراب شده! برای مثال در چند وقت اخیر که مایکروسافت به دنبال خرید استدیوهای جدید و مستعد بود با اینکه سهام رمدی به صورت عمومی دردسترس قرار گرفت ولی اقدامی برای خرید این استدیو نکرده (80 میلیون یورو)
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,358
همونجور که انتظار میرفت کم کم داره گند رابطه شکراب مایکروسافت و رمدی در میاد!

مدیرعامل استدیو رمدی Tero Virtala گفته که مایکروسافت به دنبال ساخت دنباله های الن ویک و کوانتوم بریک نیست و اصلا علاقه ایی به اینده این بازیها نداره! تو بخش های دیگه از مصاحبه هم گفته بود که 80 میلیون PS4 دار وجود داره و بازی بعدی ما میتونه در فروش موفق تر از اثار قبلی مون عمل کنه! خیلی قبل تر هم زمانی که اعلام کردند موتورشون برای PS4 هم بهینه شده گفتند برای عرضه بازیهای عالی باید برای به صورت مولتی پلتفرم عمل کنند!!

Remedy CEO Tero Virtala implied in the interview how the studio had intended to create a long-term franchise with both Quantum Break and Alan Wake, working hard to flesh out the characters, their backstories, and the worlds attached to them. The way Quantum Break is littered with easter eggs that call back to Alan Wake speaks to that fact. Virtala notes that Microsoft doesn't want to take either franchise "further."


نکته جالب اینکه فیل اسپسر تقریبا دوسال پیش مطرح کرد این رمدی هست که دنبال ساخت الن ویک دو نیست! اگر بخواد ما اوکی هستیم

Xbox's Phil Spencer on Alan Wake 2: Remedy "has to want to make the game"

در کل همونطور که گفتم مشخصا رابطه این دو بعد از عرضه کوانتوم بریک شدت شکراب شده! برای مثال در چند وقت اخیر که مایکروسافت به دنبال خرید استدیوهای جدید و مستعد بود با اینکه سهام رمدی به صورت عمومی دردسترس قرار گرفت ولی اقدامی برای خرید این استدیو نکرده (80 میلیون یورو)
بنظرم مایکروسافت اشتباه کرد که رمدی نخرید و اگه درست فته باشه و مایکروسافت دنبال ادامه عناوین نباشه بازم اشتباه بدی داره میکنه
 

Ozzy the turtle

کاربر سایت
Sep 2, 2017
228
بنظرم مایکروسافت اشتباه کرد که رمدی نخرید و اگه درست فته باشه و مایکروسافت دنبال ادامه عناوین نباشه بازم اشتباه بدی داره میکنه
رمدی هم مثل اپیک گیمز برای فروش بیشتر می خواد بازیاشو رو پلی 4 بده
مشکل از ماکروسافت نیست
 
  • Like
Reactions: g4mer

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
استودیو Guerilla games ، سازنده فرست پارتی سونی هم اکنون با ۲۵۰ کارمند ، میخواد اداره خودش رو منتقل کنه به یک مکان دیگری با ظرفیت ۴۰۰ نفری .
اینطور که مشخص هست میخوان ۲۰۰ نیروی جدید برای استودیو استخدام کنند .

https://www.gamesindustry.biz/articles/2018-07-19-guerrilla-
games-to-nearly-double-its-staff-with-planned-office-move


به احتمال بسیار زیاد از گوریلا گیمز دو بازی در آینده خواهیم دید که بصورت جداگانه توسط دو تیم در استودیو ساخته خواهند شد

شاید Killzone 4 و Horizon 2
 
آخرین ویرایش:

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
استودیو Guerilla games ، سازنده فرست پارتی سونی هم اکنون با ۲۵۰ کارمند ، میخواد اداره خودش رو منتقل کنه به یک مکان دیگری با طرفیت ۴۰۰ نفری .
اینطور که مشخص هست میخوان ۲۰۰ نیروی جدید برای استودیو استخدام کنند .

https://www.gamesindustry.biz/articles/2018-07-19-guerrilla-
games-to-nearly-double-its-staff-with-planned-office-move


به احتمال بسیار زیاد از گوریلا گیمز دو بازی در آینده خواهیم دید که بصورت جداگانه توسط دو تیم در استودیو ساخته خواهند شد

شاید Killzone 4 و Horizon 2
امیدوارم ip جدید باشه..... نیروی جدید بدرد ساخت killzone نمی خوره به جرعت میشه گفت شاهکاری مثل k2 هرگز تکرار نمیشه....مگر اینگه سازنده هاش برگردن ....
شاید یه killzone پایبند به ریشه ها بتونن بسازن مثل3 اما عمرا بتونن بدون اون سازنده ها یه مولتی خوب تحویل بدن
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
یه سری اطلاعات از والو منتشر شده، البته خیلی رسانه ای نشده و ندیدم خبرگزاری در موردش صحبت کنه. rich geldreich کارمند سابق Valve چند صد توییت در مورد "یه شرکت خودگردان" توی سیاتل زده که خوب Valveـه دیگه مشخصا:D تعریفایی که کرده یه چیزین در حد 1984 و خوب خیلی چیزا رو در مورد والو و اوضاع اخیرش توضیح می ده. مخصوصا اینکه چرا هیچوقت PR درست حسابی یا ساپورت خوب نداشتن. حرفاش با حرفای یه کارمند سابق دیگه هم جور در میاد.
اکانت توییترش
متن کامل همه توییت ها
تاپیک ResetEra هم چند تا از توییتر ها رو دست چین کرده، اگه کلشو نمی تونید بخونید.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,252
نام
امیر حسین
استودیو Guerilla games ، سازنده فرست پارتی سونی هم اکنون با ۲۵۰ کارمند ، میخواد اداره خودش رو منتقل کنه به یک مکان دیگری با ظرفیت ۴۰۰ نفری .
اینطور که مشخص هست میخوان ۲۰۰ نیروی جدید برای استودیو استخدام کنند .

https://www.gamesindustry.biz/articles/2018-07-19-guerrilla-
games-to-nearly-double-its-staff-with-planned-office-move


به احتمال بسیار زیاد از گوریلا گیمز دو بازی در آینده خواهیم دید که بصورت جداگانه توسط دو تیم در استودیو ساخته خواهند شد

شاید Killzone 4 و Horizon 2
خیلی خوبه! >:)
استودیو خوبی هستن و با Horizon ثابت کردن میتونند سبک های دیگه ای هم کار کنند!
با اینکه همیشه از IP جدید استقبال میکنم، ولی به نظرم باید یه KZ4 خفن و درست حسابی بسازن>:) :D
 

THE KING M

کاربر سایت
Dec 8, 2015
312
Luminous Productions، سازنده Final fantasy xv, به دنبال جذب نیرو برای پروژه بعدی خود می باشد. با توجه توضیحات آگهی استخدام استودیو، بازی در حال ساخت آن ها به احتمال زیاد عنوانی از سری Final fantasy می باشد.
Project description
There are couple of elements that return a lot between the different job listings. The project is described as a "high-end AAA console game project", "a world-class large-scale game that everyone knows", and as a game that is developed in the Luminous Engine. At least one job listing describes the position as "a chance to touch the latest technology". Meanwhile, other job listings are hiring for people who can "investigate, research, and develop core features of the next generation Luminous Engine".
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
اینجوری ک کاشف به عمل امده استدیو Ruffian Games که پیش تر در ساخت نسخه اکس باکس HALO: MCC با مایکروسافت همکاری کرده بود، در حال حاضر بر روی پورت نسخه PC بازی هم کار میکنه.

در صحفه linkedin یکی از اعضای این استدیو امد:

Ongoing project work with Microsoft and 343 Industries in particular on the Windows platform

اگر نمیدونستید باید بگم که فیل اسپنسر در توییتر نسخه پی سی مستر چیف کالکشن به صورت ضمنی تایید کرده بود:

Phil Spencer
✔@XboxP3

This point is important "As we look ahead, we’re very excited about the prospects of an official classic Halo experience making its way to PC and we hope to be able to partner with the ElDewrito team and broader mod and content creation community"
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
2018252F07252F21252F14252Fe0afb2b54c69496fbb41410dc1a03d71.93dd7-768x403.jpg

اولین تریلر سریال mega man fully charged منتشر شد
تاریخ انتشار August 5
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
کارگردان onrush -driveculb و تعداد زیادی از اعضای تیم evo به خاطر فروش ضعیف بازی اخراج شدند. مثل اینکه بازی تو هفته اول عرضه در uk فقط ۱۰۰۰ نسخه فروخته
Driveclub and OnRush director Paul "Rushy" Rustchynsky - the face of both games and of the studio itself - is among those let go, multiple sources close to the studio have confirmed to Eurogamer, alongside other senior members of the team
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
کارگردان onrush -driveculb و تعداد زیادی از اعضای تیم evo به خاطر فروش ضعیف بازی اخراج شدند. مثل اینکه بازی تو هفته اول عرضه در uk فقط ۱۰۰۰ نسخه فروخته
Driveclub and OnRush director Paul "Rushy" Rustchynsky - the face of both games and of the studio itself - is among those let go, multiple sources close to the studio have confirmed to Eurogamer, alongside other senior members of the team

یادش بخیر ملت چقدر به سونی فحش میدادن سر تعطیلی استدیو evolution :))
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
کارگردان onrush -driveculb و تعداد زیادی از اعضای تیم evo به خاطر فروش ضعیف بازی اخراج شدند. مثل اینکه بازی تو هفته اول عرضه در uk فقط ۱۰۰۰ نسخه فروخته
Driveclub and OnRush director Paul "Rushy" Rustchynsky - the face of both games and of the studio itself - is among those let go, multiple sources close to the studio have confirmed to Eurogamer, alongside other senior members of the team
مثل اینکه جدا از فروش بد ، کدمسترو و اولوشن باهم نتونستن تعامل کنن. من اول خبرو خوندم ناراحت شدم حقیقتا اما بعدش خندم گرفت! از همه جا رانده اند بیچاره ها:D
 

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
یادش بخیر ملت چقدر به سونی فحش میدادن سر تعطیلی استدیو evolution :))
اگه به سوني فحش ميدادن بخاطر اين بود كه بازي درايو كلاب و سري بازي ها موتور استورم كيفيتشون خيلي خوب بود:D
شركتش خودشو ثابت كرده بود
 
  • Like
Reactions: SPILL and Akiba

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر