For Honor

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط se7en sin, ‏Aug 31, 2016.

  1. کاربر سایت

    ارسال ها:
    813
    تاریخ عضویت:
    ‏May 20, 2012
    نام:
    ︻デ═一︻デ═一

    ForHonor_og_1200x630.jpg


    (Release Date: February 14 2017(26/11/95

    Designer: Jason VandenBerghe

    Publisher: Ubisoft

    Genre: Hack and Slash

    Platforms: Playstation 4, Xbox One, Microsoft Windows

    Modes: Single-Player, Multiplayer

    توضیحات:عنوانی جدید که شمارا به عمق تاریخ می برد.عنوان جدید شرکت یوبیسافت که به گفته کارگردان و طراح بازی حاصل یک دهه فکر، طراحی و کار است در مورد سه فرقه تاریخی و در اصل سه سلسله و اتفاقاتی که برای آنها پیش می آید . تمرکز اصلی بازی بر روی قسمت آنلاین است اما با این حال بازی دارای قسمت داستانی و تک نفره هم می باشد که به گفته دست اندر کاران دارای سوپرایز های زیادیست. در این بازی شما حتی قادر هستید سمتی از سلاح که با آن به دفاع می کنید یا به حمله می پردازید را تعیین کنید همچنین باید حواستان باشد که با تقلید و پیش بینی رفتار دشمنان خود بتوانید به خوبی از خود دفاع کنید.در هر سه فرقه 4 قهرمان از 4 دسته متفاوت از هر دو جنسیت حضور دارند.هر فرقه دارای ویژگی های کلیدی مخصوص بخود می باشد، همچنین هر کدام از قهرمان ها داری سلاح ها و شخصی سازی های جداگانه ای می باشد

    فرقه ها:
    The Knights
    [​IMG]
    مفهاوم های نماد:

    نظم
    ریشه های اژدادی
    محافظت

    رنگ ها:
    [​IMG] (دانش , قدرت)

    [​IMG] (امید, پایداری)
    شوالیه ها بر این این عقیده اند که خیلی (اگر نگوییم تمام)ویرانه های باستانی که این سرزمین هارا پوشانده اند، توسط اجداد آنها ساخته شده است.شوالیه هایی که قرن ها پراکنده بودند، امروز بالاخره تصمیم گرفتند تا زیر تنها یک پرچم به یک دیگر بپیوندند؛ آن هم پرچم "لژیون آهنین(Iron Legion)".
    اما امروز از این نام تنها آرمانی مانده تا یک وجودیت کامل.



    The Vikings
    [​IMG]

    مفهوم های نماد:

    آزادی
    غارتگران
    قبیله


    رنگ ها:
    [​IMG] (عشق, خطر)

    [​IMG] (مرگ, سختی)
    کسانی که فکر می شد برای همیشه ناپدید شده اند امروز با تعداد زیادی از جایی آن سوی دریا بازگشته اند.
    آنها به دلایل زیادی بازگشته اند، بازگشته اند تا چپاول کنند، سرزمین های جدیدی بگیرند
    ،مردمشان را گسترش دهند و از همه مهم تر خانه اژدادی خود را در شمال پس بگیرند.​


    The Samurai
    [​IMG]
    مفهوم های نماد:

    راز
    مهاجرت
    نجات یافتن


    رنگ ها:
    [​IMG] (جاودانگی, ارتباط عرفانی)
    [​IMG] (کنترل, آرامش)

    تاریخ با سامورایی ها مهربان نبوده، اصلیت آنها به اعماق خاور دور بر می گردد.
    آنها داستان امپراطور و وطنی را می گویند که در آخرید رویداد خشونت آمیز زمین به دریا و آتش واگذار شد.
    قهرمانان فراری و چادر نشین این بار آوارگی خود را رها کردند و برای خود ملتی تحت فرمانروایی امپراطوری قدرتمند تشکیل دادند.تا بار دیگر قدرت و عظمتی که زمانی ازآن سامورایی ها بود را به جهانیان نشان دهند.
    در زمانی که آنها روز به روز قدرتمند تر می شوند آنها طمع تلخ تبعید را از یاد نبرده اند، آنها از سرزمین مادریشان رانده شدند و در سرزمین جدید توسط دشمنانشان احاطه شدند اما آنها باید نجات پیدا کنند چرا که شاید آخرین ها از نسل خود باشند.

    توانایی های کلیدی:

    چاقو های پرتابی ژاپنی
    تیغه های سمی
    طوفان تیر و کمان



    قهرمانان:
    [​IMG]
    [​IMG]

    نام: The Warden
    دسته: طلایه دار
    سلاح: Longsword
    [​IMG]



    [​IMG]
    نام: The Peacekeeper
    دسته:قدرت سنگین


    [​IMG]
    نام:The Lawbringer
    دسته:دو رگه


    [​IMG]
    نام :The Conqueror
    دسته:آدمکش (Assassin)


    [​IMG]
    [​IMG]

    نام:The Raider
    دسته: طلایه دار
    سلاح: تبر عظیم دانمارکی
    [​IMG]



    [​IMG]
    نام: The WarLord
    دسته: سنگین

    [​IMG]
    نام:The Valkyrie
    دسته:دو رگه



    [​IMG]
    نام:The Berserker
    دسته:آدمکش (Assassin)


    [​IMG]
    [​IMG]
    نام:The Kensei
    دسته: طلایه دار
    سلاح:Nodachi
    [​IMG]


    Picture:
    نام: The Shogoki
    دسته:قدرت سنگین



    [​IMG]
    نام:The Nobushi
    دسته:دو رگه


    [​IMG]
    نام:The Orochi
    دسته:آدمکش (Assassin)
    کنترل ها:

    L2:
    Guard Mode

    R:
    Weapon Direction

    X:
    Dodge

    ■+■:
    (Guardbreak Throw(in Guard Mode

    R1
    (Light Attack(In GuardMode

    R2
    Heavy Attack


    عکس ها :​
    fh-media-e3_2016-ss-FULL-07-campaign-viking-mission_255407.jpg fh-media-e3_2016-ss-FULL-08-campaign-standing-raider_255408.jpg fh-media-e3_2016-ss-FULL-08-campaign-viking-rush_255409.jpg fh-media-e3_2016-ss-FULL-09-being_knighted_255410.jpg fh-media-e3_2016-ss-FULL-11-approaching-coast_255411.jpg ForHonor_og_1200x630.jpg
    تریلر ها و تیزر ها:













     
    آخرین ویرایش: ‏Aug 31, 2016
    hercule-poirot, ps3_360_wii, gamer1998y و 12 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    364
    تاریخ عضویت:
    ‏May 30, 2015
    نام:
    davood
    خدارا شکر تا الان سرورا درسته مشکل نداره
     
    sajadkh این نوشته را Like کرده است.
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,676
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 2, 2012
    نام:
    Mohammad
    این گرز دار رو چه جوری باید دفاع کنیم.کافی یه گوشه گیرت بندازه بعد از اون قابلیت سپرش استفاده کن دیگه نمیذاره تکون بخوری هم استامیناتو تموم میکنه و هم نمیذاره در بری یا جا خالی بدی.~X(
    پ.ن:سرورا بعضی وقتا مشکل دارن.مثلا ساعت 7 من با دو تا از دوستام تو هر مودی میرفتیم ارور میخوردیم.
     
  4. ناظم انجمن

    ارسال ها:
    1,798
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    نام:
    آرمين
    Pary کن، بیچاره اینقدر کند و خستس که راحت میشه از دستش در رفت. شخصیت مورد علاقه خودم هم هست اما توی دوئل واقعا چیز خاصی نداره، بیشتر قابلیت هاش تدافعی هست.
     
    XsmokeX و Octienne این نوشته را Like کرده اند.
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,676
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 2, 2012
    نام:
    Mohammad
    اون ضربه ویژه با سپرش که parry نمیشه.
     
    armin_shadow این نوشته را Like کرده است.
  6. ناظم انجمن

    ارسال ها:
    1,798
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    نام:
    آرمين
    خوب آخه اون دمیج نداره، اگه جا برای dodge هم داشته باشی که خیلی راحته، چون دامنه زیادی رو پوشش نمی ده این حرکتش، بر خلاف اون چاقالو که 3 متر کامل هرکی باشه استخوناش پودر میشه:D
     
    Octienne این نوشته را Like کرده است.
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,676
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 2, 2012
    نام:
    Mohammad
    خوب منم دارم میگم اگه یه گوشه گیرت بندازه و جای فرار و dodge نداشته باشی کارت ساخته است.:Dدرسته ضربه اش دمیج نداره ولی تعادلتو بهم میزنه و بعدش راحت میشه با زدن گرز حریف رو نابود کنی.منو یکی از همینا یه گوشه گیرمینداخت بعد پشت سر هم اینکارو میکرد نمیذاشت نفس بکشم.بعضی از مپهای بازی هم یه جوری طراحی شدن که بالاخره یه گوشه ای گیر میفتی.
     
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    481
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 7, 2008
    نام:
    Amir Ali
    دوستان لطفا ادد کنین با هم بازی کنیم اگر قابل بدونین ممنونم
    My PSN ID : Ghasedak
     
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,769
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 24, 2012
    نام:
    احمد
    خب دیگه بازی یه جورایی جزو سبک فایتینگ حساب می شه و فایتینگی که وال کمبو نداشته باشه فایتینگ نیست :D

    پ.ن:دوستانی که مشکل کانکشن داشتید از یکی دو روز پیش ریجن خاور میانه هم شده جزو اروپا (قبلا جزو آسیا بود و بدون چیز پی ان اکثر مواقع با پلیر های ژاپنی/کره ای /چینی مچ می شدین) خبرش هم تو فروم بازی موجود هست و دیگه نباید مشکل خاصی باشه به اون صورت ...
     
    Octienne و armin_shadow این نوشته را Like کرده اند.
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,942
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 21, 2011
    سرور های بازی افتضاح کار شده. آخرای بازی که 100% میبردیم 4-5 بار میندازه بیرون. واقعا خسته نباشه یوبی. گند زده تو تجربه بازی8-|آپدیتی ندن اصلا نمیشه بازی کرد. یه سری باگ های عجیب غریب هم هر چند دست یه بار پیدا میشه و یهو فریم تک رقمی میشه8-|
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,749
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 28, 2012
    نام:
    Sajjad
    اپدیت واسه بازی تو راهه.واسه کنسولا دیرتر میاد
    For Honor v1.03 patch notes – General
    Feats


    • Shugoki
    • Fixed a bug that caused players to lose the “Hard to Kill “ Feat upon death.

    • Orochi & Berserker
    • Addressed bugs with their area of effect (AOE) ground Feats not working if the player stopped moving
    • The Orochi’s Nail Bomb & the Berserkers Stun Trap Feats now apply their damage effects correctly to characters who trigger the trap, but stop moving towards the trap, as it was intended.

    • Valkyrie
    • The Valkyrie Bloodlust Feat is now triggered on all types of kills as it was intended.

    • Berserker, Warlord, & Valkyrie
    • Tweaked the “Rush” Feat animation transition bug from idle to sprint animations
    Fight


    • All Fighters
    • We reverted the Guardbreak mechanics to the Beta behavior in order to have it be a more usable skill. Guardbreak is no longer un-counterable if you’re Guardbroken during Guardbreak startup.
    • Attacks that cannot be blocked because they are too fast no longer display the Unblockable Attack feedback.
    • Fixed camera clipping issues with walls on executions

    • Peacekeeper
      Some tweaking was made on the Peacekeeper during the Beta, which caused some bugs and unintended changes. We are changing some of her moves to behave as designed.
    • Fixed the Peacekeeper Guardbreak and Bleed stacking bug
      • Stab 1 applies 2 dmg + 15 Bleed dmg over 10 sec
      • Stab 2 applies 2 dmg + 12 Bleed dmg over 8 sec
      • Stab 3 applies 2 dmg + 9 Bleed dmg over 6 sec
      • Bleed damage now stacks up for a total of 36 dmg, in the Beta this total was higher (45dmg) but has been reduced for balancing along with the accompanied bug fix
    • Increased the range of the Peacekeeper Stab Attack to fix issues with missed stabs and therefore not applying Bleed
      • Stab range increased from 1 m to 2 m
    • Changed the range distance of the Peacekeeper Light Attack. She can now connect a Light Attack after a parry.
      • Normal Light Attacks had their range increased by 0.25 m; from 2.75 m to 3 m

    • Berserker & Conqueror
    • Light Attack recoveries decreased to prevent free Guardbreak on Block. This was never the intended behavior.
      • Berserker’s Light Attacks and chained Light Attacks recoveries on Block reduced from 900 ms to 700 ms
      • Conqueror’s Light Attacks and chained Light Attacks recoveries on Block reduced from 900 ms to 700 ms

    • Valkyrie
      Overall Valkyrie gameplay update/buff. We found that the changes we made during our latest Technical Test were impacting too much the dueling abilities of the Valkyrie. She has gone from the 1st place in Win/Loss in Duel to the last spot. We’ve made some of her moves a little faster and we’ve added some mix-ups.
    • Pouncing Thrust & Hunter’s Strike damage increased from 12 dmg to 17 dmg
    • Pouncing Thrust & Hunter’s Strike can link into Light Chain faster: from 400 ms – 900 ms to 200 ms – 500 ms
    • Light Attacks recoveries reduced by 100 ms
      • Light Attack Miss Recovery 900 ms to 800 ms
      • Light Attack Hit Recovery 700 ms to 600 ms
      • Light Attack Interrupt Block Recovery 800 ms to 700 ms
      • Light Attack Regular Block Recovery 700 ms to 600 ms
    • Light Chain second Attack Startup reduced by 100 ms, recoveries reduced by 100ms
      • Light Chain second Attack Startup 600 ms to 500 ms
      • Light Chain second Attack Miss Recovery 800 ms to 700 ms
      • Light Chain second Attack Hit Recovery 600 to 500 ms
      • Light Chain second Attack Interrupt Block Recovery 700 ms to 600 ms
      • Light Chain second Attack Regular Block Recovery 600 ms to 500 ms
    • Shield Crush can now be chained into Light Chain
      • After 400 ms into Hit Recovery
      • After 500 ms into Miss Recovery
    • Hunter’s Rush Recoveries shortened by 200 ms
      • Miss recovery 1000 ms to 800 ms
      • Hit recovery 800 ms to 600 ms
      • Interrupt Block recovery 900 ms to 700 ms
      • Regular Block recovery 800 ms to 600 ms

    • Orochi
    • Increased the dodge back on the Orochi’s “Riptide Strike”
    • Increased the backward displacement from 1.75 m to 2 m
    Game mode


    • Duel, Brawl, Elimination
    • Bots joining an in-progress match will be dead for the current round.

    • Miscellaneous
    • Changed Music in Face Off screen
    • Various bug fixes
     
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    797
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 3, 2011
    نام:
    امیر
    مثل اینکه خبری از درست شدن سرورها توی این آپ نیست:|
     
  13. God Of War کاربر سایت

    ارسال ها:
    10,872
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 4, 2009
    نام:
    نـــــــویـــــــــد
    سرورها که اوکی شدن
    دوستان هنوز مشکل دارین ؟
    عجیب است ، ایشالا که کلا درست شه
     
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    797
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 3, 2011
    نام:
    امیر
    تو مود دامینیشن هنوز مشکل داره پرت میکنه از بازی بیرون
     
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,676
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 2, 2012
    نام:
    Mohammad
    بخش how to fight کارکتر مورد استفاده تونو حتما ببینید،حتی اگر حرفه ای هستید.نکات خیلی خوبی رو آموزش میده
     
    armin_shadow این نوشته را Like کرده است.
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    797
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 3, 2011
    نام:
    امیر
    دوستان شما هم این مشکل رو دارین که وقتی جوین به دوستتون هستین بعد اینکه بازی تمام شد و خواستید مچ جدید بزنید با حریفهای جدید از جوین دوستتون هی خارج بشین مجبور بشین برای هر دفعه بازی هی جوین بدید؟
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید