برنامه‌ی نینتندو Direct پنج‌شنبه با تمرکز بر 3DS برگزار خواهد شد

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
New-Nintendo-3DS-760x428.jpg
شرکت نینتندو خبر از برگزاری رویداد تازه‌ای از Nintendo Direct در تاریخ پنج‌شنبه 11 شهریور ماه [1 سپتامبر میلادی] داده است. در حالی که اعلام این خبر منجر به خوشحالی طرفداران نینتندو شده اما نینتندو اعلام کرده که این برنامه با تمرکز بر روی کنسول 3DS و بازی‌های آن برگزار خواهد شد و در جریان آن خبری از کنسول Nintendo NX نخواهد بود.

کنسول دستی 3DS در طول عمر 5 ساله خود به موفقیت بزرگی دست یافته و فروش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زیادی را تجربه کرده است. اگرچه مدت نسبتاً زیادی از زمان انتشار این کنسول می‌گذرد اما هنوز هم این کنسول تولید و فروشی مناسب دارد اما به عنوان یک پلتفرم کاملاً فعال محسوب نمی‌شود. همانطور که کم توجهی نینتندو به Wii U نشان از تمرکز نینتندو به جانشین آن یعنی Nintendo NX می‌دهد، این مورد برای 3DS نیز صدق می‌کند و احتمالاً نینتندو تصمیم به معرفی کنسول جانشینی برای 3DS گرفته است.

این رویداد Direct مطمئناً خبرهای خوشی برای علاقه‌مندان 3DS و بازی‌های آن خواهد داشت چرا که بازی‌های بزرگی قرار است برای آن در آینده منتشر شود. یکی از این بازی‌ها قسمت جدید سری بازی Pokemon یعنی Pokemon Sun & Moon می‌باشد که با انتشار Pokemon GO علاوه بر ثبت رکوردهای جدید تب و تاب زیادی از این سری محبوب در میان طرفداران و به طور خاص عموم مردم ایجاد شده است. Yo-Kai Watch 2 نیز یکی دیگر از بازی‌های آینده‌ی این کنسول است که احتمالاً در ژاپن تبدیل به یک پدیده شود. نینتندو تاکنون به بازی خاصی که در این رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد اشاره نکرده است.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر