اشلی جانسون از علاقه اش به حضور در The Last of us 2 خبر داد

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,703
نام
Ebrahim
ellie-the-last-of-us-760x427.jpg
«The Last of us 2 » هنوز توسط «Naughty Dog» تایید نشده است٬ اما یکی از صداپیشگان که٬ در قسمت اول بود٬ مشتاق است در « The Last of Us 2» هم صدا گذاری کند.با با بازی سنتر همراه باشید.

«اشلی جانسون »(صداگذارEllie) طبق جدیدترین مصاحبه اش با «GameSpot» ٬از اشتیاق خود برای کار بر روی« The Last of us 2» خبر داد. و همچنین امیدوار است٬ «Joel و Ellie »در ادامه بازی بازگردند.


او می گوید:من احساس می کنم اگر آنها بخوان ادامه بازی را بسازند٬ اگر داستانی پیرامون « Joel و Ellie»و دنیایی آن داشته باشند٬ من هم کاملا دوست دارم به بازی برگردم.اما قسمتی از وجودم هست که فکر می کنه, داستان بازی میتونه به صورت مستقل باقی بمونه و بعضی اوقات ما باید بی خیال ادامه دادنش بشیم. اما به هر حال٬ اگر ادامه بازی ساخته شود٬ منم دوست دارم قسمتی از بازی باشم.

پایان بازی «The Last of Us » در به سوی ادامه بازی باز نکرد٬ و مردم خوشحال بودن که بازی تو این مسیر به پایان رسیده است. «Naughty Dog » می تواند٬ به جای ادامه دادن داستات«الی » ٬ داستان را به آینده ای دور و حول محور شخصی بزرگسال ببرد. به هر حال استودیو «Naughty Dog »اشاره ای به پروژه بعدی خود نکرده است.



لینک منبع
 
آخرین ویرایش:

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,136
نام
طائل
دوستان اسم بازی TLOU نه درمان یا اینکه ربط به دو کاراکتر خاص یا یک موضوع خاص داشته باشه داستان در مورد مبارزه با مرگ و قحطی و تغییرات و مشکلات مردم در مبارزه برای زنده ماندن پس میتونه شماره دوم راجب هرچی باشه حتی میتونه اصلا راجب الی نباشه این وسط و فقط جول و تامی باشه یا اصلا در مورد دیوید باشه .


ببخشید چرا نمیشه داستان جول بعد مرگ سارا روایت بشه قبل از TLOU دقیقا مشکل کجاست ؟
یعنی شما فکر کردی اینها این همه بیمارستان و ... جور کردن هیچ کس دیگه ای در این دنیا راجب الی نمیدونسته ؟
به خاطر اینکه همون چند نفر میتونن بیان دنبال الی مگه اینکه شما فکر میکنی ملت بی خیال درمان ویروسی میشن که دنیا رو گرفته فقط چون یک نفر امده و درمان گرفته در رفته از بیمارستان ؟
کلا داستان سوراخ برای روایت زیاد داره میتونه داستان جدید با فلش بک های به گذشته و ... روایت کنه مگه بخش Left behind همین جوری از آسمان آمد که به نظر من بهترین DLC تاریخ هستش .
اینکه به نظر شما داستان بازی بسته هستش به نظر من اصلا اینجوری نیست داستان بازی کاملا بازه با سوراخ های زیاد برای فلش بک های به گذشته برای جول و الی .

ببین بعضی از ایده‌ها نحوه روایتشون این طوریه ک از توان اولِ مبهم شروع میشه،به توان دو،سه چار و ... میره و در آخر دوباره به توان اولِ «واضح» بر میگرده ک میفهمی کل اثر در تلاش برای روایت همون توان اول بوده و بقیه توان ها صرفاً ابزاری برای تشدید/آشکار کردن/برجسته کردن/زیبایی شناسی/و ... توان اول بوده.

داستان TLOU هم توان اولش در اپنینگشه،یعنی اگر به عنوان مثال اونو 2 در نظر بگیریم،ادامه وقایعی ک میوفته،حمله زامبی ها و آدم خوارا و زرافه ها و فایرفلای و تامی و ... شاید حواست پرت شه فکر کنی یه موضوع جدان(ک اتفاقاً زیبایی کار تو اینه ک حواست پرت شه و در نهایت دوباره به تم اصلی برگردی)،اما با سکانس اخر بازی متوجه میشی اون موضوعات نه اعداد جدید،بلکه 4،8،16 و ... هستند ک عدد مستقلی از خودشون نیستن بلکه صرفاً توانی هستند از عدد 2،یعنی عدد 8 رو میتونی با 2*2*2 تعریف کنی،این 2ها همشون همون تو اپنینگ بازیه،و نه رابطه جوئل با الی،بل در کلنجاریه ک جوئل با خودش بعد اون اتفاق داشته و در تصمیمی ک در نهایت بعد از اون همه وقایع میگیره.

بین ی ایده ساده از چ مسیری رد شد برای روایت.

TLOU میتونه ادامه داده بشه،شرایط ادامه دادن رو هم داره،اما این که شما فکر میکنی این چیزایی ک ذکر کردی سوراخ(سوراخ آخه؟:D)‌های بازی بودن،باید بهت بگم مولف اثر اصلاً این چیزا عین خیالش نبود :D میتونه یکی از همین چیزا رو بگیره ادامه بده‌ها،ولی از روی اجبار (فروش) نه اینکه از ابتدا قصدش این بوده باشه.
 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,828
ببین بعضی از ایده‌ها نحوه روایتشون این طوریه ک از توان اولِ مبهم شروع میشه،به توان دو،سه چار و ... میره و در آخر دوباره به توان اولِ «واضح» بر میگرده ک میفهمی کل اثر در تلاش برای روایت همون توان اول بوده و بقیه توان ها صرفاً ابزاری برای تشدید/آشکار کردن/برجسته کردن/زیبایی شناسی/و ... توان اول بوده.

داستان TLOU هم توان اولش در اپنینگشه،یعنی اگر به عنوان مثال اونو 2 در نظر بگیریم،ادامه وقایعی ک میوفته،حمله زامبی ها و آدم خوارا و زرافه ها و فایرفلای و تامی و ... شاید حواست پرت شه فکر کنی یه موضوع جدان(ک اتفاقاً زیبایی کار تو اینه ک حواست پرت شه و در نهایت دوباره به تم اصلی برگردی)،اما با سکانس اخر بازی متوجه میشی اون موضوعات نه اعداد جدید،بلکه 4،8،16 و ... هستند ک عدد مستقلی از خودشون نیستن بلکه صرفاً توانی هستند از عدد 2،یعنی عدد 8 رو میتونی با 2*2*2 تعریف کنی،این 2ها همشون همون تو اپنینگ بازیه،و نه رابطه جوئل با الی،بل در کلنجاریه ک جوئل با خودش بعد اون اتفاق داشته و در تصمیمی ک در نهایت بعد از اون همه وقایع میگیره.

TLOU میتونه ادامه داده بشه،شرایط ادامه دادن رو هم داره،اما این که شما فکر میکنی این چیزایی ک ذکر کردی سوراخ(سوراخ آخه؟:D)‌های بازی بودن،باید بهت بگم مولف اثر اصلاً این چیزا عین خیالش نبود :D میتونه یکی از همین چیزا رو بگیره ادامه بده‌ها،ولی از روی اجبار (فروش) نه اینکه از ابتدا قصدش این بوده باشه.
دقیقا درست گفتین، کاملا موافقم. تمام اجزاء این اثر فقط و فقط قرار بوده منتج به ارتباط عمیق جوئل و الی بشه. اصلا هدف این بازی چیزی مثل سری resident evil و .... نبوده و نیست. به نظر من ساخت این بازی فقط مربوط به بروز و جلوه عواطف و احساسات انسانی بوده و اینکه توی شرایط میشه چطور تصمیم گرفت، چطور عمل کرد و چطور واکنش نشون داد. یکی میشه دیوید، یکی میشه جوئل و .... بازی تماما مربوط به تنگناهای احساسی و عاطفی و روانی انسان ها بود و نه صرفا یه بازی post apocalyptic و قهرمان محور و نجات دنیا توسط یه سوپر هیرو . جوئل قهرمان زندگی خودش بود، تونست توی جهان وحشی ای که مثل جنگل همه برای تنازع بقا مبارزه میکنن به عاطفه و احساسش رجوع کنه، هرچند بعد شخصی داشت و فقط خلا انسان دیگه ای رو با بودن الی جبران کرد و اونو به فایر فلایت تحویل نداد، ولی قهرمان زندگی خودش شد و تونست به مخاطب نشون بده که برای دیگری زندگی کردن چه شکلی میتونه باشه و اینکه توی دنیای خفقان آور اینچنینی کسی رو داشتن و برای اون به خطر افتادن میتونه چقدر دلنشین باشه. همونطور که اون دوتا برادر ( اسمشون یادم رفته الان) این حس رو نسبت به هم داشتن و با آلوده شدن برادر کوچکتر و کشته شدنش به دست جوئل ( به اجبار البته) برادر بزرگتر هم انگیزه ای برای ادامه دادن نداشت و خودش رو خلاص کرد. به نظر من این بازی ادامه پیدا نکنه خیلی بهتره، ناتی داگ توان این رو داره که موضوعات چالش برانگیز جدیدی رو مثل همین عنوان جاه طلبانه last of us از نو شروع کنه و با یک عنوان جدید چرخه موفقیت و نبوغ خودش رو تکمیل کنه.
 
آخرین ویرایش:

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
خوب این نظر شخصی شماست و به نظر من این حرف های که شما میزنین همش کشک میدونین چرا شما فقط از ترس اینکه عنوان بعدی گیرایی TLOU نداشته باشه و یا نتونن از این موضوع ها داستان خوبی در بیاد این حرف ها رو میزنین سر UC هم همین بحث ها شده بود برعکس شما به نظر من در یک دنیای خوب میتونه اتفاقات متفاوت درش رقم بخوره که با وجود امدن دنیای TLOU پتانسیل خیلی موارد داره که میتونه در این دنیا اتفاق بیفته حالا شما فکر میکنین از این مواردی که من نام بردم نمیشه داستان در آورد خوب بازم نظر شماست و محترم اما به نظر من میشه خوب هم میشه شما مگه نویسنده بازی بودین که قاطع میگین اون موارد پتانیسل نداشته به خاطر همین تو بازی اصلی نبوده پس Left behind هم پتانیسل نداشته که بعدم به عنوان DLC به بازی اضافه شده ؟

هر چیزی تا وقتی که روش فکر نشده داستان پردازی روش صورت نگرفته نمیشه بهش گفت پتانیسل نداره برای همین هم هستش که میگم در کوچکترین بخش ها میشه داستان خوب در آورد.
 

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
به نظر من فلش بک به گذشته ایده زیاد جالبی نیست.همون داستان جول والی رو ادامه بدن خیلی بهتره.مثلا سه یا چهار سال بعد از اون پایان نسخه اول.الی بزرگ شده و...فکرشو بکنین
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر