Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

latest


Ghost Recon Wildlands یکی از بازی های در دست ساخت Open World و Tactical Shooter هست که توسط Ubisoft Paris ساخته و توسط Ubisoft برای PC, PlayStation 4, Xbox One منتشر خواهد شد. این دهمین قسمت Tom Clancy's Ghost Recon خواهد بود و اولین بازی با ویژگی محیط Open World هست. این بازی از setting عالی که در Ghost Recon: Advanced Warfighter معرفی شد استفاده میکند.


Game Setting

داستان بازی در بولیوی اتفاق میافتد که در بازی بزرگترین پخش کننده مواد مخدر از جمله کوکائین در سرار جهان است. محموله های این گونه مواد مخدر توسط کارتل Santa Blanca کنترل میشوند، یک موسسه قدرتمند که نفوذ آن منطقه را بی ثبات کرده. افزایش قدرت این Cartel های مواد مخدر به دلیل اینکه آنها به عنوان بک خطر جهانی تبدیل میشوند دولت آمریکا را نگران میکند پس ارتش آمریکا یک گروه حرفه ای سرباز ها به نام "The Ghosts" را برای نابودی و فاش کردن رابطه این Cartel ها و دولت محلی عازم بولیوی میکند.


Gameplay
Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands یک بازی در سبک Tactical Shooter است که در بولیوی اتفاق میافتد. پلیر ها به جای اعضای تیم "The Ghosts" بازی میکنند که یک تیم حرفه ای در ارتش آمریکا هستند. بازی از ترکیب آینده محوری که در Future Soldiers و Adanced Warfighter استفاده شده بود بسیار دور شده، اما در کل زمان بازی در عصر مدرن است مانند بازی Tom Clancy's Ghost recon در نتیجه تسلیحات نظامی بازی واقع گرایانه هستند و بشتر به اسلحه هایی که هم اکنون ارتش ها در سراسر دنیا استفاده میکنند شباهت دارند ولی، بازی دارای برخی تجهیزات مانند، Drone ها که میتوان از آنها برای تگ کردن نیروهای دشمن و اهداف استفاده کرد. این بازی اولین ورودی به سبک Open World این سری است که دارای 9 اقلیم مختلف شامل: کوهستان، جنگل، صحرا، دشت نمکی و ... و همچنین سیستم آب و هوایی دینامیک و تغییر شب و روز را نیز ارائه میکند. اتمام مراحل در طول روز به بازیکن اجازه میدهد تا دشمن را سریع تر شناسایی کنند در حالی که بازی کردن در شب تاریک به آنها یک مزیت تاکتیکی میدهد از این جهت که شب به آنها کمک بزرگی برای مخفی شدن میکند. بازیکنان قبل از شروع ماموریت باید ابتدا محل را شناسایی کنند. وسایل نقلیه مختلفی نیز در بازی حضور خواهند داشت مانند Dirt Bike ، Helicopter و Dune Buggies و... . Wildlands برخلاف نسخه های قبلی دارای Side-Missions هم خواهد بود.


در زمان بازی مراحل، بازیکنان میتوانند از راه های مختلفی برای رسیدن به نقطه شروع هر مرحله بروند. بازیکنان میتوانند با چتر از هلیکوپتر پریده، پیاده روی کرده و یا به سمت Objective ها رانندگی کنند. بازیکنان میتواننداز روش های متنوعی برای اتمام هر Objective استفاده کنند، مثل استفاده از سبک Stealth، نبرد نزدیک (Melee) و یا استفاده از انواع اسلحه های دور برد و نزدیک بردی که در بازی قرار دارند. در بین مراحل بازیکنان میتوانند در محیط دنیا گشت و گذار نمایند و بازی دارای Outpost هایی است که میتوانید آنها را از بین ببرید. بازیکنان همچنین میتوانند دشمنان را از نزدیک برای دفاع با یک دست نگه داشته و با دست دیگر شلیک نمایند.


این پست آپدیت خواهد شد.
هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد.
 
Last edited by a moderator:

Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,437
نام
Nightwing
خب این سری از گوست ریکون کاملا متفاوته با نسخه های دیگش و پایه و اساسش coop هست یعنی اگه تنها بازی کنی حوصله سربر میشه اما با دوستان بازی کنی واقعا حال میده الان pvp هم اضافه کردن باقلوا شده واسه خودش:D
بله ۱۰۰٪ موافقم:D کلا خیلی از بازی ها بوده روز لانچ افتصاح بودن اما رفته رفته کامل شده با آپدیتایی که دادن
 
  • Like
Reactions: amir_k2m

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,276
نام
مهدی
دوستان واسه کواپ نسخه گلد خوبه یا همین معمولیم کارو را می ندازه؟
همین معمولی کافی و عالیه.من خودم گلد رو خریدم.dlc اولش که زیاد راضی نبودم اما dlc دومی خوب بود و همچنین بسیار سخت.همین معمولی رو بگیر راضیت میکنه
 

Play4Fun_0

کاربر سایت
May 2, 2019
397
کسی هنوزم این بازی رو میره؟ من تازه دارم بازیش میکنم و خیلی از اون چیزی که فکر میکردم بهتره

مُدهای خوبی داره فقط حیف که پلیراش خیلی کمه انگار

اگه کسی بازی میکنه ادد کنه منو رو ps4
Play4Fun_0
 

Play4Fun_0

کاربر سایت
May 2, 2019
397
قسمت pvp بازی خیلی جذابه، ای کاش کلا بخش pve رو حذف می کردن و به جاش مثل رینبو به بخش pvp میرسیدن، سیزن بندی می کردن و ...

حس و حالشم با رینبو خیلی فرق داره که بخوایم بگیم شبیه رینبو میشد
 

jack sparrows

کاربر سایت
Nov 3, 2006
1,034
نام
هادی
سلام

کسی از دوستان بخش تک نفره رو بدون آپدیت رفته؟

چند تا از لیدرها رو رفتم الان مشکل خاصی که با بازی دارم باگی شدن اونه!

سابق بر این چند تا بازی رو آپدیت کردم دیدم عملا بازی تغییر خاصی نکرده! (البته بخاطر افزایش حجم کلی بازی تنها تغییر طولانیتر شدن لودینگها بود)

حجمش زیاده حدود ۲۵ گیگه (آخرین بار) میخوام بدونم باگها کمتر شدن؟

مثلا یه بار رادیو رو روشن کردم انقدر زیاد بودن که نتونستم برم بیخیال شدم! یه بار دیگه کل ۳ دقیقه رو وایسادم هیشکی نیومد!

الان هم هر دفعه هنگام ریاسپاون یک دیالوگ تکراری رو میگه! بعضی مواقع هم فریم ریت بازی میاد زیر ده فریم و باید کنسول رو ریست کنم!
 

Over Lord 238

کاربر سایت
Jul 14, 2012
212
نام
Ali
کم کم به مرحله ای میرسی که فحش میدی خار مادر این بازی تکراریو :))
:)):)):)) من مدت خیلی طولانی دستگاهم سوخته بود الان ps4 خریدم باز به فروم باز گشتم. حقیقتا از یجا به بعد وحشتناک خسته کننده میشه البته فعلا Dark Soul3 داره بیچارم میکنه:))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر