Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

latest


Ghost Recon Wildlands یکی از بازی های در دست ساخت Open World و Tactical Shooter هست که توسط Ubisoft Paris ساخته و توسط Ubisoft برای PC, PlayStation 4, Xbox One منتشر خواهد شد. این دهمین قسمت Tom Clancy's Ghost Recon خواهد بود و اولین بازی با ویژگی محیط Open World هست. این بازی از setting عالی که در Ghost Recon: Advanced Warfighter معرفی شد استفاده میکند.


Game Setting

داستان بازی در بولیوی اتفاق میافتد که در بازی بزرگترین پخش کننده مواد مخدر از جمله کوکائین در سرار جهان است. محموله های این گونه مواد مخدر توسط کارتل Santa Blanca کنترل میشوند، یک موسسه قدرتمند که نفوذ آن منطقه را بی ثبات کرده. افزایش قدرت این Cartel های مواد مخدر به دلیل اینکه آنها به عنوان بک خطر جهانی تبدیل میشوند دولت آمریکا را نگران میکند پس ارتش آمریکا یک گروه حرفه ای سرباز ها به نام "The Ghosts" را برای نابودی و فاش کردن رابطه این Cartel ها و دولت محلی عازم بولیوی میکند.


Gameplay
Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands یک بازی در سبک Tactical Shooter است که در بولیوی اتفاق میافتد. پلیر ها به جای اعضای تیم "The Ghosts" بازی میکنند که یک تیم حرفه ای در ارتش آمریکا هستند. بازی از ترکیب آینده محوری که در Future Soldiers و Adanced Warfighter استفاده شده بود بسیار دور شده، اما در کل زمان بازی در عصر مدرن است مانند بازی Tom Clancy's Ghost recon در نتیجه تسلیحات نظامی بازی واقع گرایانه هستند و بشتر به اسلحه هایی که هم اکنون ارتش ها در سراسر دنیا استفاده میکنند شباهت دارند ولی، بازی دارای برخی تجهیزات مانند، Drone ها که میتوان از آنها برای تگ کردن نیروهای دشمن و اهداف استفاده کرد. این بازی اولین ورودی به سبک Open World این سری است که دارای 9 اقلیم مختلف شامل: کوهستان، جنگل، صحرا، دشت نمکی و ... و همچنین سیستم آب و هوایی دینامیک و تغییر شب و روز را نیز ارائه میکند. اتمام مراحل در طول روز به بازیکن اجازه میدهد تا دشمن را سریع تر شناسایی کنند در حالی که بازی کردن در شب تاریک به آنها یک مزیت تاکتیکی میدهد از این جهت که شب به آنها کمک بزرگی برای مخفی شدن میکند. بازیکنان قبل از شروع ماموریت باید ابتدا محل را شناسایی کنند. وسایل نقلیه مختلفی نیز در بازی حضور خواهند داشت مانند Dirt Bike ، Helicopter و Dune Buggies و... . Wildlands برخلاف نسخه های قبلی دارای Side-Missions هم خواهد بود.


در زمان بازی مراحل، بازیکنان میتوانند از راه های مختلفی برای رسیدن به نقطه شروع هر مرحله بروند. بازیکنان میتوانند با چتر از هلیکوپتر پریده، پیاده روی کرده و یا به سمت Objective ها رانندگی کنند. بازیکنان میتواننداز روش های متنوعی برای اتمام هر Objective استفاده کنند، مثل استفاده از سبک Stealth، نبرد نزدیک (Melee) و یا استفاده از انواع اسلحه های دور برد و نزدیک بردی که در بازی قرار دارند. در بین مراحل بازیکنان میتوانند در محیط دنیا گشت و گذار نمایند و بازی دارای Outpost هایی است که میتوانید آنها را از بین ببرید. بازیکنان همچنین میتوانند دشمنان را از نزدیک برای دفاع با یک دست نگه داشته و با دست دیگر شلیک نمایند.


این پست آپدیت خواهد شد.
هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد.
 
Last edited by a moderator:

Mohammad®eza

کاربر سایت
Oct 15, 2006
1,244
من تازه الان رفتم تو ایمیلم دیدم منو هم Accept کرده بره بتا بهم کد فرستاده 2 روز پیش از امروزم بتا شروع شده بشینم امشب دانلودش کنم
ای بابا:|
------------
یا خدا 24 گیگ بره خاطر 3 روز !!!
 
آخرین ویرایش:

King-1

کاربر سایت
Apr 2, 2007
723
نام
vahid
هرکی بازی رو انجام داد بیاد از تفاوت هاش با دیویژن بگه:)
دوست بنده بازی کرده میگفت گرافیک با این گیم پلای که تا حالا دیدید فرق داره و کیفیت کمتری داره ( از یوبی سافت بیشتر از این ازش توقع نمیره:D) گیم پلیش زیاد جذبش نکرده:-??
 
  • Like
Reactions: BitsandBytes

aliahmadi2

کاربر سایت
Sep 26, 2008
4,250
نام
AliDEvil
منم 2 3 ساعتی بازی کردم بازیو و اصلا خوشم نیومد :D

گرافیک اصلا راضی کننده نیست شاید برای اینکه بتا بوده این شکلی بود ولی بعید میدونم توی نسخه اصلی زیاد ارتقا پیدا کنه، هندلیگ ماشین ها افتضاحه :D بعد از این همه بازی نمیدونم چرا هنوز بازیهایی با همچین هدلینگهایی ساخته میشه ، باز قسمت موتورش بهتره، گجدهای خوبی داره بازی ولی به نظرم روند بازیو کند میکنه و بیشتر دوسداری بری سمت شوتر بازی

محیط بازی خیلی وسیع هست و جزو نقاط مثبتشه، کاستومایز اسلحه هاش خیلی زیاده و جزئیات زیادی هم داره

سیستم مچمیکنگ بازی بد نیست خوبم نیست، پینگها بهم نزدیک نباشه مشکلات جدا شدنه اسلحه، رفتن پا توی زمین و از جور کشکلات پیش میاد :D

در کل من این بازیو نمیخرم :D
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
ویدیوهای بازیی رو میدیدم یجورایی اصلا حس Ghost Recon قبلیارو نمیده معلوم نیست چیه اصلا!گیم پلی خشکی به نظر میرسه داشته باشه!
تاریخ عرضشم زمانیه که کلی بازی توپ و خفن داره میاد با این اوضاعی که Wildlands داره اصلا ارزش خرید نداره!والا الان دویژن ده ها برابر این بهتره و ارزش داره با اینکه وسایل نقلیه و مپ بزرگ نداره!
 
  • Like
Reactions: aliahmadi2

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
من دیتا مربوط به Open Beta رو دانلود کردم حدود ۲۲ گیگ هستش
هنوز سرور ها بسته ان
دوستان تهرانی اگر کسی نیاز داشت دیتا رو میتونه بیاد بگیره ازم بیخودی دانلود نکنید
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,298
نام
مهدی
من دیتا مربوط به Open Beta رو دانلود کردم حدود ۲۲ گیگ هستش
هنوز سرور ها بسته ان
دوستان تهرانی اگر کسی نیاز داشت دیتا رو میتونه بیاد بگیره ازم بیخودی دانلود نکنید
واقعا ادم میبینه بعضی ها چقدر با معرفتن لذت میبره
 

beh1382

کاربر سایت
Nov 27, 2006
796
نام
behrooz
جالبه بازی یه آپدیت داره که بیست گیگه
واقعا مسخرست
لعنتی بزار اون آپدیتو بعده شروع شدن بتا بده دیگه
تازه دیتا اصلی تمم شده دانلودش حالا باید بیست تا دیگه دانلوذ کنیم
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر