احتمال انتشار بازی های بیشتر مایکروسافت بر روی استیم

Space Bandit

کاربر سایت
Aug 18, 2016
129
نام
امیر پارسا
اخیرا مایکروسافت پس از انتشار Quantum Break بر روی کنسول خود یعنی Xbox One و فروشگاه ویندوز(Windows Store) خبر از عرضه شدن این بازی در استیم داد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.
آیا بازی های منتشر شده بیشتری در آینده بر روی فروشگاه استیم به فروش خواهد رسید؟ مدیر بازاریابی ایکس باکس آقای Aaron Greenberg در مصحابه اخیر خود گفته است که مایکروسافت بازی ها را بر روی استیم منتشر خواهد کرد.

3116924-qb.jpg

از روزهای ابتدایی و در تمام این سال ها عناوینی مانند Age of Empires تا Alan Wake و همچنین اخیرا بازی هایی مثل Ori و State of Decay را در فروشگاه استیم ارائه کرده ایم، Greenberg در ادامه خاطر نشان کرد ما همواره در حال بررسی عناوینی هستیم که انتشار آن ها در استیم منطقی و مناسب باشد.
"ما از انتشار Quantum break بر روی استیم هیجان زده و خوشحال هستیم، زیرا از وجود مشتری های استیم و دسترسی به خریدار های جدید مطلع هستیم، که این خود باعث موفقیت هر چه بیشتر بازی خواهد شد." البته آقای گرین برگ توضیحی در مورد تصمیم مایکروسافت جهت انتشار سایر بازی های PC بر روی کدام فروشگاه ارائه نکرد.

Quantum Break در تاریخ 14 سپتامبر همزمان با یک نسخه فیزیکی از این عنوان به نام Quantum Break: Timeless Collector's Edition که در فروشگاه ها عرضه خواهد شد، منتشر میشود.
نسخه ای که بر روی استیم قرار خواهد گرفت شامل تمامی آپدیت ها خواهد شد، نسخه استیم Quantum Break و همچنین Timeless Collector's Edition به قیمت 40 دلار به فروش خواهند رسید. همچنین سازنده بازی (Remedy Entertainment) به طور رسمی اعلام کرده است که برای اجرای بازی نیازی به ویندوز 10 نخواهید داشت.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر