Playstation Meeting 2016

DonYagami

کاربر سایت
Jul 2, 2016
111


خب همونطور که میدونید زمان زیادی تا کنفرانس سونی نمونده. چیزی که مشخصه اینه که سونی قصد داره حسابی بترکونه. چیزایی که میدونیم قراره اتفاق بیفته معرفی کنسول های جدیده. قراره کنفرانس پخش زنده هم داشته باشه



شایعه ی معرفی Red Dead جدید هم به شدت قویه
همینطور شایعه شده که قراره سرویس PS Now برای PC عرضه بشه

فکر میکنید چه اتفاق هایی قراره بیفته و چه بازی هایی قراره معرفی شه؟

لینک تماشای کنفرانس+ زمان باقی مانده تا شروع کنفرانس
 
آخرین ویرایش:

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
660
نام
شهاب
اقا اینای که میگن proقشنگ نیست و چرا 3طبقه شده فازشون چیه؟خوب این کنسول هنوز جزو خانواده ps4هست و نباید تغیره زیادی با بقیه داشته باشه.اگه میامدن یه کنسول متفاوت و خیلی قشنگ میزدن همه شما نمیومدین بگین که این کارو کردن که همه proبخرن؟و حالا اون 40ملیون نفر باید کنسولشونو بفروشن از این بخرن چون خیلی عالی و زیباست؟.در هر صورت من که خیلی راضی هستم چون ارزوم بود که کنسول 3طبقه بشه که شد همون روز اولی که ps4دیدم احساس کردم یه طبقش کمه:D:-bd
 

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,567
چه دعوایی شده این وسط. بابا مثل فیلم هست شما فیلم دانلود میکنید کیفیت 720 ااره 1080 داره بلوری داره، فول HD داره. حالا شما بسته به سیستم خروجی اونی که میخوای رو میگیری. پولش رو داری و تی وی 4k داری پرو بخر نداری همون قبلی برات داره جواب میده دیگه. مهم اینه بازی انحصاری نداره پرو.
دلم واسه ماکرو میسوزه این همه به تام رایدر پول داد انحصاری زمانی کرد حالا با سونی زد و بند کرده که مخصوص پرو سونی نسخه داره. بدبخت ماکرو.
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
در اینکه مایکرو داره مطابق با استراتژی سونی سر PS4‌ اسکورپیو رو کامرشال میکنه که شکی نیست. از نحوی معرفی و کلید واژه ها گرفته تا ویدئو های صحبت با سازندگان که دقیقا ایده سونی بود. منتها یه امای بزرگ وجود داره. خود سونی میگه (اندرو هوس) این مدل معرفی، خیلی اشتباه هست و ما هم بعد از اینکه PS4 رو اینجوری معرفی کردیم پی به اشتباه بردیم. و سیاست درست رو اپل داره، یعنی معرفی زمان عرضه تا نزدیک به عرضه. و صراحتا این سیاست مایکروسافت رو عجیب غریب اعلام کرد که شوکه شده ازش. این کنسول قوی تر و ... زمانی که با تاریخ انتشار این همه فاصله داریم در عمل کارکردی نداره.

مساله بعدی در مورد اسکورپیو ماهیت خود کنسول هست. مایکرو هنوز مشخص نکرده اسکورپیو چیه. در صورتی که شایعات جالب توجهی وجود داره که میگه احتمالا یه چیزی شبیه به استیم مشین باشه و بر مبنی Win 10 کار میکنه. یعنی بازی ها روی اسکورپیو درواقع ورژن W10 شون اجرا میشه. که با توجه به سیاست های اخیر مایکروسافت اصلا دور از انتظار و بعید نیست. اگه مایکرو به این سمت بره در عمل استفاده از حداکثر توان کنسول خیلی سخت میشه چون ترد پارتی ها مستقیم برای اسکورپیو بازی نمیسازن و با PC مشترکه.

در مورد کیفیت بازی های اسکورپیو، که احتمالا تو E3 بعد نمایش داده میشه، باز فکر نکن قراره اختلاف گرافیکی خیلی خفنی ببینی چون اسکورپیو قوی تره. به این دلیل که اون نمایش ها از دم برای لانچ اسکورپیو هست، اما Pro به موج دوم بازی هاش رسیده، بهتر از سخت افزار کار میکشن. در نتیجه باز نمایش بازی های لانچ اسکورپیو نمیتونه خیلی خفن تر از Pro باشه. حتی اگه یه چیز ضعیف تر دیدید تعجب نکنید. + اینکه تا سال آینده با اختلاف خیلی بیشتر نسبت به الان پلتفرم اصلی بازار کنسول های سونی هستن. بعید میدونم سازنده های ترد پارتی حاضر باشن فقط برای اسکورپیو که تازه امده و Installed Base خیلی کمی داره، یعنی نداره، هزینه بیشتر بکنن و به گرافیک های محیر العقول برسن. همه بیس کار رو بر مبنی همین کنسول ها در نظر میگیرن. پس قدرت نمایی اصلی اسکورپیو در شروع کار محدود میشه به استدیوهای خود مایکروسافت. اونا هستن که باید بیان یه چیز خفن بسازن نشون بدن چه کارس کنسول که استدیوهای مایکرو هم در این زمینه خیلی قوی عمل نمیکنن. میتونیم به راحتی مقایسه کنیم و به این نتیجه برسیم.

در نتیجه و روی هم رفته، اصلا انتظار نداشته باش E3 بعدی اختلاف گرافیکی خاصی بینی اسکورپیو و پرو ببینی. منظور شروع هست. اسکورپیو برای اینکه خودشو نشون بده زمان لازم داره. حداقل یک سال. تا اون موقع - 2019 و 2020 - سونی هم نسل رو عوض میکنه و باید دید سونی چیکار میکنه. میتونید این پست رو بوکمارک کنید بعد از E3 سال بعد ببینید درست میگم یا نه!:D مثلا گرافیک TLoU2 رو روی Pro مقایسه کنید با هربازی که رو اسکورپیو نشون میدن.

پ.ن: تابو معنی منفی داره. نمیتونه با ابهت مترادف بشه. "کنسول قوی تر برای گیمر جماعت ابهت و تابو داره" تناقض گویی میشه!

تشکر بابت اون نکته ی ابهت و تابو چون توی نوشته هام کم و بیش استفاده میکنم و این تناقض ارزش اثر رو میاره پایین. ممنون.
برگردیم سر بحث ...
مشکل اینجاست که فکر میکنی اندرو هوس و سونی هر چی بگن درست گفتند. یک چیز ساده رو جا انداختی، سیاست معرفی نزدیک عرضه برای وسایلی هست که تغییر شگرفی نسبت به نسخه قبل نداره و مشتری میدونه هر سال توی چه تاریخی باید منتظر عرضه باشه. این نه هایپ نیاز داره نه کمپین تبلیغاتی! الان طرف میره فروشگاه و با دست گذاشتن روی PS4 میتونه با انتخاب های زیاد روبه رو بشه. ابداً یک وسیله ی جدید نیست که مشتری در موردش ندونه. فقط میدونه ارتقا یافته ست. اما اسکورپیو نیاز به کمپین تبلیغاتی داره چون باید همون اول یک ذهنیت مثبت برای مخاطب ایجاد کنه. خودت میدونی زیاد هستند آدمایی که میرن فروشگاه و فکر میکنند وان هنوز Always Onlineـه. چرا چون کمپین تبلیغاتی بدی داشته. اسکورپیو نمیتونه با این تغییرات که گیمینگ رو خیلی روی به جلو میبره، یک ماه قبل عرضه معرفی بشه چون اساساً یک IP جدید خواهد بود. فرق اینجاست. با وسیله ی آپگرید شده طرف نیستیم که بخوایم بگیم سیاست اپل درسته! با یک چیز جدید رو به رو هستیم که وجه مشترکش با نسخه ی قبلی خودش فقط نام Xboxـه. اونم نه با قاطعیت.
در مورد بحث دوم. نمیتونم با قاطعیت حرفات رو بپذیرم اما با اکثرش موافقم. فقط اینکه میدونم شناختی از روی استودیوهای مایکرو نداری و اون حرف نمیتونه قدرت بکشه رو نباید با اطمینان بگی. Forza Motorsport 7 میتونه برهان خلف باشه. ولی در کل طفره نرم. برای اکثر بازی ها حرفت میتونه مصداق باشه.
راستش خودم هم نمیدونم از اسکورپیو چه انتظاری داشته باشم اما شرکتی که میاد اول کار همچنین حرکتی میزنی یعنی ذهن من و تو ی مخاطب رو برای یک چیز Mind Blowing آماده کرده و غیر از این خودترولیه. درست نیست؟
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
متاسفانه تحلیل های نادرستی به خصوص در مورد Scorpio انجام میگیره که نشون میده دوستان اظهارات ماکروسافت چه در E3 و چه بعدش رو خوب پیگیر نبودن

مفهوم Beyond Generations که ماکروسافت و فیل اسپنسر روش تاکید داشتن به معنی عبور از نسل نیستْ بلکه به معنی عبور از مفهموم نسل هاست.ماکروسافت خیلی صریح توی E3 اعلام کرد که از این به بعد نسلی وجود نخواهد داشت و کنسول ها به صورت Iterative با فاصله زمانی کمتری با بهبود سخت افزاری عرضه خواهند شد.یعنی مفهموم Scorpio و PS4 Pro به واقع یکی هست.تنها تفاوت در فاصله زمانی و قدرت دو تا کنسول خواهد بود.

چیزی که ماکروسافت این چند وقته روش تاکید داشته اینه که به معنای سنتی دیگه تغییر نسلی وجود نخواهد داشت.کنسولی که به طور کامل بازی های کنسول قبلی رو اجرا کنه.از همون سیستم نرم افزاری استفاده کنه. همون بازی و دیسک رو اجرا کنه نسل بعد حساب نمیشه که. نسخه بهبود یافته حساب میشه.

در مورد PS4 Pro هم تفاوت سخت افزاری با نسخه معمولی کاملا قابل توجه هست. حالا هر اسمی روش بذاری این تفاوت را پنهان نمیکنه.نکته جالب تر هم اینه که سونی هم دقیقا مثل ماکروسافت دست بازی ساز در انتخاب Option ها رو باز گذاشته.مشخصا بازی که روی دو کنسول در حالت پایه یعنی 1080p اجرا خواهد شد تفاوت قابل توجهی خواهد داشت.

تفاوت بین Scorpio و PS4 Pro هم باز بسیار قابل توجه است.اگر اکس باکس پایه (ONE) محدودیت ایجاد نکنه توی همون اولین نمایش کاملا به میزان قابل توجه اختلاف خواهد بود بین PS4 PRO و Scorpio. صدتا مهندس هم جمع بشن اختلاف 6TF/12GB/320GB/s و 4.2TF/8GB/218GB/s رو نمی تونن پوشش بدن.

اینکه استدیوهای ماکروسافت هم نمیوتنن از قدرت هم استفاده کننده فانتزی چندتا فن بوی هست.از سال 2005 تا الان این اولین باری هست که یک کنسول ماکروسافت قوی تر از یک کنسول سونی خواهد بود.حالا این دوستان چجوری به این نتیجه رسیدن خدا میدونه.زمان XBOX/PS2 که کنسول ماکروسافت قوی تر بود اختلاف گرافیکی هم به شدت بین دوتا کنسول وجود داشت .گرچه یک سری استدیو هنر بیشتری در استفاده از کنسول دارن ولی این هنر نمیتونه معجزه بکنه.همونطور که در مورد ONE/PS4 نکرد.

نکته جالب تر هم اینه که این بیشترین فاصله قدرت بین هردوتا کنسول ماکرو و سونی از زمان XBOX هست.

...........................................

در مورد خود PS4 Pro به نظرم بسیار کنسول خوبیه و از همه مهم تر قیمت گذاری بسیار مناسبی داره.تنها دوتا نکته این وسط یکم مشکل سازه.یکی عدم ساپورت از درایو UHD و اون یکی هم عدم ارتقا قدرت CPU/Ram به اندازه ارتقا قدرت GPU هست که باعث میشه احتمالا گلوگا ایجاد بشه و نشه از قدرت کامل GPU بهره برد که البته امیدوارم اینجوری نشه
 

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,567
خیلی جنجال بیخودیه و همش سر ناآگاهی هست. یه سری دوستان اطلاعات ندارن و همینطور تز میدن بیرون. تو پست بالا هم گفتم دقیقا عین فیلم هست شما وقتی تلویزیون full hd نداری دلیلی نداره فیلم با کیفیت 1080 بگیری چون خروجی 720 بیرون میده.
در مورد cpu هم بازم دلیلش ناآگاهی هست خب وقتی قراره خروجی به اون معیار بالا بیرون بده معلومه باید پردازش بیشتری داشته باشه. مگه اینکه قراره مقیاس خروجی انقدر تغییر کنه بقیه سخت افزارها نباید تغییر کنن. بعضیا فکر میکنن یه مته سوراخ میکنن خروجی 4k رو میزنن میدن دست من و تو، این پردازش واسه خروجی چند برابر رزولشین بالا طبیعی هست.
انقدر غر نزنید موهای لارا فلان میشد و هوریزون این بود و بل بود، قرار نیست خروجی تو همه سیستم ها یکی باشه همینجور فیلم ها با کیفیت های مختلف فرق میکنه والا چه دلیلی داره که قیمت و سخت افزار و اینا کنه. سونی که قرار نیست براتون تلویزیون بخره اگه وسع مالیش رو دارین بخرین اگه نه مثل من خوش باشین یا سیستم قدیمی.
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,965
نام
محمد
مفهوم Beyond Generations که ماکروسافت و فیل اسپنسر روش تاکید داشتن به معنی عبور از نسل نیستْ بلکه به معنی عبور از مفهموم نسل هاست.ماکروسافت خیلی صریح توی E3 اعلام کرد که از این به بعد نسلی وجود نخواهد داشت و کنسول ها به صورت Iterative با فاصله زمانی کمتری با بهبود سخت افزاری عرضه خواهند شد.یعنی مفهموم Scorpio و PS4 Pro به واقع یکی هست.تنها تفاوت در فاصله زمانی و قدرت دو تا کنسول خواهد بود.

چیزی که ماکروسافت این چند وقته روش تاکید داشته اینه که به معنای سنتی دیگه تغییر نسلی وجود نخواهد داشت.کنسولی که به طور کامل بازی های کنسول قبلی رو اجرا کنه.از همون سیستم نرم افزاری استفاده کنه. همون بازی و دیسک رو اجرا کنه نسل بعد حساب نمیشه که. نسخه بهبود یافته حساب میشه.
مسئله اینه که مایکروسافت به هیچ وجه در شرایطی نیست که بخواد اینده کنسول گیمینگ را تعیین کنه.موقع معرفی وان اصلی هم همین کار را کردند و با مغز خوردند زمین.حتی سونی با این فن بیسی که داره هم دیگه همچین حرکت های انتحاریی نمی کنه.یه زمانی سر PS3 همچین کاری کردند و چوبش را هم خوردند.
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,218
نام
امید
متاسفانه تحلیل های نادرستی به خصوص در مورد Scorpio انجام میگیره که نشون میده دوستان اظهارات ماکروسافت چه در E3 و چه بعدش رو خوب پیگیر نبودن

مفهوم Beyond Generations که ماکروسافت و فیل اسپنسر روش تاکید داشتن به معنی عبور از نسل نیستْ بلکه به معنی عبور از مفهموم نسل هاست.ماکروسافت خیلی صریح توی E3 اعلام کرد که از این به بعد نسلی وجود نخواهد داشت و کنسول ها به صورت Iterative با فاصله زمانی کمتری با بهبود سخت افزاری عرضه خواهند شد.یعنی مفهموم Scorpio و PS4 Pro به واقع یکی هست.تنها تفاوت در فاصله زمانی و قدرت دو تا کنسول خواهد بود.

چیزی که ماکروسافت این چند وقته روش تاکید داشته اینه که به معنای سنتی دیگه تغییر نسلی وجود نخواهد داشت.کنسولی که به طور کامل بازی های کنسول قبلی رو اجرا کنه.از همون سیستم نرم افزاری استفاده کنه. همون بازی و دیسک رو اجرا کنه نسل بعد حساب نمیشه که. نسخه بهبود یافته حساب میشه.

در مورد PS4 Pro هم تفاوت سخت افزاری با نسخه معمولی کاملا قابل توجه هست. حالا هر اسمی روش بذاری این تفاوت را پنهان نمیکنه.نکته جالب تر هم اینه که سونی هم دقیقا مثل ماکروسافت دست بازی ساز در انتخاب Option ها رو باز گذاشته.مشخصا بازی که روی دو کنسول در حالت پایه یعنی 1080p اجرا خواهد شد تفاوت قابل توجهی خواهد داشت.

تفاوت بین Scorpio و PS4 Pro هم باز بسیار قابل توجه است.اگر اکس باکس پایه (ONE) محدودیت ایجاد نکنه توی همون اولین نمایش کاملا به میزان قابل توجه اختلاف خواهد بود بین PS4 PRO و Scorpio. صدتا مهندس هم جمع بشن اختلاف 6TF/12GB/320GB/s و 4.2TF/8GB/218GB/s رو نمی تونن پوشش بدن.

اینکه استدیوهای ماکروسافت هم نمیوتنن از قدرت هم استفاده کننده فانتزی چندتا فن بوی هست.از سال 2005 تا الان این اولین باری هست که یک کنسول ماکروسافت قوی تر از یک کنسول سونی خواهد بود.حالا این دوستان چجوری به این نتیجه رسیدن خدا میدونه.زمان XBOX/PS2 که کنسول ماکروسافت قوی تر بود اختلاف گرافیکی هم به شدت بین دوتا کنسول وجود داشت .گرچه یک سری استدیو هنر بیشتری در استفاده از کنسول دارن ولی این هنر نمیتونه معجزه بکنه.همونطور که در مورد ONE/PS4 نکرد.

نکته جالب تر هم اینه که این بیشترین فاصله قدرت بین هردوتا کنسول ماکرو و سونی از زمان XBOX هست.

...........................................

در مورد خود PS4 Pro به نظرم بسیار کنسول خوبیه و از همه مهم تر قیمت گذاری بسیار مناسبی داره.تنها دوتا نکته این وسط یکم مشکل سازه.یکی عدم ساپورت از درایو UHD و اون یکی هم عدم ارتقا قدرت CPU/Ram به اندازه ارتقا قدرت GPU هست که باعث میشه احتمالا گلوگا ایجاد بشه و نشه از قدرت کامل GPU بهره برد که البته امیدوارم اینجوری نشه

متاسفانه شما خیلی جانب دارانه داری به قضیه نگاه میکنی . صحبت های فیل اسپنسر فقط در رابطه با تبلیغات و بزرگ نمایی هست وگرنه چیپ گرافیکی و پردازنده مرکزی کنسول در حدی نیست که لقب عبور از نسل ها رو بشه روش گذاشت ! عبور از نسل ها با عرضه کنسول جدید هر دو سه سال ؟ این کار احمقانست بنظرم و فقط به ضرر گیمرهاست .


فلسفه تولید و عرضه کنسول هم با این کار به طور کل زیر سوال میره ! کسی که کنسول تهیه میکنه به این خاطر اینکارو کرده که تا چند سال بتونه ازش بدون هزینه بیشتر استفاده کنه در غیر اینصورت پلتفرم پی سی با امکان ارتقا و شخصی سازی وجود داره .


در مورد بحث سخت افزاری هم باید مشخص بشه که کدوم کنسول از کدوم چیپ و مدل از پردازنده های گرفیکی حال حاضر استفاده کردن تا بشه در موردش نظر داد و مقایسه کرد . اینطور نیست که شما فقط با در نطر گرفتن ترافلاپس به این نتیجه برسی که فلان کنسول قویتره ! مهم اینه که چقدر قویتره و تفاوت به چه اندازه اس . سطحی نگری و فنبوی بازی و این کارای بچه گونه رو خواهشا دیگه بزارید کنار ! هر کدوم قویتر باشه تفاوت در عمل مثل همیشه کمه روی کنسول . مقایسه بنچمارک gpu روی پی سی نیست !


پستتون رو هم بیشتر به خاطر جمله آخر نقل قول کردم . پردازنده 4.2 ترافلاپسی ps4 pro احتمالا از نوع چیپ R9 380x هست که یه مقدار شخصی سازی و بهینه شده و برای پردازنده 8 هسته ای جگوار amd با فرکانس هسته 1.6 گیگا هرتزی کافیه . معماری کنسول با کامپیوتر های شخصی خیلی متفاوته تمام این موارد قبل از طراحی سخت اقزاری کنسول بررسی و تست میشه . پی سی خونگی نیست که توسط یه فرد معمولی اسمبل شده باشه که بخواد گلوگاه بشه !!!
پردازنده گرافیکی اسکورپیو هم احتمالا از سری جدید 400 AMD و چیپ 470 هست حداقل از مشخصات ترافلاپسش اینطور بنظر میرسه .

در کل بحث سخت افزاری و مقایسه های رو در روی بازیها بهتره زمانی که کنسول های جدید عرضه شدن و اطلاعات دقیق تری ازشون اومد انجام بشه .
 

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,859
نام
Sajjad
متاسفانه شما خیلی جانب دارانه داری به قضیه نگاه میکنی . صحبت های فیل اسپنسر فقط در رابطه با تبلیغات و بزرگ نمایی هست وگرنه چیپ گرافیکی و پردازنده مرکزی کنسول در حدی نیست که لقب عبور از نسل ها رو بشه روش گذاشت ! عبور از نسل ها با عرضه کنسول جدید هر دو سه سال ؟ این کار احمقانست بنظرم و فقط به ضرر گیمرهاست .


فلسفه تولید و عرضه کنسول هم با این کار به طور کل زیر سوال میره ! کسی که کنسول تهیه میکنه به این خاطر اینکارو کرده که تا چند سال بتونه ازش بدون هزینه بیشتر استفاده کنه در غیر اینصورت پلتفرم پی سی با امکان ارتقا و شخصی سازی وجود داره .


در مورد بحث سخت افزاری هم باید مشخص بشه که کدوم کنسول از کدوم چیپ و مدل از پردازنده های گرفیکی حال حاضر استفاده کردن تا بشه در موردش نظر داد و مقایسه کرد . اینطور نیست که شما فقط با در نطر گرفتن ترافلاپس به این نتیجه برسی که فلان کنسول قویتره ! مهم اینه که چقدر قویتره و تفاوت به چه اندازه اس . سطحی نگری و فنبوی بازی و این کارای بچه گونه رو خواهشا دیگه بزارید کنار ! هر کدوم قویتر باشه تفاوت در عمل مثل همیشه کمه روی کنسول . مقایسه بنچمارک gpu روی پی سی نیست !


پستتون رو هم بیشتر به خاطر جمله آخر نقل قول کردم . پردازنده 4.2 ترافلاپسی ps4 pro احتمالا از نوع چیپ R9 380x هست که یه مقدار شخصی سازی و بهینه شده و برای پردازنده 8 هسته ای جگوار amd با فرکانس هسته 1.6 گیگا هرتزی کافیه . معماری کنسول با کامپیوتر های شخصی خیلی متفاوته تمام این موارد قبل از طراحی سخت اقزاری کنسول بررسی و تست میشه . پی سی خونگی نیست که توسط یه فرد معمولی اسمبل شده باشه که بخواد گلوگاه بشه !!!
پردازنده گرافیکی اسکورپیو هم احتمالا از سری جدید 400 AMD و چیپ 470 هست حداقل از مشخصات ترافلاپسش اینطور بنظر میرسه .

در کل بحث سخت افزاری و مقایسه های رو در روی بازیها بهتره زمانی که کنسول های جدید عرضه شدن و اطلاعات دقیق تری ازشون اومد انجام بشه .
Beyond Generations هیچ ربطی به قدرت اسکورپیو نداره، مایکروسافت میخواد فاصله زمانی عرضه کنسول ها رو کم کنه و دیگه به شکل سنتی عرضه نمیشن و با وجود BC و FC دیگه شاهد عدم پشتیبانی از کنسول قدیمی و فقدان بازی در کنسول جدید نخواهیم بود و اینجوری کسی که کنسول تهیه کرده سال ها میتونه از اون لذت ببره(6-7 سال)
این کار رو سونی هم تقریبا داره انجام میده کنسول جدید بازی های قدیمی رو اجرا میکنه و کنسول قدیمی هم محتوای انحصاری رو دریافت میکنه، فقط قدرت و زمان عرضه کنسول های جدید متفاوته
 

ps4 only

کاربر سایت
Jun 7, 2015
993
نام
علی جون
کنفرانسو اگه ندیدی اخبارشو بخون... نه از دور نمیافته اصل کار همون هست برا Develeper ها ... بعدش بازیا رو ارتقا گرافیکی میدن برا pro
من میترسم افت کنه
اخبار رو هم دیدم
تفاوت گرافیکی پیش میاد در اینده
 

™MASOUD 3

کاربر سایت
May 25, 2009
868
نام
مسعود
کنفرانسو اگه ندیدی اخبارشو بخون... نه از دور نمیافته اصل کار همون هست برا Develeper ها ... بعدش بازیا رو ارتقا گرافیکی میدن برا pro
اقا مگه میشه بازی رو برای یه کنسول ضعیف تر بسازن بعد ارتقاع گرافیکی و تکنیکی بدن رو کنسول قوی تر ؟؟؟
به نظرتون برعکس ساده تر و بهتر نیست؟ روی pro بسازن بعد پورت شه واسه ps4 ؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر